אשכול ההמלצות למשחקי סופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏22/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באשכול זה אתם מוזמנים לרכז את ההמלצות והטורים שלכם לסופ"ש, שיהיה סוף שבוע מוצלח!
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיניקס - בוסטון (1+): בהופעת הבכורה שלו בפיניקס, קיבל שאקיל אוניל בראש מהאקסית שלו הלייקרס, ו"חברו הטוב" קובי בראיינט. בוסטון הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, הפסידה את שני משחקיה האחרונים שלה בדנבר ובגולדן סטייט, אחרי שלא הפסידה כל העונה עד כה לקבוצות מהמערב. הלילה מחכה לבוסטון אתגר נוסף, אתגר קשה אפילו יותר מול פיניקס, שגם היא באה אחרי הפסד ללייקרס ותנסה היום להוכיח שהיא מסוגלת לנצח את מי שעשוייה להיות יריבה פוטנציאלית שלה בדרך לטבעת האליפות. בוסטון שהציגה הגנת ברזל בתחילת העונה, משחקת יותר פתוח לאחרונה ומהר, אך הלילה דוק ריברס יודע שאין לו שום סיכוי מול פיניקס במשחק ריצה והוא ינסה להאט את המשחק. בוסטון הפסידה את שני משחקיה האחרונים לקבוצות מסוגה של פיניקס שאוהבות לרוץ, למרות שקלעה 117 ו-118 נקודות במשחק האלה, וזה גם מה שיהיה הלילה אם המשחק יהיה מהיר מצד לצד.

    קווין גארנט חזר לכשירות בשורות בוסטון ומחכה לו הלילה משימה קשה מאוד לעצור את אמרה סטודמאיור, שנמצא בכושר שיא, וכנראה ישחק הלילה בעמדה מספר 4, כאשר שאקיל יפתח בעמדת הסנטר. פיניקס מפסידה די הרבה לאחרונה והיא יודעת שהיא חייבת להשיג ניצחונות כדי לשמור על סיכוי לסיים ראשונה במערב. בוסטון מגיעה אחרי הפסד לגולדן סטייט, למרות שזו שיחקה ללא סטפן ג'קסון. פיניקס, עם נאש, סטודמאיור ושאקיל תהיה יותר מידי עבור בוסטון לדעתי ואחרי ההפסד ללייקרס היא לא תאכזב שוב את אוהדיה ותנצח במשחק צמוד ומרתק. ההימור: 1
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    פולהאם- ווסטהאם עושה לי ריח חזק של תיקו, ווסטהאם קבוצה טובה יותר, פולהאם אלופת התיקו באנגליה חוץ מליברפול, בבית של פולהאם יש לי הרגשה חזקה על תיקו.
    מנצ'סטר יונייטד אוהבת לשחק בסנט. ג'יימס פארק, לא רואה את ניוקאסל מפריעים להם.
    פורטסמות' לא צריכה להיתקל בבעיות בבית נגד סנדרלנד למרות שהאחרונה קבוצה די עיקשת.
    דרבי הקבוצה החלשה בליגה, וויגאן צפויה לדעתי לנצח אותם בבית
    בסנט. אדנרוס הייתי רוצה לראות הפתעה, קשה לי להאמין שזה יקרה.

    בליגת העל יש משחקים קשים מאוד לניחוש בסוף שבוע.
     
  4. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    פומפי-סנדרלנד-1
    ברמינגהאם-ארסנל-2
    ניוקאסל-יונייטד-איקס
     
  5. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות למשחקי הליגה הספרדית בשבת:

    ולנסיה - רקראטיבו

    ולנסיה נלהטים להחזיר לעצמם את המיקום כאחת מקבוצות העלית של הליגה הספרדית, אבל יש עוד הרבה עבודה קשה לפני שזה יקרה. המטרה של ולנסיה לפי דבריו של קומאן היא לסיים בין ארבעת המקומות הראשונים בליגה ולהגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. כרגע ולנסיה במקום התשיעי והפער מאתלטיקו מדריד שבמקום הרביעי הוא 7 נק', על המקום הראשון בו נמצאת ריאל מדריד אין על מה לדבר - ההפרש עומד כרגע על 22 נק'. דויד וויה שחזר לכבוש מושעה, כמו כן גם איבן הלגרה. החדשות הטובות הם מצדם של ויסנטה ורובן בראחה ששבו לאימוני הקבוצה לאחר פציעות. זיגיץ' הענק וחואן מאטה הצעיר יפתחו מחר בחוד של קומאן.

    רקראטיבו שניצחה בשבועיים האחרונים את אספניול ודפורטיבו לה קורוניה עלתה מעל הקו האדום. המאמן החדש זמבראנו עושה בינתיים עבודה מצויינת בקבוצה ובקבוצה מסוגלים סוף סוף לנשום לרווחה לאחר הרבה מאוד זמן. לקבוצה אין יותר מידי אוויר לנשום כיוון שהפער מדפורטיבו לה קורוניה שמתחת לקו האדום עומד על 4 נק' בלבד - אבל לפחות למחזור הקרוב, וסביר להניח גם למחזור הבא, לרקראטיבו יש מספיק אוויר. צמד הבלמים באטו וקסארס יחסרו והקבוצה תנסה להסתדר בלעידהם.

