אשכול ההמלצות והטורים למשחקי שלישי עד חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏19/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא - ריאל מדריד: רומא וריאל נפגשות הערב לאחד המשחקים הכי מעניינים בשלב שמינית הגמר של המפעל. הרומאים מגיעים למשחק הזה אחרי הפסד מאוד כואב בליגה האיטלקית ליובנטוס, שמתחרה איתם על המקום השני בסקודטו. הג'יאלורוסי מאכזבים מאוד בליגה, כאשר הם הפסידו פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים שלהם, והבקיעו רק שני שערים בשלושת המשחקים, כאשר לפני ההפסד ליובה הם גם חטפו 3:0 משפיל מסיינה החלשה. הבלם הברזילאי המצויין של הרומאים, חואן והמגן הימני הוותיק פאנוצ'י, שלא שיחקו מול יובה, חוזרים להרכב של ספאלטי לקראת המשחק החשוב הזה.

    מהעבר השני, ריאל מדריד נראית העונה אולי כקבוצה הכי מפחידה באירופה. הבלאנקוס מציגים מאזן מושלם העונה בביתם, אך בחוץ היו להם כבר לא מעט מעידות, כמו במשחק הליגה האחרון, בו הפסידו לריאל בטיס מהתחתית. לא מעט כאבי ראש יש לברנארד שוסטר לקראת המשחק הזה והוא יצטרך להתמודד עם חסרונם של מספר שחקני מפתח. רוביניו הברזילאי המצויין שנראה נהדר העונה, עדיין בחוץ ואולי יחלים רק לגומלין בספרד. ווסלי שניידר ההולנדי גם הוא בחוץ. בחוליית ההגנה הצרות של שוסטר חמורות עוד יותר. מרסלו המגן הברזילאי נפצע במשחק הליגה מול בטיס וייעדר, כמו גם הבלם הפורטוגלי המצויין פפה, והבלם הגרמני מצלדר, שנעדר כבר תקופה ארוכה, כך ששוסטר ייאלץ להרכיב שוב ב-11 את מיצ'ל סלגאדו הזקן, מי שהיה אשם בשני השערים שספגה ריאל מול בטיס. מיגל טורס יחזור להרכב ויתופקד כנראה בעמדת המגן השמאלי הלא מוכרת לו, במקומו של מרסלו, כאשר קנאברו וסרחיו ראמוס יהיו הבלמים. לדעתי רומא פייבוריטית במשחק הזה גם בגלל הביתיות וגם בגלל ההרכב החסר מאוד של ריאל. מנסיני המצויין, שצפוי לשחק באגף השמאלי של התקפת רומא, יחגוג על סלגאדו הזקן ורומא תיקח את המשחק הזה ותבוא לגומלין עם מקדמה של לפחות 0:1. ההימור: 1, היחס 2.6

    ליברפול - אינטר: משחק מרתק בין ליברפול, קבוצה שמצטיינת בזירה האירופית בשנים האחרונות, אך נכשלת פעם אחד פעם בליגה, לבין אינטר, שמצטיינת בליגה שלה ומטיילת לאליפות שנייה ברציפות, אך נכשלת שוב ושוב באירופה. ראפה בניטז, המנג'ר של ליברפול הימר בגדול, כששמר על כוכביו במשחק הגביע הביתי מול בארנסלי ושילם על כך בהדחה מפתיעה מאוד מהגביע האנגלי מול קבוצה מהליגה השנייה, כך שליגת האלופות זה הדבר האחרון שנשאר לאדומים העונה כדי להציל משהו מהעונה המאכזבת הזו. ליברפול, שהגיעה עד לגמר המפעל, פעמיים בשלוש העונות האחרונות, רוצה שוב להגיע לגמר, אך לשם כך היא תצטרך להדיח את אינטר, אולי הקבוצה הכי חזקה באירופה. פפה ריינה השוער, סטיבן ג'רארד הקפטן, חאבייר מאסצ'ראנו המנוע במרכז השדה ופרננדו טורס הסקורר, שנחו במשחק הגביע מול בארנסלי, יחזרו ל-11 של בניטס במשחק הקריטי הזה. מלבד דניאל אגר המגן ואנדרי וורונין החלוץ, שניהים פצועים, יעמוד לרשותו של בניטס סגל מלא לחלוטין. לגבי בניון, סיכוי מצויין לישראלי לפתוח בהרב של ליברפול, כאשר טורס וקראוץ' צפויים לפתוח בחוד וג'רארד את מסצ'ראנו ישחקו מאחור.

