המלצות ווינר ליום ראשון מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏23/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    9. סמפדוריה - יובנטוס

    כמעט שום דבר לא הולך ליובנטוס בתקופה האחרונה כמו שצריך - ניצחון בקושי (1:2) על נועלת הטבלה בארי במחזור האחרון היה הראשון שלה אחרי ארבעה מחזורים בהם היא אף הובסה 0:3 ע''י נאפולי (חוץ) ו-4:1 ע''י פארמה (בית). הבעיות של ה"גברת הזקנה" לא נגמרות ובהחלט אפשר לאמר שבפן ההתקפי הכינוי "גברת זקנה" מאפיין אותה היטב, כיוון שעד למשחק הנוכחי בגנואה נגד סמפדוריה היה זה אלסנדרו דל פיירו הותיק שסחב אותה בהתקפה, כעת אמאורי עשוי להצטרף אליו אחרי שהחלים מפציעה ממושכת, מי שימשיכו להיעדר הם פאביו קווליארלה (9 שערים, 2 בישולים), ויצ'נזו יאקוינטה (4 שערים, 3 בישולים) ולוקה טוני שרק הצטרף לקבוצה, בקישור ייעדר פליפה מלו המושעה ובהגנה פאולו דל צ'ליה (פצוע). סמפדוריה ניצחה 1:2 את רומא הדוהרת במשחק הבית האחרון שלה בליגה, מזל שיש לה בהתקפה שחקנים פורחים כמו פאציני ו-גוברטי שמתגלים כשחקנים מאוד כשרוניים, זו גם תהיה הופעת הבכורה של פדריקו מקאדה (מושאל ממנצ'סטר יונייטד) בהרכבה של סמפדוריה בליגה אחרי שהוא פתח נגד אודינזה בגביע ובהפסד ללאציו בשבוע שעבר נכנס כמחליף. יובנטוס דיי חלשה העונה ואפילו שהיא הייתה ברצף של 18 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, 11 מתוכם הסתיימו בתיקו ! הביאנקונרי חייבים להיזהר מפדריקו מקאדה, ראינו מה קרה להם בפעם האחרונה ששחקן שמזכיר אותו (סבסטיאן ג'ובינקו) שיחק נגדה (תבוסה 4:1 לפארמה). ההימור : 1. רמת ביטחון : 2/10.

    14. בורוסיה מינשנגלדבאך - באייר לברקוזן

    בורוסיה מינשנגלדבאך נועלת את טבלת הבונדסליגה ועדיין לא ניצחה העונה בבית, למרות זאת באייר לברקוזן מהצמרת זוכרת לרעה את שני המשחקים נגד מינשנגלדבאך העונה - בראשון היא הובסה על ידיה 6:3 בבית ובשני היא הפסידה לה בפנדלים בסיבוב השני של הגביע הגרמני והודחה ממנו. עוד אפשר להוסיף לרעתה של לברקוזן הוא המומנטום השלילי שלה שכולל הפסד ביתי 3:1 לדורטמונד בשבוע שעבר ולפני כן רק תיקו נגד פרייבורג בבית, בורוסיה מינשנגלדבאך דווקא נראית טוב לאחרונה ובמשחק החזרה מהפגרה היא חגגה ניצחון חוץ על נירנברג (1:0). באייר לברקוזן עדיין פייבוריטית וגם בהעדרם של הבלם מנואל פרידריך (מושעה, פתח ב-17/18) והקשרים טרנקילו ברנטה (פתח ב-17/18, 2 שערים, 3 בישולים) ולארס בנדאר (שותף ב-15/18, שער ובישול) היא עדיין פייבוריטית ויש לה יתרון בכל עמדה על המגרש. אפשרי בהחלט לחפש כאן הפתעה והמשחק הזה יכול ללכת לכל צד, אני אלך עם לברקוזן הפייבוריטית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    23. סארגוסה - דפורטיבו לה קורוניה (+1)

    דפורטיבו לה קורוניה (13) היא אחת מכמה קבוצות מאוד מאכזבות העונה ב-La Liga הספרדית, רצף מביך של ארבעה הפסדים (2 ליגה, 2 גביע המלך) אחרייה היא גוררת למשחק בחוץ בסארגוסה (18) יכול בהחלט להעיד על כך. סארגוסה דווקא נמצאת בתקופה טובה ובשלושת המשחקים שלה מאז נכנסו לשנת 2011 היא רושמת שתי נצחונות (סוסיאדד, לבאנטה) בבית. למרות זאת אני עדיין נותן עדיפות גדולה לאופציית הכפולה על דפורטיבו לה קורוניה (2X) שכבר מחודש ינואר 2009 לא נקלעה לרצף כולל בן חמישה הפסדים, בכל זאת עדיין מדובר בקבוצה חזקה וטובה יותר ויש לה חמש נקודות יותר מסארגוסה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    27. הופנהיים - סט.פאולי

    הופנהיים (9) לא ניצחה כבר חמישה משחקים רצופים בליגה, הפסד 1:2 לורדר ברמן (חוץ) שבא אחרי ארבע תוצאות תיקו כבר היה חותמת סופית למשבר בקבוצה. משחק הבית נגד סט.פאולי (13) אמור להיות נוח מאוד עבור הופנהיים כדי לחזור לתלם, לשם כך היא גם מקבלת בחזרה את קשר המפתח סאהד סהילוביץ' שהיה מושעה בהפסד לברמן ומקבלת סיוע קטן מחסרונו בהרכב של החלוץ מריוס אברס (3 שערים) שפתח בכל 18 משחקי הליגה של סט.פאולי העונה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    32. מכבי פתח תקוה - בני סכנין

    ארבעה ימים בלבד חלפו מאז ההפסד המאכזב של מכבי פתח תקוה בגמר גביע הטוטו להפועל קרית שמונה (0:1) ולמרות כל התסכול והכאב במועדון חייבים לעשות את הסוויץ' בליגה ולהמשיך במאבקי הפלייאוף העליון. ללא החלוץ טל בן-חיים (6 שערים) והבלם ניצן דמארי מכבי פ''ת חייבת ניצחון בכל מחיר על בני סכנין ששקועה עמוק בתחתית ופער של 17 נקודות בניהן לטובתה של מכבי יכול לספר מעט על הפערים בין הקבוצות. בכל זאת עדיף שלא לקחת את מכבי פ''ת בהשקעה גבוה וביחס הנמוך שמציע עלייה הווינר (1.40), בכל זאת היא מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב בגמר גביע וחסרה חלוץ מפתח, למזלה מדובר לפחות ביריבה חלשה ונחותה בכמה רמות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il