הישראליות נכנסות לגביעי אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏20/6/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחר, אחרי שכולנו נחזור עם תעודות מבית הספר, נפנה לנו קצת זמן כדי לראות ביורוספורט את הרגלת גביעי אירופה, ששם יוגרלו מכבי ת"א לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, והפועל ת"א ומכבי חיפה לסיבוב המוקדם של גביע אופ"א.
    מכבי, שדורגה בסיבוב השני של המוקדמות, יכולה לקבל קבוצות משני סוגים: קבוצות שעלו מהסיבוב המוקדם הראשון(שגם כן יוגרל מחר) או קבוצות שעלו אוטומאטית לסיבוב השני, אך הן לא מדורגות. הקבוצות שיתחרו בשלב הראשון: הלסינקי (פינלנד), סקונטו (לטביה), אומוניה (קפריסין), בוהמינס (אירלנד), שריף טיראספול (מולדובה), דינמו טביליסי (גרוזיה), ליוטאר (בוסניה), פ.ב.ק קובנה (ליטא), רקיאוויק (איסלנד), ורדאר (מקדוניה), בוריסוב (בלארוס), סלימה וונדרס (מלטה), בארי טאון (וולס), פיוניק (ארמניה), ס.ק טיראנה (אלבניה), פלורה טאלין (אסטוניה), גלנטורן (צפון אירלנד), גרוונמאכר (לוכסמבורג), טורשהאבן (איי פארו), אירטיש פאבלודאר (קזחסטן). הקבוצות שעולות ישר לסיבוב השני, אך אינן מדורגות: דיורגארדן (שבדיה), ראפיד בוקרשט (רומניה), מאריבור (סלובניה) וז'לינה (סלובקיה).

    הפועל ת"א ומכבי חיפה מדורגת בסיבוב המוקדם של גביע אופ"א, מה שיתן להם יריבות קלות יותר. שיטת ההגרלה בסיבוב הזה היא ש-92 קבוצות מחולקות לתשעה בתים של 8 קבוצות (4 מדורגות ו-4 לא), ועוד בית אחד של עשר קבוצות. היריבות ששתי הקבוצות יכולות לקבל כבר נקבעו. היריבות של הפועל ת"א:זלייזניצ'ר (בוסניה), דינמו מינסק (בלארוס), בנאנטס (ארמניה), ופורטדאון (צפון אירלנד). היריבות של מכבי חיפה: אטלנטס (ליטא), בלאסיקה (מקדוניה), דינמו טירנה (אלבניה) וקאומבראן (וולס)
     
  2. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אמרו? את הסיבוב הזה, בכל מקרה, חייבים לעבור.

    מהרשימה של מוקדמות ליגת האלופות אני מזהה מספר קבוצות. דינמו טביליסי המוכרת, לא יודע מה הרמה שלהם היום. רקיוויק האיסלאנדית ביתו של דיגבורסון אל המנג'ר 3 עונת 99. בארי טאון ששיחקתי איתם עונה וחצי במנג'ר 3.

    הקבוצות שטיפה מפחידות אותי הן הלא מדורגות, כמונו, שעלו אוטומאטית. דיורגארדן של קאלסטרום (אם זה היה בישראל הייתי נוסע למשחק רק בשבילו!) ואיזאקסון האגדיים שלקחתי איתם במנג'ר 4 אליפות והגעתי לשלב השני של הצ'מפיונס (מפחיד, נקווה שזה לא ככה במציאות), רפיד בוקרשט מרומניה ביתם של אם אני לא טועה ביתו של אדריאן מוטו וכמוכן וכמובן מאריבור שלה היסטוריה לא רעה בצ'מפיונס ליג.

    אם תישאלו אותי - אני אקבל בחום את הקזאחסטאנים, וולשים או תושבי איי פארו.
     
  3. סביולה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    201
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני צריך הבהרה כאן...

    אין לנו כבר 2 קבוצות באלופות?

    אין לנו 3 באופ"א????

    מה עם הפועל ר"ג??????????????????????????
     
  4. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השנה 3 באופ"א, אבל ר"ג תתחיל מהסיבוב הבא

    משנה הבאה 2 אופ"א 2 צ'מפיונס
     
  5. סביולה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    201
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סבבה
    תודה
     
  6. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק תיקון קל- מכבי ת"א תקבל את המנצחת בין הקבוצות שיתחרו המשחק ה7 בסיבוב המוקדם שיקבע לפי ההגרלה
     
  7. שגיא Guest

    שלוש הקבוצות הישראליות חייבות לעבור את השלב הזה, כמובן.

    בקשר ליריבות של הפועל ת"א, זלייניצ'ר? אותה ההיא שהצליחה לנצח את מנצ'סטר? (לא משנה שהיא הובסה גם 5-0), זאת אותה קבוצה? כי אם הפועל תוגרל מולה, וקצב השחרורים לעומת ההחתמות שלה ימשיך להיות כפי שהוא עכשיו, הם עוד יכולים להגיד שלום כבר בשלב הזה, וחבל.

