באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    בחירה מעניינת, לא ציפיתי. מאוד אהבתי את הכדורגל שהקבוצה שיחקה בתקופתו, גם בעונה הראשונה שלו למרות שהקבוצה עדיין לא מאוזנת ולא יציבה ראינו כדורגל אטרקטיבי, ישיר והתקפי. הקבוצה השתנתה מאוד מאז אבל מקווה שנראה את זה גם הפעם.

    השאלה היא האם זה שהוא לא אימן 4 שנים ישפיע על תפקודו, האם ישתנו דברים בכדורגל שהיינקס עוד לא הספיק לשים לב אליהם. צריך לזכור שהוא גם בא באופן זמני, כמה כבוד הוא יקבל מהשחקנים?
     
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הוא מקבל את כל העונה הנוכחית שרק התחילה ואחרי זה הכל פתוח, הרי זה יופ היינקס, בהנהלה כולם פה אחד לגביו. אם ילך טוב אז זה תלוי רק בו, נראה לי שהספיק להם מאמנים זרים לזמן מה ובגרמניה באמת שאין שום אופציה טובה יותר.

    כבוד מהשחקנים הוא יקבל בלי שום בעיות, הוא חתיכת סמל. גם אם יבוא לחודש וגם אם יחליט להשאר מעבר לעונה אחת. לזכותו יאמר שהוא כבר הגיע לקבוצה שלנו במצבים קשים ומאוד מהר הצליח לייצב וגם הפעם הוא נוחת בתקופה מאוד מסובכת כמו שציינו כאן. הרבה ותיקים מעבר לשיא ודור חדש שרק הראה ניצוצות אבל לא באמת הפציץ על המגרש. לא פשוט לאף מאמן להיות מאמן כיום בבאיירן מינכן. שלל אתגרים לפניו.
     
    אלעד, muller, nfcb ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    אתה צודק שבנקודת הזמן הזאת צריך מאמן גרמני עם קבלות, ורצוי אף אחד שהיה קבוצה שמכיר טוב את המערכת, והיינקס יושב בול על המשבצת הזאת.
    לתת למאמן זר לבוא אחרי שהעונה התחילה זה טעות כי ייקח לו זמן להשתלב וללמוד את הקבוצה. גם למאמן גרמני כמו טוכל היה לוקח זמן לדעתי להחדיר את השיטה שלו. עם היינקס יש סיכוי לשיפור יחסית מהיר.

    מדובר מאמן טוב שהגיע לשיא דווקא בעונתו האחרונה בקריירה, מקווה שהוא לא יתגלה כמיושן ויציל לבאיירן משהו מהעונה הזאת.

    אם הקבוצה תציג את הכדורגל שהיא הציגה בקדנציה האחרונה שלו אני אהיה מרוצה.

    מעניין לראות מה יעשה עם חאבי. העונה היחידה הטובה שלו בבאיירן הייתה אצל היינקס כקשר אחורי.

    אני מאוד לא אוהב אותו כבלם ומקווה שהוא לא ישחק בחלק האחורי הרבה. כקשר אחורי אני לא יודע כמה הוא כבר טוב כי במשחק האחרון נגד הרטה הוא היה גרוע מאוד, מה גם שיש עומס בקישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/17
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מרסלו ביאלסה, הרס לחאבי מארטינז את הקרירה שהציב אותו כבלם.

    מקשר אחורי פנטסטי, הפכו אותו לבלם סופר בינוני בתפקיד שלא מתאים לו.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    למרות מה שנכתב בארץ העניין עם היינקס עדיין לא סגור. יופ אמר שהייתה אליו פניה והצעה אבל זה עדין לא נסגר.
    אנשים זוכרים לו את עונת הטראבל. אבל גם בעונה שלפניה הקבוצה שיחקה כדורגל נהדר והגיעה לשני הגמרים כשבליגת האלופות הפסדנו רק בפנדלים שהגיעו מהתקפה בודדת של צ׳לסי בדקה ה - 80 ומשהו. אפילו לא התקפה. סתם קרן. ומנגד החמצות על החמצות שלנו.

