אשכול ההמלצות והטורים לסופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏21/3/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 2: הפועל חיפה - הכח עמידר ר"ג:

    עוד משחק עונה בליגה הלאומית והפעם בין הקבוצה שבמקום השלישי למוליכת הטבלה. הפועל חיפה הלא יציבה מגיעה מעודדת מהניצחון באורווה על הפועל פ"ת ויודעת שניצחון על הכח יכניס אותה חזק לתמונת המאבק על העלייה לליגת העל.

    הכח רושמת עונה מצויינת מבחינתה ואחרי הניצחון על אחי נצרת, הגדילה את הפער מהמקום ה-3 ל-4 נקודות. אם זה לא מספיק, אז הכח גם ברבע גמר גביע המדינה.

    הפועל חיפה, ככל הנראה ללא עדן בן בסט, שהתאושש מפציעה אבל לא יפתח, תמשיך להיות לא יציבה ותפסיד את המשחק. ההימור: 2. היחס: 2.75.

    משחק 7: צ'רלטון - ווסט ברומיץ':

    אחת מהליגות הכי מטורפות וארוכות באירופה מגיעה לקו הסיום ואיתה גם ההכרעות.

    צ'רלטון אומנם במקום ה-10, אבל רחוקה רק 2 נקודות מהמקום ה-6 המוביל למשחקי הפלייאוף. ווסט ברומיץ' מדורגת במקום ה-4 ולא תסתפק רק בפלייאוף כשהיא מרוחקת 5 נקודות בלבד מהמקום ה-2, 7 מחזורים לסיום העונה.

    האדיקס ינצלו את יתרון הביתיות כדי לנצח וישאירו את חלומות העלייה קיימים. ההימור: 1. היחס: 2.15.

    משחק 9: גנק - מוסקרון:

    אחרי פתיחת עונה מצויינת ושאיפות להתקדם לצמרת הגבוהה, גנק נכנסה למשבר שדירדר אותה עד למקום ה-10 במרחק 7 נקודות מהקו האדום. המאמן פוטר, וכעת יחד עם ברק יצחקי, שכבש שער בכורה בשבוע שעבר, בקבוצה מקווים לחזור למסלול הנצחונות.

    מוסקרון צמודה לגנק במקום ה-11 וקשה לראות אותה מוציאה נקודות בגנק. ההימור: 1. היחס: 1.65.
     
  2. MOTTY20 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הימורים יפים...אבל אתה יכול להגיד לי על איזה משלושת המשחקים אתה הכי סגור?
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 הימורים מומלצים במיוחד להיום: משחק 14: גרנובל 2. משחק 16: שאטורו 1. משחק 13: קלמורנט 1
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 22: אורלנדו - פילדלפיה (6+): הקבוצה הכי אנדררייטד לטעמי ב-נ.ב.א היא פילדלפיה. גבות רבות הורמו כאשר הקבוצה ויתרה על אלן אייברסון, כוכב העל ושלחה אותו לדנבר תמורת אנדרה מילר. אולם ניצני הבנייה מחדש פורחים כבר העונה בקבוצה הזו, שנראית פשוט מצויין. אנדרה מילר הוא לא אייברסון, אבל הוא לדעתי אחד מהרכזים הטובים בליגה ובניגוד לאייברסון הוא הרבה יותר קבוצתי והופך את השחקנים מסביבו לטובים יותר.

    מילר ואיגואדלה נראים פשוט מצויין והקבוצה האתלטית הזו, מפתיעה בכל פעם מחדש. הלילה יש לפילי הזדמנות לעלות למאזן של מעל 50 אחוזי הצלחה, דבר שלא זוכרים שם כבר הרבה מאוד זמן. פילי, שניצחה 8 מתוך 9 משחקיה האחרונים ולקחה את כל הליינים הולכת לתת פייט קשה הלילה לאורלנדו לדעתי. אורלנדו הפסידה במשחק הבית הקודם שלה לוושינגטון, במשחק בו היא קולעת רק 86 נקודות. נדיר מאוד לקבוצה שקולעת 104 נקודות בממוצע למשחק. שוב כמו שאמרתי פילי שניצחה רק החודש קבוצות כמו דטרויט בחוץ, סאן אנטוניו ודנבר בבית, הולכת להיות צמודה לאורלנדו ואפילו לנצח. ההימור: 2
     
  5. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה הימור טוב מאוד אסף, כדאי מאוד ללכת איתך
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    פילדלפיה היא הקבוצה החמה באן בי איי, הימור מצוין(גם אם לאורלנדו היה פלוס הייתי שם על פילדלפיה)
    הטופס שלי להיום (הפעם הוא כבר נשלח)

    כאמור על פילדלפיה,
    על קליבלנד במינוס 5 מול טורונטו
    על ג'רזי ב+ 4 מול דנבר (לא ברור לי למה הפלוס על ניו ג'רזי)
    ועל ג"ס במינוס 4 מול יוסטון
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא הלילה פילדלפיה חזרה להיות פילדלפיה של הימים הרעים. באסה
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 56: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה.

