הגביע האנגלי - 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/11/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    נפגשו ב - 1962. טוטנהאם ניצחה 3:1.

    זה יהיה מאבק בין חוסר שפיות של מוריניו ללוזריות של טוטנהאם.
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני יותר ממקווה שזה יהיה מאבק בין המאמן היוצא שלנו למאמן הנכנס שלנו.
     
  3. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    כן, כמו כל התחזיות שמתבשלות כאן ומדברות על זה שאנחנו נפסיד 25-0 לפני בערך כל משחק...
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  4. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    או כמו המפגש האחרון בין הקבוצות שחשף את הפערים ביניהן והיה נגמר בתבוסה מוחצת אם לא יום חלש של קיין.
     
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    בגביע הכל יכול לקרות. גם ארסנל העלובה של אשתקד ניצחה בגמר את צ׳לסי האלופה הגאה והדורסת.

    אני אישית לא מאחל למוריניו זכייה בגביע כי זכייה כזו תהיה עלולה לתקוע אותו איתנו לפחות עוד עונה.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,265
    לא היה שום דבר מיוחד מטוטנהאם במפגש האחרון ולא היה שום דבר מאתנו.
    שתי הקבוצות היו חלשות מאוד ובעצם הדרך היחידה שלנו פעם באף פעם לגנוב נצחון מול "קבוצה גדולה" בליגה זה בדיוק כמו במשחק הגביע האחרון.
    לבנות על חולשת היריבה, ביום לא שגרתי מבחינתה, ולנצל איזו הגבהה לראש של מישהו.

    ***פרט למשחק מול סיטי, נגדינו לא יהיה לקבוצה טובה ימים חלשים(וזה תקף גם לכל קבוצה טובה ומעלה באירופה).
    משחק "חלש" שלהם נגדינו יהיה 60-65 אחוז החזקה בכדור בצורה מבוקרת 30-35 מטר מהשער שלנו כשאנחנו בעיקר נעמוד ונסתכל, זה יספיק תמיד לנצחון.

    במבחן התוצאה השיטה הזאת לא מניבה כלום, אבל זה לא שזה משהו מכוון, זה יותר חוסר אונים של מאמן שלא באמת מצליח לייצר משהו מעבר.

    מהמשפט של סולשאייר עוד אפשר להתבלבל ולחשוב שהצלחנו בשנתיים האחרונות מול הקבוצות הגדולות בליגה למרות האוהדים המעצבנים והבוגדים שלנו, כשגם התוצאות מתיישרות עם היכולת ומספרים את הסיפור העגום.
     
  7. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    @Michael Carrick יש פערים עצומים בין המשחק הכי טוב של ספרס ביום נתון (וגם של ליברפול וסיטי לצורך העניין) לבין המשחק הכי טוב של יונייטד תחת מוריניו. את הקבוצות הראשונות מאוד מאוד כיף לראות בתור אוהד כדורגל, ואת האחרונה בפירוש לא.

    אבל כל פעם מחדש אתם בטוחים שיונייטד הולכת להפסיד בהפרש של עשרת אלפים שערים מול הקבוצה המלהיבה התורנית, וחצי מהזמן אתם אוכלים כובע.

    זה בדיוק מסוג הדברים שגורמים לי לקחת מידי פעם את הצד של ""מוריניו"" בכל הסיפור הזה. אני רוצה אותו מפוטר בדיוק כמוכם, ואני רוצה שזה יקרה כבר יותר משנה, ואם תחפור מספיק עמוק בדיון של יונייטד בסוף העונה של ואן חאל כשכבר התחילו לדבר על מוריניו, אני נתתי שם תחת המשתמש הקודם שלי וואחאד rant לגבי זה שמוריניו יהיה אסון אצלנו ובאופן די משעשע אתה בעצמך אמרת לי משהו בסגנון "מאיר תירגע, מוריניו עוד לא כאן".

    ובכל זאת, השיפוט של המציאות מצדך הוא לפעמים כל כך, כל כך מוגזם...

    אנחנו יכולים שנינו להסכים על זה שבחצי הגמר מול ספרס אנחנו ככל הנראה נשים 9 שחקנים מאחורי הכדור ונעיף כדורים ארוכים לעבר לוקאקו. וגם אני וגם אתה נרצה לחתוך וורידים כשנצפה בזה בטלוויזיה. אבל זה שאתה גם בטוח שהם יטחנו לנו את התחת... זה פשוט לא מגובה מספיק עם המציאות.

