המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏27/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    8. ווסטהאם - ליברפול

    אני בטוח שגם אברהם גרנט צפה בוולבס מביסה את בלקפול (0:4) בשבת, הניצחון הזה של וולבס הוריד בחזרה את ווסטהאם למקום האחרון בטבלה אך אם תנצח את ליברפול תוכל לעלות מעל הקו האדום. רק לפני שלושה ימים ליברפול הצליחה לנצח בקושי את ספרטה פראג בבית ולהעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית, העייפות בקרב שחקניו של קני דלגליש תורגש היטב וישנם לא מעט שחקנים שנמצאים בספק גדול למפגש עם ווסטהאם באפטון-פארק : סטיבן ג'רארד, אנדי קארול, פאביו אאורליו, דניאל אגר, גלן ג'ונסון ומרטין קלי. ליברפול היא קבוצת החוץ החלשה ביותר מבין כל העשירייה הראשונה בפרמייר-ליג (8/13 הפסדים) ו-ווסטהאם שהביסה 1:5 את ברנלי (גביע) במשחקה האחרון יכולה לנצח את ליברפול חסרת היציבות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 2/10.

    31. ורדר ברמן - באייר לברקוזן

    המפגש בין ורדר ברמן (15) לבאייר לברקוזן (2) ינעל את המחזור ה-24 בבונדסליגה, לפני המשחק בניהן לברקוזן כבר תדע אם דורטמונד הפסידה למינכן ולה יהיה סיכוי לצמצם פערים מהמקום הראשון או שאולי ביירן תאבד נקודות ולברקוזן תוכל להתבסס היטב במקום השני. רק ביום חמישי האחרון ניצחה לברקוזן את מטאליסט בבית (0:2 ו-0:6 בסיכום שני המשחקים) ושריינה לעצמה מקום בשמינית גמר הליגה האירופית, כעת יעשו שחקניו של יופ היינקס את הסוויץ' לליגה וכמו שאמרתי הם חייבים ניצחון בכל מחיר. בשנים האחרונות הורגלנו לראות משחקים צמודים בניהן, כך למשל לברקוזן ניצחה את ורדר ברמן פעם אחת ב-13 המשחקים האחרונים בניהן, העונה זה כבר סיפור אחר לגמריי ולא לחינם לברקוזן לקחה כבר 21 נקודות יותר מברמן! לברקוזן היא גם קבוצת חוץ חזקה מאוד (8/11 נצחונות) והמארחת תשחק ללא הקפטן תורסטן פרינגס (מושעה, פתח ב-22/23 משחקי ליגה, 4 שערים). ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    41. הפועל תל אביב - מכבי חיפה

    הפועל תל אביב ומכבי חיפה (האלופה וסגניתה, מוליכות ליגת העל בהווה) יפגשו למשחק העונה במחזור ה-24, זה אולי משחק עונה אבל בטח לא המשחק שיקבע את האליפות (והרבה תודות לאבי לוזון). ערב המשחק מכבי חיפה מוליכה את הליגה בפער של שתי נקודות מהפועל ת''א, היוצרות עשויות להתהפך בתום 90 הדקות בבלומפילד. הפועל תל אביב ניצחה את שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות, שניהם נערכו בקרית אליעזר - העונה היא ניצחה אותה 2:0 (ב-10 שחקנים) ובעונה שעברה היא ניצחה אותה 1:0 במשחק שהביא לה את המפתח לאליפות, בפן המקצועי למאמנים יש סגלים כמעט מלאים למשחק, אלישע לוי ייאלץ להסתדר שוב ללא ולדימיר דבאלשווילי, שלומי אזולאי ופיטר מסיללה. בשורה התחתונה, לדעתי הפועל תל אביב טובה יותר ממכבי חיפה בשנתיים האחרונות וזה בא לידי ביטוי גם בנצחונות שלהן בליגה (מכבי חיפה בקושי מכריעה משחקים, הפועל מפרקת, תרתי משמע, את היריבות) אבל בעיקר בזה שהיא מגיעה מוכנה מאוד למשחקי המפתח, סוג של ברצלונה הישראלית בעיניי. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    46. סמפדוריה - אינטר

    ארבעה ימים אחרי ההפסד המביך לביירן מינכן (1:0) בסן-סירו במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות חוזרת אינטר לליגה שם לפחות הקבוצה של לאונרדו נמצאת בריצה טובה ויוצאת למשחק חוץ לא פשוט בכלל בגנואה ופוגשת בסמפדוריה. אסטבן קמביאסו, איבן קורדובה, דייגו מיליטו (פצועים) ומייקון (מושעה) לא יתלבשו למשחק, בצד של סמפדוריה ייעדרו פרננדו טיסונה וניקולה פוזי, שניהם פצועים. אינטר לא ניצחה אף אחד מארבעת הביקורים האחרונים שלה באצטדיון הזה והיא חייבת לדעת לעשות את הסוויץ' שבין אירופה לליגה, במיוחד כשהיא סוחבת אחריה נטל גדול של אכזבה, גם לאונרדו יודע שהוא חייב להעיר את השחקנים שלו שחזרו לחיים בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.
     
  2. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 מ-4, כולל הנצחונות של ווסטהאם והפועל ת"א http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx