המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏17/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    58. ספרטק מוסקבה - אייאקס

    13 קרנות לאייאקס לעומת 0 של ספרטק מוסקבה, 17 הזדמנויות לאייאקס (מתוכם 10 למטרה) לעומת 3 של ספרטק מוסקבה (מתוכם 0 למטרה) וניצחון 1:0 מפתיע ומרגיז של ספרטק מוסקבה בהולנד, אלו פחות או יותר הנתונים שמסמלים את המשחק הראשון בניהן וכעת עומד בפני אייאקס אמסטרדם אתגר רציני ביותר - ניצחון ברוסיה כדי להבטיח מקום ברבע הגמר. בסיבוב הקודם אייאקס ניצחה את משחק החוץ שלה בבלגיה נגד אנדרלכט (3:0) שלבטח לא נופלת מספרטק מוסקבה, מאז המשחק בניהן הליגה הרוסית יצאה לדרך וספרטק מוסקבה הובסה 4:0 בחוץ על ידי רוסטוב. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    61. פאריס סן-ז'רמן - בנפיקה ליסבון

    פאריס סן-ז'רמן הייתה קרובה מאוד לצאת עם תוצאה יותר מכובדת בפורטוגל, היא כבר הוליכה 1:0 (פטר לוינדולה) מהדקה ה-15 אך בסופו של דבר בנפיקה ליסבון, נושרת שלב הבתים של ליגת האלופות, הפכה את התוצאה (1:2) ויוצאת עם מקדמה קטנה לגומלין שייערך בבירת צרפת. פאריס סן ז'רמן הרשימה מאוד בשלב הבתים של המפעל, היא סיימה ראשונה ב"בית המוות" שכלל את בורוסיה דורטמונד וסביליה, ולמרות שלאחרונה היא מאבדת מעט גובה (גם בליגה) יש לה ארסנל כלים התקפיים יותר איכותי מזה של בנפיקה (ננה, הוארו, ארדינק, לוינדולה) ולעיני הקהל הביתי היא יכולה למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון ולהתקדם לשלב הבא. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.


    69. גלזגו ריינג'רס - איינדהובן

    אחרי התיקו המאופס והדיי מפתיע יש לציין במשחק הראשון בין ריינג'רס לאיינדהובן שנערך בהולנד הכל פתוח לגומלין באצטדיון אייברקוס, גלזגו. ריינג'רס, אחת מהקבוצות שנשרו מליגת האלופות ועוד ממשיכות את העונה האירופית, קבוצה ביתית חזקה מאוד אבל ניצבת בפני יריבה לא פשוטה בכלל בדמותה של מוליכת הליגה ההולנדית, קבוצתו של פרד רוטן גם מגיעה בסגל מלא לסקוטלנד ובעצמה תחפש שער חוץ. אני לא אתפלא אם כמו ברוב המשחקים של ריינג'רס באירופה המשחק הזה יסתיים ללא הכרעה, אולי מאופסת משערים, וילך להארכה. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    72. ויאריאל - באייר לברקוזן

    המפגש בין ויאריאל לבאייר לברקוזן הוא המסקרן ביותר בשלב שמינית גמר הליגת האירופית, המשחק הראשון שנערך בגרמניה הניב לנו חמישה שערים במשחק מאוד הפכפך בו ה"צוללת הצהובה" ניצחה 3:2 (צמד של נילמאר, אחד של רוסי) וכעת מארחת את לברקוזן החזקה באל-מדריגל עם יתרון גדול מהמשחק הראשון, גם במקרה של תיקו או הפסד (1:0, 2:1) היא עדיין תהיה ברבע הגמר. לברקוזן חזקה מאוד גם במשחקי החוץ שלה העונה (9 מ-13 נצחונות במשחקי החוץ בבונדסליגה) הבעייה היא שלמשחק בספרד היא יצאה ללא ארתורו וידאל (מושעה) שנחשב לאחד השחקנים המובילים העונה, גם מנואל פרידריך וטרנקילו בארנטה (פצועים) לא נכללו בסגל. ויאריאל כבר עברה לא מעט אתגרים במפעל, בסיבוב הקודם היא חלפה על פני נאפולי שהייתה אז מדורגת 2 בסריי-א, כעת היא צפויה לעשות זאת גם למדורגת שנייה בבונדסליגה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.