באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ולשמחתי אני רואה את הדברים האלה אצל רודי (ראה המסירה שלו לפלטנהארט בשער השלישי). אם זה ימשיך ככה או שזה מקרי, את זה כבר נראה.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קרוס העונה בעט לקורה נגד לבאנטה וכמעט כבש שער ניצחון אבל התרומה שלו למשחק ההתקפה מאוד-מאוד לוקה בחסר ומשחקן של ריאל מדריד אתה מצפה שיידע לתת יותר משניים-שלושה שערים לעונה, בטח כשיש מי שסוגר במקומו. אני לא מצפה שכל שחקן יהיה כמו מודריץ' אבל הקרואטי הרבה יותר דינמי, הוא גם כן שחקן אחראי שמחלץ כדורים והוא גם יוצא קדימה יפה מבחינת דריבל עד לשליש האחרון. קרוס חכם, קר-רוח, לא לוקח את זה ממנו, ועדיין. אחוזי המסירות שלו גבוהים כי הוא לא תמיד לוקח המון סיכונים בניגוד לאיסקו למשל שלא תראו אותו לרוב עם מעל 85% מסירות. בבאיירן קרוס כבש יותר שערים. זה ילדותי לעשות חלוקה גסה, אבל קאסמירו מחלץ הכי הרבה, מודריץ' מוציא אותנו מהר קדימה ואיסקו אחראי על הקסם מול הבונקרים. קרוס נהנה מכל העולמות ויכול לתת יותר. אגב, כשה-B-B-C מאוד מתקשים מול הגנה עומדת ולא תמיד המגנים יכולים לתת הכל - גם שחקן באמצע צריך לתרום.
     
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    אתה רק מחזק את טענתי, לקרוס יש תפקיד מסוים בריאל. מודריץ' אחראי על קצב משחק מהיר, איסקו עושה דריבלים, קאסמירו מתקל, וקרוס מאזן את הקישור עם משחק אחראי שכולל ניווט, דיוק, הרגעת קצב המשחק, והשתחררות מלחץ שמאזנים את הקישור. אם תשים במקומו את קובצ'יץ או סבאיוס שהם שחקנים מצוינים אבל יותר דומים למודריץ' ואיסקו, בטווח הארוך אנחנו נראה לדעתי קבוצה פחות יציבה, יותר מבולגנת, ופחות מאוזנת ומדויקת.

    הסיבה שאתה לא רואה את קרוס, וגם את מודריץ' לצורך העניין, כובשים יותר זה בגלל סגנון המשחק. האמצע בד"כ סגור כשריאל משחקת מול קבוצה עומדת, ולכן מנסים מהאגפים יותר. זה יותר אפקטיבי. איסקו משחקני הקישור הוא זה שבורח יותר לצדדים ונכנס לרחבה כשריאל משחקת עם ארבעה קשרים בזכות הדריבל המדהים שלו. למודריץ' וקרוס יש תפקידים אחרים במערך. לא כולם צריכים להיות רונאלדו ולכבוש מלא שערים, צריך איזון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/17
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חולק עלייך, זה לא שיש לו 'תפקיד מסוים' - הגנה הוא לא יודע לעשות ומעבר לכך התרומה שלו ושל מודריץ' להתקפה היא דלה מדי בניגוד לארתורו וידאל למשל, ניינגולאן וכן-הלאה, שלא נדבר על שחקנים מהגירסה האנגלית של פעם כמו לאמפרד וג'ררארד. מודריץ' מצטרף הרבה לשליש האחרון של המגרש אבל אין לו את התעוזה לבעוט והוא מקבל החלטות לא מספיק טובות אבל הוא מחפה על כך בדברים אחרים. לטעמי התרומה של קרוס לריאל היא קטנה מדי. את 'האיזון' מספקים קאסמירו ומודריץ', קרוס לא קשור לזה. אני מאוד רוצה לראות את קובא משחק על חשבונו כי הוא מוסיף עוד דריבל והוא שיתק את מסי מצוין בסופר-קופה. אין לנו מספיק תשובות מול בונקר, בקיצור, וגם מהמרכז צריך לצפות למשהו. אגב, קאסמירו שהרבה יגידו שהוא נראה שמן ומסורבל - כובש המון שערים. בוא נגיד שכל אחד יתבצר בדעתו, אני מניח, וזה בסדר, ואסכם ואומר שלדעתי לקרוס מאוד נוח.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    כנראה באמת לא נגיע להסכמה. אני מאוד מחזיק מקרוס ומאוד נהנה לצפות בו, סוג השחקנים שאני באופן אישי הכי אוהב זה את האאלגנטים, החכמים, שמשחקים פשוט ולא מנסים להתחכם יותר מדי. כזה הוא קרוס, ולדעתי אם קובצ'יץ' יעלה על חשבונו בקביעות להרכב חסרונו של קרוס יורגש בטווח הארוך.

