בית המוות: הולנד משפילה גם את צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏13/6/08.

  1. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התוצאה אינה משקרת כלל. על איזו תצוגה נפלאה אתה בדיוק מדבר? היו כמה דקות של מומנטום לזכותה של צרפת, אך גם בהם לא השכילה לתרגם את המצבים לשערים, וכאן זה מסתכם. גם בדקות המעטות שהראתה טיפת חשק ותשוקה למשחק(מה שאבוד אצלה עוד ממשחקי הקדם)היא לא הייתה יעילה, וההולנדים, בניגוד אליהם, יצאו להתקפות באופן מסודר ואף ידעו לתרגם זאת לשערים שהביאו לניצחונה המוצדק בהחלט.

    פרט לכך, החילוף של דומאנק לפיו הכניס את גומיס... נו באמת, עם כל הכבוד לבחור המוכשר שהרשים במשחקי ההכנה, האם דומאנק באמת חשב שהוא הפיתרון, והוא זה שיביא עימו את ההבדל?

     
  2. S.Eto'o Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/06
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא משחק גדול של ההולנדים אתמול הצרפתים שיחקו הרבה יותר טוב מאז שהיו בפיגור 1-0 ועד סוף המשחק,ההגנה הצרפתית הייתה כל כך חלשה אתמול התיאום בין טורהאם לגאלאס היה גרוע מאוד,אברה שבצדק פתח בהרכב היה חלש מאוד בחלק ההגנתי וסביר בחלק בהתקפי וסניול ממשיך עם הגבהות לשום מקום,ההתקפה הצרפתית דווקא הייתה די טובה ריברי ניהל את המשחק בצורה מצוינת,מאלודה הראה שהוא יודע לעשות עוד דברים חוץ מלרוץ על הקו וגובו היה לא רע בחלק מהמשחק.הנרי היה גרוע מאוד היום,אם במשחק הקודם אנלקה לא עשה כלום ,היום הנרי הגיע להרבה מצבים והחמיץ.
    הגדולה של הולנד זה ההתקפות המתפרצות שלה שגם במשחקים שהנבחרת היריבה שולטת במשחק היא יכולה לעקוץ בהתקפות מתפרצות,הבעיה היא בהגנה אם צרפת הייתה קצת יותר חדה זה היה נגמר במינימום 4 שערים לטובתם,מתאייסן בלם טוב אבל לא לרמות הגבוהות ביותר ואוייר בלם איטי מאוד ועושה המון חורים אין לו מקום בסגל בכלל,אגב החילוף של רובן במקום אנגלאר היה גאוני.
     
  3. juventiner Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/05
    הודעות:
    636
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצורה בה שיחקו ההולנדים אתמול היתה גאונית! מאז השער הראשון ההולנדים שיחקו ברוגע, בשקט, בסדר, וחיכו להזדמנות שהצרפתים יהיו שאננים ואז הם פגעו בהם!
    לרוע מזלם של הצרפתים ההגנה שלהם היתה לא פעם שאננה, והשערים של ואן פרסי ורובן הם דוגמאות מצוינות לכך.
    הצרפתים חגו סביב השער של ההולנדים כל הזמן, אך לא הצליחו פשוט לשבור את אדווין ואן דר סאר שפשוט היה במשחק נפלא. לדעתי זה היה יותר ההצלחה של ואן דר סאר מאשר הכשלון של הצרפתים שעשה את ההבדל במשחק.

    ולגבי גומיס (או איך שלא קוראים לו..), לא התרשמתי ממנו, הוא נראה סתם מהשחקנים הכבדים והמגושמים האלה שיוצא להם משהו פעם ב- בשביל היופי, אבל כשנותנים להם כדור לרגל באמצע החצי של היריב הוא נתקע...
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אתם סתם נטפלים לגומיס, כל הנבחרת הצרפתית לא מתפקדת, האחריות צריכה ליפול קודם כל המנוסים והכ"כוכבים" ובטח שלא צריך כבר לצלוב את גומיס בהופעה רצינית ראשונה או שנייה שלו במדי נבחרת צרפת. אף אחד לא שם את הנבחרת הצרפתית על הכתפיים שלו, דומנק פשוט זרק אותו למים העמוקים להציל את המולדת האבודה, לא צריך לצלוב אותו.
     
