האם אנו לקראת מלחמה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏23/9/07.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני שהכי נגד מדיניות ההפחדה רוצה כאן לומר, אנחנו לקראת מלחמה הרסנית. פשוט בלתי נמנע, זה כבר קרוב מתמיד. ארה"ב כבר חודשים תמיד מעבירים חוקים כדי לעלות את כמות החיילים והנשק שמוזרם למפרץ וכניסה לאירן של בוש שיעשה את עצמו מושיע העולם פשוט עניין של זמן. המלחמה אדירה עם הרס עצום לישראל, דבר שלא ראינו שנים אם בכלל. מאות טילים אירנים, גם סוריה תכנס למלחמה הזאת כמובן, חיבזבאללה, חמאס ואחרים גם הם ינסו להפריע לנו בחזיתות אחרות. משהו נורא. אירן מדינה של 70 מיליון איש, ענקית, ואנשים מתים שם זה יותר ברכה לעשירים ולפוליטיקאים מאשר עונש, אבל הרג של אזרחים כאן זה קטסטרופה. לא רואה את זה נמנע, הכוחות האמרקאים עומדים מול החופים האירנים, מול הגבול האירני בעירק, באפגניסטן ובפקיסטן. הנשק של אירן עומד על הגבול גם הוא עד כמה שהבנתי, זה חומר נפץ שהאוזר לא ידע מעולם, אבל אחרי כל כך הרבה שנים של חימוש זה פשוט חבית נפץ שתתפוצץ בצורה בלתי נמנעת.

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  2. tiktin Member

    הצטרף ב:
    ‏20/5/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי רעיון-בורחים לגרמניה

    המצב באמת בעייתי אבל לישראל מה לעשות. את מה שהיה אסור לה לעשות היא כבר עשתה, היא עשתה נכנסה לסוריה. אני לא יודע אם זה מוצדק המהלך הזה או שזה היה נחוץ, אבל אני יודע שזה קרב אותנו למצב לא נעים. ישראל היא מדינה חזקה עם צבא חזק וצבא אוירי חזק עוד יותר. אני חושב שמיטב המוחות בתחום האוירי יושבים כאן בישראל. אני מקווה מאוד מאוד שלא נצתרך להגיע למצב הזה.. מאוד מאוד מקווה. במקרה של מלחמה אני מקווה שאני והמשפחה שלי ניקח את הרגלים שלנו ונעוף מפה. זה במקרה שהמלחמה תגיע לכל מקום בארץ.
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ישראל ידעה לצאת מהכל בכוחות עצמה במלחמת העצמאות, בששת הימים וביום כיפור. עכשיו כשהצבא שלנו מפותח וכשלצידנו אמריקה ובני בריתה, אני לא רואה סיבה שלא נשרוד את זה בשלום גם עכשיו. סימפטי זה לא יהיה, אין ספק.
     
  4. tiktin Member

    הצטרף ב:
    ‏20/5/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מתכוון לצאת מהסיפור ללא מלחמה או לצאת בשלום מהמלחמה? כי אין דבר כזה לצאת בשלום ממלחמה. מספיק פצוע אחד וזה כבר לא לצאת בשלום.
     
  5. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    התוכניות היא השמדה של מדינת ישראל. אתה צודק שפצוע אחד וכבר לא יצאנו בשלום, אבל אני מדבר באופן יחסי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/9/07
  6. Dr. Recoba Member

    הצטרף ב:
    ‏14/6/07
    הודעות:
    161
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מנוס ממלחמה, וכמו שדר קייזר אמר, זאת הולכת להיות אחת הרסנית במיוחד.

    המצב נראה עגום, אנחנו מדינה של מטר על מטר, אתם מבינים מה הפירוש של אלפי טילים איראנים פה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/07
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    המלחמה בלתי נמנעת משום שאיראנים והסורים כבר מתים להיפטר מאיתנו, אין בנו יותר מדיי אשמה, כל ויתור שאנחנו מעניקים לפלשתינאים הם מקבלים כחולשה ולא כמחווה לרצון טוב לקראת הליך של שלום, וכשאנחנו מוותרים להם עם מנצלים את זה כדי להתחמש יותר, את איראן העולם היה צריך להפציץ כבר לפניי שנים כשהאיתוללה חמייני עלה לשלטון ולמחוק את השלטון הזה מעל פניי האדמה, היו צריכים לחזק את שלטון השאה שהיה ידידותי יותר למדינות העולם, אבלב מקום זה העלימו עיין וקיבלנו את מחמוד אחמדינג'אד שכל רצונו הוא אחד: למחוק את מדינת ישראל.
    אז עכשיו הם חזקים מאוד ויש להם יכולות לפגוע בנו, לבם הטוב והתמים של אנשי השמאל ביחד עם עוד אומות עולם הביא אותנו למקום שבו אין שום מצב וחצי מצב שאנחנו לא נפגע, הרי האיראנים כאשר יותקפו לא ילחמו כנגד האמריקנים, הם יפציצו אותנו, אולי בסופו של יום אנחנו "ננצח" במלחמה יחד עם בניב ריתנו אבל כשנהסתכל אחורה על ההורגים שלנו נגלה שאמנם ניצחנו באופן רשמי אבל הפסדנו בגדול בחיי אדם, דבר שהיה יכול להימנע אלמלא העולם היה אטום לאזהרתינו ואלמלא ממשלותינו היו אמיצות דין בכדי להראות לאויב שאנחנו אמנם רוצים שלום אבל אם לא יתנו לו להגיע להסכמי שלום ואחווה, אנחנו נגיב במהירות ונדכא כל נסיון התנגדות.
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאתה יודע, אנחנו מוקפים במאות מיליונים של אנשים שלא רוצים אותנו כאן, והנשק שלהם לבצע את זממם רק הולך ומשתפר. מלחמות כאן פעם בכמה זמן הם דבר בלתי נמנע, ואם אתם שואלים אותי ככה גם תמיד יהיה עד שאחד הצדדים יעשה טעות כל כך גדולה שזה יהיה הסוף. עד אז, אם זה יקרה, תמיד יהיו פה מלחמות, ומלחמות הן תמיד אכזריות, כואבות והרסניות, אין אפס.
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    הולכת להיות מלחמה הרסנית מאוד, לדעתי הכי הרסנית שהייתה פה.
    אין פה באמצע, או זה או זה.
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא הולכים לקראת שום מלחמה.
    ארה"ב אני מאמין שמתישהו תפציץ כמה מתקנים של האיראנים ואם הם יהיו חכמים הם לא ירו עלינו טילים. לישראל יש ארסנל גדול לא פחות משל שכנינו הפרסים והרסני הרבה יותר.
     
  11. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלחמה תיהיה בלתי נמנעת,השאלה האמיתית היא מתי היא תגיע? בימים הקרובים(לא נראה לי) בחודשים הקרובים זה יותר ריאלי או שזה יכול לקרות עוד שנה או שנתיים,אבל בסוף היא תגיע כי כל עוד איראן ממשיכה לייצר נשק אטומי וארה"ב לא תשקט על זה ולכן בסוף תיהיה מלחמה.

    עוד חודשיים מתגייס וכבר סכנת מלחמה אופפת על כולנו.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    אני אנסה לקצר כי אני יכול ממש לחפור פה.
    1) בניגוד לשנים קודמות ומלחמות קודמות ישראל הייתה יהירה רק פעם אחת,ב73 וזה גם נגמר בנס,אנחנו יהירים גם הפעם ונקווה לטוב...
    2)זה כבר מתחיל להראות יותר ויותר כמו שוב שני גושים,שוב ארהב ובנות הברית ומצד שני צפון-קוריאה/איראן/סוריה ואני מאמין שגם סין.
    3)ההיסטוריה חוזרת על עצמה באופן מפחיד,אחמדיניג'ד בדיוק כמו היטלר אז מצפצף על ועד הלאומים(היום האו"ם),מתחמש ללא הכרה,ברית אי תקיפה עם צפון קוריאה אני לא אופתע עם כבר יש לו... והעולם,בדיוק כמו אז נוקט בדיוק באותה מדיניות ההבלגה,כמו בריטניה של אז שכל רצונה היה למנוע מלחמה בכל מחיר למרות שכבר הייתה בלתי נמנעת ולאט לאט התפשרה עם היטלר עד שכבר אי היה אפשר,ככה זה עכשיו.

    נקווה שיש לנו מספיק טילי 'חץ'.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה עוד לא נקלט, ישראל הפציצה את סוריה. זו ירית הפתיחה הכי רשמית שיש למלחמה הזאת. זה לא עזה, זאת מדינה שהופצצה באישור אמרקאי (כנראה שהם יודעים מתי הם מתכוונים בעצמם להכנס לאירן). אין דרך חזרה כבר.
     
  14. wolf89 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/5/06
    הודעות:
    2,049
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמן שלא.
     
  15. Red Left Winger Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    2,702
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם בכוח מחכים שאני אתגייס ורק אז אפשר יהיה להתחיל.
    אין לכם מה לדאוג עוד שנה בערך.