המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏8/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    13. האל - ברנלי

    את מקומות 7-8 שנושקים לטופ-6 מאיישות האל סיטי וברנלי וכ''א מהן חייבת את הניצחון בכדי לשמור על הסיכוי לפלייאוף שיכול לזכות בכרטיס לפרמייר-ליג, לאחרונה שתיהם גם מוכיחות שהן ראויות לכך ונמצאות בכושר טוב מאוד, כך למשל האל סיטי חוזרת לבית אחרי ניצחון חוץ מרשים על נוטינגהאם פורסט (5) במחזור האחרון ואילו ברנלי מגיעה אחרי שתי נצחונות רצופים בהם היא לא סופגת, אך נגד קבוצות מהתחתית (פרסטון, קריסטל פאלאס). ברנלי תחסר שלושה חלוצים מהסגל שלה - סטיבן תומפסון, צ'ארלי אוסטין ומרטין פטרסן, היא לפחות תנסה לשאוב עידוד מהעובדה שאת האל סיטי היא ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים בניהן אך ספק אם זה יספיק לה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    24. ברצלונה - ארסנל

    ב-43 משחקים רשמיים העונה ברצלונה הפסידה ארבע פעמים בלבד, אחד מההפסדים היה לארסנל (1:2) במשחק הראשון בניהן בשמינית גמר ליגת האלופות שנערך באמרויות ולמרות שמאז היא חזרה לנצח בליגה (ארבעה נצחונות לא משכנעים), תהיו בטוחים שגם הכוכבים הגדולים ביותר שמרכיבים את מכונת השערים הזו, וגם העומד בראשה (פפ), לא ישנו טוב באף אחד מהלילות שמאז המפגש באמרויות לפחות עד אחרי שלישי בערב, אז ארסנל תגיע לקאמפ-נואו שם היא הובסה 1:4 ברבע גמר המפעל מאשתקד. על שתיים מהקבוצות הטובות ביותר ביבשת ובעולם כולו אפשר להרחיב בלי סוף, ארסנל תנסה לעשות סנסציה וברצלונה כפייבוריטית מובהקת תבוא עם השקט הנפשי במטרה לעשות את העבודה, אז עם כל הכבוד לחבורת הצעירים של ארסן ונגר בקאמפ-נואו גם הם יהיו נרגשים מידי ונגד מסי ושות' לעיני הקהל הביתי זה פשוט יהיה גדול עליהם, שוב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    30. שחטיור דונייצק - רומא

    אחרי ההעפלה ההיסטורית לשמינית גמר ליגת האלופות דאגה שחטיור דונייצק, הקבוצה העשירה ביותר במזרח אירופה, להמשיך את החוויה גם בשלב הזה למרות חוסר הניסיון - לגומלין באוקראינה נגד רומא היא מגיעה עם מקדמה עצומה מהמפגש הראשון אותו ניצחה 3:2 באולימפיקו, יוצא בזה שגם במקרה של הפסד 1:0 או 2:1 היא עולה לשלב הבא. מאז המפגש בניהן הרבה מאוד השתנה ברומא - קלאודיו ראניירי התפטר מתפקידו ובמקומו מונה לתפקיד המאמן חלוץ העבר וינצ'נזו מונטלה שבנתיים לקח 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקיו בליגה כמאמן הקבוצה, הוא עדיין לא עמד במבחן משמעותי וכל היריבות שפגש בליגה (פארמה, ברשיה, לצ'ה) לא יותר מקבוצות תחתית. רומא תחפש בעיקר התקפה, שערים היא חייבת לכבוש, שחטיור תבנה בעיקר על המהירות שהברזילאים שלה נותנים לה בהתקפה ועל הבית שם היא לא מנוצחת כבר 11 משחקים רצופים באירופה, כולל שמונה נצחונות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    35. קריסטל פאלאס - קרדיף

    קרדיף סיטי שוב מאבדת את זה בשלבי הנוק-אאוט וכמו בלא מעט מקרים בשנות ה-2000 שהיא הייתה בצמרת לאורך כל העונה, בשלבים המכריעים היא פשוט מקבלת פיק ברכיים. במחזור האחרון הקבוצה מ-ווילס בה משחק דקל קינן הישראלי הפסידה בבית לאיפסוויץ' (2:0) דווקא אחרי שתי נצחונות מרשימים על האל ולסטר סיטי, היא עדיין מדורגת במקום ה-3 בטבלה (מרחק נקודה מהמקום השני) אך בכל מצב של אובדן נקודות הערב היא עשויה גם לאבד אותו. היריבה היא קריסטל פאלאס שנמצאת מקום אחד מעל הקו עם נקודה אחת יותר מסקאנת'וקפ שנמצאת מתחתיו, בשלושת המחזורים האחרונים היא מצליחה לקחת נקודה אחת בלבד ולקרדיף היא הפסידה בפעמיים האחרונות בהם היא אירחה אותה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.