הגרלת ליגת האלופות - שלב הבתים הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י AFC, ‏29/8/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית א' :

    ליון
    באיירן מינכן
    סלטיק
    אנדרלכט

    תחזית : בית מאד איכותי, אבל אין ממש ספק לגבי זהות הקבוצה שתסיים במקום הראשון. על המקום השני ייאבקו ליון וסלטיק, כאשר היתרון של ליון בסגל ובניסיון ינצח בשבילה בקרב הזה מול הסקוטים. אנדרלכט, פעם קבוצה מצוינת שסיימה בשלב הבתים הראשון מעל מנצ'סטר יונייטד, תסתפק במקום האחרון.

    בית ב' :

    אינטר
    ארסנל
    דינאמו קייב
    לוקומוטיב מוסקבה

    תחזית : נתחיל במקומות האחרונים - לוקומוטיב מוסקבה הפייבוריטית לסיים במקום האחרון, דינאמו קייב תשיג מקום בגביע אופ"א בגלל המבצר הביתי שלה. אינטר וארסנל יאבקו על שני המקומות הראשונים, לאחר עזיבת הרנאן קרספו, אפשר לומר שיש יתרון קל לארסנל.

    בית ג' :

    מונאקו
    פ.ס.וו
    א.א.ק אתונה
    דפורטיבו לה-קורוניה

    תחזית : בית מאד מאוזן. דפור תתקשה לאחר עזיבת רוי מקאיי אך תעלה לשלב הבא, השאלה היא האם פ.ס.וו תגנוב לה את המקום הראשון. א.א.ק אתונה הוכיחה שבאירופה יש לה מה למכור, ותסיים במקום השלישי ותשאיר לצרפתים את המקום האחרון.

    בית ד' :

    אולימפיאקוס
    גלאטסריי
    ריאל סוסיאדד
    יובנטוס

    תחזית : יובנטוס תנצל את הפאתטיות של שאר היריבות כדי לעלות שלב. ריאל סוסיאדד, גלא ואולימפיאקוס, שלושתן קבוצות מעוררות רחמים עד כדי גיחוך, ילחמו על המקום השני, כאשר סוסיאדד פייבוריטית וגלא מתייצבת מעט מאחוריה.

    בית ה' :

    פנאתינייקוס
    שטוטגארט
    ריינג'רס
    מנצ'סטר יונייטד

    תחזית : אין יותר קל מזה. מנצ'סטר תסיים במקום הראשון. שטוטגארט גם לא צפויה להיתקל בקשיים מיוחדים בדרכה למקום השני. ריינג'רס האלופה הסקוטית תיקח את המקום בגביע אופ"א ותשאיר את קבוצתו של יצחק שום אחרונה.

    בית ו' :

    ריאל מדריד
    פורטו
    פרטיזן בלגראד
    מארסיי

    תחזית : בית לא קל לריאל, שתיתקל בקשיים מסוימים בדרכה למקום הראשון, אך אף אחת מהקבוצות הנ"ל לא ברמה לסכן את ריאל. פורטו תסיים במקום השני, פרטיזן תשאיר את צרפת עם עוד נציגה אחת פחות.

    בית ז' :

    ספארטה פראג
    בשיקטאש
    צ'לסקי
    לאציו

    תחזית : צ'לסקי ולאציו ילחמו על המקום הראשון, והכחולים יצאו עם ידם על העליונה. בשיקטאש תצליח להגיע למקום השלישי והצ'כים יעופו פעם נוספת, בצורה אפילו עוד יותר מבזה.

    בית ח' (בית המוות) :

    קלאב ברוז'
    אייאקס
    סלטה ויגו
    מילאן

    תחזית : קלאב ברוז' המסכנה תצטרך לרדת על ברכיה ולחכות שישה משחקים עד שהעינוי יגמר והיא תוכל לחזור הביתה. אייאקס, שאיבדה את ואן דר מיידה וכריסטיאן קיבו, והכוכב ואן דה ואארט לא מפסיק להיפצע, תלך לגביע אופ"א. סלטה ויגו תגיע למקום השני ואולי אפילו תצליח לגנוב את המקום הראשון, שבשלב זה שמור למילאנזים.