  5. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    S.ETOO, הנרי לפחות הוא היה דומיננטי, ניסה, הניע את הנבחרת. ההחמצה מול השוער באמת נוראית, אבל איתו צרפת נראית הרבה יותר טוב. זה בטוח.
    ללא ספק, על פי משחק אחד מסכן אתה קובע את דעתך על שחקן? גומיס מוכשר בטירוף והוא יהיה שחקן גדול- זה שבנזמה היה חייב להיכנס לפניו זה נכון, אבל גומיס יופי של שחקן.

    לגבי ואן באסטן, יצא לו טוב בשורה התחתונה החילוף של רובן- זה הביא לו את השער השני והשלישי- אבל בסופו של דבר, צרפת החמיצה מצבים קורצים לכיבוש, עמדה מול שוער בכושר מדהים, ועמדה גם מול השופט שהיה צריך לשרוק לפנדל+שליפת אדום לאוייר ההולנדי, על נגיעת יד ברורה.
    השתלם לו במתפרצות, ועדיין היו לא מעט חורים בהגנה ההונלדית. בשני המשחקים שלה, אגב...גם מול איטליה וגם מול צרפת, היא נהנתה מהמחצות אדירות של היריבות שלה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/08
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לא הסתכלתי על מה הוא יהיה בעתיד, הסתכלתי על הזימון שלו כרגע...
    זה נראה הגיוני לזמן כזה תנק במקום סקורר טהור כמו טרזגה? גומיס עוד ילד שלא עשה דבר וחצי דבר בכדורגל וכבר מזמינים אותו לנבחרת כמו צרפת שטרזגה בספסל, זה הגיוני?
     
  7. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אתה מקשר דברים לא קשורים שאני דווקא מסכים איתם.
    אני באתי בטענות למשפט הזה שלך:"הוא ממש גמלוני ואין לו שום תכונה טובה שהוא הראה. הוא נראה ממש לא קשור למשחק."- על פי משחק אחד, או שניים, שנכנס כמחליף, אתה קובע שאין לו שום תכונה טובה? כנראה שאתה לא מכיר את השחקן אם אתה קובע דברים כאלה.

     
  8. juventiner Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/05
    הודעות:
    636
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כמעט בטוח שJR-Riquelme הגיב כמוני, והתבסס על מה שגומיס הציג במשחק האחרון.
    אבל האמת? גם נגד רומניה לא ראיתי ממנו הרבה, וחבל, כי עם התצוגה של מה שעשה במשחקי הכנה, זה נראה כאילו יש מה לצפות, אבל לא נראה לי שעוד יש למה לצפות, כי כנראה המשחק ביום שלישי יהיה האחרון של הצרפתים במסגרת הזו.
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    בהחלט אני לא מכיר אותו, ומה שכתבתי כן היה על המשחק הספציפי הזה וגם זה שהיה לפניו שהוא נכנס כמחליף...
    הוא פשוט שחקן שלא מתאים לנבחרת כמו צרפת והוא לא הראה שום פעולה טובה במשחקים שהוא קיבל את הצ'אנס. זה הכל.

    נשאל אותך מס' שאלות:

    לדעתך הוא מתאים לצרפת?

    הוא עשה פעולות טובות בזמן שהוא שיחק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  10. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גומיס זומן על חשבונו של ג'יבריל סיסה, טרזגה לא חלק מהמשוואה בכלל. לדומנק (ולא משנה מה הוא יגיד) יש בעיה אישית עם טרזגה והוא היה מזמין גם את סדריק ברדון אם צריך - רק לא טרזגה, מבחינתו.

    התלות הזו שדומנק פיתח בגומיס, כאילו הוא איזה מושיע שיבוא ויהפוך הכל כמו שקרה מול אקוואדור (משחק ידידות, עם כל הכבוד), רק עושה עוול לשחקן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  11. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוודאי שגומיס הוא אינו הבעיה הכללית של הנבחרת הצרפתית. משהו שם כבוי, השחקנים משחקים ללא חשק, לא משחקים עבור המאמן שלהם שכנראה ולו גורם להם לכך, וזו אחת הנקודות הפוגעות בנבחרת לדעתי. אבל... ציפיתי במצב של פיגור לחילוף קצת יותר נורמלי של שחקן שיכניס עימו קצת יותר אמוציות ושינוי למשחק. גומיס הוא לא התשובה לכך, הוא בסך-הכל שחקן בוסר לנבחרת והוא לא זה שיעשה את ההבדל. החילוף שלו לבסות התברר כמיותר ומבוזבז למדי.
     
