ברצלונה 2017/18:: דאבל ופרידה מאינייסטה; האם גריזמן יצטרף?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Civil, ‏28/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מה זה 4-4-2 עם מסי מתחת לסוארס ואלקסר? יהלום?

    הטעות הגדולה של ברצלונה היא לחכות עם הרכש לאחרי שכל העולם יודע שמכרתם את ניימאר ברבע מליארד יורו.
    קודם כל תחתימו קיצוני לרוטציה כדי שלא תהיו נואשים, אח"כ הולכים על המטרה הגדולה ומיד מוכרים את ניימאר.
    עכשיו בארסה באה למו"מ עם רבע מליארד יורו, כשעוד שבועיים החלון נגמר וכל העולם ראה כמה הקבוצה נואשת. מגיע לכם שיסחטו אתכם.

    ובכל זאת, כל עוד יש לכם מסי וסוארז בקבוצה - עם עבודה קצרה ויקרה מאוד אתם חוזרים להיות רלוונטיים לטראבל.
     
    owen11111, Don Joan Roman ו-Civil אוהבים את זה.
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם עם הסגל הנוכחי, במידה ויצאו מהמצב המנטלי הדפוק שהיה להם בשני המשחקים מול ריאל, ברצלונה רלוונטית לכל התארים.
    לאורך זמן התקפה מנצחת הכי הרבה משחקים, ולברצלונה יש התקפה שיכולה בכל משחק להבקיע כמה שערים. ריאל תצטרך להתאמץ הרבה יותר בשביל נצחונות לאורך העונה.
     
  3. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    הכוונה היא למערך 4-3-1-2 שמסי כאמור מתחת לסוארס ואלקסר.

    אני לא כל כך בטוח שברצלונה ידעה בשלב מספיק מוקדם שניימאר באמת מתכנן לעזוב, יכול להיות שהוא נתן מסרים סותרים ואז ההנהלה התרכזה יותר לשמור עליו ולהציע לו יותר כסף כדי שהוא יישאר במקום לחפש מחליפים פוטנציאליים.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שמועות על כך שסרי יהיה ההחתמה הבאה של ברצלונה והיום המשחק מול נאפולי יהיה האחרון שלו במדי ניס.

    התלהבתי ממה שקראתי עליו ומהביצועים שראיתי ממנו בקליפים, אז החלטתי לראות כמה משחקים שלו מאז. זו לא אינדיקציה מספיק טובה כי אין לי מספיק קילומטראז׳ עליו - ממש לא - אבל הרושם הראשוני שהוא נותן לך מטעה, ודווקא במובן החיובי של המילה. תחילה, הנחתי שמדובר בעוד שחקן אפריקאי שהתכונות החזקות בו נובעות מיכולת אתלטית שמאפשרת עליונות על שאר השחקנים לידו, אבל במקרה שלו אתה מבין שזה ממש לא המקרה. מדובר בשחקן אינטיליגנט, מנהל משחק מובהק, כזה שיודע לשחק בנגיעה ראשונה באופן טבעי ומשחרר לחץ ללא בעיה; כל אלה הם דברים שמתאימים וחסרים לברצלונה - ואם הקשר הגדול בהיסטוריה של המועדון, צ׳אבי, אומר זאת גם כן - מי אני שאחלוק עליו.

    מדברים על סעיף שחרור בגובה 40 מיליון אירו (פוטנציאל ל-bargain בשוק הנוכחי). נוטה להמר שדמבלה יהיה ההחתמה הבאה (לא חושב שברצלונה יכולה למצוא מחליף פוטנציאלי טוב יותר לניימאר בשוק), כי דורטמונד עושה קצת שרירים אבל לא כמו ליברפול שממש לא הייתה מוכנה למכור את קוטיניו הקיץ בהתחשב במה שקורה אצלה; פאוליניו זו אחת ההחתמות התמוהות של הקיץ אומנם, אבל אני חושב שקומבינציה של סרי + דמבלה > קוטיניו + דמבלה, מבחינת הצרכים המקצועיים נטו של הקבוצה, ולא מה יהיה יותר אטרקטיבי על הנייר מבחינת האוהדים.

    TS; סמאדו, פיקה, אומטיטי, אלבה; בוסקטס, סרי, אינייסטה*; מסי, דמבלה, סוארז = הרכב פנטסטי ובעיקר מאוזן.

