אונו, דוס, טרס, טורטייה!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏29/5/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם אותי הוא הרשים, אני לא בטוח שהוא יהיה כוכב גדול כמו שחלק מהפרשנים במקסיקו בונים עליו, אבל בהחלט יש לו נתונים רבים להצליח.

    אגב פראנקו, הוא עסוק עכשיו בעיקר בלהתמודד עם ביקורת של התקשורת המקומית, שמתיימרת להיות מקצועית, אבל בפירוש מחפשת להאשימו ב"אי אהבת המולדת" או חארטה אחרת של אי מאמץ. פרנאקו שחקן לא טוב, פראנקו שיחק לא טוב במונדיאל, אבל פראנקו עשה לדעתי כל מה שהוא יכול במסגרת הכישורים שלו ולכן הביקורת לא נראית לי מקצועית. למקסיקו כבר היו מתאזרחים בעבר, אבל עדיין קשה להם, בתקשורת בעיקר, לקבל את זה כנראה.
     
  2. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אם אני לא טועה עדיין יש להם את מתיאס ווסו, אקס אינדפנדיינטה לשעבר שאהוב מאוד על דיאבליטו ששיחק אם אני לא טועה בסאנטוס לאגונה ובאמריקה, ווסו שיחק אם אני לא טועה בעיקר בתקופת אריקסון וגם היה עם מאזן כיבושים לא רע, בכלל למקסיקו היה חסר הרבה מחץ כי חוץ מהרננדס לא היה להם סקורר, אולי ווסו היה עוזר להם.

    אני חושב שזה בלבולי מוח כל הדיבורים כנגד פראנקו, הבחור שיחק מול ארץ מולדתו ורק לפי הריבים שעשה עם בורדיסו אפשר לראות שהוא לא לוקח את הטריקולור כבדרך אגב, יכול להיות שזה משהו שהם סוחבים עוד מהליגה בארגנטינה אבל לא נראה לי שפראנקו היה רוצה להסתבך ככה אם הוא לא היה אכפת לו.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עזוב תגרות או חילופי דברים במשחק אחד ספציפי, פראנקו שיחק לא טוב במונדיאל אבל מבחינתי רואים בפירוש שהוא התאמץ ונלחם. ביקורת על היכולת כמובן, ביקורת על המאמץ? שיחפשו אשמים אחרים בטריקולור.

    היו כבר לפחות 7 מתאזרחים ארגנטינים בנבחרת מקסיקו לאורך השנים, רובם לאחרונה כמו ווסו שהזכרת, אולי היו עוד ממדינות אחרות, אבל כנראה לתקשורת במקסיקו יקח זמן עד שיתנו להם יחס הוגן כמו לשחקן שנולד במקסיקו.
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    נכון שחילופי דברים במשחק אחד זה לא אינדקציה, במקרה של פראנקו זה נגד ארגנטינה ככה שאני חושב שאפשר לייחס לזה חשיבות

    אני זוכר שהיה את זיניה הברזילאי, אם אני לא טועה הוא גם כבש מול ארגנטניה בארה"ב...
    ----

    לגבי היחס למתאזרחים, אולי להתבסס על נבחרת שרובה מתאזרחים זה משהו שאפשר לבקר ואני חושב שזה לא טוב, אבל אם כבר יש לך מתאזרח להתייחס אליו לפי המולדת הקודמת שלו זה פסול, כאילו שאין שחקנים ילידי המקום שעושים טובה שהם משחקים בנבחרת.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני חושב שמכסיקו צריכה לארח מונדיאל בשביל להגיע לרבע הגמר....
     
  6. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.elenganche.es/wp-content/uploads/2010/02/javier-aguirre-mexico.Xxx
    :aa1: חאבייר אגירה התפטר מאימון נבחרת מקסיקו.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יכול להיות, אבל בתור התחלה הם היו צריכים לנצח את אורוגוואי, לסיים ראשונים בבית ולקבל הגרלה יותר סבירה בשמינית. בשני משחקי שלב הבתים בהם הם הפסידו נקודות הם פישלו, בראשון בו היו חייבים לנצח, ובאחרון בו לא הצליחו לגלות עדיפות על יריבתם למקום הראשון.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני חושב שזו טעות לאפשר לאגירה להתפטר. סה"כ הוא עשה איתם עבודה טובה (כבר קדנציה שניה שהם נראים טוב איתו), לקח אותם במצב לא פשוט באמצע המוקדמות אחרי פיטוריו של אריקסון וסיים איתם במקום השני כולל ניצחון על ארה"ב. נכון שהם פישלו בשלב הבתים (גם הניצחון על צרפת המתפוררת זו אינה אינדיקציה), אבל בסופו של דבר אני לא חושב שמכסיקו היתה שווה יותר משמינית גמר וכלל לא בטוח שהיו עוברים את הקוריאנים. שנה הבאה יש קופה אמריקה, אני חושב שאגירה צריך להשאר כמאמן.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    אגירה עובר לגור לאנגליה אחרי הבן שלו, איניאקי, שיהיה בנוער של בולטון או באיזושהי קבוצת בת שלה. ואני לא מאמין שאל ואסקו יהיה מחוסר עבודה באנגליה.