    אגב, צ'אבי הגדול טען שקרוס הוא השחקן שהכי קרוב אליו מהשחקנים הפעילים. הוא אמנם לא מספק את מספרים של צ'אבי וכנראה לא ייחשב לגדול כמוהו, אבל בהרבה מובנים הם מאוד דומים:
    Barcelona legend Xavi picks Real Madrid star as his successor | Goal.com
     
  6. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    הקישור של ריאל היום הוא הקישור הכי יציב שקיים באירופה לדעתי כמובן, קרוס מודריץ וקאסימרו משלימים אחד את השני בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות, הקישור היחיד שעוד איכשהו יכול להיות קרוב אליהם זה הקישור של פסז' עם מוטה רביו ווראטי, לצערי הקישור שלנו הוא ממש לא מאוזן, האיזון הכי טוב שהיה לנו לפי דעתי הוא היה בעונתו האחרונה של פפ כשעבר לשחק 4-1-4-1 עם וידאל קשר אחורי תיאגו ומולר קשרים התקפיים שמולר היה מצתרף לבנדובסקי ברחבה ותיאגו היה עוזר לוידאל מאחורה, השנה הקישור שלנו נחלש מאוד, וידאל לא חזר לעצמו וחבל לי מאוד, איפה המשחק ההוא שהוא הביא נגד יובנטוס בבית? ואוו פשוט היה מדהים, תיאגו ממשיך להפצע, מולר מתוסכל מהעצמו ומהתקשורת, קצה האור היחידי הוא בנתיים רודה, תורם של וידאל ומולר עכשיו להתעורר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברגע האחרון בקיץ 2014 פפ שיכנע את צ'אבי אלונסו שהוא מרגיש תחושת מיצוי במדריד והציב בפניו אפשרות נהדרת לסיים את הקריירה עם הרפתקאה חדשה, באימפריה אחרת ששמה באיירן מינכן וקשה היה לכעוס על אלונסו, בטח אחרי שחגג את הדסימה בטירוף 'על אזרחי' בגלל ההשעייה ורץ באמוק בגול של בייל. אני חושב שציפו שאלונסו ישחק פחות אבל מכת פציעות ועוד ועוד הביאה לכך שהוא היה שחקן מאוד-מאוד חשוב. העונה הראשונה שלו לדעתי הייתה מאוד טובה. הגנתית לטעמי יש הסכמה שאלונסו מתקל הרבה יותר טוב ומחלץ הרבה כדורים, גם אלונסו מוסר בשתי הרגליים בצורה נקייה אפילו ל-50-60 מטר, וקרוס מבשל בעיקר ממצבים נייחים ובקושי כובש. לא רואה תרומה טובה יותר מצד קרוס, למשל.
    צ'אבי היה אגדה, כבודו במקומו מונח. אני מאוד החזקתי מוידאל למרות שהוא קצת לא מסודר ומסורבל, בשיאו הוא ידע לעשות הכל, גם הגנה אם התבקש לכך.

    עריכה: צ'אבי אלנסו בריאל מדריד 'מול' טוני קרוס בריאל מדריד. לא השוותי ביניהם לגבי התקופה בבאיירן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/17
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    אלנוסו היה שחקן גדול, אבל לבאיירן הוא הגיע בגיל מבוגר אחרי השיא והוא לא היה בשום אופן טוב יותר מקרוס, ואני לא מאמין שתמצא אפילו אוהד אחד של באיירן שחושב ככה.

    אני מבין את זה שאתה לא אוהב את קרוס, אבל אלונסו ממש לא התעלה עליו בבאיירן.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    שמועות בגרמניה אומרות שבאיירן תפנה ליוגי לב אחרי המונדיאל. מאוד הגיוני. מצד שני בהתאחדות הכחישו אפשרות לשחררו בקיץ כיוון שיש לו חוזה עד 2020.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דברים מעניינים וחשובים שאומר היינקס עם הצגתו כמאמן באיירן ולפני האימון הראשון. דברים שלא רק מלמדים עליו, אלא גם על מה שהיה ושלא היה אבל צריך היה להיות בשנה וקצת האחרונים בקבוצה. מתקשר גם לדברים שאמרו כל מיני שחקנים בעניין.
    Dienstantritt beim FC Bayern | Heynckes über den BVB, Müller und eine Pizarro-SMS -
    FC BAYERN MÜNCHEN -
    SPORT BILD