    * - מאמין שיילכו בכל הכוח על מחליף ישיר להרכב בקיץ הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/17
    zivmay, owen11111 ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  5. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    כמו שנרשם כאן קודם לכן, כל עוד מסי וסוארז נמצאים בקבוצה - לא צריך לעשות הרבה בשביל שהקבוצה הזו תמשיך להיות אחת מקבוצות העלית של אירופה. הבעיה היא שהתחושה שיש היום אצל ברצלונה שהבעיות הן הרבה יותר עמוקות מהחתמה של שחקן כזה או אחר.
    זה מרגיש שההנהלה הנוכחית מנסה לעשות כל שביכולתה כדי לגורם למועדון להכשל. אני לא שולט בחומר, אבל על רגל אחת כמות השערוריות שהמועדון הזה עבר בשלוש השנים האחרונות היא אסטרונומית: העברתו של ניימאר מסנטוס, באן ההעברות, רכישות עם ניחוח משוחת של שחקנים כמו: דוגלאס ופאוליניו, העזיבה של ניימאר ודני אלבס וכמובן כישלון מוחלט בשוק ההעברות בשנים האחרונות: ארדה טוראן, אנדרה גומש, פאקו אלקסר ולוקא דין. אני חלילה לא גוזר את דינם של שחקנים שנרכשו תמורת 30-40 מיליון יורו אחרי עונה אחת בלבד, אבל התחושה שנוצרה ב-12 החודשים האחרונים שאף אחד מהשחקנים האלה לא משפר את ברצלונה ובטח לא יכול למלא את מקומם של השחקנים שעזבו לאורך התקופה.

    קשה להתעלם מהירידה החדה ביכולת ובעיקר באיכות המשחק של הקבוצה בשנתיים האחרונות. אחרי עונת 2014-15 היה קשה לראות קבוצה שיכולה להתמודד עם שלישיית מסי-סוארז-ניימאר, אבל הבעיה ששאר המערכים בקבוצה מאד נחלשו בתקופה הזו, בטח בהשוואה לשיפור הדרמטי שחל אצל ריאל מדריד רוחבית. להוציא את מסי, סוארז ובוסקטס, גם אם וכאשר סרי ודמבלה יגיעו - קשה לראות עמדה אחת בה לברצלונה יש עדיפות על פני ריאל. מה גם שהעומק של ריאל בהשוואה לבינונית הדיי גדולה שהצטברה על הספסל של ברצלונה.

    בנוגע לדמבלה: הוא מאד מזכיר לי את ניימאר כאשר הגיע לברצלונה רק מהיר יותר ופחות וירטואז. קשה לראות אותו מספק את המספרים של ניימאר ובעיקר קשה להאמין שהוא יצליח להכנס לנעליו בצורה חלקה. לניימאר היו לא מעט חבלי קליטה ובשנתיים הראשונות בברצלונה הוא הראה המון פוטנציאל, אבל מעט מאד תכלס. אני מניח ש @יענקלך שחרר שראה אותו על בסיס שבועי ידע להגיד מעט יותר, אבל אני באמת חושב שעם כל הבלאגן שהוא ייצר בדורטמונד + תג המחיר + תקן המחליף של ניימאר + היכולת הנוכחית האמיתית שלו - עלול להווצר פער ציפיות מאד גדול.

    את סרי פחות ראיתי, אבל הייתה תקופה שהוא קושר אלינו. הבנתי שיש לו כל מיני בעיות עם מזג אוויר קר וכאלה, שמעניין אותי לראות איך בדיוק זה אמור לעבוד עם משחקים בליגת האלופות באנגליה/באיטליה/במדריד בפברואר אבל אני לא יודע בדיוק כמה מדובר בבעיות אמיתיות וכמה מזה זה שמועות. בכל מקרה, הוא נראה יופי של שחקן, ובאמת שכמו במקרה אומטיטי, ברצלונה תעשה פה מחטף דיי גדול לשחקן מרשים שעבר מתחת לראדר. אבל אני חושב שביחס לרמת הקשרים המרכזיים שמסתובבת באירופה - אני לא יודע מספיק אם הוא יכול להיות הוורלד קלאס שברצלונה זקוקה לו בקישור.

