דיון החדשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏25/5/19.

  1. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,183
    לייקים שהתקבלו:
    471
    אני יודע למשל שיש דרישה שעמדת השידור תהיה מול היציע, כך שבשידורים יראו יציע עם אוהדים ולא חומה. אולי @צ. שיף יוכל לפרט על קריטריונים נוספים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/19
  2. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    רוב הקריטריונים כמו רוב התשומת לב של המנהלת וההתאחדות זה לצופים בבית ולא במגרש. אחרי זה יתלוננו שלא באים.
    זה אותו סיפור עם הפיזור המיותר של המחזור על שלושה ימים.

    בטוח שלא רק לי יצא להיות בלויטה כמה וכמה פעמים בשנים האחרונות, לא היה איזה אסון. מתעקשים פה על אצטדיונים חדשים וממותגים כאילו זאת הבעיה היחידה בכדורגל הישראלי. יתרום הרבה יותר לכדורגל שתהיה ביתיות לקבוצות כמו נס ציונה וכפר סבא
     
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    יש שלל דרישות (שאני שולף מהזיכרון ולא מאיזה מקור כתוב של איזה תקנון המנהלת לאצטדיונים) כמו מסך תוצאות (סטנדרט המינימום הוא 40 מ"ר), יש גודל חדרי הלבשה שכמדומני אמורים להיות מינימום 80 מ"ר לכל חדר הלבשה וכמובן שדרושים לפחות 2 חדרים ל2 קבוצות, יש צורך בהקצאת שטחים כמו חדר בדיקות סמים, חדר הלבשה שופטים, מלתחות, מזנונים, קופות נפרדות לאוהדי הבית ולאורחים, מספר חדרי השירותים ועוד. בנוסף יש דרישות נוספות כמו עוצמת הזרקורים, איכות הדשא (ובליגת העל מאושר רק דשא טבעי ולא סינתטי) והניקוז שלו בחורף, מיקום מצלמות איכותיות מול היציע המרכזי לצד איכות מצלמות המגרש (ובלי קשר מצטרפת בהדרגה דרישה למצלמות אבטחה במעגל סגור ביציעים לזיהוי אוהדים מתפרעים, בינתיים נכללה רק באצטדיונים מרכזיים כמו סמי עופר, בלומפילד, טרנר וטדי), יציע/תא נפרד לעיתונאים (שכולל שולחנות עבודה למחשבים עם תשתית אינטרנטית לשידור ישיר) ויציע/ תא כבוד נפרד וכמובן דרישות נוספות כמו מושבים בכל מקומות הישיבה (ונדרשים מינימום 5000 מקומות), שערים אלקטרוניים בכניסות לספירת הקהל, הקצאת מקומות לנכים (שזה אומר גם חנייה לנכים, חדרי שירותים נגישים לנכים ועוד), וכמובן גם מחוץ לאצטדיון נדרשים מקומות חנייה כולל הקצאת מקומות לרכבי ביטחון, לניידות הVAR, לאוטובוסי הקבוצות ועוד. אצטדיונים מרכזיים יותר כבר נדרשים להכיל מינימום 7000 מקומות, טרקלין אירוח לאח"מים, חדר מסיבות עיתונאים ועוד. וכמובן נבחנים גם פרמטרים נוספים למשל מערכות הגיבוי והטיפול בהפסקות חשמל בעת משחקים. וכמובן לא ניכנס לזה שיש שלל הגדרות בטיחות טכניות מגובה המדרגות בטריבונות, גדרות בטיחות ביציעים, מערכות כיבוי אש, מערכות חירום, שילוט להכוונת יציאות בגרמי מדרגות חירום וכו'. כמובן חלק גם נלקחים מתקנוני אופ"א כמו מספר המינימום למקלחות והשירותים בחדרי ההלבשה, מספר המושבים בספסלי השחקנים, שערים חלופיים למקרה הצורך, אזור חימום לשחקנים בשולי המגרש וכו'.

