ביזיון... אני ממש מתבייש:

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ilan, ‏24/4/03.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא מההנהלה של חיפה לא ציפיתי לכזה מעשה, לאחר שהם קנסו את פראליה בסכום חסר תקדים של 100 אלף שקל, מצאו את השעיר לעזאזל..!? ממש בושה... אפשר לחשוב שפראליה זה כל הצרות של מכבי חיפה, אומנם הוא עשה מעשה לא אחראי אבל לא מגיע לו כזה דבר, כזה יחס מגעיל, חבל, פשוט חבל. לדעתי יענקלה רצה לכסות חובות עם הכסף הזה והוא יודע שלא מגיע לו קנס כזה, הם צריכים להבין שכאשר קיללו את אמא של פראליה ז"ל קשה לו להשתלט על עצמו. אז הגיע לו קנס, אבל 100 אלף שקל? בושה...
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן,אני מסכימה איתך לחלוטין בייב אילן. העונש היה מוגזם, הקנס היה גבוה מידי וזה דבר מכוער לעשות,לתפוס גל על המעשה הזה בשביל להעיף את פראלייה עוד העונה. בכלל, המחזור הזה יכל למלאות את מפלס הכנרת יותר מכל הגשמים שירדו החורף עם כל הדמעות שזלגו פה. קליצ'נקו, פראלייה רפי כהן ודגו. עצוב. :cry:
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשתי מילים: שעיר לעזאזל. מסכן פראלייה, הוא לא האשם הבלעדי.... 100 אלף שקל? זה מגוחך, פאתטי מה שלא תרצו...

    חיפה הייתה כל כך עצבנית, עד שפשוט הראשון שהם "תפסו", במקרה הזה פראלייה בגלל האדום, היה חוטף את הקנס... אם הוא לא היה מורחק הם היו קונסים מישהו אחר על שטות שונה...

    ואילן, לפי מה שידוע לי הכסף של הקנסות בקבוצות כדורגל הולך לצדקה... אבל עם שחר אני באמת לא יודע...
     
  4. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בושה. פשוט בושה. גועל נפש. אין לי מילים אחרות לתאר את המעשה שהמועדון ה"אירופאי" הזה עשה.
    שלא תהיה טעות, ננאד פראליה עשה מעשה חמור אתמול, חמור מאוד, ומגיע לו עונש גדול. אבל 100,000 שקל? רבאק, יש לו משפחה לפרנס! אני במקומו עכשיו עוזב את חיפה והולך לתבוע אותם עד הגרוש האחרון.
    אם עד אתמול היה לנו מאבק משולש על האליפות, ב-24 שעות האחרונות יצאה ממנו מכבי חיפה, חד וחלק. וזה לא רק בגלל הפער של 3 הנקודות ממכבי, ממש לא זה, הליגה שלנו הרי הוכיחה השנה שכל פער כזה נמחק תוך דקה וחצי, אלא בגלל אותן הסיבות שהביאו לאיבוד האליפות שלה בעונת 99/00: פירוק, סכסוכים, ואובדן האמונה העצמית. אם בעונת 00 השעיר לעזאזל היה גחוקידזה, השנה זה פראליה. בעונת 00 כולם רבו עם כולם, וכך גם השנה. בעונת 00 עם פיטורו של אלי כהן אף אחד לא ממש האמין, השנה יענקלה מצהיר רשמית שזו לא קבוצה לאליפות. כמה פשוט.
    ותאמת, עכשיו, אחרי כל הניתחום וכל הדיבורים, פשוט לא מגיע לה. מכבי חיפה היא לא קבוצה מהסוג של מכבי, ואפילו הפועל ת"א. בקבוצות האלה, גם כשיש משברים, ויש, יודעים לסגור את זה בתוך הקבוצה, לא בתקשורת ולא בבית הדין המשמעתי שיוריד איזה משכורת חצי שנתית. במכבי יודעים לסגור את זה יפה מאוד, כך גם בהפועל, ורק אצל הירוקים מהכרמל עושים מכל הר עכבר.
    לעובדה הזאת ישנם שני גורמים מאוד מכריעים. הראשון הוא המאמן. במכבי יש את קלינגר, בהפועל יש את קשטן, ובחיפה יש את שומי. במכבי יש את המכונה ההתקפית והמשומנת שבנה קלינגר במו ידיו, שבו אף אחד, כולל אבי נמני בכבודו ובעצמו לא מערער עליה, והיא לא משתנה אפילו כששני שחקני העונה של הקבוצה חסרים (דגו ורייס). בהפועל יש את הבונקר הגרמני (תרגעו, שיטת משחק גרמנית, שום דבר מעבר לזה) שבנה קשטן שלב אחר שלב. זה אמנם מעצבן, זה אמנם מרגיז, אבל זה עובד, ועם הצלחה, ובמיוחד עם ההישגים הסטטיסטים שהיא מביאה, לא מתווכחים. ורק אצל חיפה יש את האנדרמולוסיה, שאחראי עליה רק שומי. כי השחקנים הרי עושים את העבודה שלהם בהצלחה לא מבוטלת, מקום שלישי עם מרחק שלוש נקודות מהמוליכה זה יפה מאוד בצמרת כמו של העונה, אבל אין לי ספק, ובתור אוהד מכבי ת"א אני אומר את זה, שאם שומי היה בונה מערכת חזקה ויציבה כמו של שתי התל אביביות, חיפה הייתה היום בפער של 3 נקודות לפחות מהליגה שלנו. אבל הוא טעה, ובגדול. הוא חשב שאם הוא הצליח (יחסית) בליגת האלופות, זה אומר שמעלים 10 שחקנים ושוער למגרש ולוקחים אליפות. שטויות. הוא בנה קבוצה בלי שיטה, בלי מערך, בלי יותר מדי שחקנים שהוא יכול לסמוך עליהם, וכשאחד מהם עזב (יעקובו), השני (רוסו) פשוט לא עמד בנטל. לחיפה של העונה אין שיטה, וזה רוב הבעיה שלה. ושוב, מי אחראי על השיטה? יפה מאוד.
    הבעיה הרצינית השניה של חיפה היא בגזרת היו"ר. כן כן, תאמינו או לא, וזה לא פעם ראשונה שאני אומר את זה העונה ובכלל, יעקב שחר הוא לא יו"ר טוב, או לפחות לא טוב כמו שהוא מתיימר להיות. כן כן. מי שאחראי על 6 שנים עלובות כמו של חיפה, עם כ"כ הרבה שערוריות כמו שהיה שם, סכסוכים ומה שלא תרצו (אפילו יותר מה-6 שנים של לוני במכבי), הוא לא יו"ר שצריך להישאר. ניחא, אחרי שהוא לקח את האליפות של 00/1 ניתנה לו אפשרות נוספת, אבל פרשת הפקס הוכיחה שהוא יו"ר לא אחראי. תאשימו את שפגט, תאשימו את לולו, תאשימו את באדיר, תאשימו את אחותכם הקטנה, שחר אחראי למחדל הזה. תסתכלו גם על השקט התעשייתי שנותנים לרוב הרציקוביץ' ותאומים, ותסתכלו על הקטע שנותן אדון שחר, ותבינו מה זה עושה לקבוצה. אולי כשמצליחים הוא נראה טוב, אבל ברגעים הקשים מתגלה פרצופו האמיתי, ואני במקום אוהדי חיפה הייתי לומד מאוהדי מכבי ת"א ויוצא למאבק ביו"ר שלהם.
    וזהו.
     
  5. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצן אמרת הכל יפה ונכון, עד שהגעת לפסקה הנכונה.
    שחר הוא האחרון שאפשר להאשים אותו, וזה אבסורדי שאתה אומר שהוא צריך ללכת, תבין דבר אחד, בלי אנשים כמו תאומים, הרציקוביץ' ובטח ששחר- אין כדורגל, הם מי שמביאים תכסף מהבית שלהם, ואם הם לא היו נמצאים בכדורגל הכדורגל שלנו לא היה מתקדם בגרוש, איך אתה חושב חיפה הגיע לליגת האלופות? בגלל השקעה של כ100 מיליון דולר במכבי חיפה, ונכון- שחר השקיע את זה.
    הכי מצחיק אותי שאתה מבקר את שחר, אבל אני לא רואה יו"ר יותר טוב, תאומים? פני-ג'ל? הריצקוביץ'? (שאומנם השתפר לאחרונה אבל זה לא אומר כלום).
    בכלל שאתה מאשים את שחר בפרשת הפקס זה עצוב, מה הוא קרא את הפקס הזה? לא... זה ממש בדיחה.
    אין ספק ששחר הוא- תרצו או לא תרצו, היו"ר הכי טוב בישראל, אין לי ספק בכלל, וזה שהוא מכתיב את המדיניות של הכדורגל שלנו מראה כמה הוא חזק, אני בטוח שכל קבוצה הייתה רוצה שבנאדם כמו שחר יבוא אלייה, אז מותר לקנאות, אבל להאשים אותו? זה מצחיק...

    נ.ב- הבעיה של חיפה זה שאין טקטיקה, אין היררכייה, אין שיטה, וכל אלה טעויות של שום, אבל מה שמצחיק זה שבהתחלה היה את כל זה, אני לא מבין לאן כל זה נעלם בחצי השני של העונה.
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתחיל מהסוף- השיטה הזאת נעלמה לפורסטמות'. בעצם, היא מעולם לא הייתה קיימת (אלא אם אתה מתייחס להתבססות על שני שחקנים וגישה של יהיה טוב כשיטה), פשוט יעקובו הוא שחקן כ"כ טוב עד שהוא השפיע על השחקנים להיות יותר טובים והביא נצחונות.
    ונחזור להתחלה. אני לא חוזר בי מהמילים שאמרתי. שחר הוא יו"ר טוב לרגעים טובים, אבל כשזה מגיע למצבים קשים ולא נעימים, כמו עכשיו וכמו לפני 3 שנים, הוא פתאום הופך להיות אוהד, מאשים את כולם, מתנהג בצורה לא הגיוניות(קונס שחקנים בחצי משכורת שנתית), בקיצור, אוהד, ולא יו"ר.
    גם, בפרשת הפקס הוא אומנם לא קרא את הפקס, אבל מערכת מסודרת ומאורגנת הייתה קוראת את הפקס, ולא מתעלמת ממנו, ואת המערכת בחר ובנה אדון שחר. אז אולי לא לך הביתה, אבל תעשה חושבים.
     
  7. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על מה אתה מדבר, שחר לא פיטר מאמן כבר שלוש עונות, זה כבר מראה שהוא הסיק מסקנות.
    בקשר לפרשת הפקס, תבין- זה יכול לקרות תמיד, מה אתה חושב שכאשר הוא מינה את X הוא ידע שהוא לא יודע לקרוא פאקסים? נו באמת... זה באמת שטויות, תאמין לי שהוא האחרון שיעשה טעות כזאת.
    ותסכים איתי בדבר אחד- עם אנשים כמו שחר היו בבית, לא היה טעם לכדורגל. תאר לך את הליגה בלי מכבי חיפה, אתה מצליח? אני לא...כמו שאני לא יכול לחשוב על ליגה בלי מכבי ת"א או הפועל ת"א, העונה זה לא כמו כל עונה, אז העונה יש משולש צמרת, אבל בעונה רגילה בלי חיפה הליגה תיהיה הרבה יותר משעממת, ומי עשה את חיפה? שחר? כיאלו חיפה הייתה עוד לפני שחר, אבל בלעדיו היא עלולה להיות סתם עוד קבוצה בליגה, בדיוק כמו נתניה וב"ש, וחס וחלילה אני לא מזלזל- אבל זה קבוצות עם היסטוריה- אבל גם קבוצות שלא יכולות להגיע רחוק כי אין להם תכסף, והיום כסף זה מה שקובע בכדורגל, לא הכל- אבל קובע הרבה, והעבודה הכי טובה ששלושת הקבוצות עם התקציבים הכי גדולים נמצאות במקומות הראשונים.
     