    הקבוצה אולי הכי רעבה באירופה לזכייה בליגת האלופות היא אינטר. הקבוצה של מנצ'יני נכשלת שוב ושוב באירופה והעונה היא מאוד רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. מנצ'יני יחזיר להרכב את צמד החלוצים הפורה, זלאטן איברהימוביץ' וחוליו קרוז, שנחו במשחק הליגה מול ליבורנו בסופ"ש. גם מרקו מטראצי, שנח מול ליבורנו יחזור למרכז ההגנה, לצידו של קורדובה. כשליברפול משחק באנפילד היא פייבוריטית תמיד בגלל הקהל המדהים שלה, אולם לדעתי אינטר מגיעה למשחק הזה בכושר הרבה יותר טוב, הנראזורי יצליחו לשמור על שער נקי בזכות ההגנה המצויינת שלהם, שלא ספגה בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה. קרוז יהיה שם כדי לגנוב שער שיעניק לאלופת איטליה ניצחון יוקרתי מאוד, וישלח את בניטס הביתה. ההימור: 2, היחס 2.6
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/08
  2. INTER בדם! Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/08
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים בשניהם אחי !
    גם לדעתי רומא תנצח מקסימום תיקו.
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חשבתי על 2 משחקים להיום..

    חשבתי על ריאל מדריד ביחס 2.40 מכמה סיבות,וגם שכוון סטטיטי אומר לי שריאל ניצחה את כל שלושת הפעמים בהם ביקרה באיצטדיון של רומא.

    חשבתי גם על X שערים בצלסי,בין השלג במגרש לבין המערך ההתקפי של אברהם 4-3-3 אם דרוגבה ואנלקה אני מאמין שיהיה 2-3 שערים במשחק הזה..



    אני יוסיף עוד איזה משחק וישלח טור קטן.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 38: ארסנל - מילאן

    מילאן פוגשת את ארסנל לאחר התבוסה של התותחנים 4:0 מול מנצ'סטר יונייטד במסגרת הגביע. המון אכזבה שרר אצל ארסן ונגר, שהפסיד ליריבו המושבע אלכס פרגסון.

    כעת ארסנל תחפש להתאושש מהר ובמיוחד במגרש, שבו עדיין לא הפסידה. בשורות המארחת הבשורות הטובות, כי עמונאל אדביור יהיה כשיר למשחק ביחד עם השוער מנואל אלמונייה, שייתכן ויהיה מוכן למשחק. במילאן עדיין יעדר השוער הראשי, דידה שסוחב פציעת גו.

    עוד בשורות טובות במילאן, כאשר אלכסנדרה פאטו הברזילאי הצעיר חוזר מפציעה ביחד עם קאקה כשיר. זהו משחק של קבוצת בעלת ניסיון עשיר אל מול הצעירים שיחפשו להוכיח את מקומם בזירה העולמית.

    המפגש האחרון בין שתי הקבוצות נערך לפני כ-14 שנה, במסגרת הסופר קאפ האירופי, שהסתיים לטובת מילאן. עוד נתון מעניין, ארסנל לעולם לא הפסידה בשלב נוק אאוט לקבוצה איטלקית ואילו מילאן עפה כבר 4 פעמים מול קבוצות אנגליות. ההימור: 1, היחס: 1.9

    משחק מספר 50: ליון - מנצ'סטר יונייטד

    מעודדת מהניצחון המופלא מול ארסנל ביום שבת האחרון, יצאה אלופת אנגליה למפגש מול אלופת צרפת במסגרת שלב הנוק אאוט בליגת האלופות.

    כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הבלתי מעורער בשורות יונייטד יהיה כשיר למשחק, לאחר שחלה בוירוס במהלך השבוע. גארי נוויל ומיקל סילבסטרה עדיין פצועים ולא נכללים בסגל הקבוצה. ליון מקווה לראות את קארין בן זמה ופרד כשירים למשחק.

