אשכול ההמלצות והטורים לסופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏15/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלקה - וולפסבורג: שאלקה המצויינת מגיעה למשחק הזה במצב רוח מעולה אחרי ניצחון חוץ 2:3 בדרבי על בורוסיה דורטמונד, אותה דורטמונד שניצחה אותה מחזור לפני אחרון בליגה עונה שעברה וגזלה ממנה את חלומות האליפות. שאלקה רחוקה 5 נקודות מהפיסגה וגם העונה, כמו בעונה החולפת היא בהחלט רואה את עצמה כמועמדת לאליפות. ג'רמיין ג'ונס מושעה בשאלקה, כך שלבאן קוביאשבילי יחבור לפביאן ארנסט במרכז הקישור. וולפסבורג של פליקס מגאת', פתחה רע מאוד את העונה, אך את שנת 2008 היא פתחה עם שני ניצחונות רצופים על בילפלד ודואיסבורג. הזאבים נחלשו מאוד בעקבות מכירתו של דייגו קלימוביץ המצויין ואני לא רואה אותם מוציאים נקודות בשאלקה, שנמצאת בכושר מצויין. ההימור: 1, היחס 1.3
     
  2. MOTTY20 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלקה 04-וולספורג 1 ייחס 1.30

    הפועל כפר סבא-מכבי נתניה 2 ייחס 2.20

    יובנטוס-רומא 1 ייחס 2.10
    סה"כ שערים מנצסטר ארסנל 1 ייחס 2.90

    סכום הימור 20 שח

    זכיה 348 ש"ח
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בין מנצ'סטר לארסנל יהיה רק שער אחד? נראה לי הימור הזוי לחלוטין
     
  4. FreakinMoney Chelsea Fan

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    הכי מעצבן ליפול במשחק הראשון בטופס ועוד במשחק שאמור לעבור בשלום ... סופ"ש נעים עם המון זכיות לכולם ..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/08
  5. קרספו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל כפר סבא - מכבי נתניה2

    מנצ'סטר יונייטד - ארסנל2

    בטיס - ריאל מדריד2

    יובנטוס - רומא1


    זה הטור שלי לשישי שבת.. בהצלחה לכולם :aaa025:
     
  6. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מה אני אגיד לך תצטרך נס רציני בשביל ארסנל כי כמו שזה נראה כרגע מי שתשחק מחר זאת חצי ארסנל ג'..
     
  7. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטור שלי :
    גנט - ס. ברוז' 1 - לקחתי
    אשדוד - סכנין 2
    ס. אטיין - נאנסי 1
    ליל- ראן 2
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל כפ"ס לא ניצחה כבר שנתיים בבית שווה ללכת על נתניה בפלוס!
     
  9. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 56: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים

    מה עוד אפשר לומר על המשחק הזה שכבר לא נאמר? נכון, קרית שמונה לובשת חג, האיצטדיון יהיה מלא, אבטחה מרובה ואפילו זה סוג של משחק בית עבור שחקני בית"ר ירושלים שלפחות במגרש הזה לא ירגישו שנואים. אבל אותנו מעניין הכדורגל, התוצאה והשערים. בית"ר ירושלים מגיע לעיר הצפונית כאשר הראש שלה נמצא בעיר צפונית אחרת לא כ"כ רחוק מקרית שמונה. הראש של בית"ר נמצא במשחק ביום שלישי, המשחק החוזר מול מכבי חיפה, ושום וחניכיו רק רוצים לסמן וי ליד המשחק מול קרית שמונה ולהתרכז ב"דבר האמיתי".

    לגבי עירוני קרית שמונה, תראו לי אוהד כדורגל אחד ששונא את הקבוצה הסיפטית הזאת, תקציב מאוזן, מאמן מצויין תלקיד שחקנים איכותי ועיר שלמה שעומדת מאחוריהם. האם זה יספיק מול המליונים של ארקדי?. קרית שמונה, עדיין לא הפסידה בביתה העונה לשום יריבה מליגת העל אולם תחסר במשחק את השוער שביט אלימלך ובמקומו יעמוד בשער השוער הצעיר דני עמוס שהוכיח את עצמו בשבועיים האחרונים. לאור זאת כי ביתה הוא אכן מבצרה של קרית שמונה, אנחנו לא רואים את בית"ר "הולכת ללק שם דבש". אילמלא חסרונו של שביט והניסיון שלו, היינו מהמרים על ניצחון ביתי של קרית שמונה ופתיחת הליגה מחדש (להזכירכם מי היחידה שניצחה את בית"ר העונה? נכון, העולה החדשה השניה בני סכנין) אולם שביט לא יהיה בין הקורות וכמו שאמרנו הראש של בית"ר כבר בטדי של יום ג' לכן שתי הקבוצות יתחלקו בנקודות ואיזה יום שלישי מחכה לנו.

    ההימור: X היחס: 2.90


    מנצ'סטר יונייטד - ארסנל

    השדים האדומים ממנצ'סטר הצפונית מארחים את ארסנל והחבורה של ארסן ונגר מלונדון לקרב במסגרת שמינת גמר הגביע אנגלי, זאת אומרת משתיים תצא אחת. כולם יודעים מה המשמעות של משחק בין מנצ'סטר יונייטד לארסל וכולנו זוכרים את "הקרבות" בין רוי קין לפטריק ויירה.

    היום שניהם כבר אינם, אחד מתרוצץ על הקווים ועדיין והשני נהנה בבירת האופנה במילאנו. ארסנל מגיעה למשחק כשהיא פצועה וחבולה כאשר בין רשימת הפצועים אפשר למצוא את הבלם סנדרוס, הקשר המחונן תומאש רוזצקי, דנילסון הברזילאי, אבו - דיאבי המצויין וגם את רובן ואן פרסי, כאשר המצטרף האחרון לרשימת הפצועים הוא תיאו וולקוט הצעיר. למזלו של ארסן ונגר הוא קיבל בחזרה מאליפות אפריקה את הבלם קולו טורה והמגן עמנואל אבואה שיחליף את סגנה שגם יעדר מהמשחק. אכן כאב ראש לא קטן לונגר. מנגד, היונייטד מגיעים למשחק לאחר ההפסד בדרבי בשבוע שעבר. סר אלכס פרגוסון מקבל את ויין רוני חזרה מהפציעה היישר להרכב ואחרי שנפתח פער של חמש נקודות בליגה, פרגוסון והיונייטד לא רוצים לאבד גם את הגביע.

    ההימור: 1 היחס: 1.90


    משחק מספר 78: יובנטוס - רומא

    יובנטוס, או כפי שרובנו מכירים אותה כ"גברת הזקנה" היא הקבוצה הבכירה של העיר טורינו בצפון איטליה תארח את רומא למשחק ישיר על המקום השני, כאשר אינטר יכולה לצאת בסוף המחזור כמרוויחה הגדולה של המפגש הזה אם יסתיים בתיקו. אצל יובנטוס נזכה לראות את הרכש החדש שהגיע מליברפול, מומו סיסוקו שמתאחד שוב עם רניירי שאימן אותו בזמנו בולנסיה, ואת חזרתם מהפציעות הקלות של מאורו קמוראנסי והסקורר הצרפתי דויד טרזגה. מנגד ז'ואן הברזילאי חוזר מפציעה למרכז ההגנה הרומאים הגאים, שעדין חולמים על הסקוואדוטו ושום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל.

    "הקיסר" פרנצ'סקו טוטי, למרות כאבי הגב, לא מתכוון לוותר על המשחק ועל ההתמודדות מול "הנסיך", אלכסנדרו דל פיירו. שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחון במחזור הקודם מה שמבטיח לנו משחק חם, שבאיטליה אומרים חם אתם יודעים למה הם מתכוונים. אל תצפו למשחק מלהיב, אלא ל"קרב גלאדיטורים" רציני כאשר מי שתמצמץ ראשונה תפסיד, ואם אתם שואלים אותנו, "חומות רומא" יפלו הערב.

    ההימור: 1 היחס: 2.10