הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    בורדו עד המשחק עם פ.ס.ז' 15 מתוך 21, בורדו לאחר המשחק מול הפריזאים רק עם נקודה אחת מתוך 15...
    אתמול שער עצמי של טולאלאן בנגיחה כבר אחרי רבע שעה הכריע את המשחק ברואזון פארק, בורדו בהופעה ממש אפאטית וחסרת כל מעוף לא הזכירה את הקבוצה המרשימה של תחילת עונה. גורבנק יצטרך לחפש בינואר בלם וחלוץ אם הוא רוצה סיכוי לסיים בשישיה הראשונה.

    פריז בינתיים כבר מובילה באנז'ה משער של אמבפה בדרך כנראה לעוד ניצחון.
    חייב לומר שאני לא מסוגל לראות אותם עם התלבושת הצהובה הלא קשורה, אפשר לנסות לקרוץ לקהל הברזילאי גם בלי לשחק עם צהוב שלא מזוהה עם המועדון בשום דרך.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    פריז(ללא ניימאר) עם חמישיה אתמול על אנז'ה בחוץ, מונאקו(ללא פלקאו) עם שישיה ביתית על גנגאן ממשיכות להוכיח שהם רמה ואף יותר מעל שאר הליגה, הפער ביניהן רק 4 נקודות והן יפגשו בנסיכות בסוף החודש, זאת אומרת עוד שני מחזורים. לפני כן פריז תארח את נאנט של ראניירי ומונאקו תצא למשחק חוץ באמיאן.

    עוד מעט ניס תארח את דיז'ון, מאוחר יותר שתי האחרונות ליל ומץ תפגשנה למשחק שיכול להיות מכריע עבור ביאלסה ומארסיי אחרי פרשת אברה תארח את קון המפתיעה שעשתה לא מעט צרות למארסיי בולודרום בשנים האחרונות. אבל הכותרת של משחקי היום היא הדרבי החם של חבל הרון בין סנט אטיין לליון שיערך בסטאד ז'ופרואה גישאר שם השנאה יותר מורגשת והאווירה חמה יותר. ליון נראית מצוין במשחקים האחרונים, הטריו ההתקפי פקיר-ממפיס-מריאנו נראה נהדר יחד עם חוסאם עוואר הצעיר שמראה ניצוצות שכבר גוררות השוואות לבנזמה ובן-ערפה והציפיה הערב מליון היא לכבוש(ואולי גם לנצח) בGG לראשונה מאז 2013. בסנט אטיין נרגעו לאחר פתיחה טובה של העונה, ג'ונאתן במבה שנשלח לקבוצת המילואים בשבועות האחרונים לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש(טביב גרסת צרפת) חוזר לסגל אחרי התקדמות במו"מ, מי שיעדרו הם הקפטן לויק פראן הפצוע כשגם לויק דיוני ורמי קאבלה צפוים לפספס את המשחק. לא בשורות טובות לאוסקר שמגיע היום כאנדרדוג לדרבי.
     
  4. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    נביל פקיר נותן עונה של סופרסטאר ובעיניי הוא כרגע מועמד מוביל לשחקן העונה בצרפת, אבל החגיגה הפרובוקטיבית שלו היום בדרבי היא פשוט שערורייתית ומגעילה ואין לה שום תירוץ.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    פעולה פרובוקטיבית אבל לא כזאת שמצדיקה פיצוץ משחק מצד האוהדים של סנט אטיין, נכון שלעשות זאת ב0-5 זה כמו סכין בלב של האוהדים אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות הנכונות. המזל הגדול הוא ששחקני ליון הספיקו לרדת לחדרי ההלבשה לפני מפגש עם האוהדים.
     
