הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882


    *** אין הכתרה רשמית בעיר עצמו בגלל שאין אבטחה מספיקה. כך הודיעה ראש העיר בצורה רשמית, אבל לדעתי זה קשור בעיקר למהומות של השנים האחרונות. גם ברוטרדם הוציאו היום הודעה רשמית שאם פיינורד תזכה בגביע הפדרציות לא תהיה חגיגה במרכז העיר. גם פה הסיבה הרשמית היא בגלל מחסור באבטחה. לי יש הרגשה שזה בעיקר עונש כנגד הפורעים של שתי הקבוצות שביותר מדי פעמים התקשו בשנים האחרונות להתנהג כמו בני אדם. את האמת, אני מבין למה אין מסיבות הכתרה במרכז העיר. יש יותר מדי אלימות ולא רק באמסטרדם ורוטרדם. היום הוחלט להפסיק לכמה דקות את המשחק באוטרכט בגלל התנהגות חוליגנים מקומיים. אצל ויטסה יש כבר מספר שבועות לא קטן בעיה קשה עם חלק מהקהל שם. אפילו בליגה השנייה היו השנה אירועים קשים של אלימות.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מאז לואיס ואן חאל לא היה לאייאקס מאמן שעוזב אותה כל כך עטור תהילה והולך לאמן באחת מהקבוצות העשירות בעולם שמחפשת את האקס פקטור על הקווים שיחזיר אותה לתלם.

    אני זוכר שלאחר שואן חאל עזב את אייאקס בסיום עונת 97 ויחד עמו עזבו גם קלייברט ואוברמארס עשה המועדון רכש מפוצץ והתמלא בשחקנים זרים(המפורסם שבהם היה מיכאל לאודרופ שבא לשנת פרישה) אבל הנוער הוזנח לחלוטין. לטווח הקצר זה הביא לאייאקס דאבל מרשים במיוחד אבל לטווח הארוך זה התגלה כמהלך הרסני מאוד. צריך לקוות שהמאמן החדש שיבוא במקום טאן האח יעבוד בדיוק באותה דרך כמו שלו ולא יסטה ממנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/22
    itzik.miro ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Andrei Kanchelskis
    עם מינויו של שרודר יש ניסיון ברור לשמור על איזה שהוא איזון בתוך הקבוצה. אוברמרס עזב והצוות הטכני החדש יצטרך עכשיו להוכיח את עצמו. האם הצמד האמסטרה את הנטלאר מספיק טוב וישרוד? צפוי להם קיץ עמוס במיוחד.

    ראיתי הבוקר ביוטיוב ראיון עם פרייק יאנסן שהוא העורך של אייאקס ב"פוטבל אינטרנסיונל". הוא טען שלאייאקס היו 3 מועמדים. בוס לא ישוחרר מליון, סלוט? אין לי מושג אם בכלל רצה, אבל לאחר "מלחמת עולם" עם פיינורד לגבי ברחהאוס אני מעריך שאייאקס גם לא ממש רצו עוד סבון (וזה מיד עושה סוף להשוואות עם ביירן מינכן. אם אנחנו ה"ביירן של הולנד" היינו מחתימים את סלוט ואולי גם את גקפו...). מי שנשאר ברשימה היה אלפרד שרודר. לפי הדיווחים אייאקס תשלם מיליון וחצי אירו לברוז' על שחרורו. שרודר שמאד מוערך אצל הרבה שחקנים מכיר כמובן את אייאקס. האם הוא מאמן מספיק טוב? אין לי מושג, אבל טן האח ובוס גם לא הגיעו אלינו אחרי שהיה להם הצלחה בריאל מדריד או ליברפול...אגב, לשרודר יש מערכת יחסים טובה מאד עם טאדיץ' וזייך. בהולנד כבר לוחשים שכדאי ששחקנה של צ'לסי יחזור לאמסטרדם...

    טן האח. לא הסתרתי דקה את הכעס על זה שחלק מהאוהדים הפכו את המאמן לשעיר עזעזאל. יש לאייאקס גרעין של אוהדים שעוד יבין כמה האיש תרם לנו. אני מאד מקווה להצלחת שרודר, אבל הקבוצה תעבור בקרוב מתיחת פנים רצינית. לא מן הנמנע שיקח זמן לגבש סגל ומשחק טוב. די צפוי שבהתחלה נאבד נקודות ואז ברור מה יקרה. אותם אוהדים שעוד לפני משחק ההכתרה קיללו את טן האח שהוא שוב בא עם שיטה שונה (4-4-2) יהיו הראשונים שיצעקו שצריך לפטר את המאמן החדש. אופתע אם מינימום עד המונדיאל בנובמבר אייאקס תראה באמת דברים יפים. בכלל, כל העונה הבאה תהיה משוגעת עם המונדיאל באמצע.

    אריק טן האח יכנס לספרי ההיסטוריה כאחד המאמנים המצליחים של אייאקס. אני מודה לו מכל הלב ומקווה שבעוד הרבה שנים יחזור אלינו.
     
    prica9, itzik.miro, AFCA ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ווילם טוויי מנצחת בבית 3-0 את אוטרכט, אבל יורדת ליגה בגלל הניצחון של פורטונה סיטארד בניימייכן. בתוספת זמן מציל שחקנה לשעבר של אייאקס, זיאן פלמינג, את קבוצתו מירידה כשהוא עוצר על הקו עם הראש בעיטה של NEC. זה היה ממש מדהים.

