הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    השייח יכול להשקיע עוד מיליארד דולר. הוא חייב להעייף את אמארי, עם המאמן הבינוני הזה שלא יודע להשתמש הארטילריה הכבדה שלו.

    פריס לא תגיע לכלום איתו.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין ספק שאמבפה כבר הספיק ללמוד מניימאר משהו, איך להתחזות
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    באיזה קטע ניס נותנת רביעייה למונאקו?! וואו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/2/4/7/1/2471905-46.Xxx

    השיא נעצר| באלוטלי רעב|
    זה היה הפסד ליגה ראשון של מונאקו ב-2017 והרצף ההיסטורי, הטוב ביותר בתולדות הליגה הצרפתית, 16 הנצחונות הרצופים - נקטע. זה די סמלי משהו שזה קורה במשחק הראשון בו אמבפה כבר לא חלק מהמועדון. אגב, גם בשנה שעברה ניס פירקה את מונאקו עם רביעייה, ב-21 בספטמבר 2016, וזו הייתה הפעם האחרונה בה מונאקו לא כבשה בליגה!!! ומי כבש צמד? אז וגם היום? באלוטלי. יובטיץ' ערך בכורה במדי קבוצתו החדשה אך לא עזר.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אם בקיץ ובפתיחת הליגה מארסיי גרמה לאנשים לחשוב שהיא הולך לחזור השנה בגדול אז המשחקים האחרונים הוכיחו ששום דבר לא השתנה בפרובאנס. משחק הגנה מביך, סף שבירה נמוך, רמת אימון נמוכה ולא מעט שחקנים שלא מציגים אפילו 50% מהיכולת המצופה מהם. גארסיה היום חוטף לא מעט בצרפת ולא רק בגלל התוצאות והיכולת, גם בחירת הסגל בעייתית עם מספר שחקנים שלא יכולים לשחק בקבוצת צמרת בצרפת.
    אתמול מארסיי אירחה את ראן למשחק בין שתי קבוצות שחייבות ניצחון וכבר אחרי 10 דקות המשחק הוכרע, וואבי חאזרי כבר אחרי 2 דקות כבש שער מופלא עם העקב, בוריז'ו הוסיף עוד אחד בבעיטה מרחוק וגם בישל במחצית השניה שער יפה לז'וריס ניאניון, זה נגמר 1-3 בניצחון הראשון של ראן העונה, ראן לא הצליחה להתחזק בסופו של דבר בחלוץ מטרה בגלל הסירוב של דה-פרוויל להגיע אבל אתמול ההצבה של חאזרי כחלוץ מזויף יחד עם סאר ומובל המהירים באגפים הוכיחה את עצמה ואולי הפתרון לבעיה ההתקפית של ראן הגיע ממקום לא צפוי.

    * ליון מנצחת אתמול שוב, לא ביכולת גדולה 1-2 ביתי על גנגאן משערים של מריאנו דיאס ופקיר שפתחו נפלא את העונה. ובשבוע הבא? יוצאים לפריז.
    מבחן ראשון לפ.ס.ז' נגד קבוצה רצינית בצרפת מנגד ליון בשנים האחרונות מתרסקת הגנתית בכל ביקור בPDP והיא תצטרך להראות אופי, יהיה מעניין.

    * רמי קאבלה פותח את הקדנציה בסנט אטיין עם שער בכורה אחרי פחות מדקה אבל הירוקים איכזבו שלא הצליחו לשמור על היתרון מול אנז'ה ואיבדו נקודות ראשונות בבית. אנז'ה מנגד עדיין ללא הפסד למרות ששיחקה כבר נגד בורדו, מארסיי, ליל וסנט אטיין. סטפן מולאן ממשיך עם שחקנים אפורים להעמיד את הקבוצה הקשוחה בליגה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    שמרסיי יעברו לתלבושת ירוקה פשוט.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לאור היכולת ההגנתית טעונת השיפור של סידיבה ממונאקו וההצגות של ארנו סוקה השבוע במדי ניס אל תתפלאו אם תראו את האחרון בחודש הבא בסגל הנבחרת בעמדה הבעייתית ביותר(הכל יחסי) של הטריקולור. סוקה אמנם גדל באקדמיה של ליל אבל לא הצליח לפרוץ ולפני כמה שנים עוד שיחק בליגה הרביעית בצרפת וגם בליגת המשנה בבלגיה, כיום הוא אחד המגנים הימנים הצרפתים הטובים בליגה.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  8. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    אמארי צריך לעשות סדר בנוגע למי בועט בעיטות חופשיות ומי בועט פנדלים, הריבים של ניימאר (ואלבס) וקבאני כמו שני ילדים קטנים.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הופעה טובה של ליון, קצת יותר מזל, חוכמה ודיוק בחלק הקדמי והם גם יוצאים עם 3 נקודות.
    אהבתי במיוחד את ההופעה של אנדומבלה(איזו בעיטה למשקוף..) במרכז הקישור, פעם ראשונה שאני רואה אותו והוא נראה שחקן מרשים, גם מרסלו מסתמן כבלם הטוב ביותר של ליון, רכש טוב אחרי הליצניאדה שעברה שם בשנים האחרונות. המגנים גם במשחק לא רע, מפקיר ומריאנו בהתקפה ציפיתי ליותר.