    מה שעוד אמר היינקס ולא מופיע פה הוא שהוא הולך לעשות המון המון שיחות עם כל אחד ואחד מהשחקנים.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני חושב שהיינקס קצת צנוע מדי בכתבה, בטח בקשר לזירה המקומית. הוא אומר שדורטמונד מובילה בחמש נקודות, יהיה קשה להשיגם והוא ריאליסט. עם כל הכבוד כולה אוקטובר, גם אם דורטמונד היתה מובילה בעשר נקודות זה לא היה אומר כלום.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    איך שלא ייגמר הערב מבחינת הולנד אריאן רובן אדיר היום מול שבדיה. השחקן הנפלא הזה לא תמיד מוערך כראוי ואיזה כיף שהוא אצלנו-מגדולי השחקנים ששיחקו בבאיירן בהיסטוריה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://as02.epimg.net/futbol/imagenes/2017/10/12/internacional/1507812119_618100_1507812196_noticia_normal.Xxx

    חאבי מארטינז
    היה יחד עם שחקני באיירן מינכן באירוע השקה מיוחד במהלכו קיבלו מכוניות חדשות והוא מצא זמן להתראיין. הקשר שהגיע בקיץ 2012 וזכה בטרבל בעונה הראשונה שלו בקבוצה, חווה לא מעט עליות וירידות, משחקים טובים ופציעות וגם שיחק בשתי עמדות - קשר אחורי ובלם. הכותרת שלקחו ב-AS מהראיון - "הפיטורים של אנצ'לוטי היו מכה גדולה עבור חאמס".
    "אני צריך מכונית גדולה ויפה כי אני כבר אבא", מתלוצץ חאבי מארטינז, ועובר לדבר על כדורגל. "אני שמח שהיינקס חוזר. הוא מאמן שלא מדבר הרבה אבל אנחנו מכירים אותו ויודע איך הוא עובד, הוא מנוסה ויודע איך להתמודד במצבים לא פשוטים". חאבי נשאל האם הוא רואה בעצמו כמעין גשר בין הקליקה הספרדית או הזרים לבין אלה הגרמנים - "אני מנסה לעזור לאלה שפחות מדברים גרמנית כמו במקרה של חאמס, כדי שיוכלו להשתלב. אנחנו קבוצה אחת". בהמשך הוא נשאל על חאמס - "הוא היה עצוב שאנצ'לוטי פוטר כי הייתה ביניהם כימיה טובה, אבל אנחנו אנשי מקצוע ונסתכל קדימה". "התאמנתי גם כבלם וגם כמגן ואני לא יודע מה מחכה לי עכשיו והיכן אשחק. אנחנו צריכים להשתפר הגנתית כקבוצה כי ספגנו המון". הכתב מחמיא לחאבי מארטינז ואומר לו שהוא הצטרף לבאיירן אחרי שתי עונות ללא תואר ומאז הקבוצה זכתה בטרבל ובסה"כ 5 אליפויות רצופות. "היה לי מזל ולא יותר, זה משהו היסטורי", מצטנע. חאבי מוסיף "זה שייך להיסטוריה והכדורגל הוא עכשיו, ההווה". על נבחרת ספרד - "אני צריך לעבוד קשה ומקווה להיות במונדיאל ללא ספק". לסיום נשאל האם כל התארים עדיין בהישג יד -"אני חושב שכן. התבוסה בפאריס הייתה קשה, אבל היי, זה בסה"כ שלב הבתים".
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    ניצחון מרשים בבכורה של היינקס. הקבוצה עדיין לא בשיאה והיו יותר מדי דקות שהיא שיחקה איטי ומשעמם, אבל קשה להתלונן אחרי 5-0.

    תיאגו במשחק הכי טוב שלו מזה הרבה זמן, חילץ כדורים, לא איבד הרבה, היה מאוד מעורב התקפית, איים על השער וקינח בגול. ככה הוא צריך להראות, מקווה שהיינקס ימשיך להוציא ממנו את המקסימום.

    מולר גם במשחק טוב למרות שלא כבש, אבל הקבוצה צריכה את השערים שלו. קומאן למרות השער עדיין בוסרי, וההגנה עדיין לא מספיק מרוכזת, קבוצה קצת יותר טוב מפרייבורג היתה מענישה. סחטיין ללבה על שלא לקח את הגול מקימיש, שהיה אגב במשחק חלש יחסית.

    2 נקודות בלבד מדורטמונד, אפשר להיות מרוצים. מצפה להופעה משכנעת מול סלטיק.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פרייבורג אמנם לא בדיוק מאריות היבשת אבל באיירן נראתה מסודר יותר ויותר בטוחה בעצמה. טיאגו אכן היה נפלא: אם היה שומר על יציבות כזו היינו מסודרים. מולר עם סימני חזרה לעצמו-ככה זה כשהוא מקבל חופש על המגרש ולא מוגבל לתפקיד כזה או אחר. פירגון יפה של לבנדובסקי בגול החמישי: נתן לכדור של קימיש להתגלגל מבלי לגעת, לא מובן מאליו עם התחרות שלו מול אובמיאנג. מקווה שיוצאים לדרך חדשה,ההגנה עדיין היתה בעייתית ואולרייך לקח מצב מסוכן בפתיחה.

    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk