אשכול ההמלצות והטורים לסופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏23/3/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר יונייטד - ליברפול

    להוציא את ההדחה של היונייטד מול פורטסמות' לפני כשבועיים, היונייטד נמצאת בכושר נפלא בחודש וחצי האחרונים כאשר היא מנצחת בצורה משכנעת ובדרך לפגוש שוב את רומא ברבע גמר ליגת האלופות. "השדים האדומים" מציגים מאזן ביתי מדהים עם הפסד אחד ותוצאת תיקו אחת מתוך 15 משחקים ביתיים, לזה נוסיף גם את העובדה כי ב"תיאטרון החלומות" ספגו היונייטד רק חמישה שערים בלבד העונה בליגה.

    מנגד החבורה של רפא בניטז מגיעה למשחק כאשר באמתחתא שבעה ניצחונות ברציפות כולל ניצחון כפול על אינטר בליגת האלופות ובכך הפכה, עד אתמול, לקבוצה היחידה באירופה שהצליחה לנצח את אינטר בסאן סירו העונה. ליברפול יודעת כי ניצחון שלה יפתח את המירוץ לאליפות בין היונייטד, ארסנל וצ'לסי ובל נשכח כי בסיטואציה מסויימת שתי הקבוצות יכולות להפגש בגמר ליגת האלופות העונה כך שהמשחק מקבל משמעות נוספת. ההימור: X, היחס: 3.00

    צ'לסי - ארסנל

    הדרבי של לונדון. ארסן ונגר והכדורגל היפה של ארנסל מגיעים לסטנפורד ברידג' למפגש מול צ'לסי של גרנט. במפגש הקודם בין הקבוצות באיצטדיון האמירויות ניצחו ה"תותחנים" את צ'לסי, אבל בסטנפורד ברידג' הסיפור צפוי להיות שונה היות ו"המיליונרים" לא הפסידו עדין העונה בבית ומאזן החוץ של ארסנל לא הכי מרשים.

    ארסנל מגיעה למשחק כאשר הניצחון האחרון שלה בליגה היה לפני כחודש וחצי ומאז הקבוצה רשמה ארבע תוצאות תיקו והפסד שלבסוף גרמו לה לאבד את המקום הראשון בטבלה. אצל הכחולים יודעים שזוהי אחת ההזדמנויות האחרונות במירוץ לתואר האליפות אבל גם מודעים לעובדה כי גרנט טרם ניצח קבוצה גדולה כמאמן צ'לסי, האם המשחק הזה ישתיק לתקופה את העיתונאים האנגלים ושאר המבקרים? אם אתם שואלים אותנו אז לצערנו התשובה לכך היא שלילית. ההימור: 2 היחס: 2.90

    מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

    2 נקודות, זה הפער שעומד בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד. 2 נקודות המפרידות בין מקום מתחת לקו האדום או שבוע נוסף "מעל המים". מכבי תל אביב מגיע למשחק אחרי ההפסד בשבוע שעבר להרצליה למרות הניצחון הגדול בדרבי שבוע לפני כן. אחרי השבוע הסוער סביב המאמן הבא של הצהובים מקרית שלום ולאחר הפרסומים כי רן בן שמעון ידריך את הקבוצה בעונה הבאה, מכבי תל אביב עדין נמצאת במאבקים התחתית כאשר כנגדה עומדת העבודה כי מדובר בקבוצה שאינה רגילה כלל להתמודד במאבקי תחתית לעומת כל מתחרותיה בתחתית.

    אצל אשדוד מעודדים מאוד מהתוצאות האחרונות של הקבוצה, מהדרך וצורת המשחק ובעיקר בונים על החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב שהגיע בינואר האחרון והוא אחד האחראים לשינוי לטובה בקבוצה. אלון חזן וקבוצתו מגיעים למשחק בביטחון שהם מסוגלים להוציא יותר מנקודה אחת בבלומפילד במיוחד לאור העובדה כי במכבי תל אביב עסוקים בעיקר בהכנות לעונה הבאה למרות שהעונה טרם הסתיימה. ההימור: X היחס: 3.00
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 21: ישראל - צ'ילה

    המשחק היום (רביעי) בין ישראל לצ'ילה יהיה עוד מבחן של הנבחרת וקשטן בדרך אל הקמפיין של מונדיאל 2010, שייערך בדרום אפריקה. בסגל של קשטן לא יהיו חיסורים למעט אי הגעתו של הבלם טל בן חיים שנשאר בלונדון.

