האיטלקיות במפעלים האירופאים 2017/18:: רומא בחצי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏14/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    כולם פה בפורום התפעלו מה'פימפ מיי רייד הטוב בהיסטוריה' של מילאן בקיץ האחרון - ואני חושב שכולם גם היו סבלניים לגבי מילאן בתחילת העונה. מיראבלי ופאסונה עלו פה לדרגות של אלים, בפועל זה עדיין לא עובד, ואפשר למצוא ולמנות את הסיבות לכך - מה שבטוח - הסגל של מילאן שווה יותר מהתוצאות שהם מראים כרגע.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בהרכב הפותח שלנו העונה יש 3 שחקנים חדשים (וסינו, ואלרו ושקריניאר), אבל גם מי ששיחק במקומם בעונה שעברה לא אמור להפסיד פעמיים לב"ש. הסגל של מילאן לא בינוני בכלל, רחוק מזה לדעתי, אבל אני לא זוכר מתי קבוצה החליפה את כל ה-11, נזרקה למים וישר התחילה לשחות כמו אלוף אולימפי. צריך זמן וסבלנות, השאלה כמה מזה יש למילאן הנוכחית שצריכה תוצאות מיידיות בגלל הפן הכלכלי.

    בגדול אני בראש של @yonmu, מאמן טוב והעונה של מילאן הייתה אחרת. לא יודע אם מועמדת לאליפות, לא 13 הפרש ממקום 4 (וביתרון של משחק בקנה).
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @yonmu
    לא שכחתי אף אחד בתגובה שלי על באר שבע. יש שם 3 שחקנים שמשחקים היום בהרכב. כל השאר לא רלוונטי להצלחה של ספאלטי (מאמן של הרכב אחד). מתוך ה3 יש את נגאטומו ודיאמברוזיו, שגם להם הביאו מחליפים יקרים בקיץ אך אלה לא השתלבו מהר מספיק.

    מורייו, מדל, אנסאלדי, באנגה, מלו, מיאנג, גביגול, קונדוגביה, ביאביאני, פלאסיו, אנדראולי, קאריזו.
    הרשימה הזו לא קטנה יותר מרשימת העזיבות של מילאן. שחקנים אחרים שספרת כמו ראנוקיה, אדר וברוזיביץ' גם כן היו מוצאים את עצמם בחוץ אם אינטר הייתה מצליחה למכור אותם\להחתים שחקנים טובים יותר בקיץ אחד.

    גם רשימת השחקנים החדשים של אינטר ארוכה יותר ב3-4 שחקנים סה"כ. הם פשוט השתלבו עם שחקנים ישנים שבניגוד לאלה של מילאן - היו טובים מספיק כדי להמשיך לעונה הנוכחית.

    המסקנה מהקיץ האחרון נוגעת בעיקר בחשיבות המאמן. מבחינתי מסקנה בולטת יותר קשורה למי שבוחר את המאמן, בונה לו את הקבוצה ומרכיב את הפאזל עם vision בסיסי איך השחקנים אמורים לשחק ביחד וליישם את הרעיונות של המאמן. DS עם רזומה אמיתי שווה יותר מה230מ' יורו בהפרש ההוצאות של שתי הקבוצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/17
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    הנקודה שלי היא שאת הביקורת על F&M היה צריך להעביר בקיץ. ברגע שהם הגישו למונטלה סגל ואנשים פה הימרו על מילאן למקומות 2-5, זה אומר שככה אנשים העריכו את הסגל שמילאן בנתה (אף אחד לא טען 'למילאן יש סגל חרא אבל מאמן מספיק טוב שיחפה על זה').
    בקיץ הבעתי דאגה על המהפכה שעושים (קצת בגלל הפרסונל, הרבה בגלל הכמות) ואני חושב שהייתי הכי מודאג מזה כאן, אבל לא אני ולא אף אחד אחר הימר שהמצב יראה ככה. כולם פה הסתכלו על הסגל שנבנה במילאן ואמרו שאפו. מי שלא מנצל את הסגל הזה אלה המאמנים, ולכן הביקורת מוטלת עליהם. אין ואקום באחריות ואף אחד לא טוען שמילאן כושלת בגלל סיבות צדדיות כמו מזל או שיפוט או פציעות.