    בכל מקרה, כרגע גם אי אפשר להיות בטוחים שאף אחד מהשמות הללו אכן יחתום בסוף, ומאד משמח אותי לראות את כל הקבוצות מערימות קשים על ברצלונה ובעיקר יוצאות כנגדה בדרך כזו או אחרת כלפי הדרך שלהן לגייס את השחקנים. אם ברצלונה ודורטמונד לא יצליחו להגיע לסיכום לגבי דמבלה, והוא יצטרך בסופו של דבר לחזור לדורטמונד עם הזנב בין הרגליים, זו תהיה חתיכת פגיעה במוניטין של ברצלונה ובדרכי ההתנהלות שלה עם שחקנים.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    הבעיה בברצלונה ( לא יודע אם זה בעיה), שהיא לא צריכה שחקני וורלד קלאס בשביל תארים. שחקנים גדולים בברצלונה יחסית נכשלו ( זלאטן) או נראו כמו צל של עצמם בעונה הראשונה ( הנרי). בארסה צריכה שחקנים שיבינו את השיטה ויהיו טובים בה. במיוחד בגלל הסיבה הזו, סרי יכול להיות מחטף רציני. כרגע הוא לא שחקן שמסובב ראשים, אבל יש מצב גדול שבברצלונה היכולות שלו יתבררו כמרהיבות לשיטה.
    מצד אחד זה בעיה, כי כמות השחקנים שמתאימה לברצלונה היא יחסית קטנה, מצד שני היא גם לא צריכה לחפש שחקנים בשיא הקריירה ( אבל כרגע על כל תינוק מבקשים 100 מיליון, כך שזה לא משנה).
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    הסיבה שאני חושב שדמבלה מטומטם כשהוא לוחץ על המעבר זה כי אני לא רואה איך שחקן שחייב את הכדור ברגל כל הזמן יכול להסתדר בקבוצה שמקדשת את הנעת הכדור, והוא לא יהיה האופציה הראשונה שלה בכל התקפה. הוא פאקינג בן 20, שום דבר לא היה קורה אם היה מחכה 4 שנים לסוף החוזה שלו בדיוק לטיימינג שבו הוא נכנס לשיא הקריירה ומסי יוצא ממנו.
     
  8. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    היו דיבורים כאלה גם על ניימאר בזמנו ובסוף הוא השתלב מצוין במשחק של בארסה.
    אני חושב שלחכות 4 שנים זו בקשה מוגזמת, מציעים לבנאדם מקום בטוח בהרכב הפותח של ברצלונה ליד סוארס ומסי, מי לעזאזל לא היה קופץ על דבר כזה? לחכות 4 שנים בחיים של כדורגלן זה הימור לא קטן, אם הוא יחכה יכולים לקרות אלף ואחד דברים שלא בהכרח קשורים אליו שיגרמו לחשוב שהוא עשה את הטעות הכי גדולה בקריירה שהוא לקח את ההזדמנות כשהוא היה יכול. מעטים השחקנים בעולם שהיו מסרבים להצעות כאלה, וממה שהבנתי הוא גם אוהד של ברצלונה.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אתה מדבר על פציעה גומרת קריירה? כי זה משהו שיכול לקרות לו גם בהופעת הבכורה במדי ברצלונה. בכל שאר התסריטים אם הוא נשאר בדורטמונד ועובד על המשחק שלו (כמו שאתה מצפה משחקן ברמה שברצלונה שואפת אליה, אחרת הכישלון שלו שם מובטח) יהיה לו ביקוש תמיד. הוא יכול לשחק equally well בכל התפקידים שבין מרכז השדה לחוד (כלומר אגפים ומס' 10). הטכניקה והמהירות אלה לא דברים שייעלמו בגיל 24.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זלאטן חד וחלק לא התאים לבארסה כנראה אבל זה נאמר בדיעבד, הוא היה אמור להיות 'שובר השיוויון' נגד האנגליות אחרי עונה ענקית באינטר ומצד שני חייב לומר שאטו היה תפור על סגנון המשחק, אבל זה היה הימור ששווה לקחת. תיירי הנרי הגיע בגיל קצת מאוחר כשכל החיים היה חלוץ ובבארסה עבר מעין הסבה לחלוץ אגף, בכל-מקרה עונת הבכורה הייתה לא רעה ברמה האישית ובעונה השנייה בטרבל הוא היה גדול, ולולא הפציעה הארוכה גם דויד ויאה שרשם עונת בכורה מעולה - גם כן היה נחשב לרכש מוצלח.

    אני חושב שבארסה הייתה חייבת להתכונן טוב יותר לעזיבת ניימאר ומעבר לכך חסר לה קשר מרכזי אמיתי ולא פאוליניו והסגל שלה נראה מאוד-מאוד חיוור. אי-אפשר להספיד אותה לעולם אבל משהו לא טוב קורה. אסור לשכוח שאינייסטה הולך ונחלש ובוסקטס חייב לחזור לעצמו. ומה אם פיקה בדרך לעונת נפל למשל? הבלם הרביעי של ריאל מדריד הוא כישלון עולה כמו חסוס ואייחו והבלם מס' 3 הוא נאצ'ו. ובבארסה?
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/08/23/15034666349089.Xxx


