אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    הכי טוב בשבילם זה שיבנו אצטדיון עירוני בשילוב מתחם בורסה ואזור מסחרי (אפשר שיהיה המשך לקניון איילון). חשבתי שבאצטדיון כזה יבנו גם מוזיאון של האצטדיון הלאומי שיציגו בו את כל המשחקים ההיסטורים ששוחקו בו מיום הקמתו ועד הריסתו (כמו לדוגמא המשחק ההיסטורי נגד ברגיל וה3-3 מול פורטוגל שכמעט ניצחנו). אם יהיה מוזיאון לאצטדיון הלאומי זה יכול להכניס לא מעט כסף
     
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    מוזיאון ל"הצלחות" הנבחרת הישראלית לא נשמע כזאת אטרקציה, ובטח לא כזאת שתכניס הרבה כסף (אבל כמובן יכול להיות שאני לא מבין וזה דווקא יהיה "שוס" רציני מוזיאון הכדורגל הישראלי). בעיניי אם כבר אז עדיף שיוקם מעבר לירקון כהרחבת מוזיאון החוויה האולימפית (אפילו כביתן תצוגה נפרד רק לכדורגל), או לחלופין בהרחבת התצוגה של מוזיאון המכביה המשודרג שמוקם בכפר המכביה גם לתחום הכדורגל. בינתיים גם ההתאחדות צריכה לחשוב מה תעשה ביום שאחרי קידום הריסת האצטדיון, היא צריכה להכשיר משרדים חדשים, ואם כבר להשקיע למשל בפרויקטי בתי הנבחרות ואקדמיות הנוער וכו'.

    האמת גם מי יהיו בעלי המוזיאון, ההתאחדות לכדורגל או רק עיריית ר"ג? ומבלבל גם מה להציג בו. רק משחקים של הנבחרת, גם כאלה שלא התקיימו בו אלא באצטדיונים אחרים בארץ ואפילו בחו"ל (למשל מונדיאל 70!)? משחקים של כל הנבחרות כולל נשים ונוער? משחקים שהתקיימו רק באצטדיון כולל משחקי מכבי ת"א בעבר? לתעד את ההיסטוריה שלו גם בטקסי המכביה, אולימפיאדת הנכים 68 והופעות ענק למרות שאינם קשורים לכדורגל? לתעד בו גם היסטוריית אירועי כדורגל בארץ כמו אליפות אסיה 1964 או יורו הצעירות ב2013? אישית הייתי רוצה גם שיתעדו בו את כל התוכניות וההצעות שעלו וירדו לשיפוצו שלא נשכח כמה זמן מורחים את זה, אולי גם יחשפו בדרך כמה תוכניות גנוזות של הדמיות לא ידועות (זוכרים למשל שפעם הציעו להרחיב אותו ל80,000 מקומות לאירוח אולימפיאדת תל אביב?)..
    ?????? ???: ???? ??????? ?????? ??????

    בכלל באופן כללי בארץ לא ממש הולך מוזיאוני כדורגל (אפילו סתם חדר גביעים פשוט באצטדיונים וחנויות מרצ'נדייז מסודרות במקום דוכנים מאולתרים) כמו שעד כה לא ממש הוקמו מוזיאונים כאלה גם על ידי מועדוני הכדורגל, ואלה שכן ישנם עדיין לא מתבססים. למשל מכבי חיפה עדיין לא יצרה מוזיאון אמיתי באצטדיון סמי עופר למרות הדיבורים.
    https://www.israelhayom.co.il/article/686801

    אגב גם היה פעם מעין רעיון שמעולם לא התקרב למימוש להקמת מוזיאון לכדורסל הישראלי ולנבחרת בהיכל מנורה מבטחים. בינתיים איגוד הכדורסל הקים מוזיאון קטן במשרדים שלו.
    המוזיאון ההיסטורי של הכדורסל הישראלי פתוח וממתין למבקרים - איגוד הכדורסל בישראל
    https://www.israelhayom.co.il/article/702139

    בכללי גם רוב קבוצות הכדורסל לא מקימות מוזיאון כדורסל, למעט למשל מוזיאון היכל המכבים של מכבי ת"א בהיכל.
    מוזיאון היכל המכבים

    ואילו מכון וינגייט רצה גם להקים מוזיאון לספורט הישראלי באופן כללי, ששונה ממוזיאון החוויה האולימפית שפחות ממוקד בהישגים המקומיים ובכל מקרה גם מוגדר ספציפית לאולימפיאדה ולא לטורנירים אחרים והענפים הלא אולימפיים. אבל לא יודע אם יוקם בעתיד לנוכח שדרוג מוזיאון המכביה. בינתיים יש בוינגייט פעילות הנצחה מצומצמת לספורטאים יהודים.
    יד לאיש הספורט היהודי – ויקיפדיה
    בחזרה לעתיד| מוזיאון ספורט| מכון וינגייט

