אוהדי הפועל ערב יום השואה: "מכבי אושוויץ" (Ynet),

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י דם צהוב, ‏18/4/04.

  1. דם צהוב Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/04
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה שרו מספר אוהדים באוסישקין בדרבי הנוער: "מחר חג שמח". לאחר ההתנקשות ברנטיסי שרו: "הפיינל פור לא בת"א". אחד מאוהדי הפועל ירק לעברו של מאמן מכבי, ויקטור סקורניק.

    הערב יצוין בישראל יום הזיכרון לשואה ולגבורה. יממה קודם לכן, בדרבי הנוער בין מכבי והפועל תל אביב, הוכיחו האוהדים האדומים כי זה לא מזיז להם יותר מידי. במהלך המשחק בו ניצחו הצהובים 88:83 באוסישקין, צעקו כמה מאוהדי הפועל במשך כל המשחק לעבר אוהדי מכבי: "מחר חג שמח", "מכבי שואה", "מכבי אושוויץ" ועוד מיני ביטויים זוועתיים.

    לאחר היוודע דבר חיסולו של מנהיג החמאס, עבד אל-עזיז רנטיסי, צעקו אוהדי הפועל: "הפיינל פור לא בתל אביב", עודדו ללא הרף את צסק"א מוסקבה, ואף כמה מהם רקמו לחולצותיהם את הסמל של צ'סקא מוסקבה.

    בסיום המשחק התרחש עימות בין אוהד הפועל למאמן הנוער של מכבי, ויקטור סקורניק. במהלך המשחק זרק אותו אוהד בקבוק מים לעברו של סקורניק, ובסיום המשחק הוא אף ירק לעברו. סקורניק החל לרדוף אחר האוהד אולם הנוכחים במקום עצרו אותו, וביניהם שחקן העבר מיקי ברקוביץ', שבנו ניב משחק במכבי.

    גם ברקוביץ' ספג קללות ויריקות. סקורניק אמר ל-ynet: "עמדתי שם ולא האמנתי שזה קורה. במשך משחק שלם קומץ מאוהדי הפועל צועק שואה שואה. זה לא שזה נפלט להם, זה המוטו שלהם, וזה פשוט לא יכול להיות. חבל, כי אנחנו במדינת היהודים, והשואה זה מעבר לקו אדום מבחינתי. זו נקודה שאסור לגעת בה".

    סקורניק גם התייחס לעימות עם האוהד: "אחד האוהדים זרק עלי שניים או שלושה בקבוקי מים במהלך המשחק אבל עם זה אין לי בעיה ואני רגיל לזה. בסוף המשחק הוא ירק לי לתוך העין, ועם זה לא הייתי מוכן להשלים. רציתי לרוץ אליו אל היציע אבל עצרו אותי. מדובר להערכתי בבחור בן 25 ולא בנער מוסת בן 15. אני בטוח שאם לא היו עוצרים אותי, הבחור הזה כבר לא היה יכול לומר בחיים שלו את המלה שואה"

    אוהד מכבי ת"א, קובי אלנבוגן, שנכח במשחק, סיפר: "השנאה הזאת מעבירה קהל שלם על דעתו. יהודים , ערב יום השואה, משמיעים ביטויים כמו "מכבי שואה" ו"מקלחות", זה משהו שלדעתי מעמיד בסימן שאלה גדול את היכולת שלנו לקיים חברה שמתעסקת בספורט. אני מצפה מכל הנוגעים בדבר, שיעשו ככל יכולתם כדי לגנות ולהעלים את התופעה המכוערת הזאת, שלצערנו אי אפשר לומר שלא חזינו אותה או שאי אפשר לטפל בה".

    אין לי מילים, פשוט אין לי מילים...בושה לכדורסל הישראלי ובושה להפועל שהם ממשיכים עם ההתנהגות המזוויעה הזאת..
     
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נמאס כבר מחלק מאוהדי מכבי והפועל ת"א שפשוט אין להם חיים. כל היום עסוקים בלקלל את היריבה. דיי, לא רוצה לשמוע על זה יותר. שירי שואה, שירי נאצה, דיי. זה הכדורגל שלנו. "אוהדים" מטורפים ורמה ליגה ת'.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט גועל נפש. הם לא ראויים להתייחסות, כבר נמאס מהם.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גועל נפש.

    אגב, אני חייב לציין שויקטור סקורניק הוא אחד האנשים הכי מגעילים שאי-פעם פגשתי. הוא מטורף (באחת הכתבות על האירוע הוא סיפר שהוא כמעט עלה ליציע ואז האוהד לא היה זוכה לראות יותר יום השואה, או משהו כזה... קלטתם את העניין), הוא דוחה (אי-אלו אמרות מגעילות בשנים האחרונות) וכ"כ עצוב לי שהדבר הזה מאמן קבוצת נוער ואמור גם לחנך אותם על הדרך.
     
  5. דם צהוב Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/04
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל הוא אמר שהאיש לא יגיד יות תמילה שואה ותאמין לי גם עם עלייך היו זוקים בקבוקים ומקללים אותך ויורקים עליך הייתה עושה מה שהוא עשה!
     
  6. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו תופעה מגעילה,שצריך לגנות אותה,ולטפל בה,אני לא מבין
    איך אנשים יכולים להיות כ"כ טפשים.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "דם צהוב", אני מכיר את סקרוניק לא מאתמול (לפחות מהשנה שעברה) ומדובר בחרא של בנאדם נקודה.
     
  8. דם צהוב Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/04
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אם אתה אומר...

    אבל אל תגיד שבמקרה הספיציפי הזה מאמן אחר לא היה מגיב ככה...
     
  9. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאמן אחר היה מנסה להוות דוגמא לשחקנים שלו והיה שותק ושומר את זה בתוך עצמו.