נבחרת ספרד - אלופי אירופה!

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Raulito, ‏29/5/08.

  1. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Sergio Ramos,

    תסכים איתי שזה לא כזה מופרך שארבעת החלוצים שזומנו - גארסיה, גויזה, וייה וטורס - בכושרם הנוכחי, לא נופלים באופן משמעותי מראול (אם אתה לא מסכים איתי, אז אנחנו חלוקים בכל הנוגע לפן המקצועי). לכן, אני טוען שההחלטה של ארגונס סבירה היא. ישנו מתחם מסוים של סבירות. כך, למשל, אם ראול היה בסגל הנבחרת וגארסיה היה מחוצה לו, גם אז הייתי אומר שההחלטה של ארגונס סבירה היא. לעומת זאת, אם טורס היה מחוץ לסגל, בעוד שראול היה בפנים, כי אז הייתי אומר שההחלטה של ארגונס לא סבירה. אני לא משוכנע שהעובדה שגארסיה זומן לסגל, בעוד שראול מחוצה לו, מעידה על כך שהשיקולים של ארגונס אינם מקצועיים גרידא. גם אם יש לארגונס אינטרס שלא לזמן את ראול, הרי שאף-אחד לא יודע מהו. היותו של ראול שחקן מנוסה ומנהיג משכמו ומעלה לא חייבת להוות שיקול מכריע.





     
  2. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק, 9 שערים ו6 בישולים אלה מספרים זניחים לעומת ה32432 מסירות למגנים שיש לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  3. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    בכל דרך שלא תסובב את זה סרחיו גרסיה נופל מראול. בטח ובטח כשמסתכלים על הכושר הנוכחי.
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    דווקא יש. דוויד סילבה הוא קיצוני פרופר. אבל חוץ ממנו באמת אין אף אחד.
     
  5. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, כך או כך, העובדות מדברות בעד עצמן. אותם עובדות שקובעות שלראול יש פי כמה שערים יותר משחקן כמו גרסיה שעל חשבונו זומן לנבחרת, שראול הוא פקטור משמעותי לאלופת הליגה הספרדית, שראול מטבעו שחקן כביר ומבלי להקטין ראש, כולם יודעים עד כמה נוכחותו המנהיגותית והניסיונות תתרום לנבחרת ספרד אילו רק היה חלק ממנה. אז אולי ישנו מתחם של סבירות כפי שטענת, אך זוהי סבירות זולה ותו לא. בנוסף, אני לא חושב שהצורך בשחקן שזומן על פניו תהיה כל -כך גדולה. מילא, היה זה שחקן ממדרגה ראשונה, שחקן שחשוב עבור המערך והמשחק של נבחרת ספרד באופן כללי, אז, ניחא... אבל מיהו השחקן שהועדף לכאורה על פני ראול ? סרחיו גרסיה, השחקן הבינוני מסרגוסה... ובשל כך נחתם מהלך שכונתי ומוטעה של מאמן סנילי .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  6. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    בעקרון אתה צודק, אבל לספרד יש בעיה קשה של חוסר ניסיון. לכל הסגל ביחד יש 474 הופעות בנבחרת - רק לאוסטריה ורוסיה יש פחות. לכל הסגלים של הנבחרות הגדולות מלבד ספרד יש מעל ל-600 הופעות, כאשר לגרמניה, איטליה וצרפת יש מעל 800 (אגב, הסגל עם הכי הרבה ניסיון בינלאומי הוא של שבדיה, עם לא פחות מ-1029 הופעות). במעמדים כאלה, לניסיון יש חשיבות.

    לספרד, אגב, יש בסגל את המספר הגבוה ביותר של שחקנים שמגיעים לטורניר ללא הופעות קודמות בנבחרת - חמישה שחקנים. הבאה בתור היא רומניה עם שני שחקנים כאלו.
     