    תערוכת עבר מ2012 במוזיאון ארץ ישראל בת"א על 100 שנים לכדורגל הישראלי, יש די חומר להפעלת מוזיאון קבוע ואטרקטיבי?
    מוזיאון ארץ ישראל

    https://www.eretzmuseum.org.il/sites/eretzmuseum/_media/mediabank/785_mb_file_7ef60.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/20
  3. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    אפשר להציג בו גם משחקי גמר וחצי גמר גביע המדינה שנערכו באצטדיון. אפשר לשים שם חולצות של שחקני עבר גדולים מהארץ ומחו"ל שדרכו על הדשא הזה. לדעתי מוזיאון כדורגל יצליח יותר ממוזיאון המכביה.
    והמוזיאון גם צריך להנציח את האצטדיון הלאומי שיזכיר לכולם איזה אצטדיון ענק זה היה למרות העיצוב שלו.
     
  4. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    833
    לייקים שהתקבלו:
    178
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    אל תזלזל במוזיאון המכביה שלא תוכנן רק לקהל הישראלי אלא כאטרקציה גם ליהודי העולם סטייל תיירי תגלית ודומיהם ולא סתם תרמו לו ספונסרים מחו"ל. המכביה אצל קהילות יהודיות בעולם הוא אירוע ספורטיבי חשוב ולא סתם חוץ מהשתתפותם במכביה העולמית בישראל, מופקות גם מכביות אזוריות באמריקה ואירופה וטורנירי ספורט "יהודיים" מטעם מכבי אוסטרליה, דרום אפריקה וטורניר נוער יהודי של קהילות צפון אמריקה שגם הביא השראה לקיום מכביית נוער עולמית ב2018 בחיפה. אבל בעוד הם יתעניינו במוזיאון המכביה, הם פחות יתעניינו בתולדות הכדורגל הישראלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/20
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
  7. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    וואי נשבר לי כבר מזה שעדיין אין קהל במגרשים. רוצה כבר להגיע לימים שאפשר להיכנס שוב. ואם לא מפירי ההנחיות יתכן והיום היה כבר קהל (גם אם היו לכך הגבלות זה עדיין עדיף מאצטדיון ריק)
     
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    תקרית של פציעת שחקן במשחק באצטדיון נס ציונה ידרוש לכל הפחות חיפוי של חומות הבטון מאחורי השערים בריפוד ספוגי ואולי זה גם יתרחב למגרשים נוספים עם בעיה דומה (כי פחות קל לבנות על הריסת החומות ובנייתן מחדש במרחק כמה מטרים רחוק יותר ממיקום השערים).
    "מסכן חיים": כעס בפ"ת על המגרש בנס ציונה - ספורט 5
    "מסכן חיים": צפו בפציעה של עבדה - ספורט 5 - ספורט 5 - ספורט 5
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/20
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    שדרוגים קלים בוצעו באצטדיון המושבה שבגדול אפשר להגדיר אותם כשדרוגים טכנולוגיים ואלקטרוניים שונים.
    עבודות תשתית ושדרוגים באצטדיון פתח תקווה » פתח תקוואי
    עבודות תשתית ושדרוגים באצטדיון - מקומונט תל אביב - חדשות מקומיות של העיר תל אביב
    מה נשתנה באצטדיון המושבה? :: פ"ת חדשות פיתה-עושים כבוד לכיפה

    מצד שני אם גוללים להבטחות המקוריות של השיפוץ נראה שלא ביצעו את כולם. למשל במקום החלפת מסך התוצאות שתוכננה במקור, כתוב ברשימת השיפוצים שנרכשה רק מערכת ניהול תוכן לשדרוג התצוגה במסך התוצאות.
    לוח תוצאות חדש ובלי לשלשת של עטלפים: השיפוץ שמתוכנן באצטדיון המושבה - מלאבס פתח תקווה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/20
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    ראיתי שנדב צנציפר כתב בידיעות אחרונות ספורט טור על גולדהאר ותוכניותיו למכבי ת"א והוא טוען שגולדהאר עדיין לא מוותר על התכנון לבנות למכבי ת"א אצטדיון פרטי, שייקרא "אצטדיון גולדהאר" על שם הוריו ז"ל. כידוע בעבר פורסם על מגעים להקמת אצטדיון זה בשטח האצטדיון הלאומי ברמת גן אבל אחרי שנתעלם מכל התוכניות של מכבי שנגנזו (מרכישת אצטדיון קיים והרחבתו ועד לפיתוח אצטדיון חדש), ובעיקר מכל החלופות לאצטדיונים שלא היו יכולים להכיל יותר מ30,000 מקומות בזמן שהוא חפץ בשטח רחב לאצטדיון של 40,000 מקומות ויותר (היה מעורב גם בהצעות של עד 50,000 מקומות באצטדיון למכבי שהוא גם אצטדיון לאומי) לצד גם שטחי מסחר ועוד שייצרו הכנסות, ומן החלופות הרחוקות יחסית (מודיעין, הברפלד-ראשל"צ, שפיים-רעננה) נראה שבתכל'ס נותר לו עדיין להתלבט בין האצטדיון הלאומי בר"ג לבין אזור המחנות הצבאיים בגלילות לצד סינמה סיטי ברמת השרון (שם יהיה עליו לחכות לפינוי המכללות הצבאיות ככל הנראה לירושלים אלא שכל מיקום שמוצע למכללות בירושלים נתקל בהתנגדויות מצד תושבי העיר מסיבות שונות, ואולי גם לפינוי קריית המודיעין לנגב, פרוייקטים שייקח כמה שנים לבצע).

    כמו כן לא ברור גם האם הבעלות אכן תהיה פרטית או בשותפות למשל עם ההתאחדות לכדורגל, עיריית ר"ג או לחלופין עיריית רמת השרון ואפילו עם עיריית ת"א כמשקיעה. וכמובן גם מה יהיה אם יום אחד יימאס לו ממכבי וירצה למכור את המועדון לבעלים אחר. הרי האצטדיון לא יהיה בבעלות מכבי אלא בבעלותו (כמו שאצטדיון הפועל ת"א בבת ים לא היה אמור להיות בבעלות הפועל, אלא בבעלות כבירי שתחילה היה גם בעלי הפועל ת"א, אבל בהמשך גם לאחר שמכר את הפועל ת"א עדיין החזיק בזכויות על בניית האצטדיון) מה שעלול להפוך מיתרון של אצטדיון פרטי של מכבי לחיסרון של מחויבות של הקבוצה להשתמש באצטדיון בחוזה ארוך טווח וגם בתעריף יקר של האצטדיון עם עלות השכירות הכי יקרה בארץ, אף יותר מסמי עופר. ומצד שני קרוב לוודאי שאם יש סיכוי שיהיה לישראל אצטדיון לאומי חדש וגדול, זה רק אם יוקם אצטדיון מכבי/אצטדיון גולדהאר שישמש גם כאצטדיון הלאומי.

    בכל אופן מן הסתם החלופה של אצטדיון רמת גן קלה יותר טכנית מהמתנה לפינוי המחנות בגלילות, אבל בגלילות אפשר להקים מתחם של קריית ספורט לאומית (אם נכליל למשל את התוכנית של מכבי ת"א כדורסל להקמת ארנת ענק לכ21,000 צופים ויש די שטח למתקנים ספורטיביים נוספים למשל אם רוצים בריכה אולימפית לאומית או מתקנים אחרים) עם השם של מכבי ת"א לצד פיתוח מרכז תחבורתי חדש וכמובן גם קומפלקס בידור שמתבסס גם על פעילות סינמה סיטי לצד שטח להופעות גדולות יותר בארנה ובאצטדיון, בעוד לאזור אצטדיון רמת גן יש הגבלות פיתוח של תנאי השטח מבחינת כמה פעילויות אפשר לדחוס לצד האצטדיון (אף שמצד שני אפשר לחזק את קשר הגומלין הספורטיבי בינו למתחם הדר יוסף שבעצמו מיועד להשתדרג במתקני ספורט נוספים). בכל אופן הכל דיבורים. בינתיים כבר עברו שנים מאז הנציגים של גולדהאר התחילו למכור את הסיפור על האצטדיון הפרטי שיוקם למכבי ומכל הזגזוגים בין האופציות קשה להאמין שמדובר בתוכנית של ממש, במיוחד כשמכבי עוד לא ממש ניצלה את מלוא פוטנציאל הקיבולת של בלומפילד המורחב ותיאלץ כמו קבוצות אחרות לסבול עוד תקופה ארוכה מהגבלות על גודל הקהל באצטדיונים בתקופת טרום החיסון לקורונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/20
  11. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    ממה שאני מבין מלא מעט אוהדי מכבי תל אביב, אצטדיון פרטי שלהם זה לא שאלה של האם אלא שאלה של מתי (המתי כנראה מתעכב קצת בגלל הקורונה אבל זה עדיין מתי ולא האם) וזה כמובן הרבה (ואולי רק) בגלל שטחי מסחר שיכניסו לגולדהאר הרבה כסף. מבחינת גולדהאר, מכבי תל אביב זה צעצוע בשבילו (הלוואי לכל מועדון בישראל להיות צעצוע של בעלים כמו גולדהאר)