    ולנסיה צריכים לנצח את המשחק. סביר להניח שזה באמת מה שאכן יקרה אבל רקראטיבו לא תוותר בקלות והניצחון צפוי להיות שברירי מאוד. 1:0, 2:1, וכדומה. אני בכל אופן שם פה 1.

    -----

    סביליה - סראגוסה

    סביליה סוף סוף מצליחה לחבר רצף של תוצאות טובות והדבר החשוב מכל הוא שהביטחון העצמי שאין כמוהו בליגה חזר אל האנדלוסים. סביליה אמנם הפסידה ביום רביעי 3:2 לפרנבחצ'ה בליגת האלופות אך צמד שערי החוץ באיסטנבול צפויים לתת לה יתרון משמעותי בשבוע הבא בגומלין בפיחואן. האווירה במועדון טובה מאוד אך המאמן מנולו חימנז קצת מודאג מהיכולת של הגנת הקבוצה שבכל ששת משחקי הליגה האחרונים + ההפסד לפנרבחצ'ה ספגו שערים, בסה"כ ממוצע של 2 שערי חובה למשחק - לא כ"כ נורא אבל לא מעודד במיוחד. משחק הבית נגד סראגוסה יהיה המבחן של סביליה, ניצחון צפוי לעלות אותם לפחות זמנים למקום החמישי בטבלה והמטרה להגיע לליגת האלופות גם בעונה הבאה תהיה ריאלית שוב. הפסד וסביליה תצטרך לספק הסברים נוספים. פאולסן המצויין מורחק.

    בסראגוסה עבדו השבוע בעיקר על חיזוק ההגנה. סראגוסה שלאחר העובדה המצויינת אשתקד חלמו על ליגת האלופות בעונה הבאה קצת ירדו חזרה למציאות. סראגוסה ממוקמת במקום העשירי עם 29 נקודות - קבוצת אמצע טבלה לכל דבר ועניין. סראגוסה שבעונה שעברה הייתה לפחות על הנייר בתמונת האליפות כמעט עד סיום העונה נמצאת כרגע על תקן של קבוצה מקלקלת ולא קבוצה שמקלקלים לה. ההפסד בשבוע שעבר לברצלונה ניפץ הרבה תקוות. תיקו תהיה תוצאה מצויינת לקבוצה של אירוארטה אך גם זה בספק. איימר צפוי להיות כשיר למשחק הבא נגד לבאנטה אך לא למשחק מחר.

    אני מהמר פה בקלות על ניצחון בייתי של סביליה. לא חושב שיהיה ניצחון משפיל עם הפרש של יותר מ-2 שערים אך אני בהחלט אומר לכם לשקול בחיוב הימור על 4 שערים ומעלה. תוצאה כמו 3:1, 3:2, 4:2 לסביליה נראית לי ריאלית מאוד.

     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה ארז, אין ספק שסביליה תנצח את סראגוסה ולדעתי הסיכוי לאובר במשחק הזה הוא עצום. שתי קבוצות התקפיות מאוד!
     
  7. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בירמינגהאם - ארסנל 2 ביחס 1.35..
    .[לדעתי זהו באנקר,ארסנל הוכיחה את עצמה].

    הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 1 ביחס 1.50
    [ אחי נצרת תחסר למשחק הזה את 2 המושעים שלה 2 שחקנים מאוד משמעותיים[אמג'ד סולימאן, ומלך השערים שלה החלוץ קרלוס סיווליוס הברזילאי].

    ולנסיה - רקראטיבו הואלבה 1 ביחס 1.55
    [ולנסיה בכושר מעולה בשלושת המשחקים האחרונים שלה,הואלבה תחסר 3 שחקני הרכב בהגנה משמעותיים מאוד:2 המושעים Martin Caceres ו Beto ,כאשר Poli פצוע.


    500-------->1,569..
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בירמינגהאם קבוצה עקשנית מאוד ואם אני לא טועה איתה אחת הקבוצות שהצליחה לסחוט תיקו באמירויות. לגבי הפועל פ"ת זו הקבוצה שלי ואף פעם אי אפשר לסמוך עליה, תמיד שבאים הרבה אוהדים וכולם מצפים ממנה לדרוס היא נכשלת. לגבי ולנסיה, לא יודע רקראטיבו בכושר מצויין לאחרונה!
     
  9. FreakinMoney Chelsea Fan

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    תודה אחי נלקח ביחד עם ספרטה רוטרדם אתמול ביחס כולל של 4.5 הביא לזכיה מתוקה .
     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבריאות. מקווה שאתה עוקב אחרי המלצות ה-נ.ב.א שלי, תפסתי את כל האחרונות
     
  11. FreakinMoney Chelsea Fan

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    למען האמת אני משתדל להימנע מהימורי NBA לאור כשלונות חוזרים ונשנים.. אבל אני מבטיח לשים לב יותר להמלצות שלך בתחום מעתה ואילך.
    תודה רבה.