הליגה הארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/16.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בחמשת המשחקים האחרונים: בוקה איבדה 4 נקודות מול פטרונאטו ורפאלה, ניואלס איבדה 4 נקודות מול פטרונאטו ואסטודיאנטס, אסטודיאנטס איבדה 6 נקודות מול הורקאן, ניואלס ורפאלה, ריבר איבדה רק נקודה אחת מול סרמיינטו חונין (צפיתי רק בתקציר והאמת שריבר הייתה אמורה לנצל עוד מצב או שניים). ראסינג בכושר הכי טוב ביחד עם קולון...
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אנחנו בכושר מצוין למרות שליצ'ה עדיין בחוץ, כל רגע חוזר, אבל גם עם לוח משחקים קל יחסית. אני מקווה שנקח גם את שני המשחקים הבאים, אבל אם לא לדעתי נעצר בקלאסיקו. חוץ מלוח המשחקים הקל יחסית קשה להתעלם מהבעיות הקשות שיש לנו בסגל, אם את החוסר יצירתיות בחלק הקדמי פתרנו דרך יכולת מצוינת של החלוצים (כבר כתבתי כמה פעמים, החוד הטוב בארגנטינה לדעתי, יחד עם ריבר כנראה) וחברה צעירים שלא נלקחו בחשבון כמו קוואדרה, את הבעיות שצפינו בהגנה אנחנו רואים וחווים כל משחק. הבעיה אף החמירה עכשיו שאוריון, לכאורה מניה בטוחה וחזקה, מציג יכולת רעה בשער.

    אנחנו פשוט לא מספיק טובים ולדעתי במפגשים הישירים עם הגדולות והחזקות זה ייחשף יותר.

    אליפות לא, ליברטאדורס כן.
     
  3. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    מסכים.
    בטח שגם יש הרבה קבוצות איתנו מאחורי בוקה.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סיכוי לא רע שאנחנו נעצרים כבר השבוע :( אקוניה בספק למשחק מסיבות אישיות (נמצא עם אביו בנאוקן), לאוטארו מרטינס נפצע עם הנבחרת הצעירה (מבחינתי, המועדון חייב היה לסרב לזימון), אאואד לא ישחק וגם ליצ'ה לדעתי עדיין לא בתמונה.
     
  5. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    פגעת.
    אומרים שההגנה הייתה מזעזעת, לא מפתיע.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הפתיע אותי שויטור, שחזר מפציעה והיה בסגל, לא פתח. אני לא חושב שזה היה עוזר כי אני לא חושב שהוא טוב יותר משני החמורים האחרים, כן מוסיף יותר שקט ויכולת בהנעת הכדור, אבל מפתיע. אבל כן, ההגנה שלנו רעה, אין לנו בלם אחד באמת טוב והמגנים יכולים להיות סבבה אם ישחקו אם בלמים איכותיים אבל לא מספיק טובים בפני עצמם. אתמול גם הכיסוי מהקישור היה רע מהרגיל, עם מלי במקום אאואד. אני דווקא חשבתי שמלי ופולפיטו באמצע יכולים לתת כיסוי טוב, אבל זה פשוט לא עבד. אז כן, ההגנה רעה.

    אנחנו מאוד תלויים בחלק הקדמי שלנו להכריע משחקים ואתמול עם ליצ'ה (חזר מהפציעה ושותף בסיום ומרטינס (פציעה בנבחרת הצעירה) בחוץ זה לא עבד. מה גם שהמחליף הטבעי שלהם, בריאן פרנאנדס נפל שוב לסמים ולחיי הלילה כנראה ואחרי אין סוף צ'אנסים, כולל מכון גמילה במקסיקו, עושה רושם שנמחק סופית. חבל, בזבוז של כישרון.

    בגלל זה אמרתי שצריך לכוון לליברטאדורס ולא להגזים, יש לנו התקפה מהטובות בליגה, קישור לא מאוזן בלי עומק באגפים והגנה רעה.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אז הצמרת מנצחת ואנחנו נופלים כמה מקומות בדירוג מחוץ לליברטדורס :( לגבי מאבק האליפות, שאני עדיין גורס שאין כזה, בוקה חוזרת לנצח ועושה את זה בקלאס עם 3-0 על ארסנל החלשה. מי שמככב ותופס את הכותרות הוא ילד בן 18 בהופעת הבכורה שלו בהרכב של מוליכת הטבלה, גונסאלו מארוני. הקורדובס הצעיר נרכש בסכום לא מבוטל של כמה מיליוני פסוס מאינסטיטוטו שנה שעברה וכבר בבכורה שלו פורע את השטרות.