  7. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היורו ספרד חייבת להציג יכולת גבוהה, ולפחות לעלות לשלב החצי גמר. קבוצה גם עם פוטנציאל חבוי, המון שחקנים שיודעים להניע כדור, המון שחנים חכמים, עם ראיית משחק. מנוסים, צעירים וחזקים. צריכים סוף סוף להביא משהו לספרד, איזשהי גאווה לאומית ספרדית, כי כל שנה ושנה נבחרת עם כוכבים ושחקנים מצויינים ואף פעם אין הישג ממשי שיזכר בספרי ההסטוריה. זה הזמן שלהם להרשים.
     
  8. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שמיוחד בנבחרת הזאת היא שאפילו לצעירים שמביניהם יש ניסיון עצום. סרחיו ראמוס זקוק לניסיון בישביל להראות בגרות? הבחור הזה נראה לי נולד עם הבגרות. איניסטה וססק בלי ניסיון? שניהם כבר היו בגמרים, נפגשו בגמר ליגת האלופות עוד כשהם ילדונים. שתיהם שחקני הבית בקבוצותיהן ושוב-הם ילדים. הם השמות השולטים וקובעים מה יהיה במשחק, וזה למרות שהם ילדים.
    צ'אבי, פויול, קסיאס, צ'אבי אלונסו, סנה. הם שחקנים בלי ניסיון? בלי וותק? אתם נשמעים כאילו שברגע שראול ירד-הנבחרת תהיה לוזרית, כאילו שלפני היא לא הייתה. אין בה ניסיון כלל פתאום, כאשר יש לה שחקנים עם הרבה ניסיון. שוודיה ידידי, עם כל הניסיון לא באמת הגיע להישגים רבים. אז מה עזר לה הניסיון? במידה ולשוודיה היו כישרונות גדולים כמו שלספרד-אני בטוח שהרבה מאוד מהוותיקים היו יורדים.
    ובכלל, ניסיון, ניסיון לא מביא תארים, אלא לפעמים לכישלונות. מישהו אמר ניסיון כשהיירו עם כל הניסיון תפס (יותר נכון הפשיט אותו מול עיני השופט) לשחקן קוריאני\סיני\פיליפיני\מה שלא יהיה בחולצה וקבע פנדל מכריע? מישהו אמר ניסיון כשמלדיני לא הצליח לשמור בהארכה על שחקן דרום קוריאני והוא עלה לראש וכבש? ניסיון לא בהכרח מביא תארים או מבטיח שיהיה טוב יותר.

    הצביעות הזאת מדהימה, כאשר לא הגיע לראול בכלל לפתוח בריאל מדריד אף אחד לא העיר למה הוא זומן, ולמה שחקנים שמגיע להם יושבים בבית וצופים על העגלה הזאת משחקת, אבל כשלראול מגיע ומישהו אחר מקבל את ההיזדמנות-קוטלים אותו כאילו אין מחר, כאשר אתם בכלל לא מכירים את השחקן שמחליף אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  9. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    קודם כול, אני לפחות מכיר את סרחיו גרסיה.

    חוץ מזה לראול בהחלט הגיע להיות מוזמן לסגל והוא לא, זכותו של כל אחד להתלונן על זה. גם לטרזגה למשל מגיע והערתי על זה בדיון אחר, אני לא מבין איזו צביעות בדיוק יש פה....
     
  10. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה אפשר לזמן את ראול לטורניר הזה לאור היכולת שלו העונה. בכל מקרה, לטובת הכדורגל היפה, אני מקווה שספרד תגיע לפחות עד לחצי גמר. מבחינה ריאלית זה תלוי עד כמה היא תהיה נאיבית.

    אגב אני מוכר את חולצת הבית והחוץ של הסלקסיון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  11. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    כל השמות שהזכרת הם אכן שחקנים מנוסים - הבעיה היא שזה הכל. מה קורה כשאחד מהשחקנים האלו ייפצע? דוד גויזה, עם כל הכבוד לעונה הטובה שלו, לא יכול למלא את המקום של טורס או וייה. גם ארבלואה לא יוכל לתפוס את מקומו של ראמוס וראול אלביול אינו מחליף ראוי לפויול.

