אשכול ההמלצות למשחקי סופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏14/3/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 1: הפועל רעננה - הפועל ר"ג: משחק בין שתי קבוצות שעדיין מאמינות בסיכויים שלהן להעפיל לליגת העל. אחת מהן תפסיק להאמין היום אם תפסיד את המשחק הזה. רעננה מבחינתי פייבוריטית ברורה. במשחק הבית הקודם שלה היא הופתעה ע"י נצרת עילית האחרונה, אך ראיתי את המשחק הזה ורעננה פשוט החמיצה שוב ושוב מצבים בטוחים לכיבוש ונראתה טוב. היום רעננה חייבת ניצחון כדי להיצמד להכח והפועל פ"ת המוליכות, ולקוות לאיבוד נקודות שלהן.

    הקבוצה של יובל נעים מנגד, נמצאת בנסיגה מסויימת ביכולתה. הקבוצה מגיעה במוראל שפוף אחרי שני הפסדים רצופים בדרבי מול הכח בליגה ובגביע. לא די בכך, הקבוצה גם סובלת ממכת פציעות קשה. שחקני מפתח כמו קובי חסן, שי רביבו ושי בנאי פצועים וייעדרו מהסגל של יובל נעים. גם העייפות יכולה להוות אינדיקציה למשחק הזה, שכן רק ביום שלישי שיחקה הקבוצה 120 דקות בגביע מול הכוח והסגל שלה גם ככה מדולל. אין סיבה שרעננה לא תנצל זאת לניצחון. ההימור 1, היחס 1.9 מומלץ

    משחק 3: הפועל פ"ת הפועל חיפה: אוי הפועל פ"ת. תקופה ארוכה מאוד ללא הפסדים מצד חניכיו של אלי מחפוד, הסתיימו בעוגמת נפש עם הפסד מביש מול בית"ר שמשון בגביע. גם במשחק הזה הייתי ופ"ת שיחקה מצויין בחצי שעה הראשונה, אך החמיצה בשלומאליות שוב ושוב. פ"ת חסרה את פטי נימבה וזה פוגע מאוד במשחק ההתקפה שלה, כאשר אין לה מוציא לפועל ראוי, עם כל הכבוד לקימוטו ואבו חצירה, לא מדובר בסקוררים משובחים.

    למזלה של פ"ת היא מארחת היום את הפועל חיפה שגם היא אינה מרשימה בלשון המעטה וכמו פ"ת גם חיפה תחסר את הכוכב והסקורר שלה, עדן בן בסט, שגם מוליך את טבלת הכובשים של הליגה. בלי בן בסט חיפה מתקשה מאוד לכבוש. ערן לוי ולירון וילנר צריכים להוריד כמה ק"ג כדי שיהיה אפשר לקרוא להם שחקנים כדורגל והאיטיות שלהם עוזרת להגנות לנטרל אותם. חיפה הבקיעה שער אחד בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה והיום שוב תתקשה מול ההגנה הלא רעה של הפועל פ"ת. לדעתי המשחק הזה לא יוכרע. ההימור: X, היחס 2.7.

     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הייתי מוסיף המלצה של תיקו במשחק בין קרית שמונה לבני סכנין. 2 קבוצות התקפיות שיודעות לשחק מלהיב, הבעיה שבמפגשים ביניהם הן מצליחות לנטרל לחלוטין אחת את השנייה ואנחנו מקבלים משחקים חלשים בלי שערים ובלי יותר מדי יכולת, משחקים של 0-0 קלאסי. הייתי אומר שיש סיכוי לא קטן שזה יחזור על עצמו בפעם השלישית העונה.
     
  3. MOTTY20 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד מה אתה אומר על מכבי נתניה-מכבי חיפה?יהיה עוד ניצחון של עטר או חיפה סוף סוף יעשו נקודה איתם?
    אני חושב שיהיה X מה אתה?
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אסף, אם אפשר המלצות לכל משחקי אן בי איי להיום. תודה!
     
