גברי לוי ממשיך לייסר את הכדורגל הישראלי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏22/9/02.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רוצה לצטט מה שנכתב באתר הרשמי של בית"ר ירושלים, שממש לא ששו על חזרתו של לוי גבריאל לייסר את הכדורגל הישראלי :

    "היום, שבוע ימים לאחר שמירק את מצפונו ביום הכיפורים, החל גברי לוי לטעון מחדש את מונה החטאים. הוא הודיע על ביטול הודעת ההתפטרות הקודמת שלו ועל כוונתו להמשיך עד לתום הקדנציה. אם לא תהיה חלילה, התערבות של כוח עליון, ימשיך הגברתן מפתח תקווה לנהל את הכדורגל הישראלי עד שנת 2006 ועד בכלל. קשה להאמין, אבל בכל פעם שבה נדמה שגברי הגיע לגבול התיאורטי של עזות מצח וזלזול בציבור, הוא מצליח להרים את הרף ולקבוע שיא חדש.

    מאחר שנפשנו נקעה מהאיש הזה ברמה שהיא מעל לסרקאזם, ציניות או הומור מרומז, אנו קוראים מכאן באופן הפשוט והברור ביותר לכל אוהדי הקבוצות בארץ : בואו נאחד את כוחותינו כדי למנוע מהאיש הזה לצפות במשחק כלשהו במסגרת הליגות אותן הוא מתיימר לנהל. כל כניסה שלו ליציע באחד המגרשים בליגה צריכה להיות מלווה בתגובה חזקה וממושכת מבזה ומעליבה, מצד כל האוהדים שבמקום. אוהדים שפוגשים את האיש הזה ברחוב, ברמזור, במרכול או במסעדה, צריכים לנצל את ההזדמנות כדי להביע באוזניו את דעתם עליו ועל ההתעקשות שלו להישאר תלוי כאבן ריחיים על צוואר המשחק שאנחנו כל כך אוהבים. מי שגורלו הטוב חסך ממנו את הפגישה עם גברי, יכול לעשות שימוש במספרי הטלפון או הפקס של ההתאחדות, או אפילו לקפוץ לאצטדיון ר"ג ולומר שם את דברו. אם המחאה הציבורית לא תגרום לפגע הרע הזה ללכת הביתה, היא לפחות תגבה אותו במחיר הולם על חוצפתו".

    קודם כל, מובן שאני מזדהה עם הכתבה ואני רוצה שתעבירו אותה לכל מקום, כדי שכל אוהדי הכדורגל בארץ יאמרו לנאד המנופח את דעתם עליו.

    כמה זמן כבר גברי לוי ממשיך להרוס את הכדורגל הישראלי מזמן הפסקתי לספור. שנים הטרגדיה הייתה מובנת, ואף אחד לא חשב בדעתו שגברי יתפטר (או יגיד שהוא מתפטר בניסיון למשוך אליו תגובות ורחמים, להציג אותו כקדוש מעונה ולגרום לעצמו לחשוב שזה באמת עבד). המציאות של ההצלחה של הישראליות באירופה אומנם היוו תסריט אופטימי עבור הכדורגל הישראלי, אבל הניהול הכושל, העסקנים הממולחים, השחיתות והעדפות כבר נמאסו על כולנו. האם בצעד ההתפטרות המדומה של גברי, הוא רק הלהיט את הקריאות להתפטרותו? האם לנו, אוהדי הכדורגל, יש איזושהי זכות לגרום לפיטוריו של היו"ר? האם לעיתונות מחר ועד להודעה חדשה, תהיה מספיק אומץ כדי לצאת במתקפה חזיתית נגד גברי לוי, המפלצת האיומה?

    כל השאלות, כל התשובות. כאן. תגיבו.

    http://www.beitar-jerusalem.org.il/images/ppl/others/gavri_heart.Xxx
     
  2. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גברי לוי....מתי תגאל אותנו!!
    מתי תבין שהמקום שלך הוא ללבוש חצאית, לעשות צעד תימני..
    כמה אנחנו יכולים לסבול...מתי נפטר ממך אפילו ה' לא יכול לדעת..

    אני זוכר טוב מאוד שלפני חודש כאשר גברי פירסם את הודעה ההתפטרות שלו, אני קמתי ואמרתי פה ששום דבר לא סופי, כי לגברי פשוט קשה לעזוב את המעמד, הטיסות חינם, אוכל, משחקים ושיחות פלא-פון חינם...חכו הוא גם קיבל את השכר שלו בסוף של דבר...

    אפילו בתקופה הקצרה הזאת הצליח גברי להזיק לכדורגל שוב, הוא הסתכסכך עם ערוץ 5 ולא הסכים לקיצוץ בשביל זכויות השידור, בגאווה הוא הכריז כי הוא ישיג עוד כסף לכדורגל ויקדם אותו, כסף הוא לא ממש השיג כי נכון לעכשיו ערוץ 2 לא העביר תשלום ראשון לקבוצות, המשחק שהיה ביום שני ירד לבנתיים ותוכנית סיכום המחזור שואפת לאפס(ראה דיון מורחב)
    אז גברי אני תוהה לעצמי מה כבר תוכל להרוס לנו?....
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך וידוקה..אבל אתה יודע איך זה בישראל..רק דיבורים..
    בסוף כולם ילקקו לשמן הזה..