    וממקור שקיבלתי מאדם שמקושר לעירייה, יש שטח פתוח בתוך תל אביב שגולדהאר ביקש לבנות בו אצטדיון וחולדאי מסרב לתת לו. כנראה בגלל זה הוא בוחן אופציות בשאר ערי המטרופולין של תל אביב (אולי לנסות לגרום לחולדאי לתת להם לבנות בתוך תל אביב שלא יעזבו את העיר אבל לדעתי מרבית הסיכויים שזה יהיה ברמת השרון או בעיר אחרת במטרופולין שיש לה שטח פתוח גדול)

    ולמכבי תל אביב אף פעם לא יהיה חיסרון ביתיות. בכל אצטדיון שהיא משחקת היא הופכת אותו לאצטדיון ביתי. כשהיא אירחה בסמי עופר בליגת האלופות זה הרגיש כאילו זה שלה ולא של החיפאיות (והעונה כששיחקה במסגרת הרדיוס שמה דגלים שלה בכניסה ועיצבה במעט עם דגלי חסויות שלה בשביל התחושה הביתית), כשאירחה בנתניה הביתיות הייתה מורגשת יותר לטובתה מאשר לטובת מכבי נתניה ועכשיו גם בבלומפילד היא מרגישה ביתיות יותר מאשר הפועל תל אביב (לא צריך להתייחס בנושא זה לבני יהודה כי ידוע כבר שבלומפילד לא ביתי עבורה) אז עדיף לכל שאר קבוצות הליגה שתשחק באצטדיון משלה בשביל שלא תשחק להן באצטדיון ותגנוב מהן את תחושת הביתיות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/20
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    בימים של משבר כלכלי מקורונה לצד נתון כללי של הצפת שטחי מסחר בתל אביב וסביבתה שלא מעט גם כושלים (משרונה ועד קניון TLV גינדי) והצפה כוללת של היצע שטחי מגדלי משרדים קיימים ועתידיים (בטח כשהקורונה פתאום יוצרת גל חדש של עבודה מהבית), לא בטוח עד כמה יהיה רווחי לגולדהאר האצטדיון ושטחי המסחר או מגדלי המשרדים שלו, שלא לדבר על הגירעון הגדול של הקמת האצטדיון עצמו (אם אצטדיון סמי עופר גירעוני, וגם המושבה ונתניה, אצטדיון בגודל של מכבי יהיה גירעוני פי 2, קודם כל כי הקמתו תעלה פי 2, וכי תפעולו יהיה יקר, בטח אם הוא ישמש רק קבוצה אחת ואולי גם את הנבחרת). בקיצור כלכלית האצטדיון לא משתלם. אם יוקם זה מנימוקים אחרים אבל בטח לא במחשבה על רווחים כלכליים ממנו. ובכלל אם גולדהאר חושב שניתן לעשות רווחים כלכליים מנדל"ן בישראל, אז אדרבא שישקיע בתחום כמו עזריאלי ואלרוב ואחרים ולא רק דרך הקבוצה. שפחות ייראה כאילו מחזיק צעצוע בלבד אלא כמשקיע שלוקח גם את ישראל או לייתר דיוק את מטרופולין גוש דן ברצינות.
     
  13. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    השרונה זה עסק מצליח ביותר. לא מבין למה אתה קורא לזה שטח מסחר כושל. הגינדי TLV נועד לכישלון כי זה היה קניון שמבוסס רק על חנויות בגדים ומקדונלדס אחד כך שאין שם מבחר של חנויות ועסקים מושכי קהל. בשביל ששטח מסחר יצליח צריך לדעת מה קהל היעד שנמצא באזור ומה מושך אנשים שגרים רחוק מהאזור. כשלא חושבים על זה נכון כושלים וזה מה שקרה בגינדי TLV. יש הרבה מקומות כאלה בתל אביב שמסתמכים על היותם בתל אביב ושאוטומטית אנשים יבואו לשם ולא חושבים אם העסקים שם טובים מספיק. מלבד שרונה, עזריאלי ודיזינגוף, כל שאר האזורים המסחריים לא מתייעלים בשביל שיבואו אליהם אנשים. גולדהאר זה אחד שהצליח מאוד בשיווק בקנדה. הוא כנראה יודע איזה עסקים לפתוח בישראל בשביל שיביא לו כסף. לכן, הוא גם ידע איך לייעל את האצטדיון זהוא רוצה לבנות עם שטחי מסחר נכונים למקום.
     
