הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    גם הקבוצה שלך מעוניינת בו לא?
    עוד לא הלכתי לחפש את הסיבות אבל ע"פ ההיגיון שלי אני יודע שהם מחפשים שם מהקיץ קשר אחורי כדי שתהיה אלטרנטיבה לטיאגו מוטה שבגילו לא יכול לרוץ עונה שלמה בהרכב, רצו מאוד את פאביניו וגם את וויליאם קרבאליו מספורטינג אבל כנראה שהפייר-פליי הפיננסי מנע מהם לבצע עוד העברת ענק ויכול להיות שזה תופס גם לינואר אז העדיפו ללכת על אופציה של שחקן חופשי שהוא גם צרפתי.

    מבחינת לאס, שיחק קצת העונה במפרץ ואני חושב שהמעבר הזה הוא בעיקר זכר ליכולת המצוינת שלו לפני שנתיים במארסיי, היה אחד הקשרים הטובים בליגה בקבוצה מחורבנת ועזב את מארסיי לא מסיבות מקצועיות כך שעדיין מוקדם להספיד אותו.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הוא אדם לא יציב בנפשו לדעתי. יש עליו יותר מדי סיפורים מוזרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/1/18
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כתבתי את זה גם על סיטי ואני אכתוב גם על פאריס: לדעתי הם מצליחים בליגה בצורה יוצאת דופן אבל מעט מסוכן עבורם לשחק במערך כזה, כלומר לא משוכנע שנגד ריאל בברנבאו זה חכם לשחק רק עם שני קשרים מרכזיים כשדי-מאריה או דרקסלר הם האלתור הבא. לא שצריך לבכות על עזיבת מאטווידי, ועדיין. מוטה מזדקן והם מחפשים קשר אחורי ולא רוצים להשתולל. חייב לומר שזה רכש מעניין ואין מה להפסיד. לאס כבר בסוף הקריירה והוא יודע שעשה טעויות רבות.

    הוא הביא לתנופה גדולה בקישור של ריאל מדריד בחצי העונה הראשונה שלו והיה תעלומה. הוא שיחק היטב גם כמגן ימני. חזק, מהיר, אגרסיבי, לוחץ, אבל קצת שאנן ולא אחראי ויש לו בעייה מנטאלית כלשהי. לדעתי לחלוטין כישרון מבוזבז.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    יאן מוילה קרוב לחתימה בסנט אטיין. השחקן דרש מפיפ"א לשחרר אותו מחוזהו ברובין קזאן כיוון שלטענתו הוא לא קיבל שם שכר מספר חודשים.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    כמו אצלנו ובאנגליה גם בצרפת ניצלו את הסופ"ש למשחקי הגביע שכמו בכל עונה מביאים איתם סינדרלות.
    הכותרת של היום היא הניצחון של גראנוויל מהליגה הרביעית 1-2(לאחר הארכה) על בורדו שעלול להוביל לפיטוריו של ז'וסלאן גורבנק, בורדו אגב סיימה את המשחק עם 8 שחקנים לאחר שסבאלי, קאריק ופלאשיל הורחקו והטענות של אוהדי בורדו הם על שיפוט ביתי במיוחד, פרט פיקנטי הוא שמבקיע שער הניצחון לדיסלאס דוניאמה שיחק אצל גורבנק בגנגאן והיה חלק משמעותי בקבוצה שעלתה 2 ליגות וגם זכתה בגביע.
    גורבנק פתח רע גם את העונה שעברה אבל סיבוב שני נהדר העניק לו את הכרטיס לאירופה, העונה הנוכחית אמנם התחילה עם הדחה לוידאוטון ההונגרית אבל בורדו פתחה מצוין את הליגה עם 15 מתוך 21 עד המשחק מול פ.ס.ז' בפארק דה פראנס, שם היא התרסקה עם שישיה ומאז רק 5 נקודות מתוך 33 כולל הדחות מהגביע היום ומגביע הליגה לפני חודש ולפגרה עצמה היא יצאה עם רצף של 4 הפסדי ליגה רצופים למרות סגל מוכשר מאוד שעומד לרשותו של המאמן.

    עוד היום מארסיי בקושי מצליחה לנצח את ואלנסיין עם 0-1 בהארכה(אמאבי).
    גם ליון, מונאקו, סנט אטיין, ליל וטולוז(על חשבון ניס) בשלב הבא, המשחק שיסגור את הסיבוב הנוכחי יהיה בראן שתארח את פ.ס.ז', בעונה שעברה השתיים נפגשו באותו הסיבוב ובאותו המגרש וזה נגמר ברביעיה קלילה לפריזאים שזכו בגביע בשלושת העונות האחרונות.
     
    modric19 ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גידו קאריז'ו סוגר חודש מוצלח במיוחד - 6 שערים בחמש הופעות. או יותר מרשים כשמציגים את את זה כשישה שערים בפחות מ-260 דקות! או קצת פחות מרשים, כשמזכירים שחצי מהשערים הובקעו נגד קבוצה מתחתית הליגה הרביעית(?) :)

