המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏20/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il

    72. ברצלונה – מכבי ת"א (+7)

    ברצלונה העונה היא לא ברצלונה של העונה הקודמת ומכבי נראית פשוט נפלא. לא לחינם הקבוצות סיימו במקומות בהם סיימו בסיבוב הקודם. יחד עם זאת ולמרות הכל, חובת ההוכחה היא עדיין על מכבי כאן. מכבי לא התמודדה עם קבוצות גדולות עד עכשיו. קאחה הפסידה חמישה משחקים ברציפות ועדיין סיימה במקום השני בבית. ברצלונה עם רוביו ונבארו זו קבוצה שיהיה מאד קשה למכבי מולה. מכבי עשתה חיל בסיבוב הראשון בזכות הלחץ הנפלא שלה, אבל בברצלונה יש מוליכי כדור הרבה יותר טובים מאשר ליתר הקבוצות מולן שיחקה מכבי עד עכשיו העונה. מצד שני, היעדרות של לורבק מאד תעזור למכבי, שכן לורבק קלעי שלוש נקודות מצוין וגבוה שקולע מבחוץ זו נקודת תורפה של קבוצות ישראליות באירופה מאז ומעולם.
    אנדרסון יבוא עם המון רצון להוכיח אחרי כל הבוץ שנזרק עליו בעונה שעברה ובסיומה. מוריס מכיר את מכבי מצוין אחרי ששיחקה נגדה ואיתה בישראל ומבחינתי המפתח הוא איידסון מול אנדרסון. אם אנדרסון ייתן משחק טוב ואיידסון שוב ייעלם, למכבי יהיה בלתי אפשר לחזור משם אפילו אם הפסד מכובד. אם מצד שני, איידסון יראה את אנדרסון וזה יהיה כמו בד אדום מול שור, אז למכבי יש סיכוי. איידסון הוא האקס פקטור של מכבי גם למשחק הזה וגם לעונה הזו.
    מכבי +7, ביטחון מאד נמוך

    83. אתלטיקו מדריד (+1) - ריאל מדריד

    כבר הזכרתי שיש שתי נקודות עיקריות לחשוש מלהמר על ריאל מדריד - הראשון זה כיצד היא תגיב לאובדן הנקודות נגד אלמריה ביום ראשון, השני זה האם מסוגל לקרות גם הפעם מצב בו היא מגיעה עם יתרון מבטיח לגומלין ויורדת מנוצחת כמו שקרה לה נגד לבאנטה בשמינית. אז קודם כל ריאל מדריד תעלה במקרה הזה עם ההרכב החזק ביותר שלה וכמו לכל משחק דרבי נגד אללטיקו גם הפעם היא תגיעה מוכנה, העומק והאיכות שיש לה בסגל מספיקים טובים בשביל לגבור גם הפעם על אתלטיקו בויסנטה קלדרון כשאתלטיקו בעצמה חסרה את שחקן המפתח אגוארו. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    86. אנדר/אובר שערים (2-3) - מילאן/בארי

    המשחק היחידי מבין כל שבעת האחרים בשלב שמינית גמר הגביע האיטלקי שעבר את רף הארבעה שערים או יותר במשחק היה באיצטדיון הזה, אינטר ניצחה 2:3 את בולוניה, בכל שאר המשחקים ראינו שערים אבל בין 1 ל-3. למילאן יש בסך הכל 5 משחקים מתוך 20 בליגה בהן היא עובדת את האובר 3.5 שערים - שישה משחקים היא מסיימת עם שער אחד, חמישה משחקים היא מסיימת עם שני שערים וארבעה משחקים היא מסיימת עם שלושה שערים, אצל בארי זה מחולק ל-5 (שער אחד), 5 (שני שערים), 5 (שלושה שערים) ועוד שניים שהסתיימו ללא הכרעה וללא שערים. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.

    69. מלאגה (+2) – קאחה לאבורל

    איטו פוטר ממלאגה ולכן זו התחלה של עידן חדש ואני מאמין גדול בללכת על קבוצה לאחר החלפת מאמן. קודם כל כי השחקנים תמיד רוצים להוכיח כי אכן הבעיה הייתה במאמן ולא בהם. שנית, כי הם מבינים שהם הבאים בתור לשלם את המחיר על כשלונות וגם כי הם רוצים להוכיח את עצמם למאמן החדש.
    קאחה משחקת איום ונורא העונה, למרות שהם עדיין עלו מהמקום השני בבית המוקדם, על אף 5 הפסדי יורוליג רצופים ומזייפים קשות גם בליגה לאחרונה עם הפסדים לכל מי שרק אפשר.
    מאז שמלאגה לקחו את האליפות מול קאחה בסוויפ 3 – 0, המאזן הוא 14 – 3 לטובת קאחה בכל המפעלים, אבל לדעתי היום זה צפוי להישבר. קאחה נראים לא טוב ולא מגיע להם להיות פייבוריטים במלאגה.
    במשחק מוקדם יותר העונה בליגה, הקבוצות נפגשו וגם אז מלאגה הייתה אנדרדוג וניצחה.
    מלאגה +2, ביטחון בינוני

    89. שיקגו בולס – דאלאס מאבריקס (+4)

    לדעתי הליין צריך להיות כאן שווה או אולי אפילו -1 לרעת דאלאס ולא +3 לטובתה. שיקגו בלי בוזר ונואה זו פשוט לא אותה קבוצה ונשאלת השאלה הפשוטה, מה היה הליין אם שניהם היו משחקים? +7? זה מגוחך קצת.
    בלי שניהם, בצבע נשאר לשיקגו אסיק, גיבסון ותומאס. מי ישמור על נוביצקי? התשובה היא שאף אחד, לפחות לא בהצלחה.
    כמו כן, דאלאס בניצחון על לייקרס חזרה לעצמה ומה שיותר חשוב, כבר כתבתי כי קבוצות שמנצחות את לייקרס העונה, ממשיכות ומנצחות גם את המשחק הבא אחריו, כאשר הביטחון מניצחון על הלייקרס עוזר להם לעשות זאת.
    שיקגו צריכה במהרה חזרה של לפחות אחד מהביג מן שלה.
    דאלאס +4, ביטחון גבוה.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il