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    לא מסכים איתך. שרונה הצליח רק בתחום האוכל. חוץ מזה לא צריך לדבר בתיאוריה. הרי המיקומים האפשריים של אצטדיון גולדהאר פחות או יותר ידועים. אז האם צריך עוד שטחי מסחר ליד קניון איילון? האם צריך עוד שטחי הסעדה ליד סינמה סיטי? אז נגיד באזור האצטדיון הלאומי עיריית ר"ג מוכנה לאשר גם מגדל של 100 קומות ובאזור גלילות הבנתי שיהיה מותר מגדלים של עד 40 קומות, אבל האם זאת השקעה בטוחה בעידן הזה? והאם עד שגולדהאר יהיה ערוך לבנות אצטדיון ליד סינמה סיטי למשל, האם לא יקדימו אותו פרויקטים אחרים שירוו את שטחי המשרדים והמסחר באזור, שלא לדבר על שטחי מגורים (רק במתחם חוות הדלק בגלילות כבר תוכננו 9800 דירות, וכמה עוד יאושרו מלבדם, ואז גם כולם יילחמו בפרוייקט של אצטדיון קרוב עם עשרות אלפי צופים שיסתמו את הרכבת והכבישים בכל משחק ביתי)? וציונות זה לא רק אצטדיון להנצחת ההורים (כבר יש לנו כאלה, מגרין ועד בלומפילד וסמי עופר), זה גם השקעות בפיתוח ממשי. מעבר ללשרוף כסף על פרויקט מכבי (ברגע שנגמר הכסף כמו גאידמק או אלונה ברקת אז ההישגים יכולים להימחק), שלפחות ישקיע כבר במשהו ממשי כמו בנייה ופיתוח הארץ. איכשהו גם קשה לי להאמין שהוא יוכל למשל לגרום לעיריית ר"ג לתת לו את כל שטח האצטדיון וסביבתו להקים פרויקט פרטי של אצטדיון ומגדלים עם כל נוהלי המנהל התקין וחובת המכרזים וכו' וכנ"ל גם בגלילות. אם הוא ירצה להקים אצטדיון פרטי מכספו הוא יצטרך לרכוש את השטח במחיר מלא, ואם ירצה בנוסף להקים לצידו אזור מסחר ותעסוקה הוא יצטרך לממן את זה בסכומים גדולים עם ספק רציני ביכולת להחזיר את ההשקעה. ואם יקים זאת בשותפות עם העיריות וכו', מן הסתם ההכנסות שלו יהיו הרבה יותר מצומצמות גם אם הפרוייקט יהיה רווחי ולא הפסדי. שוב אני חוזר ואומר כלכלית לא משתלם לו להקים אצטדיון פה. ומבחינת השקעה נדל"נית לא בטוח שפיתוח לצד אצטדיון (בארץ) זאת ההשקעה הכי משתלמת.

    סתם למשל הנה תוכנית בינוי שמתוכננת ליד סינמה סיטי, אחת מכמה תוכניות באזור גלילות, אף אחד לא מחכה שם לגולדהאר
    https://images1.calcalist.co.il/PicServer2/20122005/408642/yas.jpg_L.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/20
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    כפי שפרסמתי לפני כמה ימים על המיזם, אז במסגרת אירועי חודש הגאווה צבעו אתמול קיר גרפיטי על חומת האצטדיון הלאומי בר"ג. עכשיו נשאר לראות כמה שנים עוד ישרוד הציור והחומה שעליה צויר, עד שהאצטדיון הישן ייהרס לטובת פיתוח השטח
    ?????? ?? ???? ?????? - ????? ??????? ???? ?????? ?????? ???????? ?"? | ????? ?????? ??????? | ?????? - ?????? ??????? ??????? ????????

    http://www.rashuiot.co.il/html5/Web/1118/45418ImageFile4.Xxx

    ואפרופו האצטדיון, למרות התנגדות קבוצת עזריאלי נראה שמיזם הדרייב אין בחניון לצד האצטדיון והקניון בחגי תשרי אושר
    קולנוע דרייב אין חדש יוקם ברמת גן בין האצטדיון הלאומי לקניון איילון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/20

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 5, אורחים: 119)

  1. Milevskiy
  2. zohar
  3. katamoni
  4. yuvalu
  5. o.b.