הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הפתעה נחמדה. לא ציפיתי לזה. בשביל רובן זה אולי הכי טוב. קבוצה קטנה ללא יותר מדי לחץ. כל משחק שהוא יכול לשחק זה יהיה בונוס. נראה מה יכול לתרום לכרונינגן.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://www.fcgroningen.nl/mediadepot/319268a9e6790/800/1200/Achterkant1.Xxx

    “לחובבי הכדורגל ואוהדי כרוניגן בפרט, הייתי בן 12 כשהתחלתי לשחק כאן באקדמייה של כרוניגן. ערכתי את הופעת הבכורה שלי בגיל 16 נגד פיינורד ואחרי שנתיים עברתי לאיינדהובן. אחרי 18 שנים יוצאות דופן – אני חוזר הביתה לכרוניגן”.
    “אנחנו חוזרים הביתה במהלך ימים קשים מאוד של משבר, ואחד מהם גם בקבוצה עצמה. זה זמן טוב מאוד להראות תמיכה בקבוצה ואני רוצה לעזור לה. במהלך השבועות האחרונים היו לי הרבה שיחות עם הצוות המקצועי, ויותר מכל הקשבתי לקריאות של האוהדים. זו שליחות עבורי. אני שמח לעשות כאן את הקאמבק שלי. אני לא יודע איך זה יהיה אבל אני מבטיח שיש לי מוטיבצייה אדירה לתת 100%”.
    עוד אמר רובן: “יהיה עבורי אתגר גדול בפן הפיזי למרות שאני בכושר, ואעשה זאת, אני בציפייה גדולה. זה היה חלום שלי לחזור ללבוש את החולצה הזו. לצערי אנחנו לא יכולים להיפגש כרגע אבל אני מקווה לראות אתכם האוהדים בקרוב”.
    *******
    קיבל את חולצה מספר 10, יהיה חצי אלוהים, אני מקווה שיהיו אוהדים במגרשים ויוכלו ליהנות מזה, בעוד ב-פ.ס.וו איינדהובן שהפעילו עליו לחץ בקיץ שעבר - מאוד מתוסכלים. כבר כשהודיע השנה על פרישה הצטערתי וגם הוא מאוד לא היה שלם עם זה. ביחס לגילו הוא במצב גופני טוב והוא עדיין מאוד מסוכן, התפילה היחידה שלי היא שלא ייפצע. האמת, לא שאני מתעניין יותר מדי אבל אני מרגיש שייתנו לו לשחק במרכז הפעם ולא באגף.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בשבוע שבועיים האחרונים דיברו פה בהולנד ללא הפסקה על ווסלי סניידר. ריב מתוקשר עם הגרעין הקשה של אייאקס, קמפיין תקשורתי לקידום ספרו. משום מקום בא עכשיו רובן ומראה עכשיו דברים אחרים לגמרי. משחקן לשעבר ממורמר שרוצה בכח להשאר בכותרות לשחקן שהתחיל להתאמן בביירן, לחזור לכושר ועכשיו לסיים את הקריירה בקבוצה שגדל בה.

    היום אני אוהד הרבה יותר גדול של רובן מאשר של סניידר. אז לסיים את הקריירה באייאקס זה סיפור כל כך דומה מאשר להפרד בכרונינגן, אבל זה לא אומר שווסלי הערס היה יכול לארגן משחק פרידה בארינה. השוני בין ההתנהגות של שני השחקנים כל כך גדול. אחד אסיר תודה, השני רק מחפש לעשות כותרות שנויות במחלוקת. שני שחקנים מהגדולים שהולנד הכירה, אבל שני גברים עם אופי כל כך שונה. נראה מה רובן עוד יכול לתרום לקבוצת נעוריו, אבל מרגש זה בהחלט שכן.
     