    אם אנחנו ננצח את בפרס בחצי הגמר, אתה לבטח תתייחס למאורע כזה בתור: "קבוצה עלובה ניצחה קבוצה מצוינת בפוקס מארץ הפוקסים שב 99.99% מהפעמים האחרות לא היה קורה".

    אני אתייחס לזה בתור: "קבוצה בעלת אוריינטציה הגנתית להחריד הצליחה לבטל קבוצה בעלת אוריינטציה התקפית, ועל הדרך לגנוב איזה גול. קרה, קורה, וימשיך לקרות בכדורגל".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/18
    oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    או כמו המשחק הראשון של העונה שנגמר בתבוסה צורמת, בעצם רגע, ניצחנו אותו לא?

    אלכס, שלא תבין לא נכון, בעיני הניצחון על ברייטון היה מאכזב. למה? כי גם תחת פרגוסון קיבלנו סטירות, מסיטי וליברפול בבית, מבאזל שהדיחה אותנו בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל פרגוסון תמיד אמר שמה שחשוב בכדורגל זה איך אתה מגיב. והתגובה שלנו לאותם סטירות (נניח זאת שקיבלנו מליברפול בזמנו) זה שהשחקנים עלו בטירוף במשחקים לאחר מכן ודרסנו כל מה שזז עד שהבטחנו אליפות ופתחנו פער גדול מאותה ליברפול שנתנה לנו את הסטירה. תמיד אצל פרגוסון הייתה תגובה לסטירה. אצל מוריניו השחקנים עלו באווירת דכאון ובלי להתאמץ יותר מידי. בלי התעלות של מאטיץ' עם בישול גדול ושער חשוב לא יודע איך המשחק היה נגמר כי היה ברור שהראש של כולם עדין בהפסד לסביליה וזה משהו שלא היה בתקופת פרגוסון שם ידענו להגיב.

    ועדין, קשה לי עם אוהדים שמבקרים את מוריניו על הביקורת לשחקנים. אין שום סיבה ששחקן שלובש את המדים שלנו לא יראה מחויבות כשהוא על המגרש. הוא לא משחק בהתנדבות באיזה פארק צדדי אלא מקבל משכורת שמנה ומשחק מול אולד טראפורד מלא כשהוא לובש את החולצה של אחד המועדונים הגדולים בעולם והוא צריך להראות מחויבות ומקצוענות בהתאם.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הביקורת היא על כך שמוריניו מסובב סיבה ותוצאה. בכל אחת משלוש הקבוצות האחרונות בהן אימן שחקנים עשו לו סבוטאז׳. זה לא יכול להיות מקרי.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    עד מתי קיין צפוי להעדר? יהיה כשיר למשחק?

    לא יודע אם אני מסכים איתך. המחצית הראשונה שלנו מול ליברפול הייתה ברמה מאוד גבוהה. אם מאטה עוצר את הכדור על החזה ושם את ה3-0 אז המשחק נגמר באותו רגע. גם החצי שעה הראשונה מול ארסנל באמירויות הראתה לאיזה גבהים אנחנו מסוגלים להגיע השנה.
    נכון, לא מעט פעמים העונה היה לי כיף לראות את ספרס, אבל לאור המיקום שלהם בטבלה וכל מיני תוצאות תיקו לקבוצות אמצע טבלה ותחתית אני מתאר לעצמי שהם לא יציבים מספיק, ואולי אם היינו רואים אותם בתדירות שאנחנו רואים את יונייטד, כלומר כל דקה ודקה, אז גם היינו מוצאים הרבה משחקים באיכות נמוכה כי אחרת הם היו נאבקים השנה עם סיטי על האליפות ולא במקום ה-4 כשהם צברו פחות נקודות משאנחנו צברנו בשלב הזה של העונה.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    יכול להיות שבקיץ יהיה מרד נגד מוריניו והטענות שלך יהיו נכונות, לא יודע, אני לא נביא, אבל כרגע זה מרגיש שחלק מהשחקנים שלנו לא מבינים איפה הם נמצאים ועבור מי הם משחקים.
    משהו בהתנהלות, נניח של פוגבה כשנכנס כמחליף מול סביליה, מרתיחה אותי ואני לא יכול לקבל תירוצים להתנהלות כזאת.
    לא מוכן לפטור את היכולת של פוגבה נניח בזה שהוא לא מרוצה ממוריניו, יש דברים בסיסים שמקצוען ברמות האלה מחויב לעשות ולתת כשהוא משחק. אז נניח הוא לא ממצה את עצמו תחת מוריניו, את זה אני יכול לקבל. אבל לשחק בהליכה? להראות חוסר חשק מופגן כאילו לא מעניין אותו אם ננצח או נפסיד? מצטער לא אקבל את זה לעולם לא משנה מי המאמן של השחקן.
     