    ספרטה נשארת ליגה אחרי ניצחון 3-1 באלמלו. הראקלס היו הרבה יותר טובים, אבל נכנעו ליעילות נהדרת של התקפת ספרטה. גם במצב של 1-0 לזכות האורחת היתה הראקלס צריכה לקבל פנדל. משום מה הואר היה כבר בחופש...עכשיו תצטרך הראקלס להלחם מול אקסלסיור על מקום בליגה הבכירה. לא אופתע אם הם יפסידו.

    היירנביין לקחה בבית את המקום השמיני אחרי 3-1 על גו אהד איגלס. האלופה אייאקס עשתה 2-2 בחוץ מול ויטסה (ראיתי את ערוץ הקיבוץ כך שלא אגיד הרבה על המשחק). פ.ס.וו ניצחה 2-1 את היורדת השנייה, פק זוולה בחוץ.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    דנילו חתם בפיינורד. החלוץ עובר בהעברה חופשית, לאוהדים לא בדיוק אכפת...די ברור שהוא לא היה מספיק טוב בשביל אייאקס. נראה מה יהיה אצל חובבי ציון. כרגע לא בטוח אם דסרס ימשיך (הוא מושאל מגנק), אבל אם כן אז לא נראה לי שהברזליאי יהיה חלוץ ראשון.
     
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הראקלס בדרך לרדת ליגה. אקסלסיור מנצחת במשחק הראשון 3-0 במזרח רוטרדם. הקבוצה מהארדיביסי פיטרה אתמול את מאמנה, פרנק וורמוט, אבל עוזרו פשוט לא יכול היה לשנות היום את גורלם. אקסלסיור במשחק התקפי טוב יכלה בקלות לכבוש עוד שערים. כרגע לא יהיו הרבה אנשים שעוד מאמינים בהראקלס, אבל יש עוד גומלין. הסטטיסטיקה בבירור נגד הקבוצה מאלמלו, אבל במוצאי שבת נדע יותר.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  7. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    זה בגדר הזייה מבחינתי, עד לפני שנתיים היא הייתה קבוצת שיפולי צמרת
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Ajax Amsterdam
    שמת במקרה לב מי כבר ירדה לליגה השנייה? פק זוולה היתה תקופה יפה קבוצה לגיטימית בארדיביסי. הם אפילו השפילו אותנו בגמר הגביע...לדעתי זה תהליך טבעי שקבוצות בסדר גודל של פק זוולה והראקלס בסוף גם יורדות לכמה שנים לליגה השנייה. מבחינה כלכלית לתקוע יתר בליגה הבכירה גם אתגר בטח אם יש לך במחוז שלך מינימום קבוצה נוספת ברמה הכי גבוהה. הראקלס צריכה לשרוד כשטוונטה נמצאת באיזור. בסך הכל הם הצליחו בזה הרבה שנים, אבל כרגע נראה שהירידה ממש מתקרבת. אגב, האוהדים בהולנד שמחים כי אנחנו נפטרים מקבוצה עם דשא סינטטי...
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ככה זה המועדונים הבינוניים, מספיק שאתה נופל לאיזה תקופה שחורה ואתה מוצא את עצמך בסכנת ירידה. ראה אברטון באנגליה(למרות שאם ינצחו היום ישארו בליגה) ראה גנואה שירדו השבוע. אלה מועדונים לא פחות מפוארים בליגות שלהם מאשר זוולה בהולנד. הפועל בישראל :wink:
     
    Ajax Amsterdam ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    תוצאות שני משחקי הפלייאוף (מוקדמות ליגת קונפדרציות):
    היירנביין - א.ז אלקמאר 2-3
    אוטרכט - ויטסה 1-3

    גומלין ביום א'

    ידיעה מכיוון איינדהובן. פ.ס.וו עושה מאמצים לצרף את חברנו הטוב, לוק דה יונג.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    דן האג משלימה ניצחון כפול על איינדהובן ועולה לגמר הפלייאוף. חבל על איינדהובן שעשתה עונה נהדרת והגיע לפלייאוף מהמקום ה-3. דן האג הרביעית מנצחת אותה פעמיים 1-2.

    חבל בשבילנו גם שהקבוצה המציקה הזו רחוקה התמודדות אחת מחזרה לאירדיביזי. עוד מעט הגומלין בין אקסלסיור והארקלס על הזכות לפגוש את דן האג. הארקלס מגיעה בפיגור 0-3 מהמפגש הראשון.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    Ajax Amsterdam ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    גם הראקלס ירדה. בהפסקה הם עוד הובילו 1-0, אבל בפתיחת החצי השני האורחת השוותה ומזה המארחת כבר לא יכלה להתאושש. אקסלסיור ניצחה בסוף 3-1. היא תתמודד עם אדו על הכרטיס לליגה הבכירה. אגב זה די מדהים שקבוצות הארהדיביסי כבר מספר שנים עפים מול קבוצות שעל הנייר פחות טובות. זה שהראקלס עפה אולי לא כזאת הפתעה, אבל אקסלסיור פשוט התעללו בגופה...
     
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    AZ וויטסה יתמודדו על הכרטיס האחרון לאירופה. הקבוצה מאלקמאר ניצחה 2-0 בבית את היירנביין (4-3 בכללי) ויטסה ניצחה 3-0 את אוטרכט ההארכה (גם 4-3 בשני משחקים)

    אדו תתמודד עם אקסלסיור על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343


    בהצלחה לנוס
     
    de Middenweg ו-alexshw אוהבים את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    גם חראפנברח עובר לביירן. באיירן תשלם עכשיו 19 מיליון אירו ותוסיף ככל הנראה גם 5.5 מיליון מכל מיני בונוסים. מה שהבנתי הצליחה אייאקס גם להכניס לסעיף השחרור הבטחה של 7.5 אחוז מסכום ההעברה ברגע שחראפנברח יעזוב את הבאווארים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/22