המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏2/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    55. צ'לסי - אסטון וילה

    פלורן מאלודה כבש בדקה ה-61 ביום רביעי את שער הניצחון של צ'לסי ב-0:1 על בולטון, ניצחון ראשון לקבוצה אחרי שישה משחקים רצופים ללא אחד כזה. הניצחון של טוטנהאם על פולהאם בשבת דחק את צ'לסי אל מחוץ לטופ-4 וכעת היא מדורגת במקום החמישי בלבד, כל תוצאה אחרת פרט לניצחון על אסטון וילה (מקום 16, 20 נקודות) תיחשב לכישלון נוסף עבור הבלוז. אסטון וילה הפסידה ב-5 מתוך 6 משחקי הליגה האחרונים שלה וקבוצתו של ז'ראר הוויה כבר מריחה מקרוב מאוד את הקו האדום (נקודה אחת בסה''כ), פעם שנייה ברציפות שאסטון וילה מגיעה בסגל כמעט מלא (למעט לוק יאנג שעדיין פצוע) אבל זה עדיין לא משפר את הסיכויים שלה לצאת עם משהו מהסטמפורד-ברידג', שם היא הובסה 1:7 אשתקד. לאנצ'לוטי שוב יש בעיית בלמים - ברניסלב איבנוביץ' (מושעה) ואלכס (פצוע) חסרים במרכז ההגנה, גם יוסי בניון וג'ון אובי מיקל (קשרים) יחמיצו את המשחק, המאמן האיטלקי אמר לאחר הניצחון על בולטון "זה היה כדי להחזיר את הביטחון" ובאמת צ'לסי נראיתה כקבוצה מאוד הססנית שניצחה רק 0:1, הניצחון הזה פתח לה דלת חדשה לנקודות וביטחון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 9/10.

    69. הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון

    "מלחמת עולם", "קרב על 6 נקודות" - כך פחות או יותר רואים באשקלון את חשיבות משחק התחתית נגד הפועל פתח תקוה (חוץ) ביום ראשון. "אוי ואבוי אם נפסיד את המשחק הזה מול קבוצה שנאבקת איתנו כנגד הירידה" אמרו גורמים בהפועל אשקלון, אבל אני בספק גדול לגבי היכולת של הקבוצה הזו, נטולת כל איכות, לנצח משחקים בליגה הזו. להפועל אשקלון והפועל פתח תקוה יש מאזן זהה ב-15 משחקי הליגה עד כה (3 נצחונות, 4 תוצאות תיקו, 8 הפסדים) ומאזן נקודות זהה (13 כ''א), האורחת מהדרום הפסידה 5 מתוך 6 משחקי הליגה האחרונים (בארבעה מהם היא גם לא כבשה) ומהפגרה היא חוזרת שכמלך השערים שלה ערן לוי (5) כבר לא משחק בשורותייה, גם המגן השמאלי מג'ד יונס שצפוי לעזוב לא נכלל בסגל למשחק, הבלם דרקו לובריץ' והקשר אמייה טגה נמצאים בספק. הפועל פתח תקוה שחיכתה עד למחזור ה-8 כדי להשיג ניצחון בכורה בליגה (מאז אלי נעים מונה למאמן) כבר הספיקה לצבור עוד שניים כאלה בחמשת המחזורים האחרונים, לפני היציאה לפגרה החלוץ הפורח שלה דודו ביטון כבש פעמיים בדרך לניצחון ביתי מרשים על הפועל חיפה. להפועל אשקלון ללא ערן לוי כמעט ואין מה למכור בהתקפה, הפועל פתח תקוה עם הביתיות (אומנם ברמת-גן, עדיין סוג של ביתיות) ועם שחקנים כמו דודו ביטון, אוהד קדוסי וגיא צרפתי שכן יכולים לעשות עבורה את ההבדל במשחקים כאלה, יכולה לנצח בקרב התחתית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    83. ולנסיה - אספניול (+1)

    הליגה הספרדית חוזרת לחצי השני של עונת 2010/11 אחרי פגרה החורף הקצרה שממנה ולנסיה ואספניול, שייפגשו ביום ראשון במסגרת במחזור ה-17, לא כ''כ נהנו בעקבות השתתפותן ברבע גמר גביע המלך לפני כשבוע. הקבוצות מאיישות את מקומות 4-5 בטבלה עם מאזן זהה של 28 נקודות כל אחת, שתי ההפסדים האחרונים של אספניול בליגה, התבוסה 5:1 לברצלונה בדרבי והפסד 1:2 לאתלטיק בילבאו הביאו לאובדן המקום הרביעי בו התבססה אספניול בשלבים ארוכים של העונה. אספניול נוצחה בשני הביקורים האחרונים שלה במסטאייה, מגרשה הביתי של ולנסיה, וכולם יודעים שעיקר הכח שלה מגיע במשחקי הבית שם היא לקחה 21 מתוך 28 הנקודות שיש לה במאזן, אבל ראוי לציין גם נצחונות חוץ מרשימים על אתלטיקו מדריד (3:2) ומאיורקה (2:0). ל-ולנסיה מחכה עוד חצי עונה ארוכה בעידן שאחרי דוויד ויה ודוויד סילבה, בנתיים זה נראה טוב : מקום רביעי, שמינית גמר ליגת האלופות ורבע גמר גביע המלך. העומס הזה שעוד מחכה לולנסיה אמור להטריד אותה טיפה לאור העובדה שכבר אין לה רוטציה איכותית מספיק בסגל כמו בעבר, למשחק נגד אספניול היא תחסר את החלוץ הבכיר רוברט סולדאדו (5 שערים, בישול אחד) ועוד רשימה של מספר שחקנים שסוחבים פציעות בניהם הקשרים אבר בנאגה (2 בישולים) ומנואל פרננדס (בישול אחד), הבלם דוויד נבארו (שער אחד), שחקן ההתקפה אלחנדרו דומינגז (בישול אחד) והשוער מיגל מויה (פתח בארבעה משחקי ליגה). אספניול לא יכולה להרשות לעצמה הפסד רביעי ברציפות (כל המסגרות) אם היא רואה בעצמה קבוצת צמרת, ולנסיה פייבוריטית אבל לא יהיה לה קל. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    המלצות ווינר נוספות בפורום של http://iwinner.co.il