    המפגש האחרון בין שתי הקבוצות נערך לפני שלוש שנים, כאשר המפגש הראשון הסתיים בשוויון 2:2 ואילו באולד טראפורד ניצחה מנצ'סטר 1:2 באנגליה. ליון לא הפסידה במהלך 4 משחקי ליגת האלופות האחרונים, ואילו יונייטד בשישה.

    ליון מגיעה לאחר הפסד החוץ (1:0) מול לה מאן בליגה, למרות זאת האלופה עדיין מוליכה את הטבלה במרחק נקודה מבורדו. ההימור: X היחס: 2.9

    משחק מספר 42: סלטיק - ברצלונה

    הסקוטים הדהימו אפילו את עצמם והם נמצאים בחסד בשלב מכריע בליגת האלופות. בשורות סלטיק יחסר הקשר סקוט בראון, שסוחב השעיה.

    בברצלונה סמואל אטו, מסי רונאלדיניו ותיירי הנרי, אמורים לשתף פעולה ביחד בסלטיק פארק בפעם השנייה העונה. שתי הקבוצות נפגשו בעבר שש פעמים: סלטיק ניצחה פעם אחת, ברצלונה פעמיים ואילו שאר המשחקים הסתיימו בתיקו.

    ברצלונה מרגישה מאוד בטוחה בעצמה, כאשר מאבק האליפות בספרד נפתח. הקאטלונים לא הפסידו במהלך 12 משחקים רצופים. הסקוטים מעט רחוקים בטבלה מגלאזגו ריינג'רס ב4 נקודות ויהיה להם קשה מאוד מול בארסה. ההימור: X, היחס: 3

    בהצלחה גדולה למהמרים...
     
  5. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם סלטיק לדעתי כדאי ללכת בסינגל על תיקו
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 56: פיניקס - הלייקרס (5+): אני לא מבין את ההתעלמות של הבוקיס מהדבר הזה שנקרא הלייקרס. מלבד ההפסד בתחילת החודש באטלנטה, הלייקרס ניצחה בשמונה מתוך תשעת משחקיה האחרונים, כאשר כל הניצחונות מעל הליין! כלומר מי שהלך עם הלייקרס בתשעת המשחקים האחרונים שלה, עשה לא מעט כסף. ההתמודדות המרתקת הלילה תעמוד בסימן ההתמודדות בין שאקיל אוניל, שצפוי לרשום הלילה משחק בכורה במדי פיניקס, לבין קובי בראיינט, אך אם נסתכל מקצועית, שאקיל לא יהווה פאקטור לדעת במשחק הזה. פיניקס, שניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים לפני פגרת האולסטאר, רוצה מאוד לסיים במקום הראשון במערב, שיקנה לה יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף, אך הפסד ללייקרס, שמפגרת אחרי רק במשחק וחצי, יעמיד בסכנה גדולה את המקום הראשון, כאשר גם ניו אורלינס המצויינת נמצאת במאבק על ראשות המערב.

    הטרייד שהביא ללייקרס את גאסול, שידרג מאוד את הלייקרס והפך אותה לדעתי לקבוצה הכי טובה במערב, לדעתי יותר טובה מפיניקס וגם מסן אנטוניו. עם כל הכבוד לשאקיל, הוא יותר גימיק משחקן, ששיאו הרחק מאחוריו, בימי הלייקרס העליזים. העמדות היחידות בהן פיניקס טובה מהלייקרס הן עמדות הרכז (סטיב נאש) והסנטר (סטודמאיור), אך הלייקרס היא קבוצה עמוקה הרבה יותר, שברגעי המנוחה שיקבלו בראיינט ודרק פישר, תעלה מהספסל שחקנים מצויינים כמו ג'ורדן פארמר, סאשה ווצ'יץ וראדמנוביץ', הידית. כאשר סטיב נאש ינוח, למייק דאנט'וני פשוט אין אופציות מהספסל וזהי כול להיות בעוכרו הלילה מול קבוצה קטלנית כמו הלייקרס. שאקיל ירצה מאוד להראות לקובי בראיינט ולמאמנו לשעבר פיל ג'קסון, ממה הוא עשוי, אך אני מאמין הרבה יותר בקובי וגאסול, שנראו נהדר אתמול מול אטלנטה, וקלעו 23 נקודות כ"כ כבר ברבע השלישי, לפני שירדו לנוח בניצחון הסופר קליל על ההוקס. הלייקרס הגיעה לפיניקס כבר במשחק השני של העונה ואז, בלי גאסול היא השפילה את הסאנס עם ניצחון ב-20 הפרש. הלייקרס פגשה כבר 3 פעמים העונה את פיניקס וניצחה פעמיים לעומת הפסד אחד. לפיניקס יש את כל האמביציה שבעולם לנצח את המשחק הזה, גם בגלל מאבק המיקום במערב, גם בגלל יצר הנקמה על ההשפלה בתחילת העונה וגם בגלל התאווה של שאקיל לנצח את האקסית שלו, אך קובי בראיינט כבר הראה השנה שהוא אוהב אתגרים, ואני בהחלט מאמין שהלייקרס תנצח את המשחק הזה. ההימור: 2 מומלץ.
     
