מכבי חיפה = קהל של הצלחות!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י DadoN ReD, ‏30/11/03.

  1. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהלן חבר'ה.

    מזה אמור להיות?! אתמול ראיתי בטלוויזיה סכנין - חיפה .. ופשוט ראיתי אולי 1500 אוהדי חיפה .. פשוט בושה! אז מה קרה מפסידים ועושים תיקו אז זאת סיבה ?! והמשחק היה עוד בקרית אליעזר ..

    נכון שלא היה כניסת מנויים .. אבל ככה? פשוט בושה!
    ושלא ייתרצו כאלה שסכנין לא הביאה מספיק כרטיסים .. כי ראינו איזה חורים יש בשער ג' .. ובשער שמצידו .. הקהל הכי מגעיל מבחינת הכל זה מכבי חיפה!
    ב-ו-ש-ה-!
     
  2. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצדיק אותך ב-100000 אחוז!!!!!

    מכבי חיפה קהל של הצלחות קהל של כפויי טובה, לא מגיע להם קבוצה שתיהיה להם בצמרת!!

    שנה ראשונה עם גרנט הם לקחו אליפות, ושנה אח"כ כמה משחקים הם הפסידו בהתחלה רק, עדיין היו מקום ראשון ושרו לו כל הזמן, לך הביתה, לך הביתה, .......הם לא יודעים להעריך שחקנים ולא מאמנים וכלום בעצם.

    ננאד פראליה שחקן שנתנן את הנשמה בשביל הקבוצה שנה אחרונה שלו נתן עונה בינונית, וכולם שכחו את השנים היפות שלו..., גועל נפש קהל של הצלחות רק....אם הקבוצה תיהיה לה כמה שנים בינוניות הם יעעלמו מהמגרשים, ז"א שלא יבואו כמו שהם באים עכשיו.
     
  3. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא רק הקהל של מכבי חיפה שבדרך כלל בסדר,
    הרבה קהלים ככה.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, אבל הקהל של חיפה מוביל בקטגוריה הזו.

    אם חיפה מסיימת מתחת למקום השלישי העונה, קריית אליעזר יהיה שומם, מכירות המנויים ירדו ב-80% ומספר האוהדים של מכבי חיפה יצטמצם בחצי. שלא לדבר על מה שיקרה אם חיפה תסיים מתחת למקום החמישי.
     
  6. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיו זה לא יאומן פעם ראשונה אני מסכים איתך.
     
  7. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יציע ג' היה מלא אתמול ושאף אחד לא יגיד לי שלא!!! ב13-14 היו עוד איזה 100-200 אוהדים... נכון רוב הקהל של מכבי חיפה קהל של הצלחות... כמו בקהל של כל קבוצה בארץ. אבל יציע ג' ת-מ-י-ד מלא ואם אתם רואים שקצת חסר אנשים בצדדים אז זה פשוט בגלל שאנשים עולים על גדרות ומטפסים אחד על השני.... נכון שכמעט יושבי יציע א' הם אוהדי הצלחות כמו כל אוהדים מהסוג הזה בכל קבוצה יש כאלה בחיפה זה בולט כי יש הרבה אוהדים.
    יציע ג' נשמה תמיד עם חיפה.
     
  8. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח אתה טועה מאוד.
    אני ראיתי את המשחק בטלוויזיה .. ראיתי כמה חורים יש ביציע ג' .. ובכלל ביציעים שחיפה ישבו היו חורים ענקיים.
    בלי סיבות, אתם קהל של הצלחות!
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    רק לציין שגם אני חושב ככה.

    אצל חיפה זה הכי בולט בארץ, קהל של הצלחות. אומנם לכל קבוצה יש את קהל ההצלחות אבל שוב, בחיפה זה הכי בולט.
     