  5. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי גם ראשון לציון משחק של תיקו, הקבוצה הזאת סיימה 11 מתוך 23 המחזורים העונה בתוצאת תיקו ומגיעה עייפה מהגביע. נצרת קבוצה חלשה מאוד אבל בבית תצליח לזכות בנקודה.
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 50:הפועל קריית שמונה - בני סכנין

    חניכיו של רן בן שמעון, ממשיכים להוכיח שהם קבוצה מצוינת, שרוצה להלחם בשתי חזיתות, גם בגביע וגם בליגה על הכרטיס האפשרי לגביע אופ"א. העובדה שקרית שמונה שיחקה באמצע השבוע משחק גביע אמורה להשפיע על הקבוצה, אך מי שמכיר את רן בן שמעון יודע שכול משחק מבחינתו הוא גמר גביע.

    בני סכנין לא משחקת כדורגל טוב כבר מספר מחזורים, אומנם הקבוצה של אלישע לוי, ממוקמת במקום הרביעי, אחרי קרית שמונה, אך נראה כי הראש של השחקנים המובילים שלה נמצא כבר בעונה הבאה.

    ג'ון קולמה הקולומביאני רוצה לעבור לקבוצה גדולה יותר, לאיליה יבוריאן יש הצעות מרוסיה, אלו עובדות שמשפיעות על היכולת של הקבוצה, מכיוון שהראש של השחקנים המובילים לא ממוקד. בשני המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות לא הייתה הכרעה, אך מחר מסתמן כי קרית שמונה תנצח ותצעד צעד נוסף למטרה שלה.

    ההימור:1, היחס:1.8

    משחק מספר 60:מכבי הרצליה - מכבי ת"א

    חניכיו של פרדי דוד, יודעים שהם צריכים סוף סוף לנצח במבצרם, הקבוצה של שיימן עוד לא השיגה ניצחון בית אחד העונה, דבר שבאמת קשה להסביר אותו, הרצליה משחקת פתוח והתקפי במטרה לנצח כול משחק, אך במבצרה המזל לא הולך איתה.

    ישנה תחושה שמכול הקבוצות שבתחתית, הרצליה תישאר מכיוון שהיא רגילה להיות בסיטואציה הזאת מזה שנים, מנגד תופיע לה מכבי ת"א, לאחר הניצחון המתוק בדרבי, והדבר הראשון שהיא תצטרך לעשות הוא לרדת מהר לקרקע, כי הרצליה תחכה לטיפת שאננות במשחקה.

    המאזן של הצהובים מול הרצליה הוא מושלם, בשני המשחקים הקודמים העונה ניצחה מכבי, עובדה שיכולה לתת דחיפה להרצליה, מכיוון שלמדנו שבכדורגל שלנו קשה לנצח קבוצה שלוש פעמים בעונה. המשחק מחר יהיה פתוח ויובקעו בו יותר משלושה שערים, אך המשחק יסתיים ללא הכרעה.

    ההימור:X, היחס:2.8

    משחק מספר 52:בני יהודה - הפועל ת"א

    הקבוצה מהשכונה נמצאת בסיטואציה, שהיא לא זוכרת הרבה מאוד שנים, אומנם בני יהודה התמודדה שנה שעברה בתחתית, אך לא הייתה במצב כה עגום כפי שהיא נמצאת נכון לרגע זה.
    הזהובים ניצחו רק 3 פעמים מתוך 23 המשחקים ששיחקו, נתון המצביע על חוסר ביטחון של הקבוצה.

    חילופי המשמרות בין ניצן שירזי לאלי כהן לא מצדיקות את עצמן, למרות הזעזוע שרצה ניצן שירזי לעורר במועדון, הקבוצה עדיין שקועה במצב קשה. חניכיו של אלי כהן יארחו מחר את הפועל ת"א בידיעה ברורה, שהם חייבים ניצחון בשביל לשרוד עוד עונה בליגה.

    האדומים ממתחם חודורוב יגיעו למשחק, לאחר 120 דקות, ששיחקו בגביע נגד הפועל ב"ש, נתון שיכול להדאיג את גוטמן והאוהדים. האדומים לא מציגים יכולת טובה, מאז הניצחון המשכנע על מכבי חיפה ואם נחבר לזה את העייפות מהגביע ואת המוטיבציה של בני יהודה לפני המחשק, אפשר לומר שהפועל בבעיה.

    הסגל של בני יהודה הוא סגל איכותי והיא תפתיע מחר את הפועל בניצחון שיחזיר אותה לתמונה.
    ההימור:1, היחס:3.7