אלוף במילואים,דורון אלמוג למשפט?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏16/9/05.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    "אלמוג היה הראשון, נרדוף את פושעי המלחמה מישראל"

    מנהל המרכז הפלסטיני לזכויות אדם, ראג'י אל-סוראני, מתאר בראיון ל"כול אל-ערב" "כיצד עקבנו אחר תנועותיו של האלוף במילואים אלמוג ודיווחנו לבריטים כדי שיעצרו אותו". הוא מברך את פעילות תנועת "יש גבול" הישראלית בפרשה ומבהיר: "כדור השלג החל להתגלגל, נרדוף את פושעי המלחמה"
    רועי נחמיאס

    "עקבנו אחרי תנועותיו של האלוף הישראלי אלמוג לפני שטס ללונדון ופנינו ליחידה ללוחמה בטרור בבריטניה כדי שתעצור אותו" כך סיפר מנהל המרכז הפלסטיני לזכויות אדם, ראג'י אל-סוראני. אל-סורני שהעניק היום (ו') ראיון מיוחד לעיתון הערבי-ישראלי "כול אל-ערב" אמר בסיפוק כי כדור השלג התחיל להתגלגל וכי צו המעצר שהוצא נגד האלוף אלמוג מהווה הישג של ממש "שכן מדובר בתקדים המשפטי השני אחרי מעצרו של הרודן פינושה".

    במהלך הריאיון הוסיף אל-סורני כי המרכז עקב אחרי תנועותיו של אלוף פיקוד דרום לשעבר, האלוף (במיל') דורון אלמוג וידע את מועד נסיעתו ומטרת ביקורו. לדבריו, עוד קודם לכך ערך המרכז מספר פגישות עם היחידה ללוחמה בטרור הבריטית, וזאת כדי לעצור את אלמוג עם נחיתתו בלונדון. לצורך זאת צייד המרכז את היחידה הבריטית בכל המסמכים הדרושים לצורך העניין. לדבריו, היחידה הבריטית היססה בדבר הצורך להוציא צו מעצר בשל סיבות טכניות, ולא בשל סיבות חוקיות.

    "אחרי בדיקה מעמיקה שביצענו החלטנו ביום שישי שעבר לפנות לבית המשפט בבריטניה, שם הוגשה התביעה והמסמכים. הדיון נדחה ליום שבת, אז הוצא צו מעצר נגד אלמוג שהופץ בכל הנמלים ושדות התעופה", אמר אל-סוראני.

    "האמת היא, שנדהמתי ולא ציפיתי שבית המשפט יקבל את ההחלטה הזאת. במיוחד בשעה שמדובר היה ביום חופש בבריטניה. צו המעצר שהוצא מהווה תקדים משפטי שני אחרי המקרה של הרודן הצ'יליאני לשעבר, הגנרל פינושה, אשר נעצר באשמת פשעי מלחמה וזהו הישג גדול", הוסיף......

    [link=http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3143007,00.html]להמשך הכתבה ב YNET - לחץ/לחצי כאן[/link]
    ____________________


    אלוף במילואים דורון אלמוג ( אוברוצקי ) הוא גיבור ישראל, יוצא שתי היחידות הכי מובחרות בצה"ל, שאת אחת מהן יזם והקים!

    הוא אח שכול, לאחר שאחיו ,ערן הי"ד ,נפצע קשה במלחמת יום כיפור עת היה לוחם בחטיבה 7 ,ודימם למוות כמה ימים.

    שני אחיו הצעירים שירתו ביחידות מובחרות.

    הוריו היו שניהם לוחמים בפלמ"ח, ואביו היה ממקימי "שועלי שימשון".
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/05