    חוץ מזה אפשר לדון לגופו של משחק - מה גאטוזו ניסה להשיג כשהוא משחק עם 5 שחקני הגנה, 3 קשרים אחוריים ו2 חלוצים?
    איך הוא חשב שזה יתפתח, דריבלים של סילבה מהחצי? אינספור קרוסים של קלבריה ואנטונלי?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם כל הסגל שלכם שנה שעברה ממש לא היה שווה מקום חמישי(זה של אינטר כן, ואולי אפילו יותר גבוה). היה לכם רכש נחמד בקיץ. בונוצ'י על פניו נראה שיחוק, כל מי שאמר שלא הוא סתם נונקונפורמיסט מאוס, ואני גם מאמין שברגע שהוא יתאקלם הוא יתחיל להראות מה הוא שווה. מרודריגז לא כזה נפלתי, שם גדול בלי יותר מדי קבלות. את קונטי רציתי ביובה, בסוף הוא נחת אצלכם, מאחל לו שיחזור במהרה למגרשים,כרגע בכל מקרה הוא לא לרשותכם. מקליניץ' אף פעם לא החזקתי, ואת סילבה לא הכרתי אבל שמעתי שהוא פרוספקט שאמור להניב פירות רק בעונות הבאות. שלא לדבר על הצ'לנגולולולו הזה שלא יודע מאיפה הקרצתם אותו חחחחחח בכל מקרה, אפילו עם מאמן תותח זה לא היה אמור להיות סגל שרץ בצמרת. על אינטר לעומת זאת כן אמרתי שהם יהיו בטופ 3.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @DRORIKO הסגל של לאציו עולה משמעותית ברמתו על זה של מילאן לדעתך?
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    @yonmu
    אתה משווה פה מאמן שקיבל קבוצה בקיץ (ולקח לו הרבה יותר מ2 משחקים כדי לגרום לה להראות כמו משהו) למאמן שקיבל קבוצה בסוף נובמבר ונכשל ב2 המשחקים הראשונים שלו. סך הכל הגיוני...
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    תשובה כזו הייתי יכול לתת אם היו שואלים אותי אם הסגל של קרוטונה טוב משל מילאן. פירוט לא יזיק לאף אחד. אני פשוט לא חושב שזה נכון, ושהסגל של מילאן טוב משל לאציו או לכל הפחות משתווה לו. ההבדל שאצל לאציו יש מאמן שמוציא את המיטב מהשחקנים שלו (לוקאס לייבה פתאום נראה שחקן כדורגל, זה מבחינתי הישג כשלעצמו) ואצל מילאן יש ברדק.

    גאטוסו לא צריך לקבל תלונות גם אם ימשיך להפסיד.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @yonmu
    בנאדם רואה את החבורה הזו על המגרש מול קבוצה מקרואטיה:


    נכנס לפורום אייסוקר וקורא שההפסד באחריות המאמן, ממשיך לקרוא ומגלה שהסיבה לטענה זו היא שמס' אוהדים התלהבו מהשתשתלות הארועים בתחילת הקיץ.

    מאחר שהודעות כמו של עמרי ממשיכות לצוף: אנסה לפשט את הדברים:

    מילאן 2017-2016:
    קבוצה עם סגל של אמצע טבלה ומאמן אובראצ'יבר (כי: מקום באירופה + סופר קאפ).

    תחילת קיץ 2017:
    כסף בלתי מוגבל
    כוונה להחתים חלוץ טופ
    מגן טופ 1 באיטליה
    בלם טופ 1 בעולם
    פרוספקט מעולה להתקפה

    -> שילוב של שתי התקופות = פימפ מיי רייד, התלהבות, וציפיה לדברים גדולים בעתיד.

    סוף קיץ 2017:
    קאליניץ'
    ביגליה (+ ציפיה שזה יכול לעבוד עם קסייה, ובכלל שזה יספיק לקאדר הקשרים בסגל)
    הקאן

    -> אכזבה, אבל, חייבים להתלהב גם מזה. אחרת "חוכמה בדיעבד!!"

    תחילת העונה - עד היום: הדבר היחיד ששווה דיון בפורום להבדיל מבולשיט על מי חשב מה ומתי.