    אני לא מבין את ההתעסקות במרטינז. כאילו שאבא שלו הוא חבר הנהלה בכיר בקבוצה. אנחנו לא חייבים לו כלום. הוא היה נפלא בעונת 12/13 ואני מאוד אהבתי אותו. אבל מאז הוא בירידה ולא משנה באיזה תפקיד הוא משחק. יש לנו לפחות 3 בלמים יותר טובים ממנו וגם בקישור האחורי רודי,טוליסו ווידאל (כשמשחקים רק שניים אחוריים) יותר טובים ממנו. הוא יכול ללכת. יש הרבה מועדונים שישלמו עליו הרבה. דרך אגב גם תיאגו יכול ללכת. נמאס ממנו לגמרי.

    אני מניח שבהנהלה כבר חושבים על השחקנים החדשים כשהמוטו יהיה גרמניזציה. העדפה של שחקנים גרמנים (או כאלה שלמדו את הכדורגל שלהם בגרמניה). זה התחיל עם רודי, זולה וגנאברי (שרק הגאון יכול היה לשלוח אותו להשאלה בלי ששיחק דקה במועדון). אני מניח (ומקווה) שיהיה נסיון להבאת דרקסלר (בדיוק מה שצריך במקום רובן וריברי. ביחד עם קומאן וגנאברי) וגורצקה (במקום מרטינז ווידאל).
     
    Uli Hoeness, Lebron ו-אלעד אוהבים את זה.
  6. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אני כבר לא יכול לסבול את הגישה של ההנהלה הזאת, אנחנו הולכים אחורה במקום להשתפר, מקווה מאוד שהשנה אנחנו נילך לליגה ארופית ושנפסיד את האליפות לדורטמונד, עד לפני שנתיים הייתי מחשיב את המועדון שלי בטופ 3 של אירופה היום אני בספק אם אנחנו נכנסים לטופ 10, מה קורה עם המועדון הזה? לאיפה יוביל אותנו הגישה הקמצנית הזאת? איפה הכסף של המועדון? למה אני צריך מאמן גימלאי בכלל? איפה הקיצוניים שכל אוהד כבר חולם שיבואו ויעיפו לקיבינימט את רוברי?? העיקר שמוכרים לנו את הסיפורים על האקדמיה ששפכו שמה 70 מיליון, אני לא קונה את הסיפורים האלה של החזרה של היינקס, נמאס לי כבר מהבית אבות שנוצר לי מהקבוצה שלי, אני מאוד מאוד מקווה שהשנה נפסיד את האליפות אפילו שנהייה מחוץ לאירופה לא אכפת לי העיקר שמישהו יתעורר שמה למעלה ושיתחילו ליישר קו עם הכסף של אירופה, מוכרים לי סיפורים על האקדמיה, מתי פעם אחרונה בדיוק יצא משמה שחקן ששווה דקות הרכב? בקיצור אני רותח מעצבים ומבחינתי שיחזירו את פפ לא אכפת לי העיקר שנחזור למקום הטבעי שלנו...
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ההרכב שהעלה אנצ'לוטי בפאריס הוא לא פחות מסבוטאז': לעלות שם בלי שני הבלמים הקבועים שלך? בלי אגפים כשרובן וריברי מסופסלים? בלי רודי שמחזיק יפה האמצע? אלי גוטמן אמר באולפן ליגת האלופות כשראה ההרכב של באיירן שייגמר 0:3 לפסז', הבן שלי היה מעמיד הרכב יותר ראוי ולכן כל האחריות במשחק הזה על קרלו: הוא הפקיר הקבוצה כמו שהפקיר אותה במינכן אשתקד נגד ריאל כשלאחר ההרחקה של מרטינז הפקיר האמצע, לא הכניס את קימיש ששיחק אז קשר והכניס את קוסטה כקיצוני. צעד מעולה של ההנהלה לפטרו: אנחנו באיירן מינכן ואף מאמן לא עושה לנו טובה כשנמצא אצלנו.