  10. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהההההההההה???? אני לא מאמין למה שאני קורא פה, תגידו לי, על סמך חורים ביציע ג' במשחק אחד אתם קובעים שלמכבי חיפה (להלן- מכבי, בני) יש קהל של הצלחות??? כמה אוהדי מכבי אתם מכירים בדיוק? 3? אולי 5? אתם מדברים איתם כל שבוע על הקבוצה והם אומרים לכם "חרא של קבוצה, אני אעודד אותם רק אם ינצחו"? כאחד שגר בחיפה יום או יומיים, אולי אפילו קצת יותר, כאחד שאוהד את מכבי חיפה וכל יום מדבר עם כמה עשרות בודדות של אוהדים על מצב הקבוצה, אנשים בגילנו וגם אנשים מבוגרים יותר, שהם כבר לא קהל של משחקים (בינינו, כיום כמעט כל הקהל במגרשים הוא בגילאים 12-35) ואף אחד מהם לא "קהל של הצלחות", ומפתיע אותי לשמוע כזו ביקורת מאוהדי הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים וגם הפועל חיפה: הקהל של הפועל חיפה (להלן, הפועל) בא לעודד יפה בעונה שבה שפירא ז"ל התאבד, ובאמת מגיע לו ח"ח אבל מה בדבר המשכיות? הקבוצה מתיבשת כבר עונה וחצי בלאומית ולמשחקים שלה באים מאות אוהדים למשחקי הבית, ושלא יגידו שלהפועל יש מעט קהל כי ראינו יפה איך הם מילאו איצטדיונים בעונת 1999 ולמרות המחיר הזול, הקהל לא בא כשצריכים אותו באמת.
    ובית"ר? בא גוטמן עם רוסו וכל הכוכבים והאימונים היו מפוצצים (תרתי משמע, חח) אבל לאט לאט באה הנפילה שדווקא לקהל היה בה חלק גדול- הוא זה שעשה לגוטמן התמוטטות עצבים או מה שזה לא היה, ובית"ר הייתה (ועדיין) על הקרשים וטדי התמלא בקומץ אלפים בודדים בלבד מתוך הקהל שהיה ממלא את האיצטדיון בימים שבהם בית"ר רצה עם חיפה על האליפות. היום הקהל שוב בא בגלל נימני אבל הפסד או שניים ושוב נראה הרבה כיסאות ריקים בטדי.
    אוהדי באר שבע, גם לכם לא חסר, בא אלי גוטמן עם חיזוק ברזילאי ובאר שבע פתחה לא רע אבל לפני הניצחון האחרון על מכבי ת"א היו 5 משחקים ללא ניצחון, זינו חטף קללות למרות שהביא את באר שבע מהליגה השניה והיו עימותים אלימים בינו לבין האוהדים שהצריכו ליווי שוטרים.
    ככה גם הקהל של בני יהודה, וגם הקהל של נתניה (רק אתמול ראינו שאשר אלון יצא בליווי משטרה בגלל הפסד בית ראשון אחרי עונה וחצי) ואפילו הפועל ת"א, אוהדי הצלחות בכמה רמות מעל הקהל של מכבי חיפה, אני לא מבין את התהיה שלכם, ציפיתם שאוהדי חיפה יגדשו את האיצטדיון אחרי שלושה משחקים כה מאכזבים ועוד במשחק שבו אין כניסת מנויים? הרי רק מנויים הם 5000 איש, ואתם יכולים לשאול את איתי שהוא אחד מהם כמה אוהדים באים למשחקי הבית.
    תסתכלו במראה על עצמכם ואז תבואו בתלונות לאחרים...
     
  11. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רקובה תרגע חברי היקר והטוב...., אני אוהד הפועל חיפה כך שאני מכיר טוב מאוד את האוהדים שלכם, רוב החברים שלי אוהדי מכבי חיפה ואני יכול להגיד לך בבירור שאחרי מספר תוצאות האוהדים, פשוט לא באים בהמוניהם למגרשים זה פשוט ככה.

    גם קהל של הצלחות וגם אתם לא יודעים להעריך שחקנים, כמו את פראליה זאוטאטאוס, שהלכו אפילו בלי שיחת טלפון ראובן עטר שהעפתם אותו!!!

    זה הכל יעקוב שחק ה** ז*** הזה, אני מפלל לרגע שהבנאדם הזה יפול, כמו שהוא פילל לרגע שהפועל חיפה יפלו.
     
  12. שגיא Guest

    בהתחלה חשבתי לא להתייחס, אבל בכל זאת:

    מה קשור להערכת שחקנים?!
    הקהל ממש לא אחראי את הפרידה מפראליה (שהייתה מגעילה), או מז'וטא (שהייתה מעט פחות), בטח ובטח לא על הפרידה (הלא כלכך פשוטה, יש לציין) מראובן עטר, שאותו שומי זרק.

    ושחר, אגב, היה מבין אלה שיותר עזרו להפועל חיפה...
     
  13. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    ממש לא...שחר והאוהדים הירוקים תמיד קיללו וזילזלו בהפועל חיפנ ורק אחרי שרובי ז"ל מת שחר עשה את עצמו מרחם על הפועל ו"מנסה לעזור לה"... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
     
  14. שגיא Guest

    כי לפני זה הפועל לא הייתה צריכה, רובי שפך שם כספים רבים...

    בתקופה הקשה של הפועל, אחרי ההתבאדות של שפירא ז"ל, שחר היה זה שתמך בהפועל חיפה, אבל משום מה האוהדים האדומים אוהבים להתכחש לעובדה הזאת, לא ברור לי למה. שיבושם להם....
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אייקס/רומא

    א. מה אתה רוצה מהאוהדים של חיפה? שגיא הסביר את זה טוב.. האוהדים לא יכלנו ל מנוע מעטר לעזוב.

    ב. שחר ארגן משחק למען הפועל חיפה ..אותו דרבי אחווה מפורסם בנוסף הוא תרם להפועל כמה מיליונים טובים וכל מה שאתם עושים לו פשוט מגעיל..כפויי טובה.