    תחזיות ופרשנויות מצידכם יתקבלו בברכה.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שהבית של מנצ'סטר יונייטד (כרגיל) קל מידי
    וגם די דומה למה שהם קיבלו שנה שעברה (צירוף מקרים?), ופה אין הרבה מה להרחיב.

    אני דווקא רוצה להתייחס לבית של לאציו צ'לסי ולהגיד שלפי דעתי לאציו ,עם קצת ריכוז מסוגלים לסיים לפני צ'לסי במקום הראשון, בכל מקרה זה בית מעניין.

    לא מסכימה איתך בקשר לבית של יובה, לפי דעתי היא קיבלה בית די קשה יחסית לשאר הבתים. ריאל מדריד? גלא? זה לא נשמע כמו טיול מאורגן ברחבה של היריב.

    זה הכל בינתיים.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בית 1

    באיירן ללא ספק פייבוריטית ברורה לסיים במקום הראשון אבל זה ברור שליון וסלטיק הן קבוצות מצויינות שלא ממש יעשו לה חיים קלים. אם באיירן לא תסיים ראשונה אני לא יופתע לגמרי. ליון וסלטיק הן קבוצות חזקות שעל הנייר המאבק שלהן זה אחת מול השנייה על המקום השני וזה ללא ספק יהיה מאבק מאוד מעניין. ליון לדעתי עדיפה במיוחד אחרי צירופו של ג'ובאני אלבר שיוסיף לקבוצה הזאת המון. סוני אנדרסון עזב אבל ליון קיבלה שחקן יותר טוב בהרבה.
    הימור: באיירן מינכן, ליון

    בית 2

    בית שעל הנייר הוא בית בלי הרבה סימני שאלה. השאלה היחידה זה מי תסיים במקום הראשון ומי תסיים במקום השני. אינטר וארסנל הקבוצות הגדולות של הבית יעשו כנראה את הדרך הבטוחה לסיבוב הבא ואבוי לקבוצה שלא תעשה את זה. בקשר ללוקומטיב ודינמו קייב, הן הרבה יותר חלשות זה בטוח אבל בהתחשב בתנאים של המגרשים הביתיים שלהם אפשר לראות את אחת מהן אולי נותנת פייט לארסנל ואינטר למרות שזה לא ממש נראה לי ריאלי. לדעתי דינמו עדיפה על לוקומטיב אבל לא בהרבה.
    הימור: ארסנל, אינטר

    בית 3

    בית מרתק לדעתי. דפור התחלשה, פ.ס.וו קבוצה חזקה, מונאקו אין לזלזל בה ואתונה כמו שבני אמר כבר הראתה מה היא יכולה באירופה. לדעתי דפור ואיינדהובן יעלו ואני מאמין שפ.ס.וו ישחקו אותה ויעלו דרך המקום הראשון למרות שעדיין עם עזיבתו של מקאיי דפורטיבו קבוצה יותר חזקה מאיינדהובן. אני לא מאמין שנראה בבית הזה קבוצה שהיא בשר תותחים. מונאקו וא.א.ק מסוגלות לעשות חיים קשים לספרדית ולהולנדית ואפילו להפתיע ולעלות לשלב הבא.
    דפורטיבו, פ.ס.וו

    בית 4

    בית מצויין. יובנטוס קבוצה הכי טובה אבל סוסיאדד וגלאטסריי יפריעו לה במיוחד במשחקי החוץ. יובנטוס עדיפה בצורה די ברורה ואני מאמין שהיא תסיים ראשונה. על המקום השני יהיה קרב מאוד מאוד מרתק בין שלושת הקבוצות האחרות. סוסיאדד טובה יותר אבל גלאטסריי קבוצה מנוסה יותר במעמדים האלה ואני חושב שהקרב ביניהן יהיה מאוד שקול ואלימפיאקוס... לא יודע היא די סימן שאלה כי עד העונה שעברה הייתי מחשיב אותה כפוטנציאל להפתעה אבל אחרי מה שחיפה עשו להם אני לא ממש בטוח.
    יובנטוס, גלאטסריי