    המינוי של היינקס מפתיע מאוד בהתחשב בכך שפרש מאימון אבל לא מפתיע בהתחשב בכך שהוא ואלי הנס חברים טובים מאוד ובפעם האחרונה שהנס בקש ממנו לבוא ולעזור הוא אמר "כשהנס מבקש שאבוא אני מגיע, בכלל לא דברנו על כסף". הוא חוזר לקדנציית אימון רביעית בבאיירן כשעד לפיטורי קרלו היה המפוטר המהיר בתולדות המועדון בקדנציה הראשונה נדמה לי...:) כיף יהיה לראותו על הקווים ואני סומך עליו בהצלבות צ'מפיונס הרבה יותר מאשר על פפ וקרלו: בלי התחכמויות מיותרות. הלוואי ונצא איתו לדרך חדשה.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עם פפ לא היית בשום טופ מסיבה פשוטה: שלשו שנים רצוף הוא קבל הגרלות קלות בשמינית וברבע, כמעט תמיד עם גומלין בבית. כל פעם שקבל קבוצה רצינית, למעט יובנטוס בשמינית ב-2016, הוא עף. המזל שלו שלא קבל אחת משלוש הספרדיות בשמינית או ברבע-זה הכל.

    לגבי הגישה החסכנית: אני מסכים איתך שזה צריך להשתנות. באיירן תמיד ידועה בהתנהלות הכלכלית השפויה שלה והמצב הכספי שלה מזהיר ונטול חובות, בניגוד להמון גדולות אחרות באירופה. אבל הכדורגל השתנה והסכומים משתוללים. אם באיירן רוצה להצשיך להימנות על הטופ האירופי היא תצטרך להשתמש בעתודות הכספיות שחסכה כל השנים. אם ההנהלה לא תתאים עצמה למציאות החדשה יחזרו ימי השמינית-רבע גמר והביתה.
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    goooddd

    גורצקה יכול להיות רכש אידיאלי לבאיירן, קשר פיזי, גבוה וחזק שמעורב בהתקפה.

    לדעתי הפספוס הגדול ביותר של באיירן היה סאנה, לדעתי הם יכלו להביא אותו בשנה שעברה לפני שסיטי נכנסה לתמונה. אם כבר גרמנים, לפי דעתי הוא השחק הגרמני המוכשר ביותר, ומסתבר שמול צ'לסי הוא הפך להיות השחקן הכי מהיר בתולדות הפריימר ליג!

    חוץ ממנו לצערי אין ווינגרים גרמנים ברמה גבוהה מספיק לבאיירן מינכן. גנברי נחמד לרוטציה אבל לא יותר, את ברנדט שדיברו עליו כאופציה לעונה הבאה אני מחבב אבל גם הוא מקסימום לרוטציה, וורלד קלאס הוא לא יהיה והוא לא מספיק מהיר לאגף לדעתי, דרקסלר מהיר יותר, אבל גם הוא לא ווינגר קלאסי. בכל מקרה, לדעתי בבאיירן הוא יכול לפרוח אבל הוא יותר מדי קרוב בתפקיד שלו לחאמס ומולר.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מסכים עם לברון - הבעיה של באיירן זה מה שקורה מאחורי לבנדובסקי.
    רובן וריברי הם עדיין שמות של סופרסטארים אבל הם לא יתנו מספרים כאלה בפועל. מולר הוא שחקן עם עמדה בעייתית שבקלות נעלמת ולא מתאימה לשילוב עם שחקנים אחרים. קוסטה נעצר ברמת ה'טוב-אבל-לא-יותר-מדי' וזה הספיק כדי להיפרד ממנו, לטובת קומאן שאולי פוטנציאלית עדיף אבל בפועל לא מממש את זה, ובגנאברי לא היה אמון אז הוא נשלח להשאלה. חאמס הוא היחיד שעשוי למלא את החלל, וכרגע הוא סימן שאלה ענק.

