במבחן בתנ"ך , היה לנו מותר להשתמש בספר תנ"ך(ניתחנו את כל בראשית)אז אח של חבר שלי הוא באותו שכבה שלי(הוא בכיתת מחוננים , הם עשו את זה מזמן) , אז הוא נתן לי את המבחן והכנתי בערב שליפים עם התשובות ... במבחן אני פותח תספר , יש שליף אני מעביר אותו כמה דפים אחורה , קורא ואז רואה מה יש בשליף אחלה דבר
וואי מורות לפיסיקה, איזה עם מטומטם (וכמה לא נעים לי להגיד את זה על המורה שלי, האי כזאת נחמדה חחח..) היא הייתה עושה לנו את המבחנים, הייתה רושמת לנו את הנוסחאות. לחבר שלי במתכונת היא פתרה את התרגיל, אז הוא פחד להגיש את זה עם הכתב שלה , העתיק לדף חדש והוא קיבל את כל הניקוד. גם לי זה קרה במבחן אחרי זה שהוצאתי כמעט 100 חחח.. לא היה לי נעים לזקוף את הציון הזה לזכותי, אבל בכל זאת זה הציל לי את הציון הגשה(נכשלתי במתכונת והוגשתי על 85)
יש לכם עוד מה ללמוד... מכירים את המחק עם העטיפה הכחולה? בכיתה ח' הייתי תמיד כותב נוסחאות במתמטיקה מתחת לעטיפה. המחק על השולחן והעטיפה עולה ויורדת בהתאם. אבל זה של ילדים...הקלסיקות האמתיות הן לדוגמא לכתוב סיכום על הכסא של זה שלפניך, לקנות מחשבון שזוכר נוסחאות או לחלופין שזוכר את התרגילים האחרונים שעשיתם, לכתוב את כל הסיכום על השולחן בעיפרון, לקשקש קצת קשקושים מסביב ולדעת ששום בוחן בעולם לא יבוא ויסתכל לכם על השולחן... לכתוב על הכסא שאתה יושב עליו, להדביק דף על המנורה שמתחתיה הבוחן יושב, לכתוב על הקיר שלידך...יש כל כך הרבה אם רק רוצים... אבל בחייכם, לא יותר נוח ללמוד וזהו? רוב המבחנים בתיכון (להוציא מתמטיקה 5 ופיזיקה) ממש לא דורשים יותר מקצת זמן וסבלנות.כנ"ל בגרויות.
אה כן, בתנ"ך הייתי כותב סיכומים על הספר. בכלל, בחטיבה תמיד היינו גונבים את המבחנים בתנ"ך, כיתה ז' וט' היתה לנו אותה מורה, כל פעם אותה גניבה, היא בחיים לא הבינה איך כולם מסיימים מהר את החלק של האמריקאי.
הייתי בא עם חולצה ארוכה או מכנסיים ארוכים ורושם את התשובות על הרגל או על היד, כיוון שהיו בודקים לנו את הכיסים לפני היציאה לשירותים. הייתה גם פעם שרשמתי תשובות על הנעל אבל בגלל שהלכתי עם אותה נעל, הכל נמחק לי עד שהגעתי למבחן. באסה.
לכתוב בספר תנ"ך? גאוני, אני לא מבין איך לא חשבתי על זה.. הבעיה שלי זה ערבית, אם למישהו יש הצעות לערבית זה הזמן.
הייתה תקופה שפשוט הייתי מחליף מבחנים עם מישהו שלמד את החומר באמצע המבחן,בכל כיתה יש את התמים שתמיד ינסה להתחבב עליך ויעשה כל מה שתגיד לו,הדוגמא למעלה היא הדרך הכי טובה לנצל את האנשים התמימים האלה למטרות אישיות. פשוט מנצלים חוסר עירנות של הבוחן,והופ עושים סוויצ',אני הייתי משחק אותה כותב וחושב ובעצם סתם הייתי מקשקש שטויות ומצייר,באותו זמן המבחן שלי נעשה על ידי מישהו אחר,ואז אני פשוט מעתיק אותו מילה במילה בכתב יד שלי,ופיניטו לה קומדיה מבחן מוכן.
השליף הכי טוב זה המבחן של החבר. יושבים ליד איזה מישהו חכם ומסכמים איתו שבקטעים הקשים מחליפים מבחנים וזה יוצא שהוא עושה לך את מה שאתה לא יודע.. וניראלי יש פה אחד מנבון, הוא יכול להעיד עד כמה המורים דפוקים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
תכתוב בקוראן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
באנגלית בכיתה ז' הייתי עושה 4 מבחנים, לי ולכול החברים. הם היו טיפשים, היינו בהקבצה א'2 לאחר מכן העלו אותי לא'1 והיה הבדל רציני בין השניים, ושם היו החלק השני של החברים, אז חבר שלי עשה לי ולעוד 3 את המבחן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx ארז, רצית הצעה לערבית? הנה הכי טובה-תוציא פטור. אחרי שנה שלמה שרק צחקתי עם המורה ובעיקר ישנתי-הוצאתי את הפטור הארור הזה מערבית. שנאתי את השפה, את הכתיבה, הכל.
גם ככה מוחמד היה חרא סופר אז אפשר לקשקש על זה http://www.asoccer.co.il/forum2/html/emoticons/biggrin.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum2/html/emoticons/tongue.Xxx