  12. juventiner Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/05
    הודעות:
    636
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שאני שואל את עצמי כל הזמן זה איפה היו נאסרי ובנזמה?!
     
  13. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד לי אתה רציני ?
    עד הכניסה שלו צרפת הייתה במומנטום נהדר ,עד הכניסה שלו עוד היה אפשר לקוות שצרפת תחזור למשחק ,מאז הכניסה שלו הלך המומנטום לצרפת ,נכנס שחקן דומיננתי פחות ממי שהוא החליף (מאלודה ),אני משוכנע שאם נגיד בנזמה היה נכנס ,או נאסרי ,הכול היה נראה אחרת .

    חוסר ההבחנה שלך מדהים ,כול מי שמבין קצת בכדורגל יודע שגומיס הרס את המשחק ,הוא פשוט גולם ,לא תורם כלום ,במקום להיות פלוס ,אחד שנכנס כדיי לחדד את ההתקפה ולתרגם את המומנטום לשערים ,הוא היה מינוס ,צרפת שיחקו ב10 שחקנים ,ואפילו יותר גרוע ,כי הגולם הזה איבד רק כדורים (למעט פאול שהוא הוציא בסיום המשחק כשהיה כבר 3-1 )

    אף אחד לא היה חלש בצרפת ,עד הכניסה שלו הם לחצו והגיעו לשער הרבה פעמים ,הם שטפו את ההולנדים מבחינת המשחק(לא שערים ) ,הם היו יותר טובים ,החילוף הזה (בנוסף לשופט וחוסר ניצול מצבים) הרסו לצרפתים שבאמת שיחקו נהדר .

     
  14. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא צריך לצלוב את גומיס, צריך לצלוב את דומנק.
    האפס הזה לוקח נבחרת עם טונות של כישרון ופשוט מחרב בה כל חלקה טובה. מציב הרכבים פחדניים, מזמן שחקנים לפי מי שקרוב אליו, משאיר שחקנים בחוץ רק כי הם משחקים באיטליה(בואו לא נשכח את מקסס), נדבק לשחקנים מסוימים כאילו הם סוג של משיח, לא יודע להגיב לשינויים במשחק ונשאר בשלו..
    פשוט ליצן.
    צרפת של היורו הזה היא נבחרת חסרת דימיון, שבלונית ומגעילה. אולי היא יודעת להגיע לכמה מצבים מול השער, אולי הנרי יודע לעשות כמה מהלכים יפים, אולי ריברי מתעורר פעם בחצי שעה משנת המוות שלו ועושה משהו, אבל תרשו לי לא להתרשם מזה. אולי אתמול היה שיפור מסוים אבל הכדורגל הכי גרוע ששוחק עד עכשיו בטורניר הזה שייך לצרפת במשחק מול רומניה.
    הביתה, וכמה שיותר מהר.
     
  15. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או שאתה לא מבין בכדורגל או שאתה סובייקטיבי .
    צרפת אתמול נתנה משחק גדול .
    אני יכול להגיד שהשופט לקח להם את המשחק ,לא שרק לפנדל ברור כשהיה 1-0 .
    צרפת הגיעה ליותר מצבים (ולא ניצלה אותם ,ואן דר סר קיר - אין מה לעשות ) ,צרפת שיחקה יותר טוב .

    דומנק אתמול הציב נבחרת התקפית ,ותגיד מה שתגיד ,אברה ,ריברי ,גובו = כול אלה היו מצוינים .
    הנרי מזמן גמר את הסוס אבל אפשר לראות שבכול זאת הנוחכות שלו תורמת הרבה ,סוגרים אותו 2 שחקנים באופן קבוע וזה מפנה יותר שטח פנוי לריברי וגובו .

    אני בטוח שאם בנזמה/נאסרי היו נכנסים אתמול ולא הגולם הזה (שאני לא יודע מה מקשר אותו לכדורגל ) צרפת הייתה מנצחת את המשחק .