    בכל מקרה, קאריז'ו שהגיע תמורת סכום נאה לא ממש מקבל המשכיות מאז העונה הראשונה והמאכזבת שלו, בה קיבל הרבה הזדמנויות, למרות שהעונה השנייה הייתה די מוצלחת מבחינת כמות שערים ביחס לדקות משחק (7 שערי ליגה בקצב של יותר מגול למשחק). גם העונה הוא ממשיך לשחק מעט אבל לתרום גולים בקצב טוב יחסית לדקות המשחק ועם האיכות שיש למונאקו בשפיץ קשה לי להאמין שזה ישתנה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעניין אותי אם התקשורת בצרפת גם מזמזמת על ניימאר וריאל מדריד או שכל הטוב הזה שמור רק לתקשורת הספרדית שפשוט לא נמאס לה להתעסק בקקה, וחבל. יש דיווחים על כך שפאריס רוצה את קאנטה, הייתי רואה מקרה כזה יוצא לדרך אולי רק אם קונטה עוזב בסיום העונה וצ'לסי כביכול תיחשב למקום פחות בטוח ושאפתן, אבל בטח שהאנגלים לא יימצאו למכירת חיסול וקשה מאוד לחלץ מהם את הכוכבים בניגוד לקבוצות אחרות. מה שכן, קאנטה הוא השחקן שחסר לפאריס לדעתי בקישור עם כל הכבוד לוראטי שלדעתי חובת ההוכחה עליו 'בליגה של הגדולים' וראביו. שוב אומר שאני לא רואה את פאריס עולה נגד ריאל בברנבאו גם אם זו במשבר - עם שלושה חלוצים מובהקים ודי-מאריה בנוסף לראביו ו-וראטי. היא תצטרך לשחק מעט יותר הגנתי.

    אגב, פקיר לארסנל או כל קבוצה אחרת - רק בסוף העונה, בבקשה, כדי שליון תמשיך להיות אחד הלהיטים של הליגה. ואם אפשר גם לא לארסנל, סתם בזבוז הקצאה. רק אני מרגיש שליון תסיים לפני מונאקו? או שהעומס של הצ'מפיונס ואירופה בכלל נעלם אז דברים ישתנו?
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    דיברנו לא מעט על שיפוט גרוע בישראלי אבל מה שקרה עכשיו בצרפת זה משהו שלא ראיתי ולא נראה לי שאני עוד אראה באחת הליגות הבכירות באירופה. אם טוני שאפרון ממשיך לשפוט העונה זאת בושה וחרפה, אני אתקצר לטובת אלו שלא ראו את המשחק - דקה 93 אמבפה שועט למתפרצת, דייגו קרלוס מנאנט רץ להגנה ונתקל בטעות בשאפרון מאחור ומפיל אותו, שאפרון בטוח שקרלוס הכשיל אותו בכוונה ומנסה לבעוט(!) בו וגם מרחיק אותו וגונב את ההצגה, לא להאמין.

    במשחק עצמו פריז בקושי בקושי מנצחת 0-1 עם משחק מאוד בינוני שלה ללא ניימאר, לנאנט אגב גם נפסל שער חוקי לגמרי של סאלה והיא יכולה להיות מאוד גאה ביכולת שלה היום. עדיין מדובר בקבוצה די אפרורית ולא יותר מדי מוכשרת אבל ראניירי הפך אותם לקבוצה מאוד קשוחה שקשה להכניע, לחצו את פריז היום לאורך כל 90 הדקות והיו ראויים לנקודה לפחות.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    שמע גם רואים בבירור שהשופט משנה את כיוון הריצה שלו בפתאומיות והוא זה שגורם לקרלוס להיתקל בו.
    לא יודע מאיפה הייתה לו החוצפה גם לבעוט בו, להרחיק אותו ועוד לתת לפ.ס.ז' בעיטה חופשית מאותה נקודה של התקרית, אירוע סופר מביך.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם הוא חשב שהברזילאי נכנס בו בכוונה, מה שכנראה לא היה אבל אפשר להבין את הטעות, שירחיק אותו. אבל מה לעזאזל הוא חשב לעצמו כשבעט בשחקן?!

    אם כבר אנצל את ההזדמנות הזו להגיד שאני די מחבב את הבלם הזה. אתלט ומתקל בחסד, שאת הנתונים הטבעיים הנהדרים שלו הוא לא מנצל מספיק. הרבה בגלל קבלת ההחלטות שלו שמאוד לא יציבה. שילוב קטלני (תרתי משמע) כשהוא משחק בצד שמאל של מרכז ההגנה עם המגן בן ארצו לוקאס לימה שגם הוא אתלט, בעל יכולות טכניות גבוהות, אבל לא השחקן הכי חכם וקצת חסר אחראיות בשביל מגן. השילוב שלהם נע בין חגיגה לנאנט לחגיגה ליריבה, אולי בגלל זה לימה משחק פחות העונה?
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    את האמת השחקן קיבל את זה כמו גבר . רק לראות את זה גורם לי עצבים ומאיפה החוצפה של השופט גם לבעוט בו, יש מצב שהייתי נוגח לו בקרחת .
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    פאריס הובילה 5-0 על דיז’ון, הלכתי לעשות מקלחת קצרה, אני חוזר, 8-0 */aaa021
    קצת רחמים...
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,589
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    זה 0-8 ועוד כשהשוער שלהם תפס יום טוב. קבוצה מפחידה. נראה אם היא תהיה כזאת מפחידה גם בבמה המרכזית.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    @Nigel de Jong מה יש לך לומר על ז'אן מיקאל סרי ומידת הצלחתו האפשרית בפרמייר ליג?