  7. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    בוודאי שאני לא מצדיק את האוהדים, אבל צפוי שדבר כזה יקרה כשאתה עושה פרובוקציה כזאת בדרבי כל כך חם.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    כבר המון שנים לא פתחו את העונה כ"כ טוב בנאנט(23 מ-36 עד כה) זמן טוב לראות את התצוגה הנפלאה של הקהל שלהם בשבת האחרונה:



    רק חבל שאחרי הפגרה הם נוסעים לפריז.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    ראיתי אתמול בפעם הראשונה העונה את גאל קאקוטה במדי אמיאן והוא שיחק פשוט נפלא, הרים לגמרי את הרמה של אמיאן בכל פעם שנגע בכדור ולא נגד שטרסבורג או מץ אלא נגד מונאקו שלא מצאה לו פיתרון לאורך כל המשחק. אני לא יודע מה הסיפור שלו מבחינה חוזית עם הקבוצה הסינית אבל ביכולת הזאת הוא שווה קבוצה בכירה יותר בצרפת. אתמול הוא גם בישל לסרז' גאקפה את הראשון של הטוגולזי העונה, גאקפה אגב הוא שחקן בית שלו מונאקו ושיחק שם לא מעט שנים אבל בשנים רזות של הקבוצה מהנסיכות ואת שנותיו הטובות עשה בעיקר בנאנט. אמיאן הייתה שווה עוד שער אבל מוסא קונטה אקס מכבי החמיץ בעיקר ויובטיץ' ניצל עייפות של אמיאן דווקא לאחר הדקות הטובות שלה במשחק והשווה ל1-1. איבוד נקודות לא צפוי למונאקו ששיחקה רע ויכולה לראות את פריז היום בורחת ל-6 הפרש בצמרת.

    אחרי התבוסה ההיסטורית בדרבי, התפרעות הקהל והעזיבה של אוסקר סנט אטיין החבולה הגיעה לסטאד פייר מורואה עם ז'וליאן סאבלה המאמן החדש על הקווים. סאבלה שחקן בית של סנט אטיין(שימש גם כקפטן בעשור הקודם) הוא מינוי מבית של רולאן רומייה שבטוח שסאבלה יהיה כריסטוף גאלטייה הבא, מאמן שיצליח להיבנות יחד עם המועדון. גאלטייה כזכור לא היה מאמן ראשי באף מקום עד שקיבל את המשרה בסנט אטיין אותה קיבל שהיא מתחת לקו האדום והצליח להשאיר אותה בליגה וגם להפוך אותה בחזרה לקבוצת צמרת שמשתתפת באופן כמעט קבוע באירופה והיה המאמן שהחזיק הכי הרבה זמן בתפקיד(5.5 שנים) מאז רובר הרבאן שהיה אחראי על תקופת הזוהר של המועדון בשנות ה70'. סאבלה עצמו היה בתפקיד של מאמן טכני או שקר כלשהו בתוך המועדון וקיבל את הקידום הלא צפוי בעקבות המשחק ההוא מול ליון שסיים את דרכו של אוסקר במועדון.
    הפרימיירה של סאבלה הלכה לא הכי טוב עם הפסד 3-1 אתמול לליל המתאוששת, אחת הבעיות הגדולות של ליל עד כה העונה הייתה בחוד והנה ניקולא פפה פתח שוב בשפיץ והחזיר עם שער נגיחה נהדר(3 שערים בשני המשחקים האחרונים) וגם אזקיאל פונסה שעלה כמחליף כבש שער בכורה וביאלסה יכול לנשום לרווחה אחרי פתיחת עונה באמת קטסטרופלית.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בגלל שטס ללא אישור ללוות את בוניני הגוסס (שנפטר מאז)?
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אני מנחש שבגלל שקרס עם עוד קבוצה.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    זה פורסם הבוקר אבל כבר ראיתי ציוץ שאומר שביאלסה אכן תכן לנסוע אליו אבל במועד אחר וכי הנסיעה לצ'ילה הייתה בעניינים אחרים(נבחרת?) בליל בכל מקרה מכחישים וכרגע הסוגיה העיקרית היא נושא הפיצויים שביאלסה יקבל, מדברים על 12 מיליון יורו ומעלה.
    לדעתי שני הצדדים רוצים להיפרד, אלמלא המצב בטבלה והתבוסה המשפילה לאמיאן שלשום אני לא חושב שהוא היה מושעה גם היה טס ללא כל אישור. בליל בכל מקרה מחפשים מאמן חדש וכבר הוקם "צוות טכני" שכולל 4 אנשים מהצוות המקצועי שיקחו אחריות על הקבוצה עד אז.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מועד אחר כבר היה ברור שלא יהיה, לכן אני בטוח שזו הסיבה שטס לשם. אם זה אכן היה ללא אישור וזו אכן סיבת הפיטורים מעניין למה צריך לשלם לו כל כך הרבה פיצויים כשהוא זה שלכאורה הפר חוזה.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    אתמול נערך ברואזון פארק הדרבי דה ברטאן בין ראן לנאנט שנחשב לאחד הדרבים הצבעוניים והחמים בצרפת.
    ווהבי חאזרי ממשיך להוכיח שהוא שווה קבוצה יותר מעניינת או רלוונטית לצמרת מראן, הקשר הטוניסאי שכבר נתן הצגה העונה מול מארסיי בולודרום הבקיע אתמול צמד כמעט זהה כולל שער ניצחון בדקה ה-89 שהרחיק במעט את ראן מהקו האדום והעניק לסברי לאמושי ניצחון בכורה(1-2) כמאמן ראן, לאמושי שלראשונה בקריירה מאמן קבוצה בליג1 הגיע לאחר הפיטורים השנויים במחלוקת של כריסטיאן גורקוף וינסה להפוך את ראן לקבוצה שמאיימת על אחד הכרטיסים לאירופה(אני בספק). נאנט מצידה עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים יורדת לקרקע אחרי פתיחת העונה המעולה.