    הרצליה עד המוות, Ajax Amsterdam ו-AFCA אוהבים את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אני לא טועה רובן בצעירותו החלים מסרטן (האשכים?) ואולי זה השפיע לא מעט על הקריירה שלו או הדרך בה הוא תופס את החיים. גם אותי מגעיל לראות איך סניידר נראה כמו גוש שומן כאילו לא שיחק מעולם ושהוא מתרברב בכך ששתה אלכוהול בלי הפסקה. אבל אם אני נוגע רק בפן המקצועי הרי שרובן היה עשור ברמה הגבוהה ביותר בבאיירן מינכן (גם אם במצטבר זה נניח 6.5 שנים בגלל הפציעות) והבעיות היחידות היו הפציעות כמובן. סניידר רשם עונה אחת מפלצתית באינטר ובשאר היה קשר טוב, מעולם לא הוגדר כאחד מהטופ5 או 10 לדעתי. רובן תמיד היה שחקן בכיר יותר, משמעותי יותר, גדול יותר, זה שהעיניים נשואות אליו והוא סופג את מרבית הביקורות לעתים שלא בצדק. רובן נראה מצוין ואני בטוח שיש לו כושר לא רע.

    אגב סתם מרתק אותי לגבי דירוג ההולנדים הזה, איפה מדורגים רוד ואן ניסטלרוי (החמצה מטורפת התקופה שלו בנבחרת) ורפאל ואן דר וארט? אבל רובן ההולנדי הטוב ביותר בדור הזה לטעמי ובפער.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Raulito
    חיפשתי באינטרנט ומצאתי שבקיץ של 2003 רובן הרגיש באחד מאשכיו משהו חריג. הוא נשלח לבית החולים ואכן היה חשש שיש לו סרטן. אחרי שנותח גילו שמה שרובן הרגיש היה קריש דם גדול.

    לגבי ההשוואה בין רובן לסניידר אני מתקשה לקחת חלק. לדעתי סניידר היה יותר כישרוני, אבל לאורך השנים רובן היה יותר משמעותי. מבחינתי הגיע לסניידר לזכות בשנת 2010 כדור הזהב, אבל זה לא קרה. בנבחרת הצמד היה מאד חשוב, כל אחד בדרכו. אני עדיין זוכר היטב את הרגע שאריאן לקח פיקוד מול קוסטה ריקה לפני ההארכה ודיבר שם כמו מאמן. ואן חאל נתן לו חופש לעשות את זה. המאמן הכריזמטי לא היה מרשה את אותו דבר לסניידר שלא תמיד הקפיד למשל על חיים ספורטיביים מלאים. סניידר כבר אמר שהוא רוצה להיות מאמן בטורקיה, אבל לדעתי הכשלון כבר כתוב על הקיר...

    מבחינת דירוג השחקנים ברשימת המצטיינים בכל הזמנים. לדעתי שניהם נמצאים בעשירייה הראשונה. רובן הוא קרוב לוודאי הקיצוני הטוב שגדל פה. סניידר אחד מהקשרים המצטיינים. יותר למשל מברחקאמפ. ואן דר וארט ורוד ואן ניסטלרוי לא נמצאים בצמרת הכי גבוהה. כחלוץ אי אפשר להגיד שהוא ברמה של ואן באסטן. ואן דר וארט לא מתקרב לגדולתו של חוליט. זו דעתי לפחות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הזיכרון הראשון שלי מאריאן רובן היה פחות או יותר 'דיק אדבוקט - למה??' כשהוא פשוט דרס כל צ'כי שעמד מולו באגף (יורו 2004) יתרון 0:2 מבטיח ובסוף הפסד 3:2. לדעתי סניידר לא היה קרוב אליו בכלל ברמת הכישרון. סניידר לפחות ברמה המספרית עשה מה שהוא רוצה בהולנד, הציג מספרים יפים גם בטורקיה (שחקן גדול לא היה הולך לשם בגיל 28). אגב אני גם מניח שהכי הרבה הגנה שביקשו ממנו לעשות - בריאל מדריד. רובן אמנם מזוהה עם הכניסה לאמצע והפצצה ברגל ההפוכה, אבל הוא היה מהיר, ידע לכבוש שערים בראש, דריבליסט, סיומת מפחידה. הוא ידע למסור כמו שצריך כשהתחשק לו, רוב הזמן היה אגואיסט והלך עם הדריבל והכישרון וזה בסדר. לגבי הדירוג הוירטואלי, אני מדבר יותר על 20 השנים האחרונות בלי להיכנס לקרויף, ואן באסטן וכאלה. לדעתי רובן מספר 1 ו-ואן ניסטלרוי שני. ואן דר וארט לדעתי היה זה שדיברו עליו הכי הרבה והוא התפספס.
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אז הקוסם עוזב את אייאקס, ואנחנו נתגעגע אליו. יותר מהכל אני חייב להגיד שלבחור יש אופי חזק, אני זוכר שב-2018 הוא היה כל כך קרוב לעזוב בעקבות זה שהאוהדים גם היו נגדו, אבל בסוף הוא הפך לאהוב האוהדים ולא סתם. תודה לך שכישפת את אמסטרדם חאקים