    בפריז החילוף של לו צ'לסו במקום דראקסלר החלש ניצח את המשחק, פעולה יפה מאוד של הארגנטינאי שאולי קונה לעצמו קצת קרדיט כאופציה נוספת במרכז השדה. מלבד הסגל האדיר והיתרון התקציבי על כל קבוצה הגדולה של פריז היא היציאות של אמבפה וניימאר עם הפנים קדימה כאשר יש להם מעט שטח, ברגע שזה קורה כל התקפה היא חצי שער. באמת שאני לא יודע כמה קבוצות יצליחו לעצור העונה את פריז בליגה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל מאבקי האגו האלה בין ניימאר וקאבני נראים לי פאתטיים, זה מתאים למתנ"ס פה בשכונה ולא לקבוצת כדורגל מקצוענית שמרוויחים בה מיליונים. אני מקווה שאמארי יוכל לשים סוף לעניין הזה(לא סמכותי מספיק, לא לוקח החלטות קשות, קל להם להתנהג ככה כשהוא המאמן לדעתי, אתם רואים אותם מנהגים ככה עם צ'ולו על הקווים או אפילו לואיס אנריקה?), הרי אם שניהם ישנאו עכשיו אחד את השני זה יפגע בקבוצה במוקדם או מאוחר. ניימאר יכול לכבוש את הגולים שלו גם בלי פנדל וקצת קלאסה ולא רק עם הכדור - לא תזיק לו. הוא יכול להיות הכוכב גם בלי להיות הפנדליסט. הכי חשוב שהקבוצה תנצח, כנראה שכחו את זה.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה אכן פתטי, אבל כל הרעש התקשורתי סביב זה הוא פתטי לא פחות. בסך הכל מדובר בשני שחקנים שהלכו מכות בחדר הלבשה, קורה בכל קבוצה, מכאן ועד להפוך את זה ל"קבוצה חולה" ו"חדר הלבשה מפורק" זה ממש להרחיק לכת. גם ההנפצה הזאת ש"יש קנוניה ברזילאית שמנסה לגרום לניימאר לזכות בכדור הזהב על חשבון הצלחה קבוצתית" היא מפגרת, קודם כל כי בשביל שניימאר יזכה בתואר הקבוצה שלו צריכה להצליח, דבר שני ניימאר הוא הפליימקר של הקבוצה, אז מן הסתם רוב הכדורים ילכו אליו, מה גם שזה לא שהוא אגואיסט, יצא לי לראות משחקים של הקבוצה וניימאר יעדיף קודם למצוא את החברים שלו מאשר את השער. אז הוא מתעקש לבעוט את הפנדלים והחופשיות, ביג פאקינג דיל.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אנסה להעביר את התזה שלי באמצעות דוגמא: יש את החברים המחרטטים האלה, שהם מספרים סיפור אבל 'מגדילים אותו' הרבה יותר ממה שקרה בפועל. בוא נגיד כמו במקדונלדס - גלידה שעלתה פעם 1.90 ועלתה ל-2.90(או אולי אפילו יותר, אני כבר לא מעודכן, לא נוגע בדברים האלה). רוצה לומר: אני לוקח בחשבון שהתקשורת מנפחת כל אירוע למימד גדול יותר. ועדיין, בעידן היום של הרשתות החברתיות קל לראות אם ניימאר פתאום עושה אנ-פולו לקאבני(לא שזה כזה משמעותי), והם התווכחו לא פעם אחת או פעמיים וכל זה בתוך זמן קצר. שחקן חייב לשלוט על הרסן שלו. אני לא מבטל את פאריס ואת סיכויי ההצלחה שלה. אני חושב שכן יש שם הרבה אגו סביב העניינים האלה וברור שניימאר כן בא עם האף למעלה במובן מסוים בגלל תג המחיר ולקאבני חוזרים רגשי הנחיתות כמו עם זלאטן, ולא בטוח שאמארי עצמו יכול לשים לזה סוף. אם זה כזה חארטה למה אף אחד מהם לא מגיב ושם את הסיפור מאחוריהם? קשה לשלוח ציטוט לתקשורת או להעלות תמונה משותפת ברשתות החברתיות?
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    מי סופר אותו בכלל? הוא לא פקטור אפילו. זאת הקבוצה של ניימאר וגם קבאני יודע את זה.
     
    DRORIKO ו-EO11 אוהבים את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הוא לא בא ״עם האף למעלה״ הוא בא בשביל להנהיג, כמו שהוא עושה בהצלחה בנבחרת ברזיל. הוא הרגיש שבבארסה הוא רק כינור שני ושאחד ברמתו ראוי ליותר מזה,לגיטימי לגמרי. קבאני יאלץ לקבל את זה כמו שנאלץ לקבל את זה שזלאטן היה מעליו בהיררכיה.

    אגב בינתיים ניימאר גם התנצל על התקרית. אני מקווה בשביל הקבוצה שפה זה נגמר.
     
  15. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    219
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
    איך זה הגיוני שיובטיץ עבר מאינטר למונאקו רק ב11 מיליון?