אל ניניו כבר לא ילד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Barcik, ‏6/4/04.

  1. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביום ראשון כבש פרננדו טורס את שערו ה- 15 העונה (בליגה), מול ויאדוליד. טורס בהחלט מממש את הציפיות, ומפיח תקווה בלב הספרדים - יש יורש לראול. ובכלל, יש הרבה דמיון בין שני החלוצים האלה. שניהם נערצים על ידי אוהדי קבוצותיהם. שניהם סומנו כבר בגיל צעיר ככשרונות עולים. שניהם שומרים על תדמית נקייה. שניהם שחקני שיודעים להכריע את משחקים (11 מהשערים שלו קבעו למי ילכו הנקודות ב- 8 משחקים העונה). שניהם החלו את הקריירה שלהם באתלטיקו מדריד, אך פה אולי נעוץ השינוי הדרסטי ביותר, שאולי ביום מן הימים יתברר כטרגי. ראול עזב לריאל מדריד. על מעלליו בקבוצה הלבנה אין סיבה לפרט - כולנו יודעים היטב על ההצלחה שהוא זכה בה בעזרת יכולתו. טורס, בינתיים לפחות, נשאר באתלטיקו מדריד. זו עלולה להיות טעות מרה.
    בדיון על הכשרונות המבוזבזים בפורום כדורגל עולמי הוזכר רבות מייקל אואן. ואכן, אואן הוא שחקן שהיה יכול להגיע, לפחות בשלב זה בקריירה שלו להרבה יותר. הטעות הגדולה שלו הייתה להשאר בליברפול, קבוצה שהייתה קטנה על היכולת שלו והשאיפות שלו. מייקל אואן היה צריך לעשות את המעבר לקבוצה ששנה אחרי שנה רצה על כל התארים החשובים, לא להשאר בליברפול שמדי פעם קופצת לבקר בליגת האלופות ואף זוכה בגביעים למינהם מדי פעם.
    מקרה דומה עלול להתרחש עם פרננדו טורס. אתלטיקו מדריד קטנה עליו. הצוות המסייע הנוכחי הוא בינוני, ומורכב בעיקר מניקולאידיס ואיבגזה. ללא 'אל ניניו', ניתח להניח שהקבוצה השנייה של מדריד הייתה מדשדשת אי שם סביב מקומות 9-12. אין שום סיבה שזה ישתנה. אפילו עם אתלטיקו מדריד תצליח להפתיע ולהתמודד על האליפות, אולי אף לזכות בה, קבוצות כאלה מתקשות להתייצב בצמרת ולהשאר שם עונה אחרי עונה. לטורס מגיע יותר. טורס צריך להתמודד על (ולזכות) האליפות, וליגת האלופות, והגביע וכל תואר אפשרי אחר בכל שנה.
    כרגע, המעבר לא נראה אפשרי. אמנם התקשורת הקטלונית אוהבת לזמר על החיבה של לאפורטה לחלוץ הצעיר, ברור לכולם שגם בעונה הבאה 'אל ניניו' ילבש אדום-לבן. הקהל אוהב אותו. חסוס חיל הנשיא-מנהיג רוחני של אתלטיקו השתמש בביטויי אהבה כה עזים לטורס שיכולים לגרום לקוראים תמימים לחשוב אשר מדובר בעלמה מקסימה. נראה שגם טורס עצמו אינו מתכוון לעזוב את מועדון נעוריו.
    יום אחד, כפי שקורה עכשיו לאואן, ההבנה תגיע אל טורס - "לא הייתי צריך להשאר פה, אני פשוט טוב מדי". אני מאוד מקווה, שכפי שקורה עכשיו לאואן, זה לא יהיה מאוחר מדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/04
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, השאלה הנשאלת כאן האם הוא באמת מתבזבז. הכותרת אומרת שהוא כבר לא ילד אבל אני חושב שהוא לא עבר את ה- 22 תקנו אותי אם אני טועה, ומוקדם לזרז אותו לצאת לקבוצה גדולה יותר.
    אני חושב שאחרי הפיקשוש ששווה עשרות מיליונים, של אתלטיקו מדריד עם ראול הם לא מוכנים לעשות את אותה הטעות ולשחרר את טורס, ואפילו ניתן לראות מדוע- אם הוא לבד הביא להם נקודות ב- 8 משחקים זה לא הולך ברגל, וגם לא 15 שערים עד השלב הזה של העונה.
    אבל עם זאת, אני חושב שבאתלטיקו צריכים לראות את טובת השחקן מלבד טובת המועדון ואם הם מעוניינים להשאיר אותו הם חייבים להסתמך על עוד דברים מלבדו ולא להשתמש בו ככלי יחיד שבזכותו הם לא יסתבכו בתחתית, הרי טורס יכול באמת להביא את אתלטיקו להשגים כפי שלקחו אליפות לפני כמה שנים, אבל הוא חייב שעוד שחקנים מובילים ישחקו מסביבו.
    אתלטיקו צריכה להחליט אם היא רוצה להיות קבוצה גדולה עם כוכב ענק או קבוצה מינורית עם כוכב ענק ומבוזבז או אולי קבוצה קטנה שהרוויחה הרבה כסף ממחירת הכוכב שלה, אבל נדמה שהאפשרות האחרונה לא עומדת על הפרק כך שנותרו רק שתי הראשונות. מעניין יהיה לראות מה יקרה בויסנטה קלדרון בעונה הבאה ואולי נשמע גם התבטאויות של "הילד" בנוגע לרצונותיו.
     
