המשטרה מצאה את הפושעים

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Love Is Red, ‏18/3/08.

  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    הMP3"בעלי נגן אם-פי 3, המשטרה בעקבותיכם

    בימים האחרונים החל אגף התנועה במשטרה לחלק דוחות להולכי רגל שמאזינים למוזיקה באוזניות בעת חציית הכביש. הקנס עומד על 100 שקל. שמעתם?

    רקוויאם לאם-פי 3: בימים האחרונים הכריזו במשטרת התנועה מלחמת חורמה בתופעת ההאזנה לנגני מוזיקה אישיים בעת חציית כביש, בטענה שהמכשיר עלול לגרום לתאונות דרכים וכי הוא מסכן את הולכי הרגל. מעתה, מזהירים במשטרה, המתענגים על צלילי הנגן באינטימיות האוזניות שלהם בכביש שקולים לעבריינים הצפויים לקנס של 100 שקל.

    על אף שההאזנה למוזיקה ברחוב איננה תופעה חדשה ואף שגלגוליה הקודמים - דיסקמן, ווקמן וכדומה - לא סומנו כמטרה על-ידי המשטרה, הפעם הוחלט שקנס כזה הוא הכרחי. באגף התנועה של המשטרה טוענים כי הולכי הרגל המשתמשים בנגנים מאבדים את הריכוז, וכי הנגן מנטרל את יכולתם להתמודד עם הסכנות בכביש ולא מאפשר חצייה בטוחה של צמתים וכבישים.

    "אין לנו ספק שאדם שהולך עם אוזניות ושומע מוזיקה לא יכול להקשיב לכלי רכב שמגיעים לקרבתו", אמר קצין בכיר באגף התנועה. "רמת הריכוז שלו יורדת ויכולת ההתגוננות שלו מפני סכנות נמוכה יותר".

    שוטר נוסף באגף ביקש אף הוא להסביר את ההחלטה והתריע כי "הנגנים הפכו למכת מדינה, מבחינתנו. אנחנו רואים כיצד הולכי רגל מתפרצים לכביש רק משום שהם שקועים בהאזנה למוזיקה".

    את המנגינה הזאת אפשר להפסיק?

    ראש אגף התנועה במשטרה ניצב אבי בן חמו הורה לשוטרים לאכוף את תקנה 169 לתקנות התעבורה, האוסרות על אדם ללכת ברחוב עם אוזנייה כפולה. הקנס למי שייתפס עם אוזניות עומד על 100 שקל להולך רגל ו-250 שקל למי שנוהג בכלי רכב כלשהו.

    החלטת המשטרה להגביר את האכיפה נגד הולכי רגל המסתובבים עם נגנים על אוזניהם באה במסגרת מדיניות חדשה של המשטרה, שנועדה להתמודד עם העלייה החדה במספר הנפגעים
    בתאונות דרכים בקרב הולכי הרגל.

    מאז תחילת השנה עומד מספר הולכי הרגל שנפגעו בתאונות על כ-35 אחוז מכלל הנפגעים בתאונות דרכים, וישראל ממוקמת בעשרת המקומות הראשונים בעולם בשיעור הנפגעים בתאונות בקרב הולכי הרגל.

    כך מקווים במשטרה לסיים באקורד צורם, אך מתחייב, מבחינתם, את סכנת המפגע התחבורתי שזיהו בנגן המוזיקה, ולהגן - בדוחות ובקנסות, אם צריך - על הקשב בדרכים."
    ואני שואל, למה???
    לאן המדינה הזאת עוד רוצה להתדרדר?
    ואני חושב שלמרות שזה כביכול יכול לעזור למנוע תאונות דרכים, שהשוטרים יחשבו ממה מתו כל 35% הולכי הרגל שמתו, כי לא יתכן שדווקא הMP3 או הפלאפון עם הנגן הוא זה שיסכן אותי ועוד אנשים שאוהבים לשמוע מוזיקה תוך כדי הליכה בשביל להעביר את הזמן.
    אז מה דעתכם על התקנה החדשה של משטרת (גנבים וגובי כספים) ישראל?

     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פשוט מתבקש - לא יודע אם לבכות או לצחוק.
    בזיון!
     
  3. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגוחך. ע"פ התקנה הזו אני חושב שגם אמורים לאסור על חירשים לעבור את הכביש, הרי הם לא יכולים לשמוע את התנועה, נכון?
    בלונדון, עיר "קטנה" ו"צנועה" עם תנועה סואנת ברוב חלקיה, חצי מהאנשים הולכים עם נגן ביד. בטיול הקודם שלי העברתי זמן לא מעט עם האוזניות בטיוב. אבסורדי לחלוטין שבלונדון אפשר לעשות מה שבעיר גדולה ומסוכנת כמו רמת גן אי אפשר.