המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏30/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2. סקציה נס ציונה - מכבי בת ים

    במשחק השני של חצי גמר גביע הטוטו תיפגשנה נס ציונה שהביסה 5:1 את מכבי אחי נצרת (חוץ) כדי להגיע למעמד הזה ומכבי בת ים שנזקקה לפנדלים מול מכבי הרצליה (חוץ) לאחר שלא הושגה הכרעה בניהן. נס ציונה ובת ים כבר נפגשו העונה במסגרת הליגה הלאומית, מכבי בת ים אירחה את המשחק ונוצחה 2:0. הפערים בין הקבוצות בטבלה לא גדולים במיוחד, בסה"כ 5 נקודות מפרידות בניהן לטובתה של נס ציונה (4) שגם מתיימרת להיות אחת מהקבוצות שתעפיל לליגת העל. % 75 מההפסדים של מכבי בת ים העונה בליגה היו לקבוצות מצמרת הליגה (כפ''ס, רעננה, נס ציונה) ונראה כי למרות שהיא נמצאת בריצה נהדרת וללא הפסד בעשרת משחקיה האחרונים (כל המסגרות), במשחקים מול יריבות מהצמרת היא קצת מתקשה לעמוד בקצב. ההימור : 1.

    15. ברסט - לאנס

    מישהו עוד זוכר שברסט הוליכה את טבלת הליגה למתקופה קצרה במהלך העונה? מסתבר שחודש נובמבר היה מאוד כושל מבחינתה והיא לקחה נקודה אחת משלושה משחקים בחודש הזה, כעת היא מדורגת במקום השמיני (22 נק') וניצחון שלה במשחק ההשלמה מול לאנס בבית יקפיץ אותה עד למקום ה-3 ! היריבה יחסית נוחה, לאנס שנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה עם מאזן של 14 נקודות ומאזן שערים גרוע. האורחת גם תשחק ללא הקשר סידי קייטה (מושעה) וללא החלוצים המחליפים עיסאם ג'ומה (2 שערי ליגה) ו-דוויד פולט (שער ליגה אחד). ברסט אומנם עלתה לליגה הבכירה רק העונה ולאנס עשתה זאת בעונה שלפנייה, אבל כנראה שלפעמים המוטיבציה מדברת יותר מאשר חוסר הניסיון, והפערים בין הקבוצות גדולים - הרצון הגדול של ברסט לעלות למקום ה-3 מתחיל במקסימום נקודות מול לאנס. ההימור : 1.

    18. ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד

    כמה לא מפתיע, מבחינתי לפחות, לראות את אברהם גרנט נוטל חלק כמאמן עם קבוצה בגודל סדר כמו ווסטהאם, בחצי גמר גביע הליגה. בשלב שמינית הגמר ניצחה ווסטהאם את סטוק סיטי 1:3 (בהארכה), גם לשדים האדומים, שזכו בתואר בשנתיים האחרונות, זה הלך לא פשוט מול וולבס (2:3) בבית. אברהם גרנט עדיין נמצא תחת זכוכית מגדלת גדולה ולמרות הניצחון הגדול על וויגאן בשבת, לפי ה"אולטימטום" שהוצב לו, הוא זקוק לעוד שלוש נקודות בשני המשחקים הבאים של הפטישים. זה עדיין כנראה לא כל כך מעניין את הישראלי, שמאוד מעוניין לחולל סנסציה ויעלה את ההרכב החזק שעומד לרשותו, כאשר עמיתו הסקוטי, אלכס פרגוסון, דווקא יפתח עם פנים חדשות לגמרי לעומת ההרכב שניצח 1:7 את בלקבורן בשבת, ואפילו תומאס קוז'אק עשוי לפתוח על חשבון ואן דר סאר בשער. הצעירים של מנצ'סטר כבר הוכיחו את עצמם לא מעט פעמים העונה (חבייאר הרננדז יפתח בהרכב), באפטון-פארק מול ווסטהאם שתחפש סנסציה זה לא יהיה קל בכלל. ההימור : X.

    20. פיורנטינה - רג'ינה

    ההגרלה הנוחה ביותר שיכלה פיורנטינה לבקש - משחק בית בפירנצה מול קבוצה מליגת המשנה, שהיא לא נובארה. ואכן, רג'ינה מדורגת במקום הרביעי בסריי-ב ולמשחק מול פיורנטינה היא מגיעה לאחר שהבוסה על ידי נובארה (חוץ, 1:3) בשבוע שעבר, שבוע לפני כן היא סיימה רק בתיקו מול טורינו בבית. פיורנטינה לא תעלה את ההרכב החזק ביותר שלה, אבל תשלב צעירים ותיתן דקות לשחקני ספסל לצידם של מספר שחקני הרכב, התיקו הביתי מול יובנטוס (חוץ) ביום שבת שאב ממנה הרבה כוחות, במאבק על הכרטיס לשמינית הגמר מול קבוצה מליגת המשנה על תקן מארחת המשחק - אסור לה למעוד. ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות בפורום של http://iwinner.co.il