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא חגג 20 לפני כחודשיים.
    הבעייה פה היא במילה "מוקדם". איך אפשר לקבוע מתי מוקדם ומתי מאוחר? מדובר פה באחד הכשרונות הגדולים בעולם שעד כה מוכיח את עצמו. כל שנה בה הוא מחכה לזמן ה'מתאים' לעבור לקבוצה גדולה היא למעשה בזבוז.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    פרננדוס טורס צריך להציב אולטימטום למועדון שהוא כל כך אוהב.
    הוא צריך לבקש חיזוק טוב שיכול להעמיד את אתלטיקו מדריד במאבקי האליפות,אחרת אין לו מה לחפש באתלטיקו,שחקן כמוהו צריך לשחק בקבוצה גדולה שנלחמת גבוה בצמרת ובאירופה,הדוגמא שבוריס הביא למייקל אואן היא הכי קלאסית,ובגלל זה טורס צריך לעזוב , יהיה לו קשה,אבל בשביל להיות השחקן הטוב בעולם הוא צריך לעזוב.

    אבל תיהיה לו התלבטות גדולה,הוא כמובן לא ירצה לבגוד ולשחק נגד אתלטיקו ולעבור לשחק בליגה הספרדית,ולכן האפשרות הכי קלאסית זה איטליה,הוא יכול להיות בקלות המחליף של טרזגה .


     
  5. raul madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    107
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי שאתלטיקו יהיו חזקים בשנה הבאה הליגה הספרדית תהיה יותר מעניינת...
     
  6. שגיא Guest

    הבחור רק בן 20. זה לא שהוא כבר בן 23 ואפשר לראות אותו שוקע באתלטיקו מדריד (מקרה אואן בליברפול). אני חושב שהוא גם בשקט יכול להעביר עוד עונה באתלטיקו ואז, בגיל 21, לצאת במצב מצויין לקבוצה גדולה, בספרד או מחוצה לה זה כבר פחות משנה. הפוטנציאל שלו הוא עצום, וברור שביום מן הימים הוא יצטרך לעזוב את מדריד (או לפחות לחצות את הכביש, למרות שמצידי אפשר לוותר על מהלך כזה), אם הוא רוצה להתקדם, כי אתלטיקו די דורכת במקום ולא מתקדמת לשום מקום. מעבר שלו תוך שנה-שנתיים יעשו לו רק טוב, וגם לקבוצתו יעשה טוב מבחינה כספית, הם יכולים לקבל עליו לא מעט כסף.
     
  7. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסיכויים של אתלטיקו מדריד להפוך למועדון מהרמה הגבוהה ביותר נמוך להפליא. אולי הם יצליחו להצטרף למועדון דפורטיבו-ולנסיה, אולי אף להגניב אליפות פה ושם,אך טורס שווה הרבה יותר. למה, עם כל הכשרון שיש לו ברגליים, הוא צריך לחכות? אין לו מה לחפש באתלטיקו. דווקא זה מראה עד כמה האדם הזה גדול. לצערו, הוא גדל בקבוצה הלא נכונה.
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל אני חושב שהוא אחראי לאחוז מסויים מקוני הכרטיסים וממכירות המרצ'נדייז ולכן אתלטיקו חושבים שעדיף להשאיר אותו (טראומת ראול), ואני לא חושב שטורס יכול להציב להם אולטימטום. יש לו חוזה, והוא לא חייב לחדש אותו (מתי הוא מסתיים, אגב?).
    חוץ מזה, לכל שחקן בספרד חובה בחוזה סעיף שמשחרר אותו אוטומטית אם מציעים עליו סכום מסוים. זה בטח 100 מיליון יורו במקרה של טורס אבל אין מה לעשות. הוא חתם על חוזה והוא מחוייב לו.
    ולאוהדי אתלטיקו בטח לא מעניין שהוא יכול להגיע רחוק יותר, כל עוד הוא כובש אצלם, ולמי ההנהלה מחוייבת? לאוהדים או לשחקן?
     
  9. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איני מטיח האשמות. אני מביע חשש מעתיד אפור שעלול לקרות לשחקן מבטיח ביותר.
     
  10. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי יש מקום לחוק חדש שלשחקן עד גיל 24 אסור לחתום על חוזה ליותר משנתיים, מה אתם חושבים?
    זה יכול למנוע מצב כזה אבל זה ייצור מצב ששחקנים יעשקו את הקבוצה שלהם בשכר תוך איום של מעבר לקבוצה אחרת...
     
  11. cooper Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/04
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טורס הוא אחד החלוצים הטובים בספרד, זה בטוח. לפי דעתי הוא צריך להיות באתלטיקו עוד שנה-שנתיים,בכדי להשתפשף קצת יותר, אחרי זה בשום אופן לא להגיע לריאל, אסור לו להגיע לריאל או למנצ'סטר. שיגיע לאיזה קבוצה כמו ברצלונה,לפי דעתי ה"משתלה" שלה מצויינת,למרות שהוא כבר הרבה מעבר לגילאי ה"משתלה". הוא צריך להגיע לקבוצה טובה שבתהליכי בנייה, להיות אחד מעמודי התווך שלה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ותקנו אותי אם אני טועה, היום טורס מורחק ולא ישחק בשבוע הבא מול ריאל מדריד בדרבי.
    טעויות של טירון.
     
  13. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בכלל חושב שאין לו כבר מה לחפש באתלטיקו מדריד, הוא מתבזבז שם. אני חושב שהוא צריך להתחיל לחשוב על העתיד שלו, כי אז יהיה לו באמת עתיד טוב... הוא חלוץ נפלא!
     
  14. ראול 666 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/12/03
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרננדו טורס הולך להיות החלוץ הטוב בעולם ,יש לו כישרון עצום ויכולת להפוך לשחקן מספר 1 בעולם. רק בבקשה אל ניניו אל תעבור לאנגליה או איטליה אל תעשה את הטעות האומללה של רייס שעזב את הליגה הטובה בעולם לטובת הזבל באנגליה.