המחזור ה 22 - דורטמונד ממשיכה לאבד גובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏15/2/19.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    עד לפני משחק הגביע נגד ורדר ברמן לפני שבוע וחצי נראה העולם של בורוסיה דורטמונד נהדר ואז...
    אז התחילו 7 הימים הקשים. זה התחיל עם הפסד בפנדלים בבית בבגביע לורדר. ואז בשבת היה נראה שבורוסיה שמה את תלאות הגביע מאחוריה והוליכה בשיעור 0-3 בבית, מה יכול עוד לקרות? הרבה מתברר, הופנהיים נתנה רבע שעה מהממת והדהימה את כל היושבים באיצטדיון הווסטפאלן וחזרה תוך רבע שעה מפיגור של שלוש שערים בדרך לנקודה יקרה. דורטמונד, היה נראה, לא ידעה מאיפה זה בא לה. ואם להוסיף קיסם למדורה, הרי שבאותו ערב ניצחה באיירן את שאלקה וצמצמה את הפער ל 5 נקודות בלבד. ואם גם זה לא מספיק, הרי שרוייס נפצע ונעדר מהמשחק החשוב בליגת האלופות נגד טוטנהאם. עד כמה רוייס קריטי ראינו בהפסד לטוטנהאם 0-3. אוהדי הקבוצה לא יכולים להשתחרר מהתחושה שבתוך שבוע דורטמונד איבדה את כל שלושת התארים.
    באיירן תוכל להוסיף לתחושה הזאת אם תנצח במשחק שיפתח את המחזור נגד אווגסבורג ותוכל לפחות עד ליום שני בערב לצמצם את הפער ל 2 נקודות בלבד. סיר הלחץ של דורטמונד יכול במקרה הזה להגיע לנקדות רתיחה. מה שאולי נותן תקווה ליריבה שלה בראשון בערב, נירנברג שמחזיקה את כל הליגה על כתפיה מעמדת המקום האחרון.
    נירנברג תגיע עם מאמן חדש זמני בוריס שומרס ומארק מינטל האגדי לצידו. האם זה יספיק לנקודות בדורטמונד? השכנה ממינכן לבטח לא תתנגד.
    עוד משחק סופר מעניין יפגיש את איינטרכט פרנקפורט עם בורוסיה מונשנגדלבך. גלדבך נחלה בשבוע האחרון פרימיירה עם הפסד ראשון (ומשפיל) להרטה ופספסה הזדמנות פז לצמצם את הפער מהמקום הראשון ל 4 נקודות. איינטרכט חזרה עם נקודה יקרה מלייפציג...

    יום שישי, 21:30
    אווגסבורג - באיירן מינכן

    יום שבת, 16:30
    שטוטגארט - RB לייפציג
    שאלקה 04 - פרייבורג
    הופנהיים - הנובר 96
    וולפסבורג - מיינץ 05

    יום שבת, 19:30
    הרטה ברלין - וורדר ברמן

    יום ראשון, 16:30
    איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מונשנגלדבך

    יום ראשון, 19:00
    באייר 04 לברקוזן - פורטונה דיסלדורף

    יום שני, 21:30
    נירנברג - בורוסיה דורטמונד
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רק אני מרגיש שדורטמונד הולכת לאבד את הכתר ובאיירן שוב תהיה אלופה? אני מייחס את זה לירידה בכושר של דורטמונד שיש היגידו שהיא טבעית כמו הריצה היחסית של באיירן, אני לא חושב שהמפלה בוומבלי 'תעבור ליד' השחקנים, זה היה משחק מביך וכמעט אין סיכוי בגומלין, ודורטמונד גם עוד צריכה להגיע לאליאנץ'-ארנה(במחזור ה-28 ומעניין האם עד למשחק הזה דורטמונד תוליך). בדורטמונד יש הרבה צעירים לדעתי גם אם זו הגדרה צרה מדי ופתאום באיירן שוב מפחידה.

    לגבי באיירן, קראתי במארקה שרובן מתוסכל ממה שקורה, לא שיחק ב-2019 עדיין אם אני לא טועה - "בדקנו הרבה חוות דעת של רופאים שונים ולאף אחד אין תשובה". רובן לא מצליח לחזור ודווקא אחרי המשחק בו זהר בצ'מפיונס וכבש צמד - הוא שוב נפצע. אתמול זה היה ניצחון של קומאן ואלבה, שהתרומה ההתקפית שלו פעם הייתה משמעותית הרבה יותר. מעניין אם קומאן מסוגל לשחק עשרה משחקים ברצף.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    באיירן 70% פייבוריטית עכשיו לדעתי.
    הפציעה התורנית של רויס העבירה את המומנטום למינכן.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    איייי איייי דורטמונד וגוצה מתעקשים לתת לבאיירן את הכתר.
    פברה צריך לקבל נבוט בראש על הניסיון לשים את המחמיצן הזה בהרכב
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כמו שזה היה מוקדם מידי להכתיר את דורטמונד כשהפער היה 9 (ואמרתי את זה) ככה זה מוקדם להכתיר את באיירן עכשיו כשהיא במינוס 3.

    קצת פרופורציות. אם מישהו היה אומר לכם בתחילת העונה שבתום 22 מחזורים דורטמונד תהיה בראש הטבלה בפלוס 3 על באיירן הייתם חושבים שהוא יצא מדעתו. סך הכל זה עדיין תלוי בנו, היה ברור שהמשבר הזה יגיע מתישהו (ובינינו? זה משחק ילדים לעומת המשבר של באיירן בתחילת העונה), עכשיו השאלה האם אנחנו מסוגלים לצאת ממנו בזמן כמו שהם הצליחו.

    2 נקודות כן הייתי רוצה להוסיף:
    1. לבנות קבוצה סביב מרקו רויס זה כמו להוציא את כל החסכונות שלך על בניית בית על חופי תאילנד. אתה יודע שמתישהו הצונאמי יבוא ויחריב הכל. עם כל האהבה אליו, אסור ששוב פעם נהיה תלויים ביכולת של רויס להחזיק עונה שלמה כי זה פשוט לא יקרה.
    2. עוד משהו שיכלתי לומר מראש - הרכישה של פאקו הייתה מהלך פזיז. מי זורק 21 מיליון על חלוץ שלא מסוגל להשלים 90 דקות כבר שנתיים? לאף אחד זה לא היה נראה קצת לא הגיוני ששחקן ברמות האלה לא מסוגל לשחק משחק שלם? או שמישהו בנה על זה שהוא לנצח יכבוש שער כל 40 דקות?
     
    Rosner ו-Roma אוהבים את זה.