בית המוות: הולנד משפילה גם את צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏13/6/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחק גדול? צרפת נתנה משחק התקפה לא רע, לא יותר, קבוצה לא נותנת משחק טוב כל עוד ההגנה שלה נראית כמו מחוררת, ההגנה זאת חלק מהקבוצה ואם ההגנה נראיתה רע אי אפשר להגיד שצרפת נתנה כזה משחק גדול... היה אולי משחק התקפה טוב של הצרפתים, הם בהחלט יצרו והגיעו למצבים אבל לא יותר מזה, בטח לא משחק גדול... כמעט בלתי אפשרי לומר שנבחרת חוטפת רביעייה ונותנת משחק גדול.. בטח לא אתמול, הנבחרת הטובה ביותר ניצחה והולנד לא כל כך לחצה על הגז.

    בקשר לגומיס, אתמול הוא בהחלט לא היה טוב, אבל זה לא אומר שצריך להגיד עליו שאין לו תכונות טובות ושהוא כזה אפס.. שוב, לא מגונן עליו, אין לי מושג עד כמה הוא יכול לתרום, ובלי ספק טרזגה עדיף עליו, אבל אי אפשר לשפוט ולפסול אותו על פי משחק אחד (והוא נכנס במצב מוראלי מאוד כאוב, 3-1 להולנדים)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  2. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    צרפת ממש, אבל ממש לא נתנה משחק גדול אתמול..
    בפיגור 1-0, הם יושבים על הרחבה של הולנד, המשחק מתנהל ממש רק בחלק הזה של המגרש, והם לא מנצלים את זה. מנגד, לחטוף גול כמו של רובן זה מגוחך. דאבל פס מפורר את מרכז ההגנה הצרפתית ומביא את רובן הצידה, ואז אם ניתן קרדיט ליכולת הדריבל שלו כבך שהצליח להתל במגן, מקובל עליי, אבל איך הוא מבקיע משם גול?

    צרפת החזיקה הרבה יותר בכדור וכאן זה נגמר. ניצול מצבים כמעט אפסי.
     
  3. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תתבלבל ,אם לא השופט המגוכך העינינים היו הולכים לכיוון אחר לגמריי , עזוב את זה שהנרי יכל לעשות בעצמו 1-1 אבל כמו שכתבתי ,הוא גמר את הסוס .

    ה רביעיה כביכול מאוד מאוד מבלבלת ,הגול השלישי והרביעי באו משום מקום ,והשני בכלל כשצרפת הלכה בכול הכוח על השער של ההולנדים .

    במקרה הזה ,אני יכול להגיד שהתוצאה משקרת ובגדול .

    המשחק שלה בעיניך ובעיניי רבים לא נחשב כמשחק גדול מהסיבה הפשוטה שהתוצאה בסיום עמדה על 4-1 כמו שכתבתי ,התוצאה משקרת ,יחסיי הכוחות היו ברורים לטובת הצרפתים לכול אורך המשחק .

    ריברי היה מצוין ,גובו היה מצוין ,אברה החליף באופן מושלם את אבידל האנמי ,טולאלן כרגיל עשה עבודה נהדרת ,איך זה נגמר 4-1 ? הכניסה של הגולם והפנדל שלא נשרק תרמו לזה .

    החזיקו יותר בכדור ,והגיעו ליותר מצבים ,וזה נגמר מהרגע שהגולם הזה נכנס למגרש ,איך במשחק כזה בנזמה או נאסרי לא לקחו חלק ? אלה הגולם ואנלקה ?
    לא ברור .

    בכול מקרה לקראת איטלקיה הצרפתים יכולים להיות אופטימים (כן למרות ה 4-1) ,אני לא חושב שהאיטלקים ינצלו מצבים ויעשו גולים מכלום כמו ההולנדים (שנתנו שיעור אתמול לניצול מצבים )

    ומילה טובה לרוד ואן ניסטלרוי ,החלוץ הזה לא נגמר ,איזה מהלך בשער השני ,תענוג !
     
  4. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    תראה, אני לא מתפתה לבוא ולהגיד שהולנדה רמסה את צרפת והייתה עדיפה עליה בכל קנה מידה וכו'. גם זה לא נכון.

    אני טוען, שלא יכול להיות שצרפת מחזיקה הרבה יותר בכדור, מאוד מאוד קרוב לשער של הולנד,
    ובכל זאת היא נעקצת 4 פעמים (קאוט בקרן, רובן בגול הזוי וסניידר דווקא בגול של כדורגל מצוין, לא זוכר את הגול השני) מגולים שרובם לא הצביעו על כדורגל מסודר ומתוכנן, על עדיפות גדולה. ניצול מצבים ביזיוני ו"משחק גדול" זה לא הולך ביחד. להולנד אסור בתכלית האיסור להיכנס לאופוריה (היא טבעית, אבל חייבים לדכא אותה), הם אכן היו יותר טובים גם מאיטליה וגם מצרפת אבל לא ברמה שמצדיקה השפלות שכאלה (לדעתי זה הניסוח המדויק ולא "גולים מכלום"),
    ועוד דבר, כולנו זוכרים את מקרה ארגנטינה במונדיאל 2006.