    אתמול:
    אני יודע שמדובר בגארבג' טיים טוטאלי, ושאפילו המאמן של אינטר לא השיג קמפיין בתים טוב יותר עם סגל הרבה יותר חזק בעונה שעברה.
    עם זאת, כל החבורה ששיחקה אתמול (אולי פרט ללוקאטלי והחלוצים) פשוט לא שווה הרכב במילאן. לא רק בגלל שהם שחקנים בינוניים במקרה הטוב, אלא שברגע קשה של הקבוצה, דרושה מהם התעלות אישית (לפחות חלקית) ולחימה על מקומם, גם אם המערך של גאטוסו נראה פחות טוב על הנייר. זה האודישן שלהם לקראת העונה הבאה והם פשוט לא צריכים להיות שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/17
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם נתחיל מהשפיץ- אימובילה מול קאליניץ' זה לא כוחות בכלל. אחרי זה יש לך את את SMS שלדעתי לאציו זאת לא התחנה האחרונה שלו. יש לך את אלברטו ולוקאס, שאמנם לא מצאו את עצמם בליברפול אבל פורחים מחדש בלאציו, שלמעשה אפשר להגיד בדיוק את אותו הדבר על השחקן הכי טוב במילאן-סוסו. פארולו לא השחקן הכי מוכשר בעולם, אבל הוא יעיל ויודע להתאים את עצמו לקבוצה. יש לך שלישיית בלמים נהדרת, עם דגש על דה וריי כמובן ובאסטוס שלא מדברים עליו כמעט אבל הוא בלם נהדר. יש לך את לוליץ' שהוא פנטסטי השנה. גם הספסל בסדר, ויהיה עוד יותר טוב כשפיליפה אנדרסון יחזור לעניינים. מנגד כשאני מסתכל על מילאן אני לא מוצא יותר מדי דברים שמושכים לי את העין. חוץ מסוסו ודונארומה אף אחד שם לא מרשים, והאמת שזה די תואם את ציפיות. מישהו ציפה שבונוונטורה יהיה פרישיץ? מישהו ציפה שקליניץ' לא יצטרף 20 מצבים כדי לשים גול? היחיד שבאמת מאכזב זה קסייה, אולי הקפיצה למילאן היתה מוקדמת מדי בשביליו. הוא נראה מאד חסר ביטחון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/17
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @DRORIKO
    קסייה ילד בן 20, מאוד לא מלוטש, שצריך להשתלב בהדרגה במכונה שעובדת ולהתמקצע בסגנון משחק מסויים. אין שום היגיון לעשות restart מלא בקישור עם שחקן כזה, שבעצמו לא יודע איך לנצל את היתרונות שלו.

    העמדה עם הפער המהותי ביותר בעיניי היא השוער. דבר שבאמת אי אפשר היה לצפות בקיץ (וגם אם כן, זה לא באמת משנה).
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    @VAR
    לא אמרתי לפטר את גאטוזו. אמרתי שבינתיים לא נראה שהוא עושה שינוי משמעותי, ובהפסד אתמול הקבוצה נראתה טוב פחות ממה שהיא שווה.
    גם מול בנוונטו נראינו רע מהצפוי. בדרך כלל למאמן חדש - בטח לדמות כמו גאטוזו - יש אפקט חיובי, והשאלה היא אם המאמן מצליח לשמר את זה. אצלנו, כרגע, אפילו את זה אין. מעבר לזה אין לי הרבה ציפיות אמיתיות מגאטוזו, עם כל החיבה אליו כשחקן.

    @DRORIKO
    דילגת על כמה שמות.
    בהגנה, מלבד 'הבלם הטוב בעולם', הגיע בלם הרכב מקבוצת טופ בספרד.
    לקישור הגיעו 2 מהקשרים הטובים ביותר בליגה בעונה שעברה.
    להתקפה הגיע חלוץ סולידי (אם כי לא הבנתי במה עדיף אותו על באקה, בטח בהתחשב בפער הכלכלי) בנוסף לחלוץ מבטיח מאוד וקשר התקפי.
    האמת שהלכתי לבדוק מה הימרת וראיתי ששמת את מילאן אחרי לאציו (במקום ה6) והימרת על מונטלה כמאמן המפוטר הראשון, ככה שאתה אכן די עקבי. זה לא משנה את העובדה שבפועל מילאן עוד יותר אנדראצ'יברית ממה שאפילו אתה ציפית. זה על המאמן.
    מעבר לזה, בלי קשר לתוצאות, אנחנו עדיין לא נראים כמו קבוצה. היו משחקים (בעיקר נגד הגדולות) אצל מונטלה שבהם נראה שיש תוכנית משחק, אבל גם שם זה אף פעם לא היה שלם. לא הפסדנו על אנקדוטות, אלא על שיטה עקרונית. ההפסד לסמפדוריה הוא היחיד שהיה מקרי (על 2 שטויות של זפאטה), אבל לכל השאר הפסדנו כי הקבוצה לא שיחקה כדורגל.

    @zitto strunz
    גיף חמוד.
    10 שחקני רכש זה קליניץ'+ביגליה+הקאן? לא. אתה מדלג שלבים.
    מתי ביגליה הפך מאחד הקשרים הטובים בליגה לשחקן שלא ראוי לספסל של קבוצת צמרת נמוכה?
    מתי בונוצ'י הפך מהבלם הטוב בעולם לבדיחה עצובה?
    מתי קסייה הפך מאחד הקשרים המבטיחים באיטליה לשחקן שמתרוצץ על הדשא בלי להועיל יותר מדי?
    מתי קליניץ' הפך מחלוץ ליגה סולידי לשחקן שמחכה 90 דקות להזדמנות וחצי?