    בית 5

    מנצ'סטר קיבלה בית לדעתי לא ממש קל כמו שכולם מציירים את זה. מנצ'סטר לדעתי גם תסיים במקום הראשון אבל ריינג'רס, שטוטגארט ופנא הן ממש לר קבוצות חלשות. כל הקבוצות האלה מסוגלות ביום טוב לנצח את האדומים. למרות זה אני חושב שמנצ'סטר תתגבר עליהן ותעלה מן המקום הראשון ועל המקום השני שוב מצפה לנו קרב משולש ומרתק. שטוטגארט שסיימה בגרמניה במקום השני עדיפה על פני יריבותיה על ריינג'רס יכולה לעלות גם וזה לא תיחשב הפתעה. פנא תנסה להוציא משהו אבל תסיים אחרונה לדעתי.
    מנצ'סטר יונייטד, שטוטגארט

    בית 6

    ריאל מדריד תסיים במקום הראשון שלא יהיה לכם ספק (למרות שאני מאוד מאוד מקווה שאני טועה). פורטו קבוצה מצויינת אבל לא מספיק כדי לסכן את העליונות של ריאל בבית הזה. אבל עדיין יש סיכוי שמארסיי ופורטו יקשו עליה ולא יתנו לה לסיים את הבית עם מאה אחוזי הצלחה. קבוצה שהשנה אני מסמן כפוטנציאל להיות המפתיעיה היא פרטיזן בלגראד של לותר מתיאוס. היא עלתה בצורה סנסציונית אחרי שכבר הפסידה בבית לניוקאסל. לכל קבוצה שתגיע לבלגראד יהיה מאוד מאוד קשה כי הקהל שם הוא מאוד פנאטי. יהיה קרב בין משולש על המקום השני, קרוב מאוד צמוד שבו אני מאמין תנצח או פורטו או פרטיזן בלגראד.
    ריאל מדריד, פורטו

    בית 7

    צ'לסי ולאציו הן הפייבוריטיות הברורות לסיים במקומות הראשונים ולמטה תנסה בשיקטאש להפריע להן. זאת שנת המבחן של צ'לסי. אם היא באמת רוצה להפוך לקבוצה גדולה באמת היא חייבת לתת עונה מרשימה בליגת האלופות. את הכלים להצליח יש לה והשאלה אם על המגרש הכל ילך לפי התוכניות ולפי הציפיות שהם בשמיים. אי אפשר להגיד על צ'לסי שהיא ממש פייבוריטית לסיים במקום הראשון כי לאציו מסוגלת לסיים היא במקום הראשון. לאציו עברה את העונה הקודמת בהצלחה והעונה מקווים בלאציו להצליח באירופה. אני לא מאמין שספרטה פראג תפריע לקבוצות האלו אבל בשיקטאש מסוגלת לזה. קשה לשחק בטורקיה ובשיקטאש תנצל את זה כדי לשים רגל לאחת משתי הגדולות.
    לא מהמר

    בית 8

    בית מאוד מאוד מעניין. מילאן אלופת אירופה קיבלה בית קשה. סלטה ויגו ואיאקס הן קבוצות שילחמו יחד איתה על העלייה ואני מאמין שלמרות שמילאן עדיפה מקומה בסיבוב הבא לא מובטח. איאקס התחלשה בגלל עזיבתם של קיבו וון דר מיידה אבל עדיין כישרון לא חסר שם והיא תנסה לגנוב את המקום השני מסלטה ויגו או ממילאן. מילאן אמורה לסיים במקום הראשון אבל לא יהיו לה חיים קלים. קלאב ברוז' לא נראה לי שתראה משהו מיוחד.
    מילאן, איאקס
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    בני לא הגזמנו קצת? פנא יכולה לעשות צרות בבית לכל אחד, ואני לא רואה שהיא נופלת בהרבה משטוטגרט וריינג'רס. ואל תגיד לי שהליגה הסקוטית יותר חזקה מהליגה היוונית עכשיו......
    בקיצור הבית הזה ממש לא באנקר כפי שאתה מציג אותו, הימור שלי: יונייטד וריינג'רס עולות, פנא שלישיים, שטוטגרט אחרונה.
    בכל אופן זה בית מאוד מעניין (ולא בגלל המאבק על המקום הראשון :cry: ).