  8. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביזיוןןןן
    לי קשה להאמין את גודל הקנס, 100 אלף שקלל?...מה הבחור המסכן הזה, קיבל אדום מכיוון שנתן מרפק למישהו שקילל את אמו המנוחה, אני הייתי הורג בן אדם כזה במו ידיי, קצת התחשבות בשחקן, אתה גומר לשחקן את כל החשק לשחק ולהשקיע עם קנס כזה, אני במקום פראילה הייתי מרים את הרגליים שלי והולך, לא רוצה להיות במקום כזה..
    נראה שזה מה שהוא באמת יעשה, הוא אמר שרוצה להישאר בארץ אבל לא במכבי חיפה, ואני מבין אותו...פשוט ביזיון!
     
  9. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תכניס לו מילים לפה, הוא לא אמר שהוא לא רוצה להישאר בחיפה (למרות שאני לא הייתי נשאר במקומו), הוא אמר שאם הוא לא ישחק בחיפה הוא ישחק בקבוצה ישראלית אחרת.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    ותחשבו לבד,עם פראלייה לפני ההרחקה היה כובש צמד או כובש אחד ומבשל וחיפה אייתה מנצחת,הוא היה מקבל את הקנס ?
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    טוב אין פה הרבה מה לחשוב, בחיפה הוציאו עליו את העצבים של כל הכשלונות האחרונים.
     
  12. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגעיל...שחר ראה את הכסף שהוא יפסיד מאי ההשתתפות עונה הבאה בצ'מפיונס (די מוזר שהוא כבר החליט את זה) והחליט שהוא לא עומד להפסיד את הכל, וכיסה את זה עם ה100 אלף של פראליה המסכן. הנה חצי שנה של עבודה קשה הלכה...על רגע של עצבים, או יותר נכון להגיד - רגע של אנושיות...כל בנאדם היה מתנהג כמוהו ואני בטוח בזה ב100 אחוז, ולא חסרות דוגמאות.
    לדעתי פראליה בהחלט יכול לתבוע את מכבי חיפה בבית הדין למעמד השחקן או להיעזר באיגוד השחקנים כדי לקבל חלק מהכסף בחזרה, וכדאי לו מאד לעזוב את חיפה כבר עכשיו...אישית אני לא הייתי מסוגל להשאר במערכת שדופקה אותי כל כך חזק אחרי שנתתי לה כמה שנים טובות מהקריירה שלי ועזרתי לה להגיע להישגים הכי גדולים בהיסטוריה שלה.

    יעקב שחר, גועל נפש. ביזיון, וחבל.
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמינו לי, אין לי מושג איך פראליה נשאר במכבי חיפה. כל העונה מייבשים אותו על הספסל, נתנו לו חרא של חוזה (נראה לי שהקנס הזה יקח ממנו את כל הכסף שהרוויח בשלושת השנים האחרונות) ועכשיו פשוט, כמו בכל עונה שלא מצליחים, חיפה מוצאים אשם משלהם (פעם זה היה שפיגל, פעם אלי כהן, פעם באדיר ופעם פראליה).

    פראליה לא צריך את מכבי חיפה, הוא מסוגל ללכת לקבוצה כמו ב"ש או נתניה, לקבל דקות משחק וחוזה לא פחות טוב. ובטח שלא קנס של 100 אלף שקל (ותחשבו על זה - מאה אלף שקל!!!).
     
  14. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, תאמין לי שפראליה לא מסכן, יש לו חוזה לא קטן במכבי חיפה, ובב"ש הוא מקסימום יכל לקבל חצי מהסכום... חוזה קטן אצל חיפה זה עדיין חוזה ענק ביחס לשאר הקבוצות.
     
  15. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה,פראליה לא שיחק כי הוא היה פתוע תקופה לא קצרה.
    ונא לא לדאוג, ההנהלה תדע ששאנחנו לא אוהבים את הצעד הקיצוני והטיפשי הזה, ותאמינו לי, שאנחנו נביע את מחאתו בצורה שהכי מתאימה.
    פראליה-אוהבים אותך.תמיד.
    mad apes