המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏14/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    15. ונלו - רודה

    ונלו היא הקבוצה שהכי קרובה להזכיר ביכולת שלה את ווילם 2, נועלת הטבלה עם המאזנים הגרועים מזה זמן שראו בליגה הבכירה בהולנד. מהמקום הלפני אחרון בטבלה עם מאזן של 10 נקודות בלבד, ונלו משיגה מאזנים גרועים : ההגנה וההתקפה הכי גרועות בליגה (אחרי אלה של ווילם 2) ומאזן הבית הכי גרוע בליגה (2 נצחונות, 6 הפסדים - רק ווילם 2 הפסידה יותר בבית). במחזור האחרון הצליחה ונלו לסיים בתיקו 2:2 נגד הרקלס בחוץ מה שעצר לה רצף בן שלושה הפסדים בליגה. רודה (מקום 6, 29 נקודות) יוצאת לראשונה למשחק חוץ מאז אמצע נובמבר, כל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה היו בבית ומול קבוצות מחלקו העליון של הטבלה - תוצאות תיקו נגד דן האג (9) ואוטרכט (8) וניצחון על כרונינגן (3), העונה היא כבר ניצחה % 50 ממשחקי החוץ שלה בליגה (4/8) וצ'אנס כזה לטפס למקום החמישי נגד יריבה מאוד חלשה, אסור לה לפספס. ההימור : 2.

    17. בריסטול רוברס - אקסטר

    במסגרת רבע גמר גביע הליגות הנמוכות באנגליה מארחת בריסטול רוברס (מקום 21, 22 נקודות) את אקסטר סיטי (מקום 13, 26 נקודות), שתיהן משחקות בליגה האנגלית הראשונה. תבוסה 2:6 לשפילד וונסדיי (חוץ) במשחק הליגה האחרון הורידה את בריסטול, שלא ניצחה בליגה מאז אמצע אוקטובר (7 משחקים), אל מתחת לקו האדום ואני לא בטוח עד כמה המשחק הזה משמעותי בשבילה. אקסטר גם כן לא מגיעה למשחק בתקופה טובה (נקודה אחת בשני משחקים), אבל ללא הרבה ציפיות לפלייאוף עליון ומיקום במרכז הטבלה דיי נותנים לקבוצה את השקט הנחוץ. ההימור : X.

    20. טרנמיר - האדרספילד

    טרנמיר (מקום 20, 22 נקודות) מארחת את האדרספילד (מקום 3, 32 נקודות), שתיהן מהליגה האנגלית הראשונה, להתמודדות נוספת על אחד מהכרטיסים לחצי גמר גביע הליגות הנמוכות. טרנמיר לא נמצאת במומנטום טוב בליגה ושני הפסדים רצופים (שניהם בבית) משווים את מאזן הנקודות שלה לזה של קבוצה שכבר נמצאת מתחת לקו האדום. האדרספילד מדורגת בצמרת הגבוהה של הליגה (נקודה ממקום שני, ארבע מהפסגה) ונאבקת על אחד המקומות לצ'מפיונשיפ, למרות שתשחק ללא הבלם פיטר קלארק (מושעה) היא צריכה לעבור לשלב חצי הגמר ללא הרבה קשיים. טרנמיר כנראה תשחק ללא החלוצים המובילים שלה (שניהם בספק גדול) - אנוץ' שואונמי (פתח ב-18/19, כבש 5) ואירן תומאס-מור (פתח ב-12/19, כבש 5). ההימור : 2.

    21. מאת'רוול - הארטס

    משחק הליגה האחרון של מאת'רוול היה לפני 23 ימים (20/11) ושני משחקי הליגה שהיו אמורים להתקיים לפני המשחק מול הארטס נדחו בעקבות הסופות, הארטס שיחקה בפעם האחרונה ביום שבת האחרון והביסה 0:5 את אברדין במה שהיה לניצחון הליגה החמישי ברציפות שלה, בכולם היא לא ספגה ובאחד מהם היא גם ניצחה את סלטיק (0:2) בבית. מאת'רוול (5) לקחה שש נקודות פחות מהארטס (3) אבל יש יש לה גם משחק פחות במאזן הכולל, היא ניצחה את הארטס בכל שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות ואחרי 23 ימים של מנוחה ללא כדורגל, היא תעלה בטירוף למשחק ותנסה לצמצם את הפערים מהמקום השלישי, זה לא יהיה פשוט מול הארטס שנמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה העונה אבל העייפות של השחקנים מרצף המשחקים כשהאחרון שבהם היה ביום שבת עשוי להקשות עליהם. ההימור : 1.

    22. פארמה - פיורנטינה

    שמינית גמר הגביע האיטלקי יצא לדרך ביום שלישי ובמשחק בין שתי קבוצות סריי-א, פארמה שנמצאת במקום ה-16 בטבלה (18 נק') מארחת את פיורנטינה שנמצאת שלוש מקומות מעלייה עם נקודה אחת יותר. פיורנטינה שהגיעה אשתקד עד לשלב חצי הגמר זכתה 6 פעמים בגביע האיטלקי, הזכייה האחרונה הייתה בעונת 2000/01, פארמה מן העבר השני הניפה את הגביע שלושה פעמים כשהאחרונה הייתה שנה אחרי הזכייה האחרונה של הויולה, פיורנטינה. שתי הקבוצות נוצחו הפסידו במשחקי הליגה האחרונים שלהן, פארמה נוצחה בפאלרמו (1:3), פיורנטינה באודינזה (1:2). ברמת העיקרון מדובר במשחק גביע וכמו רבים מסוגו, מאמני שתי הקבוצות צפויים לשלב בהרכב גם שחקני ספסל או שחקנים צעירים לצד מספר זעום של שחקני הרכב, רשימת הפציעות הארוכה של פיורנטינה (כוללת בין היתר את ג'ילארדינו) מקטינה את הרוטציה שלה ולפארמה יש הזדמנות לטפס לרבע הגמר, כשהיא מחזיקה בביתיות. ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות כולל המלצות כדורסל בהמשך היום בפורום של http://iwinner.co.il
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/12/10
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה חשובה, אם שמתי תיקו בין פארמה לפיורנטינה, ובסיום 90 הדקות המשחק הסתיים ב0-0, זה נחשב תיקו? או שחובה גם שיגיעו לפנדלים ורק אז זה יחשב? כלומר הערכה נחשבת או לא? כי כרגע בהערכה רק נכבש גול. קיצור תפסתי לפחות את המשחק הזה?!

    אנ חדש בווינר, כולה טור רביעי שלי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/12/10
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    אם זה אפס אפס בסיום התשעים דקות, תפסת את האיקס
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סבבה, תודה! יאללה ברוז' ואלקמאר, תסחטו תיקו! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx