באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    העונה והמשימות עוד רחוקות מלהסתיים אבל אחרי שבת לפחות את הליגה אפשר לסכם ובעיקר צריך לדבר על דבר אחד. על איש אחד. יופ היינקס.
    יופ קיבל את הקבוצה אחרי 7 מחזורי ליגה (שיש שחושבים שהיא ליגה חלשה וקלה. כשמעניין אם כבר אז הליגה הייתה חלשה או שהיא נחלשה רק אחרי בואו של יופ) כשהיא במקום השלישי בלבד עם 5 נקודות פחות מהמקום הראשון ולמעשה עם 14 נקודות בלבד (ממוצע של 2 נקודות למשחק) והפרש שערים של 16:7 (משמע 2.9 הבקעות וספיגה של שער 1 בכל משחק בממוצע). יופ אימן אותנו העונה בליגה 22 פעמים (פעם אחת הוא לא היה פיזית כי היה חולה, אבל עדיין זה שייך לו), השיג 58 נקודות (ממוצע של 2.64 נקודות למשחק) והפרש שערים של 60:14 (2.73 הבקעות ו - 0.72 ספיגות בממוצע למשחק). וזה בלי לדבר בכלל על ליגת האלופות והגביע, שם יש לו 100% נצחונות העונה (כולל כמה מפגשים ומגרשים לא קלים).
    בשבת האחרונה על הספסל ישבו הומלס, לבנדובסקי, מולר, תיאגו, מרטינז וריברי. אפילו לא על הספסל אלא ביציע/בית היו נוייר, וידאל, אלאבה וקומאן. ובכל זאת באיירן נראתה (למעט כ - 20 דקות) כמו באיירן. מפחידה, התקפית מאוד, הגנתית מאורגנת מאוד (חוץ מהגול אולרייך לא נגע בכדור בכלל), מסודרת וחזקה. עם כל הרשימה של השחקנים שהיו בחוץ איזה קבוצה באירופה הייתה נראית ככה? (אז שוב, יש יגידו שהליגה חלשה. אבל באותה הליגה עם המאמן הקודם לא היינו קרובים ללהיראות ככה. ואפילו בליגה חלשה שכזו, בלי 10 שחקנים מהטופ העולמי שלא שיחקו, זה עדיין דבר לא פשוט בכלל. גם בליגה חלשה שהיא רק השלישית בטיבה באירופה).
    יופ לקח קבוצה לא מאורגנת, ללא כיוון (או בעצם כשהכיוון למטה) והחזיר אותה למסלול ולהיות שוב אחת מ(בעיניי) שלוש הקבוצות החזקות באירופה. קבוצה מאורגנת, מסודרת, עם שיטה ברורה ושיודעת מה היא רוצה מעצמה. קבוצה שנראית כמו קבוצה.
    אני כל הזמן גם אומר שהיינקס הביא איתו לקבוצה חיזוק משמעותי שלא היה בזמן אנצ'לוטי. הוא הביא את בואטנג, מולר, מרטינז, קומאן, אלאבה ואולרייך. נכון, כולם היו רשומים בקבוצה גם בזמן אנצ'לוטי אבל הם לא היו קרובים אפילו ל - 10% מהרמה שלהם לפני כן. קראו להם שחקנים גמורים, שחקנים שעבר זמנם. שחקנים שצריך להחליף אותם. וכיום הם שוב בטופ העולמי. במובן מסויים הוא הביא גם את וידאל, רובן וריברי שהיו פחות חלשים ממולר, בואנטג והאחרים ובכל זאת פחות מרמתם הרגילה (במיוחד וידאל שלא מצא את עצמו כל כך).
    אם לפני בואו חצי קבוצה רצו לעזוב (בואטנג, קימיש, קומאן, מולר ועוד) היום אף אחד לא מדבר על עזיבה, רובן וריברי לא מחמיצים פנים כשהם על הספסל או מוחלפים (פעם אחת ריברי עשה פרצוף ויופ פשוט התגלגל מצחוק. ריברי וכולם למעשה הבינו שאין בזה טעם, וזה רק יזיק להם ומה שחשוב זה הקבוצה והחלטת המאמן ושיש גם מאמן שאפשר לסמוך עליו), הרי שהיום חזרנו למצב שאנחנו יכולים להגיד את המשפט לבנדובסקי לא ילך לשום מקום אם לא נרצה. ושאף אחד לא ישלה את עצמו. אם באיירן לא תרצה הוא לא ילך לריאל. מה שאובמיינג או דמבלה עשו בבאיירן זה לא יעבוד.
    אז תודה רבה לך על מה שעשית יופ. עדיין יש לך שני דברים קטנים לעשות אבל כולם יודעים שזה לא תלוי רק בנו ומספיק יום לא טוב של שופט טיפש, או בעיטה אחת למשקוף (אלאבה) או החמצת פנדל (מולר) והחלום לא מתגשם.
    למרות הפציעות והטפשות של קודמך, שלא דאג לסגל רחב מספיק בכמה מקומות (השחרור הטיפשי של קוסטה וגנברי) אנחנו מצפים לגביע עם האוזניים הגדולות. להנקל פוט.
    :sm_eusa_clap::sm_eusa_clap::sm_eusa_clap: יופ
     
    Gianzola, ויאם, muller ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אין ספק שיופ עושה עבודה מצוינת והוא מתאים לבאיירן כמו כפפה ליד, המינוי הכי טוב שההנהלה יכלה לעשות ומגיעה לרומיניגה והנס שאפו על זה. הקבוצה נראית חזקה ויעילה בניצוחו של יופ, גם אם היא לא מלהיבה במיוחד. המשחק מול סביליה למשל היה מהגרועים שהיו לבאיירן העונה, ובכל זאת היא ניצחה, מה שמעיד על עוצמה מנטלית ויעילות שנחוצים במעמדים הללו.
    אבל עם כל הפרגונים, צריך להודות באמת, הליגה השנה מאוד חלשה, אולי החלשה ביותר בשנות השליטה של באיירן, ולדעתי היא פחות טובה גם מהאיטלקית, שכבר הספיקה לעבור את הגרמנית גם בדירוג אופ"א.

    מספיק להסתכל על אחוזי ההצלחה הנמוכים להפליא של הקבוצות מתחת לבאיירן כדי להבין את זה,אין אף קבוצה כדורגל טובה ויציבה בליגה השנה פרט לבאיירן.
    שאלקה של השנה היא קבוצות בינונית ואפורה שנהנית מהמון מזל, דורטמונד חלשה מנטלית וטקטית, לייפציג בנסיגה ולא מצליחה להתמודד ביעילות בשתי חזיתות ולברקוזן מאוד לא יציבה. עם כל הכבוד למינוס חמש,, ה"מהפך" בצמרת היה יותר בגלל דורטמונד (שנמצאת כעת עם פחות מ-50 אחוזי הצלחה) מאשר בגלל היינקס. אין לי ספק שגם עם אנצ'לוטי באיירן הייתה זוכה השנה בקלילות באליפות, אם כי לא הייתה מהווה איום בצ'מפיונס.

    אני באמת מקווה ששנה הבאה נראה ליגה טובה הרבה יותר (יותר גרוע מהשנה לא מאמין שיכול להיות), גם כאוהד באיירן מבאס אותי מאוד חוסר התחרותיות בליגה, מהליגה הכי מלהיבה באירופה היא הפכה לליגה הכי משעממת, גם בשביל באיירן וגם בשביל הליגה רצוי שנראה סוף סוף קפיצת מדרגה משמעותית מצד קבוצות כמו דורטמונד, לברקוזן ושאלקה.
     
    ויאם ו-יאן קולר אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יופ היינקס נגע בכולם בחדר ההלבשה וזה השינוי הגדול שלו, אני מסכים, אם אצל אנצ'לוטי רוב השחקנים היו בכושר גרוע חוץ מלבאנדובסקי שכובש בכל יום, בכל מגרש, בכל מזג-אוויר - אז אצל יופ אפשר רק לבחור, כמו בפיפה, וכל אחד יעשה את שלו. ריברי נראה נהדר וכבר דיברו כאן על ההצלחה להחביא את ההיעדרות של נויר, עם חאבי מארטינז ועוד. מצד שני, אני לא מחפש להשוות, אבל מבחינתי לפחות היה ברור שבאיירן תזכה באליפות גרמניה מכל מיני סיבות, היה עם מה לעבוד. ונניח עוד חצי גמר לא רלוונטי והשפלה נניח בקאמפ-נואו או אנפילד, גם אם זה רחוק מהמציאות - וידברו עליו אחרת לצד הסיפור המרגש.

    אני גם חייב לציין משהו, כולם בבאיירן עם הפנים לצ'מפיונס, אולי לגומלין נגד סביליה מבחינת הספורטיביות אבל בעיקר לחצי הגמר הממשמש ובא. כיף לשבת על הספסל במשחק כמו ביום שבת ולצפות בהצגה, אז בטח שלא יעשו פרצופים כמו זה של רובן נגד פאריס סן-ז'רמן ב-3:0 שבאיירן ספגה שזה באמת היה משחק משפיל.

    אולי אם ימשיכו לשבת לו על הוריד זה יעזור והוא ימשיך לעוד עונת פרידה, חלק גם היו פסימיים לדעתי מהאפשרות שהוא יחזור לאמן גם כסותם חורים מצוין.

    משהו אחרון, הדד-ליין למשהו עם רובן וריברי הולך ומתקרב, צריך לקבל החלטות קשות. אני אמרתי מראש שזו לא טרגדיה שדוגלאס קוסטה עזב, הוא שחקן איכותי אבל לבאיירן יש רף קצת גבוה יותר. מעניין מה יהיה עם שני הוותיקים. אצל ריברי שקט אבל רובן אמר שהוא צריך לחשוב על העתיד שלו ולא לענות לכתבים כשהוא מחויך ונטף ריח של בירה אחרי חגיגות האליפות. את הפסל של רובן מחוץ למגרש צריך לבנות בין-כה, הוא וריברי מהרכישות הגדולות בהיסטוריה של באיירן, לדעתי סביב הטופ-5.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לא יודע מאיפה הביטחון הזה שבאיירן הייתה זוכה באליפות, אבל אי אפשר להתווכח על זה.

    נכון, לשבת על הספסל בשבת נגד אאוגסבורג במשחק לא באמת מאוד חשוב (אם כי בכל זאת יש לו חשיבות עקב היותו משחק ההכתרה הרשמי) אבל רובן, למשל, ישב על הספסל בסיבליה (בטח ובטח משחק חשוב) ונכנס בדקה ה - 79 ולא ראינו ממנו שום פרצוף לא לפני ולא אחרי. ככה גם במשחק הראשון נגד בשיקטאש. הוא נכנס רק כי חאמס נפצע. עוד במשחק הראשון נגד בשיקטאש (שכמובן לא היה משחק לפרוטוקל) ריברי ישב על הספסל ונכנס רק בדקה ה - 81 וגם שם לא ראינו כלום. היו עוד משחקים אחרים ששחקנים כמו חאמס פתחו על הספסל או ריברי ורובן ואחרים הוחלפו ואף ציוץ. הדברים האלה לא היו לפני שנה.

    גם אם הייתי מקבל את הטענה שקוסטה וגנאברי פחות טובים מרובן וריברי (של היום) ואני לא מסכים לה, עדיין השחרור היה טיפשי ביותר. גם רובן וגם ריברי מבוגרים מאוד כבר, ונפצעים לא מעט. עם פציעתו של קומאן (או גם אם היה נפצע רובן או ריברי ולא קומאן) נשארנו רק עם שני שחקני כנף אמיתיים. ובלי מחליפים. אז קוסטה (וגם גנאברי - שעושה עבודה נהדרת בהופנהיים) הם בטח שחקני כנף עדיפים על כלום.

    איפשהו, אבל לא משהו שאני יכול לסמוך עליו, ראיתי שרומיניגה אמר שהחוזה של רובן וריברי יוארך.

    עוד מישהו ששכחתי לציין הוא רפינייה. נכס לכל קבוצה. שחקן שהוא לא מהטופ של הטופ העולמי. אבל מגן נהדר בשני הצדדים. עושה עבודת הגנה מעולה בשניהם ובימין גם עושה התקפה לא רע יודע את מקומו וסותם חורים. בשני המשחקים האחרונים שיחק כמגן שמאלי ועשה את העבודה נהדר.
     
  5. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    מסכים שזו הייתה טעות לשחרר את קוסטה, הוא לא יותר טוב מריברי אבל תחת יופ ושיטת המשחק הנוכחית הוא יכל להיות מדהים.

    לא מסכים לגבי זה שלא היינו לוקחים אליפות בלעדי יופ העונה, הנפילה של דורטמונד (שהייתה לפנינו בטבלה) לא קשורה ליופ ועם איך שהם נראים מאז גם אנצ׳לוטי היה מספיק.

    אגב, כבר כתבתי פה בעבר שמעניין איך ברנאט יראה תחת יופ, יש לו מהירות ודריבל שיתאימו ליציאה שלנו קדימה
    ואולי בצורה בה אנחנו מצופפים הגנתית (מגנים נכנסים יותר לאמצע ושחקני הכנף מגנים במקומם נגד ווינגרי היריב) הוא גם ישתפר הגנתית, בינתיים זה לא נראה שהוא השתפר...
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  6. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אין ספק שההחלטה לצאת עם 3 ווינגרים לעונה הזאת כששניים מהם מבוגרים ופציעים, זה היה טעות. אם הוחלט לשחרר את קוסטה לפחות שהיה משאירים את גנאברי, הוא היה משחק לא מעט בגלל הפציעות והיה יכול לתרום לא מעט. הבעיה היא ששחקני ההתקפה האחרים (מולר, לבה, וחאמס), לא מספיק מהירים בשביל התקפות מעבר.

    ביקרתי בתחילת העונה את קומאן קשות אבל אני חייב להודות שהוא פרח מחדש תחת היינקס. היכולת פריצה שלו על הקו והיציאה מהמקום נדירות, אם ישפר את היכולת המנטלית ואת הפעולה האחרונה יש כאן פוטנציאל לוורלד קלאס. חבל שהפציעה שלו הגיעה דווקא כשהוא בכושר מצוין.
     
    ויאם, muller ו-nfcb אוהבים את זה.
  7. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    באיירן עולה נגד סביליה עם קישור של:
    חאבי, חאמס
    ריברי, מולר, רובן.
    מה דעתכם על הקישור הזה? הייתם מעדיפים את טיאגו או וידאל (שיהיה בריא) ואם לא אתם חושבים שחאבי יכול להחזיק לבד קישור גם נגד קבוצות יותר טובות (ריאל/ליברפול)?
     
  8. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    נראה לי שזה חאבי חאמס ומולר בקישור (חאמס באמצע לצד שמאל ומולר באמצע לצד ימין)
     
  9. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    בדרך כלל בהרכב הזה מולר משחק רק בשליש השלישי (מגיע לקבל כדור, מסתובב שולח את רובן ופותח רוחב ברחבה/מחזיר לקימיש שמתקרב ומיד רץ לעומק)
    , חאמס לעומת זאת כן עוזר להניע כדור מאחורה.
     
  10. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    שיחק כמה פעמים השנה בעמדה הזו
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    משחק מאוד מאכזב נגד סביליה, ההתקפה הייתה חסרת מחץ ומאוד לא מדויקת, סביליה לא ממש סיכנה את מקומה של באיירן בחצי אבל בצמד המפגשים הפגיעות של באיירן בהגנה באה לידי ביטוי בכמה מההתקפות של סביליה.
    די מבאס לעלות לשלב הבא עם שני שערים עצמיים מול קבוצה שחוטפת תבוסות כל שבועיים בליגה שלה אבל עדיין, כשרואים מה קרה במשחקים האחרים לא נותר אלא לשמוח על ההעפלה.

    היכולת הזאת כמובן לא תספיק בחצי הגמר, אין ספק שמכל העולות הדרך של באיירן הייתה הכי פחות מרשימה. הקבוצה עדיין לא נתקלה במבחן רציני, כך שרק בחצי נוכל באמת לאמוד את חוזקה.
     
  12. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    הבעיה העיקרית במשחק הייתה החוסר בקשר אמצע, חאבי היה טוב אבל היה צריך יותר מדי פעמים לרדוף לבד אחרי שחקנים שניסו לעשות עליו דריבל, עם עוד קשר אמצע (וידאל עדיף אבל גם עם טיאגו ראינו שיפור אתמול) זה יראה הרבה יותר טוב.

    ההתקפה הייתה באמת לא מדוייקת אבל החיסרון של אלאבה היה ממש בולט,
    רובן היה מאוד לא מדויק, מלא מסירות לא טובות לקימיש, והעברת אגף לא עזרה כי ראפיניה לא היה מספיק טוב בעקיפות וכדורי הרוחב, אז ריברי או חתך לאמצע והחזיר לאגף ימין או התמסר קצת עם חאמס וראפיניה בצורה לא מזיקה.