    כשמסתכלים על שחקני ההתקפה בשאר הקבוצות הגדולות של אירופה רואים שהן פשוט לא נכנסו לסיפור של לפתח שחקן אלא בדרך כלל זרקו סכומי עתק. סיטי שפכה מאות מליונים על ווינגרים וקשרים התקפיים, פסז' שברה את השוק עם ניימאר ואמבפה, ריאל שברה את השוק בזמנו עם רונאלדו וקאקה ובייל, יונייטד גם שברה שיא עם פוגבה, וגם בארסה הוציאה סכומי עתק על סוארז וניימאר.

    אז כן, יש קבוצות שנשענות על שחקנים שנרכשו לפני שהם היו כוכבי-על (מסי, הזארד, דיבאלה), אבל זה המיעוט. בעוד הגנה וקישור כן נבנים בצורה סולידית יחסית - לאט, רכישות סבירות, מאמן שמקדם שחקן - ההתקפות החזקות בעולם בנויות על כוכבי על. רובן וריברי הביאו טראבל, לבנדובסקי לבד זה לא מספיק. אפשר להמשיך בקו הגנאברי-קומאן-קוסטה-דרקסלר ולקוות שאחד יתפוס מקום כמו שהזארד תפס בצ'לסי, אבל זה עשוי לקחת הרבה זמן ולא בטוח שזה יהיה כל כך יעיל כשקבוצות אחרות מנחיתות בייל אחרי רונאלדו ואמבפה אחרי ניימאר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/10/04/15070982334134.Xxx

    ריברי חוטף אש. מרקוס באבל, אקס באיירן מינכן, התראיין לתקשורת ותקף את מי שלדעתו היה מהאחראיים הגדולים לפיטורי אנצ'לוטי. "באיירן לא הצליחה אבל חבל לי שאנצ'לוטי ספג את כל הביקורת לבד, מה עם השחקנים?", פתח, והוסיף - "ריברי היה שחקן גדול שבימים מסוימים היה קרוב למסי או כריסטיאנו, אבל הוא רחוק משיאו. הוא לא כבש שער כבר שנתיים בצ'מפיונס". "אני לא חושב שזה בסדר שהוא נכנס ומתלונן לעתים קרובות בפני אולי הנס". באבל סיכם שלדעתו דווקא ריברי היה צריך לתת הסברים לאנצ'לוטי אחרי שזרק את החולצה בזעם כשהוחלף באחד המשחקים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התקופה הזו, תור הזהב השני של באיירן, שנבנתה בעיקר ע"י ואן-חאל - היא מפוספסת ללא ספק מבחינת גביעי אירופה. באיירן לא מועדון שסופר גמרים, וגביע אחד זה כנראה לא מספיק. אני חושב שעד היום, וכתבתי את זה אולי רק על קבוצה נוספת באירופה - ריאל מדריד - היא הייתה יכולה 'לסרב' לחוקי המשחק החדשים מבחינת השוק. כיום אין ספק שהיא חייבת שינוי וריענון בסגל. היא כן תיכנע לסכומי העתק בשוק לדעתי, גם משום שחלק מהשחקנים לא עמדו בציפיות. לדעתי רובן וריברי לא באותו הסטטוס, אמנם שניהם פגיעים אבל רובן ותיזכרו במשחק נגד ריאל אשתקד - הוא עדיין מנייה בטוחה כשהוא בריא בעוד ריברי שופך לאגר ופחות מסוכן. יהיה מעניין לראות את באיירן מינכן נבנית מחדש בקבוצה הגדולה הבאה שלה, אולי היא בכלל תשחק במערך יהלום ללא קיצוניים? שחקן שבאמת חבל שלא הגיע הוא אלכסיס.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני סולד מכל דיון הקראקים/סופרסטארים והאובססיה לקנות שם מפוצץ ב״חוקי המשחק החדשים״ - ולכן אני גם לרגע לא מאמין ש״רובן וריברי הביאו טראבל״. הם היו חלק מקבוצה אדירה שהייתה בשיא שלה מקצועית ומנטלית, אבל בעיניי הם אפילו לא היו החלק החשוב ביותר בתקופת היינקס; זה מזכיר את הדומיננטיות של ריאל הנוכחית עם מרכז שדה עוצמתי (מרטינז, שווייני, קרוס - כולם היו נפלאים) ומגנים תוקפים דומיננטים (ירידה גדולה ברמה ובכושר של אלאבה). מולר ומנדזוקיץ׳ (לא השחקן הסקסי ביותר, אבל אין עוררין על העבודה השחורה והגרינטה שהוא מספק מדי ערב) עשו עבודה פנטסטית מקדימה גם כן. גם נוייר, בואטנג ואפילו דאנטה היו יוצאים מן הכלל והרכיבו חתיכת חומה במרכז ההגנה.