    בנוסף הבית של ארסנל הוא לדעתי ממש קשה..... לשחק שני משחקים בכפור הרוסי/אוקראיני עם קבוצה שמתבססת על משחק טכני ולא על כדורגל פיזי וכדורים ארוכים זה מתכון בטוח להפסד.... אני אישית מאוד מודאג מהבית שלנו. בואו לא נשכח גם את ההתחזקות של אינטר בעמדת הקישור ההתקפי, עמדה שהיא לקתה בה קשות בעונה שעברה - עכשיו יש לה את ואן-דר-מיידה, לוסיאנו וכמובן את קילי גונזאלס השור. אני לא חושב נחלשו בקיץ - אומנם קרספו עזב, אבל יש לאינטר עומק אדיר בחוד, ובמקרה הכי גרוע אלברו רקובה שהוא שחקן מעולה ווירטואוז בחסד ישחק, מה שיבטיח לנו הנאה מהמשחק של האיטלקים ( :? ).
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכימה איתך ויירה
    אני חושבת שהליגה הסקוטית טובה מהליגה היוונית, ועל אחת כמה וכמה ריינג'רס מפנא. עם כל הרוח והצלצולים שעשתה הקבוצה של שומי שום,אני לא חושבת שיש סיכוי שהיא תעשה צרות לגדולה באמת, בית קל ביותר למנצ'סטר יונייטד ואם כבר להזיע- אז ממש לא ביוון, אלא בתחומי האי הבריטי.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחחחח שטוטגארט אחרונה? שטוטגארט היא הקבוצה הגרמנית הכי טובה חוץ מבאיירן, ריינג'רס ובטח שפנאתינייקוס לא יכולות לחשוב אפילו על לאיים עליה ועדיף שינסו להילחם על המקום השלישי. יש סיכוי לא רע ששטוטגארט גם תעבור את מנצ'סטר יונייטד, אבל אני לא חושב שזה יקרה.

    ולירן, אני מבין שאתה אוהד אייאקס (מסיבה כלשהי שאני לא רוצה לדעת), אבל איך ההולנדים אמורים לעבור שלב באירופה, אם הם מכרו שניים מהכוכבים שלהם ויש להם כוכב אחד שנפצע ללא הפסקה? מי יש להם חוץ מהם? טראבלסי, דה יונג (לא שחקן רציני), מידו ו...? זהו. כל השחקנים הנ"ל, אולי חוץ מדה יונג ומידו, הביאו את אייאקס לרבע הגמר. לובונט, גאלאשק ואיברהימוביץ' (שהשנה הולך לרדת משמעותית ביכולתו ללא השחקנים שעזבו) לא יכולים לעבור את סלטה, שאיכותית בהרבה יותר. הבונקר של קומאן המלוכלך לא יעבוד הפעם בלי ההתקפה המהירה שלו.
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גם מידו כבר לא שם.... הוא במארסיי..... אני צופה העפלה של סלטה....
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בני כל מה שאמרת נכון ושאמרתי שאיאקס תעלה זה לא היה אובייקטיבי.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה,אני בתור מישהי אובייקטיבית חושבת שאייאקס היא לא האופציה האחרונה בבית לעבור לשלב הבא. נכון שמילאן עדיפה, אבל אני ממש לא אתפלא אם אייאקס תעלה.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הסיכויים של מילאן לא ממש מזהירים. במשחקי האימון היא לא מרשימה ונראית כמו קבוצה שבעה ועייפה (וזקנה). מילאן אפילו לא ניצחה במשחק הכנה אחד!

    אני עדיין חושב שהמילאנזים יעלו מהמקום הראשון, אבל אל תשללו אפשרות שמילאן תיראה כמו באיירן מינכן בשנה שעברה (בליגת האלופות, לא בליגה, להירגע).
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    הסיכוים של מילאן לא מזהירים?
    אתה זוכר איזה בית היה לבאירן שנה שעברה כשהיא לא עלתה?
    הבית הזה נראה ליד הבית של באירן שנה שעברה כמו משחק ילדים.
    סלטה ויגו, הלוזרים הנצחים, לא יעלו שלב ולא יסכנו את עליית איאקס או מילאן לשלב הבא.
    איאקס הרבה יותר איכותית מסלטה, והיא גם תעלה, מהמקום השני אבל תעלה.
    עוד כמה הערות, אני לא שותף לתחושות בבתים 3,4.
    מבית 3 דפור תעלה, אבל גם מואנקו.
    אני לא רואה את פ.ס.וו עולים שלב, שנה שעברה הם הוכיחו כמה הם עלובים בליגת האלופות, השנה זה לא ישתנה,אתונה מלכת התיקו יכולה להפתיע ולעלות מהמקום השני, אבל לדעתי לפחות, הצרפתים יהיו בשלב הבא(ועם לא היוונים, פ.ס.וו לא תקח את המקום השני בשום מצב).
    בבית 4 שוב בית צפוי מראש, סוסיאדד ויובה יעלו, השאלה מי מהמקום הראשון ומי מהשני.
    סוסיאדד בהחלט יכולה לקחת את המקום הראשון, בקשר לשאר הבית, אין מה להוסיף, גלא ואולמפיקוס קבוצות ממש חלשות.

    נ.ב
    לירן למה אתה לא מהמר על משחקים של צ'לסי?
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מילא, אני עוד מבין איכשהו הימור על עלייה של סוסיאדד מהמקום השני, אבל מהמקום הראשון?! כנראה שא עקבת אחרי סוסיאדד הקיץ..... הם לא עשו שום חיזוק משמעותי (למעט רכישתו של לי צ'ון-סו הקוריאני, שמשרתת לאו דווק אינטרסים מקצועיים אלא כלכליים), ולדעתי המקום השני שלהם בעונה שעברה היה פשוט התעלות מדהימה של הסגל הבינוני מאוד שלהם, והם לא יוכלו לשחזר את היכולת הזאת העונה. שילוב של הצ'מפיונס ליג והליגה ייצור עליהם עומס משחקים. צפו לאכזבה מסוסיא בשני המישורים.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    כי אני לא רוצה....... רוב הפעמים שהימרתי עליהם הם הפסידו.
     
  14. elinor Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/03
    הודעות:
    37
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הניתוח שלי להגרלה:

    בית א'- האמת היא שאני קצת מפחדת לנבא עתידות לבית הזה כדי לא לפתוח פה לשטן שחס וחלילה יקרא לבאיירן מה שקרה לה בשנה שעברה. אז אני לא אגיד כלום על הבית הזה.

    בית ב'- יתכן שדינמו קייב ולוקומוטיב מוסקובה יזקפו לטובתם ניצחון אחד על אחת הפייבוריטיות הברורות בבית: ארסנל ואינטר, שיאבקו ביניהן על המקום הראשון (לפני ההעברה של קרספו, הייתי אומרת שאינטר תגבור על ארסנל, אבל אי אפשר לדעת). בית לא ממש קשה. לא צפויות להתרחש בו סנסציות.

    בית ג'- הבית הכי תחרותי השנה. ארבע קבוצות שהעפלתן של כל אחת מהן לא תפתיע אף אחד. דפורטיבו- נחלשה עם עזיבתו של רוי מקאי, אבל צריך לראות איך זה יבוא לידי ביטוי/עד כמה היא נחלשה. איינדהובן- אלופת הולנד שלקחה אליפות די בקלות. א.א.ק אתונה- שנה שעברה לא הפסידה אף משחק בליגת האלופות (והייתה בבית עם ריאל ורומא), אבל היא גם לא ניצחה שום משחק, אז קשה לדעת למה לצפות ממנה. מה שבטוח זו קבוצה עם אופי. ואחרונה, מונאקו- סגנית אלופת צרפת. אני חושבת שהיא הקבוצה הנחותה מתוך הארבע, אבל בקבוצה שהגיעה לשלבים מאוחרים בליגת האלופות לפני כמה שנים אסור לזלזל. כמו שאמרתי: הבית הכי תחרותי השנה.

    בית ד'- לא הייתי קוראת לבית הזה "בית המוות" אבל לעומת שאר הבתים הוא כזה (זה רק מראה עד כמה הייתה ההגרלה השנה מאכזבת). יובה תסיים במקום הראשון, אבל לא בכל כך קלות. גלאטסריי, שכבר מזמן אין לה מה למכור באירופה, אולימפיאקוס, שתנסה לסיים במקום טוב יותר מהמקום שבו סיימה בפעם האחרונה (כשפגשה את מכבי חיפה...), וריאל סוסיאדד, שתנסה להפתיע בליגת האלופות העונה כפי שעשתה בליגה הספרדית בעונה שעברה, יאבקו על המקום השני ואני חושבת שזהות הקבוצה שתעלה עם יובה לשלב הבא יקבע רק במחזור השישי.

