אשכול ההמלצות והטורים למשחקי ראשון שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏2/3/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 7:בולטון - ליברפול

    חניכיו של בניטז, שוב לא מצליחים לתת "פייט" ראוי בצמרת הטבלה, ישנה תחושה כי ליברפול לא מסוגלת להחזיק מעמד בשלושה חזיתות בו זמנית. הקפטן של הקבוצה, סטיבן ג'רארד אמר כבר לתקשורת המקומית כי הוא מתוסכל ממצבה של קבוצתו שלא מצליחה כבר שנים להתמודד על האליפות.

    היום (ראשון), תצא ליברפול למשחק חוץ קשה מול בולטון מתחתית הטבלה, באנפילד יודעים, שאם הם לא יתחילו לחבר רצף ניצחונות הם עלולים לאבד את הכרטיס הרביעי לליגת האלופות, דבר שיצור נזק כלכלי למועדון.

    ליברפול ממוקמת במקום ה-6 בטבלה, שלוש נקודות פחות מאברטון הממוקמת במקום הרביעי, לעומתה בולטון ממוקמת במקום ה-17 עם 25 נקודות. המשחק יהיה קרב מעניין בין קבוצה שנלחמת על חייה לבין קבוצה שרוצה להחזיר לעצמה את הכבוד.

    ליברפול לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במשחק מול בולטון והיא תנצח.

    ההימור:2, היחס:1.6

    משחק מספר 37: הפועל כפ"ס - בית"ר ירושלים

    חניכיו של שום לא יכלו לבקש שבועיים כל כך מוצלחים כמו שהיו להם, זה התחיל עם ניצחון על קריית שמונה בצורה משכנעת דרך ניצחון על חיפה, שהוציא אותה לגמרי מהמרוץ וסיום מתוק בגביע מול סכנין בדו קרב הפנדלים.

    העבודה הקשה של שום ושפיגל מתחילה להשתלם ובית"ר מתחילה להראות כמו שקבוצה אלופה צריכה לשחק. הקבוצה של גאיידמק תשחק היום (ראשון), מול הסמל שלה, אלי אוחנה, במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב השני.

    כפ"ס תרצה להוכיח שהיא קוטלת ענקים ויכולה לתת פייט לכל קבוצה שתתמודד מולה, אך בית"ר תרצה להעניק לאוהדים שלה ניצחון מתוק בסיום הסיבוב השני. בית"ר תנצח את המשחק בגלל שכפ"ס לא משחקת טוב בבית, בנוסף האלופה נראית בכושר הכי טוב שלה מתחילת העונה. ההימור: 2, היחס 1.60

    משחק מספר 31:הפועל חולון - הפועל אשקלון (12+)

    חניכיו של דורסמן מתחילים להתחבר ויותר חשוב מתחילים להראות אופי במשחקים האחרונים. הכישרון של חולון הוא בולט לעין, אך לקבוצה מאולם הפחים היה חסר הקבוצתיות וריכוז בדקות הסיום במשחקים בהם היא הובילה והפסידה.

    זה קרה לה מול הפועל ירושלים, בני השרון ומול עפולה, אך נראה כי במחזורים האחרונים, לא רק הכישרון פורץ החוצה מחולון אלא גם הרצינות והריכוז בדקות הסיום, גם מול עפולה בעמק וגם מול בני השרון, חניכיו של דורסמן הוכיחו אופי וניצחו בזכות ריכוז ולב גדול.

    היום (ראשון), הם יפגשו את אשקלון שהחליפה מאמן ומינתה את עדי אזולאי, שהייתה לו בכורה מולחת עם ניצחון על גליל, אך מול חולון והקהל שלה, גם הוא יודע שזוהי משימה מאוד קשה עבורו. אשקלון קבוצה שנותנת לרוץ, עובדה שתהיה בעוכריה ומול חולון המשתפרת היא תפסיד מעל 12 נקודות הפרש.

    ההימור:1, היחס:1.8
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 77: יוטה - דאלאס (6+): אחרי ההפסדים לסן אנטוניו ולייקרס, שתי הקבוצות הטובות במערב, ממשיכה דאלאס את מסע החוץ הקשה שלה עם עוד משחק חוץ סופר קשה מול קבוצת הבית הכי טובה בליגה היוטה ג'אז. דאלאס תנסה הלילה לסיים רצף מדהים של 15 משחקי בית ללא הפסד ליוטה, ולדעתי היא בהחלט מסוגלת לעשות זאת. ההפסדים ללייקרס וסן אנטוניו דירדרו את דאלאס למקום השביעי בלבד במערב והיא יודעת שהיא חייבת להתחיל לצבור ניצחונות כדי לנסות ולהשיג יתרון ביתיות בפלייאוף. למרות ההפסדים דאלאס נראתה לא רע בכלל אתמול בלילה בסטייפלס סנטר ונכנעה רק בהארכה. גם מול סן אנטוניו דאלאס הפסידה רק בשלוש הפרש אחרי שהובילה רוב המשחק.

    כדי שדאלאס תהיה באמת אחת הקבוצות הכי טובות בליגה כפי שהיתה בשנתיים האחרונות, היא חייבת לקבל בחזרה את ג'וש הווארד, הפורוורד הנהדר שלה, שנמצא בתקופה רעה, שגם אתמול היה פשוט מזעזע. הפעם האחרונה שהפסידה יוטה בביתה היתה לבוסטון וזה היה מזמן ב-29 בדצמבר. בחמשת משחקיה האחרונים יוטה ניצחה והפסידה לסירוגין. במשחק האחרון שלה יוטה לא התקשתה לנצח בממפיס, אך ממפיס היא לא קנה מידה לכלום. המאץ' אפ שיכריע את המשחק הזה לדעתי הוא בין גוש הווארד של דאלאס לבין קרלוס בוזר המצויין של יוטה. אם הווארד יצליח לנצח את בוזר במאץ אפ הזה אין לי ספק שדאלאס תנצח ביוטה, אם לא יוטה תנצח אבל לדעתי רק אחרי פייט קשה כפי שכפתה יוטה גם על לייקרס וגם על סן אנטוניו, קבוצות אפילו יותר טובות מיוטה. לדעתי הליין שנקבע לדאלאס גבוה למדי ובהחלט צפוי להספיק. ההימור: 2
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    כחול, מה אתה אומר על נהריה - ים? אני רוצה לשלוח סינגל על ירושלים.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאוחר מידי, אבל לא שווה להמר על ירושלים בחוץ גם אם היא משחקת מול מכבי צפת