    החשבון של בארסה נפרץ ואתמול הייתה הודעה שקרית על הצטרפותו של אנחל די-מאריה, או שמישהו יודע משהו שאנחנו לא יודעים?
    בינתיים במארקה נכתב שברצלונה עוצרת את המו"מ עם סרי והוא לא יצטרף לקבוצה העונה. כלומר המכשול כמובן זו קבוצתו הצרפתית שכן עם השחקן סוכמו כל הפרטים. בארסה מסרבת לשלם מעל 40 מיליון יורו, קצת מוזר בהתחשב בכך שפאוליניו הוחתם באותו הסכום למרות סימני שאלה ורקורד מפוקפק, נאמר זאת כך.
    בניגוד לכך, דמבלה כן מתקרב לברצלונה לפי הדיווחים ואפילו יש אופטימיות בתקשורת לגבי קוטיניו למרות שפורסם שהוא יערוך שיחת הבהרה עם ליברפול וירצה לצאת לדרך חדשה ולשכוח את הפלרטוט עם בארסה.
     
  12. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אף אחד לא יכול להבטיח שבעוד 4 שנים יהיה "מקום פנוי" בשלישייה ההתקפית בברצלונה. כרגע יש וזאת הזדמנות שדמבלה (בצדק מבחינתו) לא רוצה לפספס.
    ברסה רוצה את דמבלה והוא רוצה לשחק שם. קל לך לכתוב שכדאי לו לוותר על 4 שנים בברצלונה אבל למה שהוא ירצה לעשות דבר כזה? אני לא רואה בזה שום היגיון מהצד שלו (היחידים שיכולים לראות בזה היגיון הם אוהדי דורטמונד).

    אם בסוף כל הסאגה הזאת ברסה תסיים את החלון עם די מריה ופאוליניו (ובלי קוטיניו ודמבלה) אני אהיה מבסוט, בתור אוהד ריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/17
    oFiRzZz ו-yonmu אוהבים את זה.
  13. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    לא בהכרח פציעה, יכול להיות שתהייה לו ירידה ביכולות או עלייה של כישרונות אחרים שיתחרו איתו על אותו משבצת. בקיצור יש לו חתיכת הזדמנות להשתלב בבארסה כאשר אין באמת מי שיתחרה איתו על ההרכב הפותח (דאולפאו לא כזה). לסרב להצעה כזו ולחכות עוד 4 שנים בשביל לשפר את רמת המשחק זו החלטה גרועה, במיוחד כשהוא יכול לעשות זאת גם בברצלונה.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    בעוד 4 שנים דמבלה יהיה שחקן חופשי. אתה מבין מה זה אומר? אתה חושב שתהיה איזושהי קבוצה על הפלנטה שלא תרצה להביא אותו בסיטואציה כזאת? זה כמעט לא משנה אם הוא יחווה ירידה ביכולת או אפילו יגיע אחרי פציעה משמעותית. וכמובן שאם הוא יגיע לסיטואציה שבה הוא שנה-שנתיים לפני תום החוזה ויסרב להאריך אז דורטמונד תרצה למכור בלי קשר לרצונות שלו.
    זה יהיה מבורך עבורו אם תהיה לו תחרות על ההרכב (ואפילו זה נראה לי כמו סיכוי קטן מאוד. כישרון בסדר גודל הזה לא גודל כל שנה, וגם כשכן, מי מבטיח שדווקא ברצלונה תזכה בו, ע"ע אמבפה).

    בסופו של דבר במוקדם או במאוחר זה יהיה תלוי רק בו אם הוא יגיע לברצלונה, וזה גם יהיה תלוי רק בו אם הוא יהיה מספיק טוב בשביל לשחק בהרכב. דווקא הסיטואציה הנוכחית שבה הנעליים של ניימאר עדיין גדולות עליו בכמה מידות עלולה לפגוע בו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מילא לתכנן שנה אחת קדימה, אבל ארבע שנים? רוביניו היה נחשב לאחד הכשרונות העולם בכדורגל העולמי, ומה קרה תוך ארבע שנים? הוא נעלם. זה פרק זמן עצום. צריך לקחת בחשבון גם פציעות, ולא מדבר על שבועיים-שלושה בחוץ אלא פרק זמן ארוך מאוד. על דמבלה יהיה לחץ מן הסתם כי הוא קראק והוא נראה מתאים לסגנון המשחק, אבל מצד שני כולם יודעים שברצלונה התנהלה בטפשות ויש לה הרבה כסף ולכן הוא יגיע בסכום שספק אם יצדיק אותו איי-פעם, ומעבר לכך הקבוצה הזו חולה מהשורש ולא רק ההתקפה בעייתית אלא גם שאר העמדות. את הכסף שזרקו לפח על פאוליניו היה כדאי לבזבז על סארי. כוכבים עולים ויורדים בכדורגל בין-רגע, מי יכל לצפות לפני שנה שמפלצת כמו אמבפה תגיע?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.