    בית ה'- אני לא חושבת שלמנצ'סטר יונייטד הייתה הגרלה קלה. יצחק שום כבר הוכיח שליגת האלופות חשובה לו יותר מהליגה המקומית ולכן פנאתנייקוס היא מועמדת ראויה לעבור שלב. אבל היא תאבק מול אלופת סקוטלנד, ריינג'רס, ומול שטוטגארט, שבעונה שעברה הוכיחה שבורוסיה דורטמונד ובאייר לברקוזן הן לא היחידות שמסוגלות לאיים על באיירן בבונדסליגה (כמובן שמול הבאיירן ששיחקה בעונה שעברה בבונדסליגה זה לא עזר, אבל היא לא סתם סיימה לפני דורטמונד). בכל מקרה, יונייטד לא מגמגמת בדרך כלל בשלבים כאלו ולכן היא תסיים ראשונה כשעל הכרטיס השני לשלב הבא יהיה מאבק מעניין.

    בית ו'- ריאל מדריד. הקבוצה העשירה ביותר בעולם. עם התקפה חלומית שכוללת את ראול, רונאלדו, פיגו, זידאן ובדרך כלל גם את רוברטו קרלוס (ותסלחו לי שאני לא מזכירה את הרכש האנגלי, אני פשוט לא חושבת שהוא שייך לשם), עם אחד השוער הטובים בעולם ועם ההגנה.... הגנה? הגנה שכוללת בעיקר את מיצ'ל סלגדו (שעבר את שיאו), את איבן הלגרה (שהתפקיד המקורי שלו הוא בכלל קשר אחורי, רק שבריאל אין מספיק כסף/שכל לקנות בלם) ואת פאבון/רובן (להגיב?), ופה אני לא מזכירה את רוברטו קרלוס כי הוא יותר מדי "שוכח" לעשות הגנה. בקיצור, (כל עוד לא יביאו בלם ברמה) ההגנה של ריאל תהיה המוקש שלה בליגת האלופות השנה. אני לא אומרת שבשלב זה, כי עם כל הכבוד מול קבוצות כאלה, ריאל תסתדר. היא תסיים בקושי במקום הראשון כשאחריה יהיה מאבק מול פורטו ומארסיי. פרטיזן בלגרד תתרכז בלהנות מליגת האלופות בשלב זה (אלא אם כן לותר מתיאוס מכין לנו הפתעות).

    בית ז'- בית שאי אפשר לנבא לו כלום. לא בגלל שהוא יהיה תחרותי, אלא בגלל שמכל הקבוצות (חוץ מספרטה) יש ציפיות גבוהות העונה. לאציו- אחרי העונה הלא ממש מסחררת בעונה שעברה והקשיים הכלכליים, תנסה הקבוצה לחזור לעצמה. מולה תהיה קבוצה שלא מבינה את המשמעות של קשיים כלכליים, צ'לסי, שהציפיות ממנה עצומות. אחרי כל הכסף שאברמוביץ' שפך שם, אני לא בטוחה שהם לא מפנטזים כבר על זכיה. מול השתיים תשחקנה גם ספרטה, שממנה אי אפשר לדעת למה לצפות ובשיקטאש, שתנסה להחזיר את הכבוד לקבוצות הטורקיות באירופה. בבית הזה יהיו הפתעות.

    בית ח'- אלופת אירופה (השבעה, בעיני רבים) תשחק מול סלטה ויגו, שתערוך הופעת בכורה בליגה הזו ותנסה לשכנע באירופה, אייאקס, הקבוצה הצעירה שכמעט העיפה אותה בעונה שעברה ברבע גמר ותנסה לממש את הפוטנציאל העצום שלה, וקלוב ברוז', שלעומת העונה שעברה תסיים אחרונה בבית. מילאן לא תסיים בקלות כל כך ראשונה. יהיה מאבק טוב בין סלטה לאייאקס שיכול להיות שאחת מהן תסיים ראשונה. בבית הזה יהיו משחקים טובים.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    את לא רוצה לפתוח פה לשטן לבאיירן מינכן?

    סוף סוף יש פה עוד מישהו שאוהב את באיירן!!