     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שתי ידיעות. סוון בוטמן עובר ליל. הבלם ששיחק בהשאלה בהיירנביין עולה 8-9 מיליון אירו. גם ג'ואל ולטמן בדרך החוצה. מארסיי מעוניינת בו. גם מאיטליה ואנגליה יש לפי הדיווחים קבוצות שמתענינות בהולנדי הבינלאומי.

    ועכשיו יש ידיעה שפיינורד בכל זאת הצליחה להחתים את בראיין לינסן. החלוץ/קשר כבר היה בקשר עם המועדון, אבל לפני מספר שבועות לא הושג הסכם. כנראה עכשיו כן. פיינורד החתימה לפני יומיים קיצוני מסנקט פאולי מהליגה השנייה. בחור צעיר שלפי הדיווחים מאד מהיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/20
  10. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    ריח של 2018 באוויר
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אייאקס מתעניינת בפייר אמיל הויברג, קשרה של סאותהמפטון. כך דיווחו באנגליה. גם הספרס ובעיקר אברטון מתעניינים בו. כרגע נראה שהקשר הדני מעדיף להשאר באנגליה.

    את הויברג אני לא ממש מכיר, אבל מבדיקה קצרה באינטרנט ראיתי שהבחור יכול לשמש מחליף לדוני. היום כותבים בגרמניה (ה"בילד") שקלאסן מועמד לחזור לאמסטרדם. ההערכה שלי היא שהויברג ישאר באנגליה ואייאקס הולכת עכשיו על שחקנה לשעבר שניצל לפני כמה ימים מירידת ליגה בגרמניה.
     
    AFCA אוהב/ת את זה.
  12. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    לפי מה שהבנתי אבל גם שאוברמרס רוצה להביא חיזוק להגנה
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Ajax Amsterdam
    אני מעריך שגם ההגנה תתחזק. בסך הכל הקבוצות העשירות באירופה עדיין לא התחילו ממש לעשות דילים כך שלך תדע מה עוד יקרה בשבועות הקרובים. כרגע המצב הוא שמספר שחקנים רוצה לעזוב. אוננה, ואן דה בייק, דסט וגם פלטמן אולי עוזבים. האחרון יעזוב כי הוא לא יקר מדי, אבל השמות האחרים אולי יישארו.

    ידיעה אחרת באה מכיוון אלקמאר שם אידריסי רוצה לעזוב לחו"ל. כרגע גם לא בטוח מה יקרה עם סטנגס ובאדו. בקיצור, עוד הרבה מים יעברו באמסטל עד פתיחת הליגה :lol:
     
    הרצליה עד המוות ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    1. אייאקס מנסה לשכנע את אוננה להשאר. אין כרגע הצעות רציניות והיות שמדובר בשוער ולא בשחקן שמשחק במספר עמדות אולי אוברמרס יצליח לשכנע את הקמרוני. לפי הדיווחים מציעים לו גם יותר כסף.
    2. לפי ידיעות שונות אייאקס מוכנה לשלם לנורדשיילנד הדנית כשמונה מיליון אירו בשביל הכשרון מוחמד קודוס. השחקן בן ה-19 משחק בהתקפה. לפי מה שראיתי ביוטיוב הגנאי יכול להחליף את זייך.
    3. פ.ס.וו ממשיכה להשאיל את דרק לוקאסן לאנדרלכט. הבלם/קשר ימשיך לעוד עונה בבלגיה.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.