    יריבה נוספת מוכרת באו"פא, היא פורטדאון, זכור לי שמכבי חיפה שיחקה מולה מתישהו בשלב מוקדם. אבל אני לא זוכר ממש מתי.

    בכל אופן, בכל המדינות האלה כמעט, היריבות נחותות מהקבוצות הישראליות. אני, בתור אוהד מכבי, לא מצפה או מייחל לאחת מהקבוצות, מי שבאה, ברוכה הבאה, ושהצד שלנו יהיה השמח בתום שני המשחקים.

    אגב, יש שידור בטוח של ההגרלה ביורוספורט?
     
  8. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא, זאת לא הקבוצה שניצחה את מנצ'סטר, הקבוצה שניצחה את מאניו הייתה ז'אלאגרסיגי.
     
  9. שגיא Guest

    פאק....
    אז שכחו מה שאמרתי.
    :shock:

    בכל אופן, אני זוכר את השם הזה....
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שכולכם שוכחים את מכבי נתניה, שתעלה מחר למשחק חוץ מול פ.ק פרטיזני האלבנית, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי, מרחק 11 נקודות מהאלופה, דינאמו טיראנה.

    ותמחקו את החיוך הציני מהפרצוף. פ.ק פרטיזני נחשבת לאחת הגדולות בתולדות הכדורגל האלבני ההולך והמשתפר. היא זכתה ב-15 אליפויות (אליפות אחרונה ב-1993) וסיימה 17 פעם כסגנית. היא הניפה 14 גביעים ב-22 הופעות בגמר (זכיה אחרונה ב-1997) ולקחה גם סופר-קאפ אחד ב-1994. בהרכבה מופיעים תשעה זרים, מתוכם לא פחות משבעה ברזילאים, אליהם מצטרף קשר קונגולזי וחלוץ ניגרי. המבקיעים המצטיינים של הקבוצה הם שני ברזילאים, ג'ראלדיניו וקאריוקה, אם כי מדובר בקבוצה שלא מרבה להבקיע, רק 40 שערים ב-26 משחקי ליגה.

    פרטיזני, אותה מאמן נפטון באיקו, הופיעה גם מספר פעמים בגביעי אירופה השונים, אך תמיד סיימה את דרכה עם איזו רביעיה ברשתה מול קבוצות כמו גלאזגו ריינג'רס, סלטיק ובנפיקה ליסבון. עם זאת, הכדורגל האלבני נמצא בקו עליה, כשאת התבוסות שהנבחרת היתה רגילה לקבל מחליפות תוצאות נאות, כשגולת הכותרת היתה הניצחון הביתי האחרון על רוסיה, 3:1.

    מצד שני, זו בכל זאת קבוצה אלבנית.
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי נתניה משחקת מחר??? WTF?

    טוב שאתה סיפרת לנו על זה בני, כי אחרת לא נדמה לי שמישהו במדינה הזאת היה יודע שהמשחק הזה מחר, ממש מתעלמים מהמשחק הזה. טוב נו, זה עדיף מאשר מה שקרה לאשדוד, שהיא שיחקה את המשחק הראשון שלה באינטרטוטו שעתיים אחרי רבע גמר המונדיאל של אנגליה-ברזיל.

    ובקשר למשחק עצמו, לא נדמה לי שתהיה לה בעיה גדולה, כי היא שמרה על השלד המצוין של הקבוצה של העונה שעברה(חחח איזה מוזר זה לדבר על העונה שעברה, שהיא בעצם הייתי לפני שלושה שבועות), ועם כל הכבוד לפ.ק. פרטיזני, קשה לי להאמין שנתניה מסוגלת להפסיד להם. מה שעלול אולי לפגוע בנתניה זה החופשה המעטה(אם בכלל) שהם קיבלו אחרי סוף הליגה, 3 שבועות זה בכלל לא מספיק אחרי ליגה קשה וארוכה כמו שנתניה עברה העונה, ויותר ממה שזה יפגע בהם באינטרטוטו, זה עלול לפגוע בהם בליגה, ראו מקרה הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נתניה משחקת מחר...????? נראה לי שמספר האנשים שיודעים את זה זה כמו מספר האוהדים של מכבי פ"ת.
     
  13. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתם לא יודעים נתניה רשמה למשחק הזה בערך 3שחקנים שאי פכעם היו בהרכב שלה. אל תצפו לגדולות ואם היא תפסיד זה לא תהיה הפתעה, המסקנות הוסקו ממקרה אשדוד.
     
  14. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגד מי היא?! באיזה שלב זה?
     
  15. שגיא Guest

    מכבי ת"א תפגוש את אלופת סלובקיה

    כך נקבע בהגרלה שהתקיימה.
    ההגרלה, אגב, לא שודרה.

    בשלוש יוגרלו מכבי חיפה והפועל לת"א בגביע אופ"א.