המלצות ווינר ליום חמישי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏3/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנסו לראות את הגרסה החדשה של אתר http://iwinner.co.il ! תוצאות לייב בתוך התכניה, טבלאות ליגות, ראש בראש, מפגשים אחרונים בכל עמוד משחק ועוד!

    70. בארי (+1) - אינטר

    בהימור מספר 69, הכתבה על המשחק בישיר, נתתי רקע על הפערים הגדולים שקיימים בין אינטר לבארי ועל העובדה שכמעט ולא קיים סיכוי שבארי תעצור את הדהירה של הנראזורי, בואו נשמע קצת על בארי במספרים : היא הפסידה 15 מתוך 25 משחקים העונה (כל המסגרות), בשבעה מהם היא הפסידה בהפרש של יותר מגול וזה קרה לה גם בשני משחקי הבית האחרונים בליגה אותה סיימה עם הפסדים 2:0 לנאפולי ובולוניה. יכולת ההבקעה של אינטר גבוה מאוד מאז תפס לאונרדו את הפיקוד על הקבוצה, ב-6 משחקי הליגה של אינטר בתקופת לאונרדו היא כבשה 15 שערים, כמעט מחצית מסך השערים שהיא כבשה העונה בליגה, זה רק הולך ומשתפר. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    72. קטרינג טאון - קרואלי טאון

    קרואלי טאון היא המועמדת הבכירה לסיים את העונה במקום ה-1 בליגה האנגלית המחוזית ולטפס לליגה האנגלית השנייה, למרות שהיא מדורגת רק במקום ה-3 בטבלה יש לה 56 נקודות, שתיים פחות מ-ווימבלדון שמוליכה את הטבלה. הנתון הבולט פה זה העובדה שקרואלי שיחקה 25 משחקי ליגה בלבד, ווימבלדון המוליכה כבר שיחקה 30 משחקי ליגה ו-לוטון טאון (2) שיחקה 28, קרואלי שיחקה הכי מעט בליגה ובכל זאת מאזן הנצחונות שלה (17) שווה לזה המוליכות ווימבלדון ולוטון ששיחקו חמש או שלוש משחקים (בהתאמה) יותר. ביום שבת היא עברה סביב בגביע האנגלי עם ניצחון על טורקווי מהליגה האנגלית השנייה. קטרינג טאון (15) לקחה 9 נצחונות בלבד והיא שיחקה פעמיים יותר מקרואלי שכבר ניצחה 17, פערי הרמות גדולים מידי וגם ראוי לציין שרק 3 נצחונות מתוך ה-9 של קטרינג היו בבית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 9/10.

    מכבי ת"א – אולימפיה לובליאנה (+14)

    לובליאנה הייתה אחת הקבוצות הטובות בכיסוי ליינים בסיבוב הקודם, אבל זה בעיקר בגלל מזל עם הגרלת המשחקים. לובליאנה שיחקה מול פאו ופילזן בחוץ אחרי שניצחה אותן בבית בהפרש מאד נמוך ושתי הקבוצות ידעו מה ההפרש שהיו צריכות והשיגו אותו ולא מעבר לכך.
    מכבי לעומת זאת, לאחר ההפסד בחוץ מול ברצלונה, מבינה כי חייבת לנצח את המשחק הזה לפני שהיא מסתבכת ובהפרש שיספיק לה גם במקרה והיא תפסיד בגומלין.
    לובליאנה בנתה סגל נחמד, כולל פינקני, גרגורי ורבים אחרים שראינו בארץ ובאירופה בשנים האחרונות. עדיין, הסגל של מכבי הוא לא יותר עמוק מזה של הסלובנים (שיש להם סגל אחד העמוקים שראיתי), אבל בהחלט הרבה יותר כשרוני.
    אני משוכנע שמכבי תנצח בדו ספרתי, כאשר כמובן שעם ליין כל כך גבוה, מכבי יכולה לנצח בדו ספרתי ועדיין להפסיד את ההימור, אבל זה הסיכון שאני אקח, רק בביטחון לא גבוה.
    מכבי -14, ביטחון בינוני- נמוך

    קאחה לאבורל (+1) – פנאתינייקוס

    הליין נכון בסה"כ. קאחה לא ביכולת אשר תצדיק היותה פייבוריטית מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, אך מצד שני, גם יוונים לא יכולים להיות פייבוריטים חזקים מול קבוצה מצוינת עם מסורת ארוכת שנים.
    חשוב לציין כי פאו לא ניצחה את קאחה בספרד בעשור האחרון. על כן, אני אסמוך על אינטואיציה בלבד והיא אומרת שקאחה תמיד עושה את מה שלא מצפים ממנה.
    הפעם מצפים ממנה להפסיד, אך היא תשחק מאד ברצינות ותצליח לנצח.
    קאחה +1, ביטחון בינוני-נמוך

    כל המלצות הווינר שלנו להיום בפורום שלנו בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/board.php?uid=112531148763164