    נבחרת ישראל תפגוש הערב נבחרת איכותית עם מאמן בעל שיעור קומה,שאימן ברמות הכי גבוהות כולל נבחרת ארגנטינה. במידה והנבחרת תנצח זה יוכיח שוב שבבית, הנבחרת שלנו יכולה לנצח כול נבחרת או לפחות לא להפסיד, אך במידה ולא, זה צריך להדליק למאמן הישראלי נורה ואולי לחשוב האם הצערת הנבחרת היא מעל הכול.

    הנבחרת הישראלית בבית היא פייבורטית, אך נבחרת צ'ילה לא תעשה לה חיים קלים וצפוי להיות משחק מאוד מעניין בין שני נבחרות, שיחפשו את הניצחון. הנבחרת שלנו בבית תמיד צריכה לנצח ובפרט בידידות, אך במשחק היום היא תסיים בתיקו.

    ההימור:X, היחס:2.8

    משחק מספר 52: צרפת - אנגליה

    נבחרת "הטרי קולור" תארח את נבחרת שלושת האריות לעוד מפגש מרתק. הכחולים מפריס ירצו להוכיח לאנגלים, שהם עדיין עדיפים עליהם מבחינה מקצועית ואילו נבחרת אנגליה תרצה לנקום בצרפתים על המשחק הבלתי נשכח בו ניצחו הצרפתיים 2:1 באופן דרמטי ביורו 2004.

    הנבחרת האנגלית תופיע עם הרכבה החזק, שבמקביל גם בצרפת לא יהיו שינויים בסגל מהמשחקים האחרונים. הצרפתים יותר מוכשרים מבחינה מקצועית, ריברי, הנרי ובנזמה משלימים חוד קטלני, שיהיה מאוד קשה לאנגלים לעצור, אך לשמחתם של האנגלים הנרי יחמיץ את ההתמודדות. מי שאמור לאייש את החוד הצרפתי יהיה ניקולס אנלקה.

    האנגלים מצידם יבואו עם הרבה נשמה, שמאחוריהם יהיו אלפי אוהדים אנגלים שידחפו אותם כמו בכל משחק. הנשק הסודי של האנגלים יהיה ללא ספק, פאביו קאפלו, הווינר הבלתי מעורער, שירצה לנצח והוא יפתיע את הצרפתים במבצרם.

    ההימור:2, היחס2.8

    משחק מספר 58: ספרד - איטליה

    מפגש טעון נוסף יפגיש את נבחרת ספרד מול נבחרת איטליה. שתי הנבחרות שיאבקו עד הסוף ביורו הקרוב על התואר הנכסף, שוות ברמתן אם כי לאיטלקים יש יותר מזל ואופי. הנבחרת הספרדית תקבל את טורס ווייה בכושר שיא. שני החלוצים לא מפסיקים לכבוש בליגות שלהם, עובדה שצריכה להדאיג את דונאדוני.

    מנגד תופיע לה נבחרת איטליה, שעלתה מהמקום הראשון בבית שלה, לאחר ניצחון מרשים בסקוטלנד על הנבחרת המקומית. האיטלקים הוכיחו בפעם המי יודע כמה שהיא נבחרת עם אופי והרבה מנהיגות.

    האיטלקים יצטרכו להסתמך על ההגנה שלהם בעיקר מכוון שבמשחקי החוץ הם לא מרבים לתקוף אלא לצאת למתפרצות. ספרד תפתיע את האיטלקים ותנצח במפגש המעניין בגלל הביתיות וצמד החלוצים המפחיד שלה.

    ההימור:1, היחס:1.9