    ניקח למשל את אצטדיון הברפלד בראשל"צ בו רצתה לשחק נס ציונה. טענו שלמרות שיש בו מינימום מקומות לליגת העל, אין בו מצלמות איכותיות, הזרקורים בו לא מספיקים לליגת העל, אין בו מסך תוצאות, אין בו יציע עיתונות נפרד, עמדת השידור בו מינימליסטית, אין בו שערים אלקטרוניים ועוד חסרונות שלכן לא ניתן היה לאשר אותו לליגת העל עבור נס ציונה בטרם ישופץ בכמה מיליוני שקלים. וכיוון שהפועל ראשל"צ עצמה אינה בליגת העל, עיריית ראשל"צ לא רצתה לממן את השדרוגים הללו בהברפלד ונס ציונה נאלצה לסכם במקום זאת עם אצטדיון המושבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/19
    Sturridge, שי, modric19 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,215
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    למה אין שחקנים נורבגים בארץ? הבנתי שבמדינה הזו מאוד משקיעים בנוער ומטפחים גם מהגרים לענף הזה, לקחו את זה בתור פרויקט ארוך טווח. ילדים בני 15 "נזרקים" כבר למגרש ומקבלים דקות בליגה הנורבגית.
    רק דוגמאות: אודגארד בריאל מדריד, הלאנד בזלצבורג, הרמט סינג ששיחק ב2013 בפיינורד, אדרס קודראנסן ששיחק באותה שנה בראן (מאז חזר לרוזנבורג), מייסון גרינווד ממנצסטר יונייטד. אלו שחקנים מוכשרים שעברו לאירופה בגיל צעיר מאוד. שחקנים נורבגים מתפתחים מהר וההשקעה באקדמיות שם דומה לשיטה שעושים זאת בגרמניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/19
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    למה אין? היה את פיטים אזמי האגדי :)
     
    oranfu, DRORIKO ו-גלצ אוהבים את זה.
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,119
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    מה גרם לך לחשוב שגרינווד, אנגלי שנולד באנגליה ומשחק ביונייטד מגיל 6, עם שם אנגלי להחריד, הוא נורווגי?
    שחקנים נורווגים לרוב מגיעים למדינות שכנות בסקנדינביה, להולנד הסמוכה ולאי הבריטי. זה שוק שלא מסתכל בכלל לעבר ישראל, שחקנים לא ששים לחתום פה (זה ככה עם סקנדינבים באופן כללי, למרות פריצה וקיארטנסון). באופן כללי יש להם שחקנים אדירים שיהיו שם דבר בעולם בעשור הקרוב, הבולטים הם אדגור והלאנד שהזכרת, אבל גם אייר של סלטיק, בלם/קשר אחורי מעולה בן 21.
     
  7. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,215
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    טעות לגבי גרינווד. הייתי בשוונג על הנורבגים.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    פריצה וקיארטנסון היו בצומת דרכים של או להישאר בסקנדיביה או לעבור לכסף הגדול של מכבי. צריך לציין ששניהם כבר לא היו ילדים, בטח לא פריצה שהיה מעל 30 שהגיע אליכם. אותו דבר עם הבלם הנורבגי(?) הזה שהגיע אלינו. לא היו לו אופציות אטרקטיביות על השולחן ובחיפה שילמו יפה. אני בטוח שיש עוד לא מעט סקנדינבים כמו השלושה שאפשר להביא.
     
  9. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,215
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    פריצה באמת היה שבדי אגב? כי אין לו מראה או שם שמסגירים את זה. זה שחקן שאני בספק אם מכבי תוכל להנחית פה בקרוב (רזומה של שלוש אליפויות בליגות סקנדינביות)
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    פריצה הברקה גדולה כי כששחקן בעל שם יחסית עם עבר בבונדסליגה ופרמייר ליג גם מגיע בגיל כזה אז תמיד יש את הסיכון שהגיע כי הוא גמור.
    אבל פה היה בינגו גדול. היה לו את האופי נכון.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    השאלה הן מה האלטרנטיבות של אותו שחקן. אם זה פרוספקט מוכשר שמקבל התעניינות מהליגות הבכירות אז ברור שלישראליות אין סיכוי להביא אותו(ראיקוביץ' זה באמת דוגמא נדירה, וגם ליגת האלופות שיחקה תפקיד). אבל אם זה אחד כמו פריצה שהאלטרנטיבות שלו זה או להישאר בנורבגיה או להגיע למכבי תמורת יותר כסף אז למה לא?
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,119
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    נולד בשבדיה לאבא סרבי ואמא קרואטית.
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  13. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,215
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    בסיטואציה הנוכחית זו בעיה גדולה גם מבחינה כלכלית. אני חושב שהתקציב נפגע משמעותית אחרי החוסר הצלחות באירופה ולזה תוסיף את הפייר פליי שגם לא חל עליהם בתקופה ההיא.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אתה אומר הרוויח מכל הכיוונים :)
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מה המצב הכלכלי היום של מכבי וכמה מיץ' מוכן להכניס לכיס אני לא יודע. אני מדבר ברמה הכללית, בהעדר האטלרנטיבות ותמורת הכסף הנכון הסקנדינבים יבואו לפה כמו טטלה. השאלה אם יש עדיין את הכסף הזה ואם יש בכלל מספיק סקנדינבים שיכולים לשדרג אותך משמעותית. זה לא בדיוק מדינות של כדורגל אתה יודע.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 7)

  1. גלצ