בתור אחת שחרשה את העולם מאיסלנד ועד תימן...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏28/10/02.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי הם באמת האוהדים הכי פנאטיים?
    לא אלה שמעודדים במשחקים בלי הפסקה...

    אלה שכל החיים שלהם סובבים סביב הקבוצה...
     
  2. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואותי דווקא מעניינים אלא (האמיתיים) שמעודדים כל המשחק...
    מבחינת העידוד והפירוטכניקה.
     
  3. The North Stand Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/02
    הודעות:
    787
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, לא בדיוק עשיתי מחקר על כל אוהדי העולם, אבל מנסיוני מאיטליה ומספר ארצות הבאות אני יכולה להגיד לך ש:
    א. האוהדים הכי "משקיעים" באיטליה הם הפוסה דיי ליאוני, אחד מארגוני האוהדים של מילאן (שלא החמיץ אף משחק מאז 1968, אפילו לא כשהם ירדו ליגה פעמיים, חוץ מהעונה שעברה - שהיציע הקבוע שלהם היה ריק, מעין סוג של הפגנת מחאה על סגנון המשחק המשעמם של אנצ'לוטי). הם מעיין "אוהדים טורקים", רק ללא אלימות. למי שרוצה לראות דוגמאות, אנא פנו אתר WWW.FDL.IT.
    ב. האווירה הכי ביתית וחמה באיטליה - אצל קייבו, וקבוצות הדרום (דוגמת לצ'ה). אווירה ביתית, אצטדיון מלא בכל משחק, וכשמגיעה קבוצה גדולה לדרום העני של איטליה, מתחילה שם ממש חגיגה.
    ג. האוהדים הכי גרועים באיטליה (ולדעתי בעולם) - אוהדי לאציו, ואני לא חושבת שצריך לפרט.

    יכולות להיות לך הקוריאוגרפיות הכי יפות, והשירים הכי מדהימים שבעולם, אבל אם אתה לא נאמן לקבוצתך לא משנה מה קורה, אתה לא אוהד אמיתי. דוגמה קיצונית של זה זה אוהדי לאציו - ברגע שקבוצתם מצליחה, הם שרים לה שירים ועושים אווירה בכל משחק. אבל ברגע שהקבוצה קצת יורדת, או עושה משהו בניגוד לרוחם - הם לא רק שיורדים עליה בכל הזדמנות אפשרית, כולל כתובות הנאצה בכל מקום, אלא הם משפילים את השחקנים שלהם במהלך המשחק. כאשר מבקיעים להם שער, הם מריעים כאילו הם היו אלה שהבקיעו, וברגע ששחקן לאציו נוגע בכדור, מיד יישמעו אינספור שריקות בוז. האוהדים של לאציו הם אחת הסיבות לחוסר הריכוז של הקבוצה בשנים האחרונות.

    האוהדים הכי פאנאטיים, לדעתי, אלה שיעשו הכל למען קבוצתם, הם לדעתי האוהדים הטורקים. מניסיון אישי, אהבתם למועדון היא אדירה, והוא אצלהם בעדיפות ראשונה. הם יתגרשו מהאישה וימסרו את הילד לאימוץ לפני שיוותרו על צבעי קבוצתם האהובה.