    אגב, רובן כמעט ולא ניסה לבעוט אתמול (מהזווית הרגילה) קרה כמה פעמים ששחקני סביליה סגרו לו רק את אופציות המסירה והוא נתקע, אחר כך כשהוא קלט הוא ניסה כמה בעיטות שהראו שהוא לא התאמן עליהן הרבה זמן...
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/2/4/7/6/2476388-46.Xxx

    עונה עשירית יחד של הצמד? [דיווח של 'וואלה'] ב"קיקר" הגרמני מדווחים שבאיירן תאריך בעונה אחת את חוזהו של פרנק ריברי, הקשר הצרפתי הוותיק (35) שנהנה מעונה אישית טובה מאוד אחרי שנים של עליות ומורדות. לפי הדיווח במסגרת ההסכם ריברי יסכים לשמש מדי פעם כשחקן מחליף, כדי לתת יותר הזדמנויות לשחקני העתיד של באיירן - קינגסלי קומאן וסרג' גנאברי, החלוץ המצוין שנמצא כרגע בעונת השאלה בהופנהיים. ריברי, שהגיע לבאיירן ממארסיי אי שם ב-2007, משחק כבר 11 שנים בבאיירן וחיכה בשבועות האחרונות להארכת חוזהו שמסתיים בקיץ. אבל לא רק ריברי צפוי להמשיך. גם אריאן רובן הקיצוני ההולנדי צפוי להאריך את חוזהו במועדון. "מה שחשוב זה לא הגיל אלא איך הם משחקים והם משחקים בצורה טובה באופן יוצא דופן", כך אמר על השניים קרל היינץ רומיניגה מראשי באיירן. ריברי פתח בשני המשחקים של באיירן מול סביליה ובמפגש הראשון הוא גרם לשער העצמי של נבאס ובישל את השני של טיאגו.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כצפוי ולפחות לפי העיתונות בגרמניה באיירן האריכה את החוזים עם ריברי ועם רובן.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני מאוד מרוצה מצמד המשחקים נגד סביליה ומאוד מרוצה מהמשחק אתמול. נכון, לא היו זיקוקים וניצוצות אבל לא זה מה שחשוב. היה קצת חוסר ריכוז בחלק האחרון של ההתקפה אבל זו הביקורת היחידה. עמדנו טוב מאוד, לרגע לא נמצאנו קרוב למצב הדחה ועם כל ה״זו רק סביליה״ צריך לזכור שהרק סביליה הזו העיפה את מנצ׳סטר יונייטד הגדולה שעל הספסל שלה יושב שחקן שעלה כמאה מליון יורו.
    מרכז השדה וההגנה נראו טוב (כן הייתה נגיחה למשקוף, אבל ממצב נייח והיו כמה פעמים ששחקני סביליה נכנסו לרחבה עם הכדור אבל אני לא מכיר משחק נוקאווט בליגת האלופות שקבוצה (נחותה ככל שתהיה) לא תגיע לזה אף פעם ועדיין אולרייך לא נאלץ לעצור אפילו כדור אחד בעוד שוער סביליה לקח כמה כדורים לא פשוטים. מרכז השדה, בראשותו של חאמס קבע את המשחק, את הקצב והכיוון ואיפשר לנו להחליט איפה המשחק ישוחק. ברובו הגדול זה היה בשליש שליד השער של סיבליה.
    גם השופט לא היה הברקה גדולה ונתן לשחקני סביליה להתפרע יותר מידי. לא זוכר כזו כמות פעמים שלבנדובסקי נאלץ לקבל טיפולים במשחק אחד. וככה גם חאמס ומרטינז. אני גם לא מבין מה זה מצב ודאי לשער אם העבירה בדקה השניה של המשחק על לבנדובסקי היא לא.
    חאמס נתן הצגת ענק. ידענו שהוא מנהל משחק טוב ליד החלוץ אבל לאחרונה היינקס הפך אותו למספר 6 וככה גם אתמול. הוא ניהל את המשחק מליד הבלמים שלנו ועד לחלק הקדמי וגם תיקל ושיחק פיזית. הזכיר לי מאוד את אפנברג. רק עדיין בלי המנהיגות. אבל זה טבעי.
    גם רפינייה בעוד משחק יוצא מן הכלל. וצריך לזכור שהוא המחליף של המחליף של המגן השמאלי בכלל. האיש נלחם ונלחם ונלחם. ואי אפשר לעבור אותו. הוא בדיוק האופי האמיתי של באיירן. התגלמות ה mia san mia. אני מאוד מקווה שאחרי הפרישה הוא ישאר במועדון בתפקיד כלשהו. הוא הטיפוס שלנו.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.