    עוד אתמול, ליל עדיין ללא מאמן ממשיכה לשקוע והובסה 3-0 ע"י מונפלייה שעושה עד עכשיו יופי של פתיחת עונה לאחר הקיץ הלא פשוט שעברו עם מותו של לולו ניקולאן. מישל דר-זקריאן אקס נאנט ידוע כאחד המאמנים ההגנתיים בצרפת ואפשר לראות זאת במונפלייה שמשחקת קבוע עם 5 שחקנים בהגנה וגם ספגה הכי מעט בליגה(8 שערים) וזה לאחר שפגשה את פ.ס.ז' ממנה לא ספגה. אחד השחקנים שנהנים מההגעה של דר-זקריאן והמעבר לשלושה בלמים הוא ז'רום רוסיון השם החם במונפלייה, המגן השמאלי הוא אחד השחקנים המצטיינים העונה בליגה, אתמול הוא גם כבש ובישל והיה מעורב בשער השלישי.

    היום משחק העונה בין 2 הקבוצות החזקות ביותר בצרפת מונאקו ופריז סן-ז'רמן ובעצם הזדמנות אחרונה למנוע מפריז לברוח.
    האלופה שתארח את המשחק לא הפסידה בליגה לפריז אשתקד אבל מגיעה לאחר חזרה רעה מהפגרה בה סיימה בתיקו מאכזב באמיאן והודחה מהצ'מפיונס לאחר תבוסה ביתית ללייפציג. אם תפסיד הפער מפריז יעלה ל-9 נקודות וקשה לראות את מונאקו הנוכחית חוזרת מזה מול העוצמות של פ.ס.ז'. אצל הסגנית עסקים כרגיל, אמרי צפוי לעלות עם אותו ההרכב שפירק את סלטיק באלופות כאשר העיניים ילכו אל קיליאן אמבפה שלראשונה בקריירה הקצרצרה שלו יפגוש את מונאקו אצלה כיכב בעונה שעברה.