אשכול ההמלצות למשחקי סופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏7/3/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 1: מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקווה

    לפני המשחק מול בית"ר ירושלים מתכוננים בצפון לקראת המפגש מול מוליכת טבלה אחרת, מוליכת טבלת הלאומית.

    באחי נצרת התכוננו היטב לקראת פתח תקווה. במשחק יעדרו יוסי בצלאל, רפי סרוסי ואמג'ד סולימאן. למרות חסרונם המארחת בתקופה טובה מאוד ויכולה במצב נתון לנצח כל קבוצה בבית.

    מנגד גם באם המושבות העניינים במצב טוב. המלאבסים במקום הראשון ורוצים לשמור על כך. במשחקי החוץ פתח תקווה לא מרבה לנצח והשכילה לעשות זאת חמש פעמים העונה. אנחנו מאמינים כי המארחת יכולה ביום נתון ובחום הצפוני להשכיל ולנצח. ההימור: 1, היחס: 2.6

    משחק מספר 2: הפועל חיפה - הפועל עכו

    לאחר המקרים הקשים במפגש האחרון בין שתי הקבוצות, החליטו בהנהלת הקבוצה לפתוח את שערי המגרש חינם לאוהדים.

    במפגש האחרון כאמו רניצחה עכו משער יחיד. בהפועל חיפה לא ראו שערים תקופה ארוכה. הכובש העיקרי, עדן בן בסט מתקשה בתקופה האחרונה. האדומים מחיפה רחוקים רק 5 נקודות מהצמרת, אבל כמו ככל עונה לקראת הסיבוב השלישי נראה כי שבעים השחקנים ונותרים במיקומם.

    מנגד הפועל עכו עדיין במאבקי השארות. הקבוצהשל חיים לוי נמצאת מתחת לקו האדום והמטרה כמובן להשאר. ניצחון מול הפועל חיפה פעם בשנייה ברציפות תוציא את העכואים מהבוץ. ההימור: 2, היחס: 3.95

    משחק מספר 3: הפועל בני לוד - עירוני ניר רמה"ש

    הקבוצה משכונת הרכבת בלוד נראית שבעה. המארחת לא השיגה ניצחון כבר שלושה מחזורים רצוף. בני לוד לא נראית כקבוצה שרוצה להעפיל לליגת העל, והמצב בטבלה כעת נראה בהחלט משביע.

    מנגד רמת השרון מריחה את התחתית. כעת האורחת יכולה לנצל את ההרדמות של בני לוד בחודש האחרון כדי לנסות ולהפתיע במשחק החוץ. המארחת השיגה רק 4 ניצחונות העונה במשחקי הבית ואילו האורחת ניצחה רק 4 פעמים גם כן בחוץ. ההימור: 2, היחס: 2.95

     
  2. MOTTY20 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מפחד כבר לחלוק עליך כי אתה בדרך כלל תופס את ההפתעות האלה שאתה שם....אבל חיפה עדיין לא נראה לי יפסידו את המשחק בשתיים האחרים אני מסכים איתך...
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 55: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים.

    בית"ר ירושלים ויצחק שום מתארחים בקרית אליעזר מול הירוקים מחיפה. אלמלא פער הנקודות בין הקבוצות היינו קוראים למשחק הזה משחק עונה. שוב פעם בנאדו, עידן טל ומיכאל זנדברג חוזרים לקרית אליעזר לשחק מול קבוצתם לשעבר אבל הפעם זה לא הנושא החשוב והמעניין במשחק.

    מכבי חיפה איבדה את הסיכוי לאליפות ותשחק על הכבוד שלה ועבור הקהל שכן יגיע למגרש, המשחק מהווה אחד משני משחקי "הזדמנות אחרונה" לרוני לוי להמשיך בשנה הבאה על הקווים בחיפה. שתי הקבוצות מגיעות שלמעשה הראש שלהם נמצא במשחקי הגביע בשבוע הבא ולכן הימור של תיקו יהיה הקל והמתבקש. אבל בית"ר ירושלים של שום תגיע במטרה אחת והיא לנצח בכדי להשתיק את כל המבקרים שהיו לה העונה. ההימור: 2, היחס: 2.

    משחק מספר 70: ריאל מדריד - אספניול

    אחרי ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות השבוע, חוזרת ריאל מדריד למאבקי האליפות בליגה כאשר היא תארח את אספניול, החמישית בטבלה. ריאל פתחה במחזור האחרון פער של חמש נקודות מברצלונה השניה והיא תנסה לשמור על הפער הזה למרות רשימת הפצועים שכוללת את ואן ניסטלרוי, שניידר, רובן ומצדלר. מנגד האורחת, אספניול, יכולה לעשות שירות טוב עבור יריבתה המרה, ברצלונה, אם תצליח להוציא נקודות מהברנבאו. אספניול מגיע למשחק אחרי שבמחזור הקודם הצליחה לנצח וקטעה סוף סוף את רצף שלושת ההפסדים שקדמו לניצחון זה.

    ניצחונה של אספניול החזיר אותה למאבק על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות שנה הבאה ועושה רושם שהיא תיאבק על המקום עד הסוף וכחלק מהמאבק הזה היא תצליח להוציא נקודות מול ריאל בברנבאו. כיאה למשחק של הליגה הספרדית, יהיה משחק מהיר עם המון אירועים אולם התקופה הלא טובה של ריאל תמשיך והיא תאלץ לאבד נקודות מול אספניול הלוחמת והנחושה. ההימור: X, היחס 3.80.