    וזה לא רק ראול שלא זומן. היה מקום גם לזמן את חואקין, ש-50 ההופעות שלו בנבחרת שוות יותר מהיכולות של סנטי קאזורלה. ויש שחקנים נוספים (לואיס גארסיה, חוזה אנטוניו רייס, אנטוניו לופז, פאבלו איבנייז) שהיה אפשר לזמןץ
    ניסיון לא מביא תארים? כנראה שאתה (וארגונס) בעמדת מיעוט. דומנק השאיר את פלאמיני בבית וזימן את מקאללה וויירה, למרות שפלאמיני היה טוב העונה משניהם. אבל לויירה ומקאללה יש הרבה שנים והופעות בנבחרת, ולכן הם זומנו. בשבדיה שכנעו עוד פעם את לארסון לחזור לנבחרת, כאילו שאין להם את רוזנברג ואלמנדר שישחקו לצד זלאטן. אתה רוצה לנחש למה?
    אבל ברור, ניסיון זה לא חשוב.

     
  12. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החלוץ הטוב ביותר בליגה הספרדית העונה ואחד הטובים ביותר בעולם בכושרו הנוכחי לא יכול למלא את את מקומו של וויה(לדוגמא) רק בגלל שאין לא נסיון? אתה באמת חושב שראול כן מתאים לתפקיד בגלל שיש לו יותר נסיון? נסיון זה דבר חשוב, אבל בסופו של דבר הוא לא מביא תארים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  13. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    צ'אבי לא תרם הרבה לברצלונה העונה, והיה אחת הסיבות המרכזיות לכל המשחקים בהם ברצלונה נתקעה מול "בונקרים", "קבוצות סגורות" וכל השאר, אף פעם לא באמת דחף את הקבוצה, רק עוד פס רוחב, עוד פס רוחב, אינייסטה למשל, הועיל הרבה יותר, כי הוא ניסה לחפש את התכל'ס.
    צ'אבי אכן השתפר בכניסות לרחבה השנה, זה עדיין לא מחפה על עונה רעה מאוד. סביב צ'אבי אי אפשר לבנות כלום, כי גם עבודה הגנתית הוא לא עושה.

    או שאולי תיהיה במקום להסביר לי, איפה בדיוק צ'אבי היה שבאמת היה צריך לקחת את המושכות, בפציעה של דקו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/08
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    תספר את זה למילאן . הזכייה ב2007 בליגת האלופות הייתה בנויה כמעט רק על נסיון . הם עברו את חצי הגמר בגלל שהם היו מוכשרים יותר מהיונייטד ? שנינו יודעים שלא . הנסיון שם שיחק תפקיד גדול מאוד . אני לא אומר שנסיון בלבד יכול להביא תארים , ממש לא , אבל בוא נגיד שאיזון בין נסיון לכשרון עדיף על טונה כשרון בלי נסיון .
     
  15. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף פעם לא אמרתי שכישרון הוא לא פקטור משמעותי להפך, הוא כן אבל הוא לא עד כדי כך משמעותי שאם לשחקן אחד מבין ה11 לא יהיה נסיון בכלל יגרום לכך ששחקנים פחות טובים ממנו אבל עם יותר ניסיון ישחקו במקומו. וזה לא שחסר לסגל הספרדי ניסיון, בכלל לא.

    מתי הוא כן לקח את המושכות של הקבוצה? אני כמעט אף פעם לא זוכר שצ'אבי כן לקח על עצמו את המשחק והיה זה שדחף קדימה את הקבוצה. זה נכון שהעונה הוא היה הרבה פחות טוב מבד"כ אבל אתה לא יכול להתווכח עם המספרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08