  7. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    המלצות נחמדות כחול לנצח.
    מסכים לגבי לייקרס וארסנל..ליון אולי תנצח, אבל בשער אחד מקסימום ועם שער חוץ של יונייטד.
    לגבי בארסה, נראה לי שהם יסגרו את הסיפור כבר הערב
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אתמול פגעתי בול עם ליברפול, שאלקה ורומא והרווחתי מזה כמה שקלים, מקווה שהיום נצליח אולי לזכות שוב..

    הלכתי שמסי כובש יותר מהנרי, שפנרבחצ'ה מנצחת את סביליה וליון את מנצ'סטר.
    טופס קשה אבל ככה אני אוהב אותם.
    אני מאמין שברצלונה תהיה חדה היום ותבקיע לפחות שער אחד, גם אני חושב שהיום הם גומרים את סלטיק למרות שתוצאה יפה מכיוון הסקוטים לא תהיה הפתעה כזאת גדולה.
    ליון קבוצה טובה ובהחלט מסוגלת לנצח את מנצ'סטר בכל יום נתון, הכל יכול להיות כאן אז אוטומטית הולכים על היחס הגבוה.
    פנרבחצ'ה בעונה אירופית נפלאה, מדובר בקבוצה שמחה בעלת כדורגל התקפי מאוד עם כלים טובים בהתקפה ובבית הם מסוגלים לנצח כל יריבה.
     
  9. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה אתה צריך נס כדי שפרבחצ'ה תנצח וגם ליון את היונייטד, בכל מקרה שיהיה בהצלחה
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    טבז לקח ממני 240 שקל בדקה ה-88....

    לא נורא 430 שקל זה הספק נחמד ליומיים האלה של ליגת האלופות.
     
  11. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסי לקח לי 90 שקל איזה באסה
     
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע למה אתם מבזבזים כסף על כדורגל. כל לילה סינגל מושקע ככה טוב על הלייקרס מביא רווח כמעט בטוח. או יותר נכון בתשע פעמים מתך העשר האחרונות מי ששם כסף על הלייקרס הכפיל את הסכום. הלילה הלייקרס באים לפיניקס ומנצחים כמו ענקיים. 40+ נקודות לקובי, 29 לגאסול ומה יקרה כשביינום יחזור? מפחיד לחשוב, מדובר במכונת ההתקפה משומנת, כל כך הרבה כלים התקפיים, אם הלייקרס לא זוכה באליפותהשנה אני מאוד אתפלא
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    עזוב אותך כדורסל, היחסים שם קטנים ומעצבנים. הרווח הגדול בווינר נעשה ממשחקי הכדורגל. במינימום השקעה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/08
  14. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    דווקא בכדורסל היחס הוא מצוין, ויש שם רק שתי אפשרויות (במקרים נדירים יוצא תיקו, אבל כשזה יוצא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx ). שים ארבעה משחקי כדורסל, שים מאה שקל, פגעת בכולם יש לך אלפיה...
     
  15. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באתר שאני מהמר היחס הוא 1.9 שזה יחס יפה מאוד. הפלוס הוא עם חצי ככה שאין שום סיכוי לתיקו. וגם אם יוצא תיקו, הכסף חוזר אליך, אתה לא מפסיד.