    "התפוצצויות" בשלב הבתים יכולות לגרום גם לאפקט הפוך, במיוחד שהנוק-אאוט זה סיפור שונה לגמרי, אני צופה שנראה הרבה יותר טקטיקה.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זה ברור, לכן אני חוזר ואומר שעל מה שהלך עד עכשיו אין שום השלכות להמשך, ובטח אין מקום להשוואות פתאום עם 88, זה מעצבן, אנחנו בסך הכל אחרי המחזור השני של שלב הבתים, לא אומר שום דבר.
     
  6. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הולנד? בונקר? לא נראה לי.
    מרקו ון באסטן עשה רק חילופים התקפים ורק בסוף הכניס את בומה.
    שמשחק נגמר 4-1 זה לא בונקר אחי.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    chiae, יש הרבה חוסר דיוק באמירות שלך.
    צרפת לא נתנה אתמול משחק טוב, מהעובדה הפשוטה - ההגנה שלה הייתה קטסטרופלית. כל פעם שההולנדים רצו לצאת קדימה, הם שברו את הקו האחורי של צרפת בלי בעייה. כל ניסיון כדרור של רובן, סניידר או רוד(ששמר על הכדור הרבה מאוד זמן בכל התקפה וחיכה להצטרפות), או כל פעם שההולנדים שיחקו על דאבל פסים, כל מסירה לעומק וההגנה הצרפתית חולמת. טורהאם באחת ההופעות החלשות שלו בנבחרת, גאלאס המשיך את האופן בו סיים את העונה בארסנל, וווילי סניול מיעט לשחק העונה בבאיירן מינכן, גם בגלל פציעות וגם בגלל הכושר הגרוע שלו(בירידה גדולה מאז מונדיאל 2006).
    צרפת הגיעה אתמול למספר מצבים של כיבוש, אבל לא עשתה איתם כמעט שום דבר.
    להגיד שצרפת נתנה משחק טוב, כאשר היא לא מנצלת מצבים ונראה חשופה מאוד בחלק האחורי, זה מאוד לא מדוייק.
    לפי התגובה שלך אני מבין שהמושג 'התקפות מתפרצות' לא מוכר לך. רוב הגולים בטורניר הזה ובגלל, מגיעים מיציאה מהירה קדימה וניצול דלילות בקו האחורי של היריב. בכדורגל ישנם שערים שלא קשורים למהלך המשחק, שום לא לא מתוכנן בספורט הזה והכל יכול לקרות. להגיד שהשער השלישי בא משום מקום זה לא מדוייק, כי הולנד שוב יצאה מהר קדימה והצליחה לעשות כמה מסירות יפות מהחצי עד שרובן הגיע לרחבה של קופה. השער האחרון פחות רלוונטי, אם כי שוב, סניידר הצליח להסתובב על השומר שלו. יכולת אישית מנצחת משחקי כדורגל. צרפת לא הצליחה למנוע מהולנד לצאת למתפרצות קטלניות, ומצד שני לא ניצלה את הפעמים שבהם הולנד שלחה יותר שחקנים קדימה.
     
  8. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה כן טועה, כי לא נוצר שום שוויון בטבלה הפנימית... אומנם יש שווין בנקודות ובהפרש שערים הפנימי, אבל לפני שעוברים להפרש השערים הכללי עוברים לכמות הגולים שנכבשו במפגשים הפנימיים ובזה איטליה תוביל במקרה של תיקו עם שערים... תבדוק לפני שאתה כל כך בטוח בעצמך, רשמתי בעמודים הקודמים הודעה רשמית של אופ"א גם... להפרש שערים כללי עוברים רק במקרה של 0-0 בין צרפת ואיטליה, וזה בשביל לשבור את השוויון בין איטליה לרומניה, ורק אז תשפיע התוצאה של ההפסד של רומניה, כמו שרשמתי בהודעה הקודמת שלי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  9. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבישי, אולי אתה יכול להסביר לי מדוע אתה אומר שהולנד עשתה "בונקר"? למה להשתמש במושג העלוב הזה, כאשר הקבוצה כובשת ארבעה שערים?! איך אפשר להגיד שהיא עשתה בונקר, מושג שנועד רק לקבוצות שבכללללל לא שולחות שחקנים קדימה, וכל מה שהקבוצות האלה עושות, הן מסתגרות בהגנה, לבין מה שהולנד עשתה, שהיא ניצלה את הכלים הכי טובים שלה- שחקנים מהירים ומוכשרים, שיודעים להשאיר את היריבה עם המכנסיים למטה, במושג שנקרא "התקפות מתפרצות"-

    למה לשנות את מושגי הכדורגל הפשוטים?!
     
  10. ארצ'י באנקר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/05
    הודעות:
    1,501
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משוגע בירוק : בדקתי ואתה צודק.
    במקרה של הפסד רומני ותיקו עם שערים בין צרפת לאיטליה, צרפת מטרפדת לרומנים
    עליה ולי היא מטרפדת שמחה.
    בכל אופן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  11. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפת נתנה משחק מצוין אתמול ,וחוסר מזל +עזרה מהשופט+חילוף מטומטם של דומנק הרסו לצרפת .

    ואם זה היה קורה גם להולנדים הם היו מפסידים .
    מעבר לזה שצרפת נתנה משחק מצוין ,קשה לי להגיד את אותו דבר לגביי נבחרת הולנד,התוצאה משקרת .

    אני יתן לך דוגמא ,באיירן מינכן בגמר 99 שיחקה טוב ,מצוין ,מעולה או כול מילה שתבחר ,הייתה אחת ויחידה על המגרש ,והנה תראה ,כולם אמרו את זה אחריי המשחק ,וגם היום בלי קשר למנצחת .
    אותו דבר לגביי אתמול ,אם אתה לא מסוגל להבחין בין צרפת של אתמול לצרפת נגד רומניה כנראה שההבנה שלך לוקה בחסר ולא שלי .

     
  12. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ההבדל בין צרפת של אתמול לבין צרפת של רומניה הוא בהחלט ענק. נגד רומניה הם בקושי הגיעו למצבים, אתמול הם הגיעו להרבה מאוד מצבים שאם היה להם חלוצים שפוגעים אז סביר להניח שגם התוצאה לא הייתה נראית כך. אבל הנרי לא במיטבו, ובשילוב של שוער שכרגע נמצא בכושר הטוב בעולם אין מה לעשות. לגבי גומיס, האשמה היא לא עליו אלא על המאמן המטומטם של צרפת שהחליט במקום להכניס את בנזמה להכניס אותו. בנזמה שחקן הרבה הרבה יותר טוב, ולדעתי הוא גם היה הרבה הרבה יותר מועיל במצב כזה מאשר גומיס.
    אגב, השער של הנרי שער מדהים לטעמי, איזה טאץ' בכדור. מסירה נהדרת גם של סאניול.
    אצל ההולנדים משחק כמובן ניצול המצבים המדהים שלהם. בונקר הם ממש לא שיחקו, אבל ממש לא אהבתי את משחק המסירות שעשו במחצית הראשונה, ו-ואן-באסטן שינה את זה עם חילוף מעורר הערצה לדעתי. חילוף התקפי בעוד אתה יתרון, ואפילו לחילוף השני הייתה אוריינטציה התקפית. בשער השני ואן ניסטלרוי (ענק, אני מתגעגע) במסירה תוך כדי סיבוב ורובן בריצה ומוסר רוחב לואן-פרסי. לדעתי האשם בשער הוא אברה. אמנם נתן משחק דיי טוב, אך לא סגר את ואן פרסי כמו שצריך לסגור. השער השלישי זה שער של שוער, עם כל הכבוד. השער הרביעי כבר אין מה לעשות, פשוט שער מדהים.


    לגבי המשחק השני, משחק טוב וכאן השוערים הכריעו את המשחק בכך שמנעו מהנבחרות שלהם להפסיד. השוער הרומני נתן תצוגה מצוינת עם אינסטיקטים מרהיבים שהדפו לא מעט בעיטות/נגיחות של האיטלקים. מצד שני היה את בופון שעצר את הפנדל (לדעתי היה, פאנוצ'י תפס אותו וחנק אותו. אבל השיפוט בהחלט היה גרוע, והרומנים נהנו מזה). גרוסו לדעתי נתן משחק מצוין, ההרמות שלו פשוט יוצאות מן הכלל. כל הרמה שלו כל-כך מסוכנת. משחק מצוין שלו. מוטו במשחק רע למרות השער. את הפנדל, ועוד לפני שבעט אותו, ידעתי שיחטיא. ראו את זה על הפנים שלו את הלחץ שהוא נמצא בו. לדעתי קיבו היה צריך לבעוט את הבעיטה הזאת.
     
  13. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש מישהו שיודע?
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    איטליה עדיפה בגלל עדיפות על רומניה בדירוגים השונים. לא זוכר את ההגדרה המדויקת, אבל מדובר בשילוב של כל מיני טורנירי מוקדמות אחרונים, טורנירי גמר אחרונים ואולי גם שילוב של הדירוג העולמי. בכל מקרה איטליה עולה על רומניה בכל אחד מאלה.
     
  15. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אם איטליה וצרפת יסיימו בתיקו מאופס ורומניה תפסיד 3-0, איטליה עולה. אם רומניה מפסידה בשלושה שערים אבל כובשת, היא עולה.