    זה מתחיל עם המהלך הגדול הזה, סומבררו + קאניו


    ונמשך עם שער בכורה יפה מכל הלב


    תזכרו את השם, כי לפי מה שאומרים (עוד פני הבכורה), לפי מה שבוקה השקיעה ולפי הופעת הבכורה שלו, הולך לצמוח פה כוכב. זוכה כבר להשוואות לדיבאלה (על בסיס קבוצת האם שלו). זה, או שחקן שתמיד נזכור במסגרת אלו שהבטיחו כל כך הרבה וסיימו בצ'קריטה...
     
    yonatan ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זין על הנבחרת הצעירה, מרטינס בהופעה אחרונה לפני הטיסה עם הנבחרת כובש שוב ומראה איזה שחקן גדל פה (כישרון ואופי), שיעופו כמה שיותר מהר מהטורניר. מאוד אמביוולנטי כלפי ההחלטה לשחרר את השחקן לנבחרת, בזמן שהיריבה הגדולה משאירה את הכישרון הצעיר שלה מחוץ לנבחרת. לקראת הקלאסיקו ככל הנראה גם איבדנו את אקוניה, שבניגוד למרטינס אין לו תחליף בסגל שלנו, שככל הנראה מתח את ההאמסרטינג כמו שזה נראה בשידור.

    לפחות בוו חוזר, ליצ'ה נראה בסדר עם הופעת בכורה בהרכב מאז הפציעה ואספנו עוד 3 נק' במאבק על הליברטאדורס. חבל רק שזה הלך קשה, היינו צריכים לגמור את זה מוקדם יותר. אל פולפו גונסאלס מדהים.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נסלון ויואס, שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר עם קריירה מרשימה באירופה מארסנל ועד אינטר, מציין עוד נקודת שיא בקריירה. אחרי שכמאמן קילמס נתן נוק אאוט לאוהד שקילל אותו, ויואס הפעם הולך על דרך פחות אלימה לשחרר עצבים :)



    האירוע הגיע אחרי שאסטודיאנטס לא קיבלה פנדל, מקרה גבולי למדי לדעתי, והמשחק עצמו נגמר בתיקו 0 שמשרת את שאר קבוצות הצמרת.
     
    gilad16 ו-yonatan אוהבים את זה.
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עוד מעט נחזור לסיום העונה, מאבקי הירידה, מאבקי הכניסה לגביעים ומאבק האליפות שאחרי שנפתח מחדש שוב נראה בידיים של בוקה. בינתיים, בגביע הארגנטינאי המשעמם למדי לרוב, הפתעות ולא מעט שערים באופן לא אופייני, שני דברים שאפשר למצוא במשחק בו הדיחה פאסיפיקו מחנרל אלבאר שבמנדוסה, קבוצה מהליגה הרביעית בארגנטינה, את אסטודיאנטס הגדולה.



    זו לא ההדחה הראשונה של קבוצה מהליגה הבכירה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית, אבל הקודמת הייתה קצת פחות מרשימה בגלל זהות שתי הקבוצות, כאשר לפני כמה שבועות הודחה ארסנל מתחתית הליגה הבכירה על ידי סאקאצ'יספאס שמוליכה את הליגה הרביעית הנחשבת לחזקה יותר מזו של פאסיפיקו. כמו גם בגלל שההכרעה הייתה בפנדלים.

    http://i68.tinypic.com/oroz9d.Xxx

     
    yonatan ו-gilad16 אוהבים את זה.
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    המחזור לא נגמר, אבל התוצאות עד כה קבעו שיש כבר 2 יורדות - סרמיינטו שבלי קשר לממוצעים היא מהקבוצות החלשות בליגה (לדעתי ובניקוד), ולצערי גם אתלטיקו דה ראפאלה שיורדת אחרי שש שנים רצופות בליגה הבכירה. גם הריצה המוצלחת של לה קרמה תחת צ'וצ'ו ליופ לאחרונה לא הספיקה לאור שיטת הממוצעים.

    שתי יורדות נוספות ייקבעו מבין קילמס, אולימפו, טמפרליי, ארסנל, הורקאן ואלדוסיבי. תכינו את המחשבונים.