  12. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    כאן כבר נכנסת העדפה אישית.
    אני יודע להעריך את מה שעשינו מבחינה הגנתית מול ליברפול במחצית הראשונה, אבל אני לא נהנה מזה. אני לא יושב מול המסך ואומר "הלוואי שהקבוצה שלי תיראה ככה גם במשחק הבא".

    וזה משפט שכן הייתי אומר אם הייתי אוהד של אחת הקבוצות המוזכרות לעיל ביום מוצלח שלהן.

    מסכים איתך שספרס לא יציבה מספיק.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    כבר ציינתי שלדעתי פוגבה עושה לו דווקא בהפגנתיות.
    לא ששואו מדהים ואני לא מחזיק ממנו האמת. לדעתי מדובר במגן סתמי אחרי הפציעות שעבר ועדיין לא הייתה סיבה להחליף אותו במחצית וגם אין סיבה לזובור פומבי. זה בדיוק מוריניו של השנים האחרונות וצריך פשוט לחתוך לפני שיגרום נזק גדול.

    אחרי פתיחת עונה מהוססת, ספרס ממש יציבה ומרשימה.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    השאלה אלכס האם אתה מקבל את ההתנהגות של פוגבה? האם לדעתך זה לגיטימי שפול פוגבה, עם המשכורת שמקבל אצלנו, והתנאים, והיחס, והאהבה מהקהל והמועדון, יתנהג ב"הפגנתיות" (מילים שלך ולא שלי כי אני עוד צריך לראות את ההתנהגות של פוגבה לאורך זמן כדי להיות בטוח שמדובר באמת בקרע בינו לבין מוריניו ולא ביום חלש) רק כי מוריניו לא משחק איתו בעמדה שהוא רוצה והוא מרגיש שהוא לא ממצה את עצמו מבחינה מקצועית?
    זאת התנהגות לגיטימית? אין מקום במקרה כזה להעביר ביקורת על השחקן? אפשר גם להעביר ביקורת על מוריניו שלא משחק איתו מאחורי החלוץ ולכן פוגבה לא ממצה את עצמו, אבל אין לדעתך מקום לבקר את השחקן? גם מצד המאמן?
    גם בקשר לשואו, במקום שיעלה בטירוף להוכיח את עצמו ויקח את ההזדמנות שקיבל התנהג כאילו הוא עלה כמחליף כשאנחנו מובילים ב4-0 מול קבוצה מליגה נמוכה. איפה המקצוענות? הרצון להוכיח? מקטומיניי גם היה חלש מאוד לטעמי, איבד הרבה כדורים, אבל לפחות הוא היה מחויב, ועובדה שמשחקן שבהתחלה כולם חשבו שיהיה איזה נער פוסטר שמוריניו נותן לו קצת דקות רק כדי שבסוף השנה הוא יוכל להגיד הנה שחקן בית צעיר שקיבל אצלי דקות ראשונות הוא הפך לשחקן קבוע ברוטציה. למה ששואו לא יראה מחויבות דומה? כמה פעמים שואו בכלל עלה מהאגף שלו? כמה פעמים הוא הראה מחויבות הגנתית?
    למה בגלל אנטי למוריניו אתה מוריד את האחריות מהשחקנים? למה זה מקובל ששחקנים לא יהיו מחויבים במועדון כמו שלנו?
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    לא מוריד אחריות מהשחקנים. לא אוהב את כל ההתעסקות של פוגבה ברשתות חברתיות. פשוט למוריניו רקורד נוראי של פספוס שחקנים ודיכוי שחקנים.
    אני רוצה לראות קודם כל מנג'ר מודרני שמסוגל לקדם שחקנים ולהפיק את המיטב מכישוריהם ואז אין בעיה, מצידי שיעיף את פוגבה מהקבוצה אם הוא מוצא לנכון.
    מוריניו גורם לכולם להראות חרא וראינו מצוין בצ'לסי עם הזאר למשל. בעונת 2015/16 לא הייתה בצ'לסי שום מחויבות מצד אף אחד פרט לויליאן אולי - אז מה היו צריכים להעיף את כולם?

    וזה שמקטומיניי קיבל אצל מוריניו קרדיט נרחב רק מוכיח שהוא עיוור צעירים. זה תמיד עובד גם לכיוון השני.
    בארץ אלישע ורוני לוי הוכיחו זאת במכבי חיפה.