    לאחר שבוע סוער שהתחולל בקבוצה הצפונית והמפתיעה מקרית שמונה, שבוע שכלל את הודעת הבעלים איזי שירצקי על מינויו של מישל דיין למאמן הקבוצה בעונה הבאה, הסיכום של מאמן הקבוצה הנוכחי, רן בן שמעון, במכבי תל אביב ותחושה של אוירת סוף עונה בקבוצה הסימפתית הזו. קרית שמונה ממוקמת במקום השלישי, מגיע למשחק בידיעה שניצחון יבטיח כמעט סופית את השתתפותה בגביע אופ"א שנה הבאה ויוציא סופית את הרוח מהמפרשים של חיפה העונה.

    מנגד, מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר הניצחון החשוב בנתניה בשבוע שעבר וביטחון שלמרות כל התהפוכות והקשיים שפקדו אותה העונה היא מסוגלת לסיים את העונה במקום השני למרות הכל. בחיפה ג'ובאני רוסו יחזור להרכב אך יחסרו את בירם כיאל ואייל משומר שיחסרו בגלל צבירת כרטיסים צהובים. לשערה של האורחים צפוי לחזור שביט אלימלך שלא שיחק שבוע שעבר ועדיין לא ברור עם עבאס סוואן יהיה כשיר למשחק.

    ההימור: X, היחס 3.00

    משחק מספר 80: סביליה - אתלטיקו מדריד.

    מאבק ישיר על הכרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה יתחולל בדשא בסביליה. סביליה הממוקמת במקום החמישי במרחק שש נקודות מאתלטיקו מדריד מהמקום הרביעי המוביל בסיום העונה לליגת האלופות. הפעם האחרונה שהקבוצה מחבל "אנדלוסיה" הפסידה בביתה בליגה הייתה בנובמבר 2007 כשהפסידה למיורקה.. מאז, סביליה רשמה שישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת כאשר היא המארחת.

    אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק בידיעה שניצחון יבסס את סיכוייה להשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה אבל הקבוצה מתקשה מאוד לנצח בחוץ והיא לא יציבה בתקופה האחרונה. סביליה, שלה יש את ההתקפה השניה בטיבה בליגה (שניה רק לריאל מדריד), תתקוף ללא הרף ואילו האורחים ממדריד ינסו ל"עקוץ" במתפרצות.
    ההימור: 1. היחס: 1.80

    משחק מספר 77: אינטר - יובנטוס.

    כרגיל את הקינוח של השבת שמרנו לסוף. מתח, יריבות, שינאה ספורטיבית והרבה הרבה גאווה יש במשחקים בין שתי הקבוצות האלו לאורך ההיסטוריה של הסיירה A באיטליה. שלוש פעמים כבר נפגשו שתי המועדונים העונה. המפגש הראשון הסתיים בתיקו 1:1 בטורינו ובהמשך הוגרלו שתי הקבוצות להתמודדות ראש בראש ברבע הגמר בגביע האיטלקי.

    המשחק הראשון במילאנו הסתיים ב - 2:2 לזכות הזברות מטורינו ובגומלין הצליחו אינטר לנצח ולעבור לשלב הבא. גם אינטר וגם יובה מגיעות למשחק שהן לא מצויות בשיא כושרן. אינטר סיימה בתיקו בשבוע שעבר מול גנואה ואילו ה"גברת הזקנה" הסתפקה בתיקו מול אמפולי. מחר בסן סירו יובנטוס יכולה לתת לרומא ולליגה הזדמנות אחרונה בהחלט במאבק מול אינטר על הסקודוטו, ניצחון שלה וסיכוי סביר כי המאבק יפתח מחדש. מנגד, אינטר אחרי ההדחה מליגת האלופות, הסאגה סביב עזיבתו או השארותו של מנצ'יני יודעת כי ניצחון על היריבה המרה מטורינו תחזיר אותה למסלול הניצחונות ובדרך לאליפות נוספת. ההימור: X, היחס: 3.05.