    אנחנו ניפגש עם ריבר למשחק שיכול להיגמר רע מאוד בשביל ראסינג. בוו, הסקורר שלנו בשנים האחרונות שעסקת העברתו לטיחואנה היא עובדה כמעט מוגמרת, לא ישחק בשל פציעה. שזו הידיעה הפחות נוראית בשל זהות המחליף שלו (אבל זה כן מבטל אופציות מהספסל). הידיעה היותר בעייתית היא שאחרי שמוסו, שוער עם ניסיון של משחק וחצי בבוגרים בערך, נפצע ואוריון התיר את חוזהו, למשחק יעלה צ'ילה גומס עם ניסיון כמעט אפסי בבוגרים (דקות במשחק חוץ בקולומביה בהן החליף את מוסו שנפצע). וזה שלפניו משחקת הגנה מזעזעת... קוקה מנסה מערך של שלושה בלמים, כנראה גם הוא מריח את הכיוון מול החוד המצוין של ריבר.

    בוקה לא תחגוג אליפות במחזור הזה בלי קשר לתוצאות שלה ושל ריבר, בשל הניצחון של באנפילד, אבל ניצחון די ייקבע את זהותה הדי ברורה כאלופה הבאה (או שיחזור של 2006?).
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    וואו לא ראיתי את זה מגיע! 3-0 על ריבר במונומנטל (שם ניצחנו לאחרונה ב-2012) עם קבוצה שבורה לחלוטין, מול קבוצה מהטובות בליגה שבדקות הפתיחה עד לגול המקרי שלנו רקדה עלינו וזה היה נראה כמו רק עניין של זמן. שיחקנו חרא, איבדנו את השחקנים הכי טובים שלנו לפציעות עם ילדים שעולים במקומם מהספסל, במערך שמעולם לא ניסינו תחת קוקה לדעתי, מול קבוצה חזקה מאוד במגרשה הבייתי, אבל איכשהו זה הספיק ועוד יכלנו לגמור את זה קודם כשריבר חיפשה לחזור למשחק והפקירה מאחור. חלום הליברטאדורס חי!

    ההפסד של ריבר אומר שהאליפות תוכרע בין בוקה לבאנפילד של פלסיוני, כשהפער על 5 נק' 2 מחזורים לסיום. כעיקרון הכל סגור, אבל בבוקה עדיין יש את טראומת לה וולפה ב-2006 אז הפסידו אליפות עם פער 4 שני מחזורים לסיום, למרות שהיריבה (אסטודיאנטס של סימאונה) לא ניצחה את שני המשחקים :) בתחתית קילמס הצטרפה לרשימת היורדות וכעת נותרה רק עוד אחת לסגירת הסיפור.

    @DRORIKO אם רצית חיזוק לחלק קטן מההסבר ללמה כנראה עדיף שלא לשחק את המוקדמות מונדיאל בתאריכי פיפ"א של יוני, יכלת להסתכל במחזור האחרון על כמה מהמגרשים בארגנטינה שבעונה זו של השנה לרוב לא סוחבים כבר. הערב כר הדשא במונומנטל היה מזעזע, עם ארגזי חול שעפים באוויר בכל כדור ארוך מהדשא או כל פעולה באזור החמש.
     
    gilad16 ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    טוב אז לימדת אותי על גיאוגרפיה, עכשיו אני צריך שיעור בחשבון. אם בוקה הובילה על אסטודיאנטס ב-4 נקודות ואסטודיאנטס לא ניצחה את שני המשחקים איך היא עקפה אותה?
     
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    הוא התכוון לכך שלא בכל אחד מהמשחקים אסטודיאנטס ניצחה. אסטודיאנטס ניצחה משחק ויצאה תיקו, הוקה הפסידה שני משחקים ולכן הן שיחקו משחק מכריע. שבו אסטודיאנטס ניצחה.
     
    DRORIKO ו-Franco אוהבים את זה.
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ואם אני זוכר נכון, בוקה אפילו הובילה את המשחק המכריע :) בכל מקרה, זה לא יקרה שוב ובוקה תהייה אלופה, עד היום המון אנשים משוכנעים שהשחקנים עשו מיטה ללה וולפה. אני חושב שזה שטויות לחשוב שמספר שחקנים יאבדו תואר בכוונה בשביל לדפוק מאמן, לא משנה כמה שנאו אותו, אבל זה היה כל כך הזוי שהדעה הזו תפסה חזק. האליפות הזו גם התחילה למעשה את "אגדת סימאונה".