איך תיראה הליגה הספרדית בעונת המשחקים הקרובה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י the golden men, ‏15/8/03.

  1. the golden men Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגע, לא ברור ממש מתי תיפתח בדיוק עונת המשחקים. לפי התוכניות, עוד שבועיים הליגה אמורה להיפתח אבל הכל יכול להתעכב עקב זכויות השידור.

    בכל מיקרה, הליגה הספרדית מכינה לנו הרבה סיפורים ודברים מרגשים, יותר ופחות השנה.
    הקרב העיקרי כמובן בין ריאל לבין ברצלונה מקבל השנה גם כותרות משנה כמו בקהאם נגד רונאלידניו, ואיך כל קבוצה תסתדר השנה וכו'.

    ריאל מדריד משופעת הכוכבים, תשקיע כמו תמיד הכל במטרה לזכות בכל התארים. מבחינתה, כל דבר אחר ייחשב ככישלון. ריאל שבשנים האחרונות קונה כל מה שזז ויודע לבעוט, החתימה השנה בעיסקה הגדולה את דיויד בקהאם. יהיה מעניין לראות איך הוא (ואשתו) ישתלבו בתוך הקרקס של ריאל מדריד. בנושא ההגנה ריאל הייתה חלשה ועכשיו שהקפטן שלה עזב בבושת פנים את המועדון, המצב בהגנה ניראה הרבה יותר רע... נכון, זה טוב ליסתמך על משחק התקפי ומהיר. אבל עדין חייבים הגנה, בטח ברמות הגבוהות של ליגת האלופות.

    בברצלונה, שהחתימה את ריקארדו המאמן הצעיר וחסר הניסיון (שהספיק בשנה שעברה לרדת ליגה בהולנד) החתימו גם את רונדאלדינו כדמות המרכזית השנה. מלבד זאת, החתימה את השוער רושטו ואת קווסארמה שקיבל את הכינוי המחמיא של "פיגו החדש". למרות השחקנים שבואו לחזק את ברצלונה היא שיחררה את מנדייטה וריקאלמה, צעד מוזר בעיקר בהתחשב בעתיד הכללי שיכלה לעשות דרכם. בקבוצה נישאר גם קליברט.

    כל הבלאגן שכתבתי פה זה בערך כמו הבלאגן וחוסר הבהירות לגבי מה שיהיה לנו השנה משתי הקבוצות הגדולות של הכדורגל הספרדי.

    מה בקשר ליתר הקבוצות?
    ריאל סוסיאדד - לא הסכימה לעלות את השכר של הפליימקר שלה חאבי דה פדרו והוא בתשובה לצעד הזה כניראה יעזוב לליגה האנגלית. ההתקמצנות הזאת של סוסיאדד עלולה לעלות לה ביוקר בכך שלא יהיה מי שיספק לחלוצים את הכדורים המדוייקים דבר שעזר לה מאוד השנה. הכוכב הקוראני לי צ'ון סי שחתם בקבוצה עושה רושם של שחקן טוב מאוד שיהיה לו הרבה מה לתרום במידה ויצליח להתשלב טוב בקבוצה.

    דפורטיבו - השינוי העיקרי בקבוצה עדין לא הגיע אבל תפוי לבוא כאשר השחקן המרכזי של רוי מקאיי צפוי לעזוב לביירן הגרמנית דבר שיפגע מאוד בקבוצה. עדין לה קורוניה היא לא קבוצה של שחקן אחד ותישאר חזקה ובתמונת הצמרת.


    קשה לירואת השנה בספרד קבוצה שמשחזרת את ההפתעה של סוסיאדד או כזאת שתידבק מעל 4 הקבוצות שהוזכרו פה... אולי ולונסיה יש עוד סיכוי אבל לא יותר מידי גדול.
     
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, ברוך הבא לאיסוקר. מקווה שתהנה.


    אז ככה, אכן לא ברור מתי תיפתח עונת המשחקים הקרובה, אך זה לדיון אחר כבר.
    לריאל ובארסה אני מעדיף לא להתייחס, כי דנתי עליהן פה, כבר מספיק.

    בקשר לסוסיאדד, אני רוצה לתקן אותך. זה לא שסוסיאדד לא רצתה להגדיל את החוזה של דה פדרו. פשוט סאות'המפטון כנראה (היו דיבורים על כך שהם בכלל לא הציעו) הציעה עליו, וסוסיאדד רצתה להרוויח עליו קצת כסף, אבל רצתה יותר ממה שסאות'המפטון הציעה, הצדדים לא הגיעו להסכם, והמו"מ פוצץ. בסופו של דבר, דה פדרו אמר כי הוא מאושר להיות בסוסיאדד.

    לי צ'ון סו, הולך, לדעתי, להיות התגלית של הליגה. לא ראיתי אותו משחק ממש, אבל שמעתי שהוא שחקן טכני מאוד, חכם מאוד ויכול להצליח בליגה הספרדית.
    אולי הוא יעבור שנת התאקלמות, כי בכל זאת... מהמזרח הרחוק לספרד זה קשה... אבל אני בטוח שבסופו של דבר, הוא יצליח להתאקלם וייראה לנו מה הוא יודע.


    דפור'? דפור' עברה קיץ קשה כאשר הסופרסטאר שלה עזב לבאיירן. לא נראה לי שהם יסתדרו טוב בלעדיו, ולכן אני לא בטוח שהם יסיימו בין ארבעת הראשונות.
    מקאיי חלוץ גדול, לאבד אחד כמוהו, זה מתסכל. אני חושב שדפור' לא תביא עוד חלוץ ותישאר עם אלה שיש לה עכשיו, שבוא נגיד שהם חלוצים טובים, אבל אי אפשר להשוות אותם למקאיי. במשחק נגד רוזנבורג, במוקדמות האלופות, ראינו שדפור' לא כבשה - לחלוצים לא היה מה למכור.
    אבל דפור', כמו כל קבוצה בספרד, לא בנויה על שחקן אחד. יש את יתר השחקנים המצוינים כמו ולארון, שאם לא ייפצע יותר מדי... אני מאמין, שייתן עונה טובה מאוד... אבל לא בהכרח שזה יעזור...

    בעניין ולנסיה, אל תשכח שהם התחזקו בשני דרום אמריקאים - קאנוביו - קשר שהובא מפאנירול, והחלוץ של סנטוס לשעבר - אוליבריה.... מלך השערים בעונה שעברה, יחד עם דלגאדו, בליברטדורס. הוא נראה חלוץ טוב, מה שהיה די חסר לולנסיה, כי החלוץ הנורמלי היחידי, היה שם קארו...
    אם שני השחקנים האלה ישתלבו בקבוצה, ולנסיה תהיה מעומדת למקומות 2-4 לדעתי.

    אני חושב שראוי גם לדבר על סלטה, שהפתיעה והביאה אותה עם מקום באלופות.
    סלטה קבוצה עיקשת, היא לא נשברת בקלות, וקרוב לוודאי שגם העונה היא תסיים בצמרת (3-6 מבחינתה).

    אז הצמרת תיראה ככה לדעתי:
    1. RM.
    2. ולנסיה.
    3. בארסה (אם רונאלדיניו והיתר לא יכשלו כמו כל עונה בזמן האחרון).
    4. סוסיאדדסלטהדפור'.

    התחתית? זה כבר לפעם אחרת..