    מתחבר הרבה יותר לדברים שנדב כתב. אני חושב שזה גם הדבר הנכון עבור באיירן. שלד מקומי של: נוייר, בואטנג, הומלס, זולה, קימיך, רודי, ואולי בהמשך גנאברי, גורצקה ודראקסלר (לדעתי יכול להיות שתי פגיעות בול מבחינת הצרכים של הקבוצה) זה בסיס מצוין לבנות עליו את העתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/17
    Gianzola, Uli Hoeness ו-nfcb אוהבים את זה.
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה לא אפילו דנטה, אלא בזמנו לפני שדנטה צנח ביכולת, זה היה בעיקר דנטה שהיה גורם לי להגיד "וואו". הוא היה למשך שנה שנתיים הבלם הטוב בעולם ואני רחוק מלהגזים. אני זוכר את המשחק בברצלונה עם כל הפרסינג שהם עשו לנו על הבלמים, דנטה היה קר כמו קרח, לא איבד אף כדור והיה כמו חומה. הוא היה בלם עצום בשיאו רק חבל שהשיא היה קצר כל כך.

    עם כל המילים החמות להיינקס, שראוי לכל אחת ואחת מהן, צריך לזכור שהוא מגיע לקבוצה אחרת לגמרי. הוא כבר הצליח כאמור להוציא אותנו ממשברים אבל יש כאן הריסות שלא פשוט לתקן לטווח הקצר ויש גם סיכוי שלא יצליח לתקן את הכל. זה יכול לדרוש שינויים בכמה עמדות ובעונה אחת אולי לא יתאפשר. בכדורגל אין קסמים, אפשרות לשלא נהיה טובים לגמרי על השולחן כאן.
     
    muller אוהב/ת את זה.
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    נחמד לסלוד מהדיבורים האלה, אבל מתי לאחרונה קבוצה לקחה את ליגת האלופות בלי סופרסטאר\קראק כזה?
    רונאלדו, מסי, רונאלדיניו, קאקה, רובן-ריברי - אלה השחקנים שמביאים לך אליפות אירופה. לעיתים נדירות יהיה לך את צ'לסי בפנדלים, ליברפול במהפך משוגע או פורטו בעונה מוזרה. אין ספק שצריך קבוצה חזקה מסביב, אבל ברמות הגבוהות - אלה שבאיירן של פפ נפלה בהן - אלה השחקנים שעושים את ההבדל. בפריז ובמנצ'סטר הבינו את זה ושברו את השוק כדי להיות רלוונטיים. במינכן בינתיים לא. אולי חאמס עוד יקום לתחייה, אבל כמו שתבוסות מול מסי ורונאלדו לא ישתנו אחרי שפפ פוטר, ככה תבוסות מול ניימאר ואמבפה לא ישתנו כשאנצ'לוטי הולך. לבנות קבוצה חזקה זה טוב ונחמד, אבל בשביל צ'מפיונז כמעט תמיד צריך שחקן שובר שיוויון.