    יש הרבה שחקנים שלא שייכים לקבוצה. זה לא משנה את העובדה שמונטלה הוציא מהסגל פחות ממה שהוא שווה (תוצאות ודרך), וכרגע נראה שגאטוזו הולך בדיוק באותו הכיוון. אולי זה ישתנה, הלוואי וזה ישתנה, אבל אלה ספקולציות. העובדות הן הכישלון הנוכחי.
    אם מילאן הייתה במקום הרביעי והייתי מתבכיין שאנחנו לא נאבקים על הסקודטו, טענות האובר-הייפ היו מוצדקות. הסגל של העונה שעברה לא היה חזק יותר וכן הוציא יותר מזה, ולפחות נראה כמו קבוצת כדורגל שאתה יודע מי אמור ליצור מצבים ולכבוש, לעומת הרכב של 8 שחקנים הגנתיים ו2 חלוצים בשפיץ.
     
    Don Joan Roman ו-Captain Canada אוהבים את זה.
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @DRORIKO

    אף אחד לא מצפה מבונאונטורה להיות פריסיץ' אבל אני מצפה ממנו להיות בונאונטורה, אחד מהשחקנים הטובים ביותר בליגה שכל קבוצה, כולל יובה או נאפולי, הייתה שמחה אם היה בסגל שלה. ההשוואה ביניהם בכלל לא נכונה לטעמי, אני חושב שהעמדה הטובה ביותר בשביל ג'אק היא בקישור ולא באגף, וכשאתה שם אותו באגף הוא עדיין שחקן טוב אבל לא כל האיכויות שלו באות לידי ביטוי. הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים ביותר של מילאן ובהחלט שווה מקום בסגל ואולי אף בהרכב של כל קבוצה צמרת.

    העונה אימובילה מול קאליניץ' זה לא כוחות, מסכים. אני חושב שקאליניץ' שחקן טוב, התקרה של אימובילה יותר גבוהה, אבל גם הקרואטי שחקן ששווה גולים בסרייה. השאלה שצריכה להישאל פה - האם לא ניתן לייחס את היכולת הנהדרת של אימובילה, ושל שחקנים אחרים בקבוצה, לעבודה של אינזאגי? לדעתי אפשר. אגב, ברמת המחליף, יש ללאציו שחקן ברמה של אנדרה סילבה? כשמסתכלים על סגל, מסתכלים על כולו, לא רק על ההרכב.

    אפשר להתייחס עוד להשוואות של שחקן מול שחקן וזה לא יגמר, אבל אני יכול לחתור לנקודה שלי והיא שהפוטנציאל של מילאן כקבוצה לא יכול לבוא לידי ביטוי בבלאגן הזה. כשביגליה היה בקבוצה מאומנת, הוא היה קשר מהטובים ליגה. כשקסייה היה בקבוצה מאומנת, כולם פה עפו עליו. כשבונוצ'י היה חלק מקבוצה כזו, אמרו שהוא הבלם הטוב ביותר בעולם, ואפשר להמשיך אבל זה מיותר, כי אני חושב שכל שחקן במילאן יראה הרבה יותר טוב בקבוצה ולא באוסף של שחקנים כמו שהם עד כה. קשה מאוד, בטח ברמות הללו, להצליח כשמולך יש קבוצות מסודרות עם מאמנים טובים, מי יותר מי פחות אבל כולם טובים בסופו של דבר, ואצלך הדברים לא מתחברים. בשלב הזה של העונה, אחריי הפתיחה הגרועה, הסגל של מילאן גם מרוסק מנטלית לדעתי וזה מתבטא בתוצאות. אני לא יודע אם גאטוסו יצליח להרים אותם מהבחינה הזו, אני יודע שכל דבר שהוא יצליח בו יהיה בונוס ושלא צריך להאשים אותו בשום דבר. הוא נזרק למים הסוערים בלי שום ניסיון בקבוצה כזו מאחוריו, והאמת? גם בלי שום קבלות שיש לו עתיד מזהיר בתחום האימון. כל הצלחה שלו תהיה בונוס.

    ואגב, אני לא הייתי מאלה שהתלהבו מהסגל של מילאן יתר על המידה, אבל כן חששתי מאפשרות שהם יתחברו וימצו את הפוטנציאל שלהם מהר מאוד. לשמחתי, זה קורה אצלנו.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בהחלט, זה לא סותר. קבוצה צריכה גם שחקנים טובים וגם מאמן טוב שידע להוציא מהם את המיטב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.