גביע אופ"א: סיבוב ראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Emil, ‏30/8/02.

  1. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כידוע שתי התל-אביביות עברו את הסיבוב המוקדם בקלות יחסית והיום בשעה 17:00 שעון ישראל תתקיים ההגרלה. למכבי תל-אביב צפויה הגרלה קשה ביותר ואילו להפועל צפויה הגרלה קלה יחסית.

    כל 96 הקבוצות חולקו ל6 "בתים" שבכל בית חצי מהקבוצות מדורגות והחצי השני לא מדורגות. כל קבוצה מדורגת תפגוש לא מדורגת. הדירוג נקבע לפי ההישגים של הקבוצות בשנים האחרונות בגביעי אירופה השונים ובגלל הישגה של הפועל בשנה שעברה היא מדורגת ומכבי לא.

    מכבי ת"א יצאה בבית 2 והיא לא מדורגת. אף קבוצה מדורגת בבית 2 היא לא חלשה ממכבי ת"א וכל אחת מהן נחשבת לקבוצה חזקה, חלקן יותר חלקן פחות, והקבוצות הן: לאציו, הרטה ברלין, ספרטה פראג, בואבישטה, איפסוויץ', הירבניין, שחטיור דונצייק (אוקורונקו ואגאהווה יכולים על מכבי? :wink: ) ומי אם לא פנרבחצ'ה.
    במבט חטוף על הקבוצות אף אחת מהן היא לא טיול והמעבר לסיבוב השני נראה קשה ביותר. אבל אם כבר אז הקבוצות היותר "קלות" הן הירבניין ושחטיור. רק שלא נקבל את לאציו או בואבישטה...

    הפועל יצאה בבית 3 והיא מדורגת ועלולה לפגוש קבוצות דרג' ב' שאמורות להיות נחותות ממנה, והקבוצות הן: ויקינג (נורבגיה), דניזליספור, ויקטוריה זיקוב, קרנטן (אוסטריה), רפיד בוקרשט (רומניה), דג'ארגרדן (שבדיה. קאלסטרום יכניע את אלימלך!!), דג'לגרסגי (כןכן ההונגרים שתקעו את היונייטד) ו-וונטספילד הלאטבים
    הפועל צפויה להגרלה קלה עד מגוחכת לטעמי. הקבוצות אולי יעשו בעיות הם ההונגרים שהוכיחו שיש להם מה להציע, וויקינג ודניזליספור. ומי ודע, עם קצת עזרה מאופ"א וטיפה מזל בהגרלה, אולי קאלסטרום ינחת בישראל?